Zo af en toequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muzieksmaak beter dan.
die van mij wijkt sowieso van de meeste afquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn muzieksmaak beter dan.
Dat hoef je er niet bij te vertellen hoorquote:
Ik ken anders twee Martins die me zouden complimenteren vanwege 'goede muzieksmaak'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoef je er niet bij te vertellen hoor
Niet doen dan tenzij je echt moet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Aarti het volgende:
yo!
ik haaaaaat solliciteren!
nu heb ik weer de situatie waarin zij mij willen maar ik niet weet of ik hun wil :S
ik ben per 30 september werkloosquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet doen dan tenzij je echt moet.
En daar valt niet over te praten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Aarti het volgende:
ik ben per 30 september werkloos
het is een te gekke functie alleen qua salaris ga ik erop achteruit, zo'n 250 euro
gewoon doen en ondertussen verder zoeken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:17 schreef Aarti het volgende:
yo!
ik haaaaaat solliciteren!
nu heb ik weer de situatie waarin zij mij willen maar ik niet weet of ik hun wil :S
Kan je die 250 euro opvangen? En zit er eventueel nog rek in? Of een verhoging na een half jaar?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben per 30 september werkloos
het is een te gekke functie alleen qua salaris ga ik erop achteruit, zo'n 250 euro
250 euro wordt veroorzaakt door wegvallen leaseauto. Ze bieden aan om na 1 jaar alsnog een leaseauto te bieden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je die 250 euro opvangen? En zit er eventueel nog rek in? Of een verhoging na een half jaar?
Lekker stelquote:
Lekker danquote:
Henry is net pas wakker om te zorgen dat zijn ritme veranderd zodat hij zondag niet helemaal dood isquote:
quote:
Bedoel je nou te zeggen dat wij em zondag achterlaten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry is net pas wakker om te zorgen dat zijn ritme veranderd zodat hij zondag niet helemaal dood is
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bedoel je nou te zeggen dat wij em zondag achterlaten?
Of als we z'n gezeur zat zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Als hij in slaap valt op het strand ga ik hem niet tillen hoor
Nou preciesquote:
OMGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou precies![]()
hij vond dus ook dat ik maar droge kleren enzo voor hem moest meenemen want hij heeft zijn duim gekneusd dus hij kan heus niks tillen![]()
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMGNiet doen, laat em lekker z'n eigen boontjes doppen kleren meenemen
Pak een dekentje of een vestquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietPast niet eens in mn tas dus hij kan me wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |