Die was iets later idd. De enige onjuiste in die periode die nog niet genoemd is is Benny Neymanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was ook nog I got you babe van UB40 en Chryssie Hynde, mar dat was nog later volgens mij.
Ja, dat moet m zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
Da_Sandman +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
quote:
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Met die kerstuitvoering met Jingle Bells erin kwam hij vast vrij ver de top 40 in gok ik, kutnummer...
quote:
Beste kerstnummer ooitquote:In 2009 the song was part of a successful Facebook campaign to prevent The X Factor winner's song from gaining the Christmas number one in the United Kingdom. The campaign provoked commentary from both groups and other musicians, as well as gaining coverage in national and international press. The song became the first single to reach Christmas number one spot on downloads alone.
Wie met wat?quote:Exhausted by wandering
Through the cruel days
Awakening sadness
As I recall
waar gaat het heen met deze wereld ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Burnett het volgende:
http://www.nuvideo.nl/muz(...)ijk-op-nummer-1.html
Het nummer staat op het album In Front Of Me uit 2004.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Geniaal dat dat lukte ja.
Ik ben zo vrij MadMaster's plaats even in te nemen.
[..]
Wie met wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Sorry dat ik jullie stoor, maar ik kon de woordspeling "Jingle Hell" toch niet laten liggen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.
Pink_Floyd +1
Nee, die is het niet. Dit was als solo artieste.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:00 schreef ranja het volgende:
Golkje op Annie Holden, van The Shirts... mits die als one hit wonder telt. Ze speelt in elk geval in Hair.
Jazeker.quote:
Excuus, dat moet Touch of the Dark zijn. Toen ik het postte stond In Front Of Me op, slip of the tongue zodoende.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef ranja het volgende:
Spoiler gezien, ik heb het album maar dat heet helemaal geen In Front of Me.
Sowieso niet bekend genoeg om met 4 regels tekst te raden, ondanks dat de clip wel op TMF is geweest.
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan postenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Triest overigens dat je het open gooit. Zal ik de volgende keer ook doen als ik iets te moeilijk vind.
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de enige was die het had kunnen raden als je foto's ofzo was gaan posten
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet, wie weet ook niet. Maar goed, als ik ook nog even een puntje van kritiek mag aandragen...
Ik heb vandaag twee vragen uit de '00's gesteld. Niet gek veel later gaan er weer vragen over redelijk onbekende dingen van lang geleden door het topique. Lurk nu een tijdje mee, laatste dagen wat actiever, maar de recentere vragen zijn echt op één hand te tellen. Misschien voor de vaste spelers leuk, voor nieuwe spelers vermoed ik veel minder. Beetje spreiding zou niet verkeerd zijn.
De zero's lijken me vrij recent jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had je misschien nog even door moeten gaan met lurken.
Er is hier altijd genoeg variatie geweest in de vragen.
Ook daar is genoeg variatie in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het gaat me niet om variatie in de vragen, die is prima, meer over de variatie in tijd.
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het nog niet gemerkt, maar ik laat me graag verrassen.
Behoorlijk diversquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:25 schreef Burnett het volgende:
[..]
In de afgelopen maand waren er vragen uit de volgende decennia:
1910
1920
1930
1950
1960
1970
1980
1990
2000
2010
Candy van Iggy Pop.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:09 schreef ranja het volgende:
Nou ja, of een album uit 2004 nou zo recent is
Week geleden ofzo gingen er nog redelijk wat Lowlands vragen doorheen.
Maar goed, weer de oude doos in
Van welke single is dit de cover?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 09:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Candy van Iggy Pop.
Ik ben werken, maar weet zeker dat ik 'm goed heb. Cd collectie in de kast etcIemand anders mag de volgende doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |