Welke mix?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak een dekentje of een vestOf knuffel iemand of een huisdier
[..]En ST en ik pakken em wel aan hoor, met onze Lady Gaga, Britney Spears, Stromae, Chemical Brothers etc mix
![]()
Het komt helemaal goedquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:En ST en ik pakken em wel aan hoor, met onze Lady Gaga, Britney Spears, Stromae, Chemical Brothers etc mix
![]()
Nou, DE mix voor in de autoquote:
Cooolquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
IK HEB MIJN ALL SAINTS CD TERUGGEVONDEN!![]()
* suikertaartje zingt heel hard mee, want is even alleen thuis
Oeh, AutoCD'squote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, DE mix voor in de auto![]()
Als je de vlaai maar niet laat verongelukkenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
Oeh, AutoCD's.
Ik denk dat ik ouderwets mee ga bleren met Rowwen Heze.
ik kan mijn vissen niet knuffelen en ik ben alleen hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pak een dekentje of een vestOf knuffel iemand of een huisdier
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan mijn vissen niet knuffelen en ik ben alleen hier
OMG, da's lang geledenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
It's a boo-tay, it's a booty call
mijn favo vest it isquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan wordt het een dekentje of vest
![]()
Cd meenemen zondag dan maar?quote:
Nu hebt ik m in mn hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
It's a boo-tay, it's a booty call
Ja!quote:
Ehm... zo leuk vond ik ze nu ook weer nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Cd meenemen zondag dan maar?
Alleen Never Ever en Booty Call..en die ene andere..3 dus maarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm... zo leuk vond ik ze nu ook weer nietmaar het mag wel, mits ik hem niet helemaal hoef te luisteren
![]()
Die wordt vanzelf wel wakker als het vloed wordt en de branding rond zijn hoofd spoelt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoor
Welke nummers?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, AutoCD's.
Ik denk dat ik ouderwets mee ga bleren met Rowwen Heze.
Bestel marquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |