Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bestel mar
Limburg (kwestie van geduld)
Twie Wurd
'n Man en 'n Vrouw
De Lamp ging oet
De Peel in Brand
November
Heilige Antonius
...
moet ik nog doorgaan?
Wat goed dat er geen uitzaaiingen zijn!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
JaNu gaan ze maandag vergaderen om te kijken wat ze gaan doen voor behandeling, chemo of hormoon therapie. Want dat ding is te groot om te opereren nu, dan is ze dr borst meteen kwijt. Dus eerst wat anders proberen
* MPG schuift aanquote:
nee dank je ik lust geen macaroniquote:
Smaakt niet anders dan spaghetti ofzo hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee dank je ik lust geen macaroni
D'n duvel is losquote:
K heb ze allemaalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
D'n duvel is los
Auto, vleegtuug
Dan is 't mar dom
De neus omhoeg
Henk is enne lollige vent
Rowwen heze
Roeie Klied
Bezorg hem nou geen hartaanvalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
marcb, die top500-lijst is nu helemaal van slag... sta je zomaar op nummer 42.
ben ik ook niet echt kapot vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Smaakt niet anders dan spaghetti ofzo hoor
ik dus ook een heel weinigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb er maar 55 posts bij sinds de cijfers verdwenen.
Dat is niet heel erg geloofwaardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik dus ook een heel weinig
ik ken ze allemaal, is dat erg?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Bestel mar
Limburg (kwestie van geduld)
Twie Wurd
'n Man en 'n Vrouw
De Lamp ging oet
De Peel in Brand
November
Heilige Antonius
...
moet ik nog doorgaan?
volgens de nieuwe stand heb ik er vandaag 140 gepostquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is niet heel erg geloofwaardig
Nee, dat is juist goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ken ze allemaal, is dat erg?
Ik zie meerdere MEN-topics in je posthistorie staan, dus dat klopt waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
volgens de nieuwe stand heb ik er vandaag 140 gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |