Twee wekenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoelang vakantie heb je MPG ?
Dat dus.quote:
was weer net zo goed als vroegerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Is het nog een beetje wat of is de oude muziek leuker? Heb al een tijdje niet meer naar ze geluisterd, maar de oude shit herinner ik me nog wel van Lowlands enzo
ik vind de muziek goed maar om naar gelijk fan te noemen nee dat nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef JDude het volgende:
De KSC is gewoon een verkapte HR fanclub.
Lol, zo erg zal het toch niet wezen. Muziek is wel leuk, maar geen fan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef JDude het volgende:
Dat zal wel meevallen, op het fotoboek na kom ik niet op de rest van die onderdelen, die bagger kan me echt onthouden worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde aardig te zijn voor je naamgenoot, maar goed, jij hebt hem nu gelijkgegeven.
En wat voor fanclubquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef JDude het volgende:
Datquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
ik vind de muziek goed maar om naar gelijk fan te noemen nee dat niet
Nietusquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:22 schreef JDude het volgende:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanavond een
[ afbeelding ]
en ook
[ afbeelding ]
Ik wilde eerst alleen pizza bestellen maar als ik geen chickenwings neem voelen de chickenwings zich gediscrimineerd en dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben.
Oeh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Tja, je moet inderdaad wat he
![]()
Wij gaan lekker restje gehaktballetjes in tomatensaus eten met volkoren spaghetti en wat salade![]()
Heb er nu al zin in!
Nu ben ik nieuwsgierig wat jij wilde edittenquote:
kom je pizza voor me makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Tja, je moet inderdaad wat he
![]()
Ik heb een zwakke maag, kan echt geen frituur of afhaalpizza's meer hebbenZelf maken daarentegen gaat wel, dus dat doen we dan ook lekker
Wij gaan lekker restje gehaktballetjes in tomatensaus eten met volkoren spaghetti en wat salade![]()
Heb er nu al zin in!
ik ook en ik weet nog niet wat ik ga etenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb nu al berehonger ehm pandaberehonger hihi
Hey maar weet je, je mag ook best beide ook hier laten bezorgen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanavond een
[ afbeelding ]
en ook
[ afbeelding ]
Ik wilde eerst alleen pizza bestellen maar als ik geen chickenwings neem voelen de chickenwings zich gediscrimineerd en dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben.
Ik heb er wat bij gezetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wat jij wilde editten
Surequote:
en voor mij ook?quote:
als je gewone kaas doet inplaats van geitenkaas hebben wij een dealquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Enfermera het volgende:
SureSupermakkelijk!
Ik gooi er altijd geitenkaas op en als ie af is heel veel verse basilicum
Met natuurlijk zelfgemaakte tomatensaus erop.
kipschnitzel, gekookte/gebakken aardappels sla?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ook en ik weet nog niet wat ik ga eten
Joh, tis echt zo gedaanquote:
Surequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je gewone kaas doet inplaats van geitenkaas hebben wij een deal
Pizza Margheritaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey maar weet je, je mag ook best beide ook hier laten bezorgen hoormaar dan gewoon pizza margaritha graag
Maar maar jij zou toch zelf koken vanavond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
al dat gepraat over pizza ik ga er zometeen een bestellen wegens gebrek van een oven
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
al dat gepraat over pizza ik ga er zometeen een bestellen wegens gebrek van een oven
dat plan gooi ik het raam uit ik ga mooi pizza bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar jij zou toch zelf koken vanavond?
Balen Enfermeraquote:
doet et nietquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat plan gooi ik het raam uit ik ga mooi pizza bestellen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
Mijn oven is al een jaar bezig met stuk gaan maar hij doet het nog steeds
new york pizza bbq bacon beefquote:
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgenquote:
Ja, zeker. Ook omdat het een combi is, dus ook geen magnetron. En een paar maanden geleden was ie ook al kapot, natuurlijk net buiten de garantieperiode. Grapje van 222 euries, nieuw moeder board ofzo erin. Gelukkig krijgen we 75% terug van de Ikea maar dat moet nog komen. Als het weer hetzelfde is dan hebben we geluk, want op dat ding wat net nieuw is heb je dan wel weer een jaar garantiequote:
ik lus geen wings ben sowieso niet dol op kipquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgen
Oh wat vond ik New York Pizza slecht. En de chickenwings waren al helemaal rampzalig. Daar zal ik echt nooit meer bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgen
Jij hield toch niet zo van kluifen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lus geen wings ben sowieso niet dol op kip
Hangt ervan bij welke vestiging je besteld heb ik gemerkt die bij mij is altijd goed. Maar heb ook wel eens bij een vestiging besteld waarvan ik dacht eens en nooit meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wat vond ik New York Pizza slecht. En de chickenwings waren al helemaal rampzalig. Daar zal ik echt nooit meer bestellen![]()
Pizza is weer wel een goed idee dan
nee alleen van spare ribs dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij hield toch niet zo van kluifen?
Er zit er hier maar 1 in de buurt (en nog niet eens zo lang). Bestel het wel ergens andersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan bij welke vestiging je besteld heb ik gemerkt die bij mij is altijd goed. Maar heb ook wel eens bij een vestiging besteld waarvan ik dacht eens en nooit meer
Spareribs zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee alleen van spare ribs dat dan weer wel
weet je 't wel zeker ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit er hier maar 1 in de buurt (en nog niet eens zo lang). Bestel het wel ergens anders
Of nog beter, bij de echte Italiaan
Ja dat hangt ook weer van de Italiaan af. Hier een paar keer bij de Italiaan geprobeerd maar dat was een teleurstellingquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zit er hier maar 1 in de buurt (en nog niet eens zo lang). Bestel het wel ergens anders
Of nog beter, bij de echte Italiaan
wij hebben hier spare ribs express en dat is wel gruwelijk lekkerquote:
Jaaaaaaaaaaaaah inderdaadquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij hebben hier spare ribs express en dat is wel gruwelijk lekker
Je bent er weerquote:
quote:
vanwege het feit dat jij bovenaan staat bedoel je?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
Volgens mij klopt er niks van onderstaand lijstje
Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 15:07 uur
01. 061 Panda72
02. 038 Fha
03. 037 TJDoornbos
04. 029 goldfinger1963
05. 026 DaMart
06. 024 Giertje
07. 022 suikertaartje
08. 016 Solique
09. 013 Enfermera
10. 012 MPG
11. 008 cablegunmaster
12. 006 marcb1974
13. 006 Marijkezwolle
14. 004 Kuukske
15. 004 JDude
16. 003 Dagoduck
17. 003 Snuf.
18. 003 OA
19. 002 Trevland
20. 001 Aarti
Yepquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
vanwege het feit dat jij bovenaan staat bedoel je?
Nog meer die niets van de cijfers gelovenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef Panda72 het volgende:
Volgens mij klopt er niks van onderstaand lijstje
zo raar is dat niet ongemerkt post je meer dan je denktquote:
Woohooooquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
en de geweldige cd voor zondag is samengesteld
![]()
roadtrip here we come
Het is een hoax... allemaal de schuld van Big Brother!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer die niets van de cijfers geloven
Ow, ow, ow?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en de geweldige cd voor zondag is samengesteld
![]()
roadtrip here we come
stiekem wel maar ik doe net alsof ik het niet geloofquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog meer die niets van de cijfers geloven
Onder andere dit:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, ow, ow?
CD? Doe, vertel, wat staat erop?
Ik wist dat ik geen sociaal leven heb maar dat het zo erg isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo raar is dat niet ongemerkt post je meer dan je denkt
Muziek om Henry (zonder seksclub) wakker te houden en vrolijk te makenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:03 schreef MPG het volgende:
Ow, ow, ow?
CD? Doe, vertel, wat staat erop?
volgende week ben ik de hele week vrij en dan ga ik wel weer es lekker baggerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik geen sociaal leven heb maar dat het zo erg is![]()
![]()
En wat is dat dan voor muziek?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Muziek om Henry (zonder seksclub) wakker te houden en vrolijk te maken
Kei goeiequote:
Jamaar, jamaar, jamaar, nou weet ik nog niksquote:
Zie mijn post hierboven met youtubelink!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, nou weet ik nog niks.
slayerrrrr!!quote:
Die van Bacardi Mojitoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven met youtubelink!
Scooter?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven met youtubelink!
Nee dat dus juist nietquote:
quote:
quote:
word je wel wakker vanquote:
NEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Hoe goed is de vering van die autoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gwen Stefani, Black Eyed Peas, Salmon Dance en meer Chemical Brothers, de Ting Tings, Lady Gaga, Audio Bullys, Touch and Go, Britney en La Roux. Onder andere
wel afwisselende muziek in ieder gevalquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gwen Stefani, Black Eyed Peas, Salmon Dance en meer Chemical Brothers, de Ting Tings, Lady Gaga, Audio Bullys, Touch and Go, Britney en La Roux. Onder andere
Goed hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe goed is de vering van die auto?
volvos zijn net tanks op wielenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed hoorToch? Het is een Volvo. Maar dat zegt vast nog niets..
Oehquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iets met een boot, toeter en opblaaskrokodil?
Rood hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En toch won de zon het van de mijne
Nee, daarom.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Martin heeft dan ook geen muzieksmaak.
Grijs gedraaid op roadtrip door Zwedenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
Iets met een boot, toeter en opblaaskrokodil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |