Sorry dat ik jullie stoor, maar ik kon de woordspeling "Jingle Hell" toch niet laten liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.
Pink_Floyd +1
Nee, die is het niet. Dit was als solo artieste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef ranja het volgende:
Golkje op Annie Holden, van The Shirts... mits die als one hit wonder telt. Ze speelt in elk geval in Hair.
Jazeker.quote:
Excuus, dat moet Touch of the Dark zijn. Toen ik het postte stond In Front Of Me op, slip of the tongue zodoende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
Spoiler gezien, ik heb het album maar dat heet helemaal geen In Front of Me.
Sowieso niet bekend genoeg om met 4 regels tekst te raden, ondanks dat de clip wel op TMF is geweest.
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Triest overigens dat je het open gooit. Zal ik de volgende keer ook doen als ik iets te moeilijk vind.
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan posten
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...
Ik heb vandaag twee vragen uit de '00's gesteld. Niet gek veel later gaan er weer vragen over redelijk onbekende dingen van lang geleden door het topique. Lurk nu een tijdje mee, laatste dagen wat actiever, maar de recentere vragen zijn echt op één hand te tellen. Misschien voor de vaste spelers leuk, voor nieuwe spelers vermoed ik veel minder. Beetje spreiding zou niet verkeerd zijn.
De zero's lijken me vrij recent jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.
Er is hier altijd genoeg variatie geweest in de vragen.
Ook daar is genoeg variatie in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het nog niet gemerkt, maar ik laat me graag verrassen.
Behoorlijk diversquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:
1910
1920
1930
1950
1960
1970
1980
1990
2000
2010
Candy van Iggy Pop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
TheSilentEnigma +1quote:
Zodra Belsen tijd heeft.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:28 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer worden de standen weer eens geupdate?
Dat is nu 10 topic geleden gebeurd volgens mij?
Misschien kan je Belsen helpen met tellen, heb ik ook een tijdje gedaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef horned_reaper het volgende:
Wie wint zal me ook een zorg zijn .... echter is het leuk om de punten verdeling te zien veranderen![]()
Ik ben een man van de statistieken!
Ja, dat tellen ga ik denk morgen even aan zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien kan je Belsen helpen met tellen, heb ik ook een tijdje gedaan.
Hij is via deze link bereikbaar...
Bedoel je niet haar ex-man?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef Bol_Wan het volgende:
sorry voor de zondagmiddagluite, maar ervanuitgaande dat ik het goed heb alvast een nieuwe vraag:
Noem drie projecten van de broer van Meg
ja, sorry, verwart me steeds doordat ie de naam gehouden heeftquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bedoel je niet haar ex-man?Ze heeft namelijk geen broer.
die dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef Pink_Floyd het volgende:
Als je Jack White bedoelt:
Raconteurs
Dead Weather
White Stripes
strikt gezien is de documentaire die hij maakte samen met Jimmy Page en The Edge ook een prjectquote:
En dan zijn er nog The Black Belles die hij geproduceerd heeft en op zijn label zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef Bol_Wan het volgende:
strikt gezien is de documentaire die hij maakte samen met Jimmy Page en The Edge ook een prject
Ah, toch Tinus uit het Zwaantje dus.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
yup, live iig best wel vaak, ook in NL
Die goed te pruimen Infadels cover staat op de single van Girl that speaks no words. Studio versiequote:Op zondag 15 augustus 2010 20:58 schreef Pink_Floyd het volgende:
Zie vervolg opmerking
Grobbel +1
De andere was Infadels, die speelde elk concert een cover van dit nummer (en dacht dat het ook officieel was uitgebracht omdat het destijds zo vaak op de radio was), maar Corinne is dus goed genoeg
Snippet vd Infadels
Wie =quote:was an all-female dance/pop trio from the Netherlands, who released two albums in their short-lived career during 1989–1991 – Sucker For Your Love, and Don't Stop The Dance.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |