Surequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je gewone kaas doet inplaats van geitenkaas hebben wij een deal
Pizza Margheritaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Hey maar weet je, je mag ook best beide ook hier laten bezorgen hoormaar dan gewoon pizza margaritha graag
Maar maar jij zou toch zelf koken vanavond?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
al dat gepraat over pizza ik ga er zometeen een bestellen wegens gebrek van een oven
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:38 schreef Giertje het volgende:
al dat gepraat over pizza ik ga er zometeen een bestellen wegens gebrek van een oven
dat plan gooi ik het raam uit ik ga mooi pizza bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar maar jij zou toch zelf koken vanavond?
Ik ben MPG niet hequote:
Balen Enfermeraquote:
doet et nietquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat plan gooi ik het raam uit ik ga mooi pizza bestellen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Fha het volgende:
Mijn oven is al een jaar bezig met stuk gaan maar hij doet het nog steeds
new york pizza bbq bacon beefquote:
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgenquote:
Ja, zeker. Ook omdat het een combi is, dus ook geen magnetron. En een paar maanden geleden was ie ook al kapot, natuurlijk net buiten de garantieperiode. Grapje van 222 euries, nieuw moeder board ofzo erin. Gelukkig krijgen we 75% terug van de Ikea maar dat moet nog komen. Als het weer hetzelfde is dan hebben we geluk, want op dat ding wat net nieuw is heb je dan wel weer een jaar garantiequote:
ik lus geen wings ben sowieso niet dol op kipquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgen
Oh wat vond ik New York Pizza slecht. En de chickenwings waren al helemaal rampzalig. Daar zal ik echt nooit meer bestellenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
New york pizza double pepperoni voor mij dat is vast te veel tesamen met de chickenwings maar dan heb ik ook nog wat voor het ontbijt morgen
Jij hield toch niet zo van kluifen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lus geen wings ben sowieso niet dol op kip
Hangt ervan bij welke vestiging je besteld heb ik gemerkt die bij mij is altijd goed. Maar heb ook wel eens bij een vestiging besteld waarvan ik dacht eens en nooit meerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh wat vond ik New York Pizza slecht. En de chickenwings waren al helemaal rampzalig. Daar zal ik echt nooit meer bestellen![]()
Pizza is weer wel een goed idee dan
nee alleen van spare ribs dat dan weer welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij hield toch niet zo van kluifen?
Er zit er hier maar 1 in de buurt (en nog niet eens zo lang). Bestel het wel ergens andersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hangt ervan bij welke vestiging je besteld heb ik gemerkt die bij mij is altijd goed. Maar heb ook wel eens bij een vestiging besteld waarvan ik dacht eens en nooit meer
Spareribs zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee alleen van spare ribs dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |