Jamaar, jamaar, jamaar, nou weet ik nog niksquote:
Zie mijn post hierboven met youtubelink!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, nou weet ik nog niks.
slayerrrrr!!quote:
Die van Bacardi Mojitoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven met youtubelink!
Scooter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven met youtubelink!
Nee dat dus juist nietquote:
quote:
quote:
word je wel wakker vanquote:
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Hoe goed is de vering van die autoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gwen Stefani, Black Eyed Peas, Salmon Dance en meer Chemical Brothers, de Ting Tings, Lady Gaga, Audio Bullys, Touch and Go, Britney en La Roux. Onder andere
wel afwisselende muziek in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gwen Stefani, Black Eyed Peas, Salmon Dance en meer Chemical Brothers, de Ting Tings, Lady Gaga, Audio Bullys, Touch and Go, Britney en La Roux. Onder andere
Goed hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe goed is de vering van die auto?
volvos zijn net tanks op wielenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoorToch? Het is een Volvo. Maar dat zegt vast nog niets..
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iets met een boot, toeter en opblaaskrokodil?
En toch won de zon het van de mijnequote:
Rood hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch won de zon het van de mijne
Nee, daarom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Martin heeft dan ook geen muzieksmaak.
Grijs gedraaid op roadtrip door Zwedenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iets met een boot, toeter en opblaaskrokodil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |