Inderdaad...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat moet haast wel American Generation van Ritchie Family zijn.
quote:Mallory - "Its like there's this little voice inside my head saying ..."
Alex - "... boy you can see for miles in here."
Dat was hun grootste hit...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef ranja het volgende:
en ik zat aan The Best Disco in Town te denken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens moet ik als ik die Landers-zusjes zie altijd denken aan een scene uit Family Ties:
[..]
En dat doet mij weer denken aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens moet ik als ik die Landers-zusjes zie altijd denken aan een scene uit Family Ties:
[..]
Homerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
En dat doet mij weer denken aan
Big brother representative: Now, Mr. Simpson, may I ask why you're here?
Homer's brain: Don't say revenge. Don't say revenge.
Homer: Ummm... revenge?
Homer's brain: Okay, that's it. I'm outta here. (step step step step step... slam)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef WeezerButler het volgende:
Denk aan de Hues Coorperation.
2 mannen, 1 vrouw. Seventies kleding ..
Weezerbutler +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef WeezerButler het volgende:
Denk aan de Hues Coorperation.
2 mannen, 1 vrouw. Seventies kleding ..
Lijken me leuke meidenquote:verb
•to stab.
He got jacked.
•to punch.
He got jacked in the face.
•to steal.
I bet they jacked that watch.
My car got jacked.
dat was vast een pre-80s woordenboekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'd rather Jack
[..]
Lijken me leuke meiden
quote:Zij verstaat de kunst van bij me horen
In mijn lichaam heeft ze plaats gemaakt voor twee
In mijn ogen woont ze, in mijn oren
Ze hoort en ziet mijn hele leven met me mee
Dat was een maandje laterquote:
Dat was een maandje eerderquote:
Dat was 2 maanden laterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bowie & Jagger - Dancing in the Streets?
Dat was 2 maanden eerderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef WeezerButler het volgende:
Simple Minds - Don't you forget about me
zijn opvolger zoek ikquote:
The gaslight anthem?quote:
Die was iets later idd. De enige onjuiste in die periode die nog niet genoemd is is Benny Neymanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was ook nog I got you babe van UB40 en Chryssie Hynde, mar dat was nog later volgens mij.
Ja, dat moet m zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
Da_Sandman +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
quote:
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Met die kerstuitvoering met Jingle Bells erin kwam hij vast vrij ver de top 40 in gok ik, kutnummer...
quote:
Beste kerstnummer ooitquote:In 2009 the song was part of a successful Facebook campaign to prevent The X Factor winner's song from gaining the Christmas number one in the United Kingdom. The campaign provoked commentary from both groups and other musicians, as well as gaining coverage in national and international press. The song became the first single to reach Christmas number one spot on downloads alone.
Wie met wat?quote:Exhausted by wandering
Through the cruel days
Awakening sadness
As I recall
waar gaat het heen met deze wereld ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Burnett het volgende:
http://www.nuvideo.nl/muz(...)ijk-op-nummer-1.html
Het nummer staat op het album In Front Of Me uit 2004.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Geniaal dat dat lukte ja.
Ik ben zo vrij MadMaster's plaats even in te nemen.
[..]
Wie met wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Sorry dat ik jullie stoor, maar ik kon de woordspeling "Jingle Hell" toch niet laten liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.
Pink_Floyd +1
Nee, die is het niet. Dit was als solo artieste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef ranja het volgende:
Golkje op Annie Holden, van The Shirts... mits die als one hit wonder telt. Ze speelt in elk geval in Hair.
Jazeker.quote:
Excuus, dat moet Touch of the Dark zijn. Toen ik het postte stond In Front Of Me op, slip of the tongue zodoende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
Spoiler gezien, ik heb het album maar dat heet helemaal geen In Front of Me.
Sowieso niet bekend genoeg om met 4 regels tekst te raden, ondanks dat de clip wel op TMF is geweest.
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Triest overigens dat je het open gooit. Zal ik de volgende keer ook doen als ik iets te moeilijk vind.
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan posten
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...
Ik heb vandaag twee vragen uit de '00's gesteld. Niet gek veel later gaan er weer vragen over redelijk onbekende dingen van lang geleden door het topique. Lurk nu een tijdje mee, laatste dagen wat actiever, maar de recentere vragen zijn echt op één hand te tellen. Misschien voor de vaste spelers leuk, voor nieuwe spelers vermoed ik veel minder. Beetje spreiding zou niet verkeerd zijn.
De zero's lijken me vrij recent jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.
Er is hier altijd genoeg variatie geweest in de vragen.
Ook daar is genoeg variatie in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het nog niet gemerkt, maar ik laat me graag verrassen.
Behoorlijk diversquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:
1910
1920
1930
1950
1960
1970
1980
1990
2000
2010
Candy van Iggy Pop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
TheSilentEnigma +1quote:
Zodra Belsen tijd heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer worden de standen weer eens geupdate?
Dat is nu 10 topic geleden gebeurd volgens mij?
Misschien kan je Belsen helpen met tellen, heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef horned_reaper het volgende:
Wie wint zal me ook een zorg zijn .... echter is het leuk om de punten verdeling te zien veranderen![]()
Ik ben een man van de statistieken!
Ja, dat tellen ga ik denk morgen even aan zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je Belsen helpen met tellen, heb ik ook een tijdje gedaan.
Hij is via deze link bereikbaar...
Bedoel je niet haar ex-man?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Bol_Wan het volgende:
sorry voor de zondagmiddagluite, maar ervanuitgaande dat ik het goed heb alvast een nieuwe vraag:
Noem drie projecten van de broer van Meg
ja, sorry, verwart me steeds doordat ie de naam gehouden heeftquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bedoel je niet haar ex-man?Ze heeft namelijk geen broer.
die dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als je Jack White bedoelt:
Raconteurs
Dead Weather
White Stripes
strikt gezien is de documentaire die hij maakte samen met Jimmy Page en The Edge ook een prjectquote:
En dan zijn er nog The Black Belles die hij geproduceerd heeft en op zijn label zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef Bol_Wan het volgende:
strikt gezien is de documentaire die hij maakte samen met Jimmy Page en The Edge ook een prject
Ah, toch Tinus uit het Zwaantje dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
yup, live iig best wel vaak, ook in NL
Die goed te pruimen Infadels cover staat op de single van Girl that speaks no words. Studio versiequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zie vervolg opmerking
Grobbel +1
De andere was Infadels, die speelde elk concert een cover van dit nummer (en dacht dat het ook officieel was uitgebracht omdat het destijds zo vaak op de radio was), maar Corinne is dus goed genoeg
Snippet vd Infadels
Wie =quote:was an all-female dance/pop trio from the Netherlands, who released two albums in their short-lived career during 1989–1991 – Sucker For Your Love, and Don't Stop The Dance.
quote:
Fake Blood?quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:20 schreef iggyinthehouse het volgende:
Hits: I Like It en When The Dawn Breaks
quote:Oh, you're such a pretty one
And the naked thrills of flesh and skin
Would tease me through the night
iggyinthehouse +1quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef WeezerButler het volgende:
Curiocity killed the cat :-0 3fm aan staan ????
Ow, vertel. I'm Curiousquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]m'n werk he
WeezerButler +1
Lijkt me wel ja.quote:
Gehenna +1quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:50 schreef Gehenna het volgende:
en die rechter is volgens mij ricardo villalobos (oid)
quote:"What were the skies like when you were young?"
"They went on forever – They - When I w- We lived in Arizona, and the skies always hadin 'em, and, uh... they were long... and clear and... there were lots of stars at night. And, uh, when it would rain, it would all turn - it- They were beautiful, the most beautiful skies as a matter of fact. Um, the sunsets were purple and red and yellow and on fire, and the clouds would catch the colours everywhere. That's uh, neat 'cause I used to look at them all the time, when I was little. You don't see that. You might still see them in the desert."
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:47 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh ja er was geen vraag meer open
Wild Romance?
Meer dan genoeg :-)quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:16 schreef Grobbel het volgende:
Get Ready for this
Twilight Zone
The Magic Friend
No Limit
Tribal Dance
Faces
Maximum Overdrive
No One
Nothing Like The Rain
Jump For Joy
Wat waren het er een boel als ze zo achter elkaar staan, ken ze ook nog allemaalquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef Grobbel het volgende:
Ik had er nog wel meer achter de hand (Let The Beat Control Your Body, Workaholic, The Real Thing, Do What's Good For Me, Here I Go).
In mijn verdediging: ik was 11 tot 15 jaar oud in hun hoogtijdagen.
En Shalalala schiet me nu ook nog te binnenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef MadMaster het volgende:
De eerste en de laatste:
Parade de Tettas
Rocket To Uranus
ScottTracy +1quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:30 schreef ScottTracy het volgende:
Boom boom boom boom
We're going to Ibiza
We like to party
Up and down
To Brazil
Kiss when the sun don't shine
Ook niet.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar volgens mij is die toch een tintje lichter, of zou het aan de slechte belichting liggenquote:
Vrijdag om 22:00 in de India.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef Pink_Floyd het volgende:
Oh, ja zie je een ohjaatje...
Flying Lotus!
Bijzonder dat MM het dan toch African noemt, terwijl het Afrikaan isquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Hehe, vooral die laatste, afrikaantje...
ah met toevoeging helemaal goed
MM+1
Het is niet bepaald een plaat die ik elke dag op zet en ik ken het als 'African Beat'. Zal wel door dat 'beat' komen dat je de rest dan ook gemakshalve/logischerwijs vertaalt...quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bijzonder dat MM het dan toch African noemt, terwijl het Afrikaan is
Ik zat ook met begonia's, dahlia's, madeliefjes, rozen (ging de tuin rond als het ware) en weet ik veel wat nog meer aan bloemen door m'n geheugen te graven, maar alleen bij afrikaantjes had ik dus een link. Gooide daarom ook de reserve er in, was er namelijk niet zeker van dat African Beat goedgekeurd zou worden...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het dan vooral opvallend dat je dan toch aan de bloem denkt, ikzelf zou dat alleen door de Afrikaan-spelling gehad hebben.
ben eerst naar huis, kijk dan wel wie het eventueel al weetquote:Support the power of women
Use the power of man
Support theof women
Use the word:
Fuck
The word is love
Mede namens horned_reaper:quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef belsen het volgende:
* NU ONLINE:
De nieuwe stand...
[ afbeelding ]
1 n00biedoobiedoo 196 [ afbeelding ] 20
2 ranja 159 [ afbeelding ] 30
3 Grobbel 148 [ afbeelding ] 24
4 MadMaster 133 [ afbeelding ] 16
5 WeezerButler 130 [ afbeelding ] 7
6 bartrid 108 [ afbeelding ] 2
7 bukgeit 98
8 belsen 85 [ afbeelding ] 2
9 cafca 81 [ afbeelding ] 1
10 Burnett 79 [ afbeelding ] 5
11 schaap001 75 [ afbeelding ] 8
12 friekin_ 57 [ afbeelding ] 3
13 Gehenna 55 [ afbeelding ] 4
14 mark 46 [ afbeelding ] 1
15 iggy_in_the_house 43 [ afbeelding ] 8
16 Gambolputty 38 [ afbeelding ] 3
17 TheSilentEnigma 36
18 Beregd 35 [ afbeelding ] 2
19 berkery 33 [ afbeelding ] 1
... Pink_Floyd 33 [ afbeelding ] 19
21 methodmich 25
22 Bol_Wan 21 [ afbeelding ] 2
... horned_reaper 21 [ afbeelding ] 18
24 brother52 20 [ afbeelding ] 3
25 Z 17
... Bosbeetle 17
27 ScottTracy 16
28 bigshadow 15
29 peaceman 14
... 8108139dpths 14
31 Litpho 13
32 Felagund 10
33 ChiefBigFoot 9 [ afbeelding ] 1
34 lubje25 8
35 minutenman 7
36 timbob 6
37 Neleos 5
38 samsalabim 4
39 Sack_Blabbath 3
... chansandres 3
41 GooseFM 2
... alida69 2
... Ducktails 2
... FreezePop 2
... Manono 2
... Inocentii 2
... BrandX 2 [ afbeelding ] 2
48 Gitaarmat 1
... knars 1
... YoshiBignose 1
... Semi-Automatic 1
... Deltron 1
... tombolafan 1
... Flitspaal 1
... Trashcanman 1
... Homdeck 1
... onkjoe 1
... Amnistia 1
... Froj 1
... nightcowboy 1 [ afbeelding ] 1
... Da_Sandman 1 [ afbeelding ] 1
... Doc 1 [ afbeelding ] 1
... MYV 1 [ afbeelding ] 1
horned_reaper + 1quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:12 schreef horned_reaper het volgende:
Little Fluffy Clouds van the Orb!![]()
Ik herken alleen het eerste zinnetje uit je stukje.....
Blijkbaar ben ik met een inhaalrace bezigquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:16 schreef belsen het volgende:
1 n00biedoobiedoo 196 [ afbeelding ] 20
2 ranja 159 [ afbeelding ] 30
Nog zo'n kleine 40 punten te gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik met een inhaalrace bezig![]()
Zal ik dan maar als eerste 'Geen idee' zeggen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:17 schreef ranja het volgende:
Wat van wie?
[..]
ben eerst naar huis, kijk dan wel wie het eventueel al weet
Bartrid +1quote:
quote:Within three years, the band, who featured vocalist Dennis Seaton, keyboardist Michael Grant, and the Waite brothers — Patrick, who played bass and Freddie Junior, who played drums — had gone their separate ways.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's dan een erg slechte foto van Fresku, want ik had m niet herkend er in.
Ik ken wel Skinny Scotty...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Gambolputty het volgende:
Lasgo zal wel op Glasgow slaan, verder geen flauw idee.
Bol_Wan +1quote:
Blink 182quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Opentrekker:
Mag ik de 3 afsluitende acts (één per dag) in de Alpha-tent op Lowlands 2010 in één post vernemen?
Snow Patrol, Blink 182 en QOTSA.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:39 schreef MadMaster het volgende:
Opentrekker:
Mag ik de 3 afsluitende acts (één per dag) in de Alpha-tent op Lowlands 2010 in één post vernemen?
Sinds wanneer is een film een act?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Blink 182
Snow Patrol / film
QotSA
Het is een afsluiter.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een film een act?
friekin_ +1
quote:Magnetic Man is a live electronic music project consisting of dubstep producers and DJs,
and
. They perform using three Apple Macbook Pro computers, one playing drum samples and loops, one playing basslines and the third playing lead sounds and samples.
controls the master laptop, using Ableton Live, to which the other two are synchronised via midi. Their sets usually consist of a mix of original tracks produced together, and live remixes of
and
's tracks, accompanied by synchronised projected visuals by Novak Collective.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Al doe je er een foto bij, het zegt me niets...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:55 schreef MadMaster het volgende:
Al doe je er een foto bij, het zegt me niets...
Benga idd. De rest zal wel onbekend zijn; Artwork & Skream. Dus punt naar Gehenna.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:20 schreef Gehenna het volgende:
volgens mij is die linker benga
is tiesto die middelste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
32 MB?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef Gehenna het volgende:
Wie horen we hier 8x vertraagt:
hier zo
of heb je een datalimietquote:
Ik heb hem ondertussen binnen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat ding wil niet eens gedownload worden... [ afbeelding ]
Ik kwam er via CoolEdit en google achter, inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Laat voortaan die 32Mb maar achterwege en zeg meteen dat je een 16-jarige 'zanger' zoekt...
Noise?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef bartrid het volgende:
Ik vind dat best te beluisteren. Die langzame versie dan. Klinkt als een hoop ambient die ik in m'n collectie heb.
Noise? Nee da's niksquote:
friekin_ +1quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Future Sound Of London - Lifeforms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |