Inderdaad...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat moet haast wel American Generation van Ritchie Family zijn.
quote:Mallory - "Its like there's this little voice inside my head saying ..."
Alex - "... boy you can see for miles in here."
Dat was hun grootste hit...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:54 schreef ranja het volgende:
en ik zat aan The Best Disco in Town te denken
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens moet ik als ik die Landers-zusjes zie altijd denken aan een scene uit Family Ties:
[..]
En dat doet mij weer denken aanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens moet ik als ik die Landers-zusjes zie altijd denken aan een scene uit Family Ties:
[..]
Homerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef Mark het volgende:
[..]
En dat doet mij weer denken aan
Big brother representative: Now, Mr. Simpson, may I ask why you're here?
Homer's brain: Don't say revenge. Don't say revenge.
Homer: Ummm... revenge?
Homer's brain: Okay, that's it. I'm outta here. (step step step step step... slam)
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef WeezerButler het volgende:
Denk aan de Hues Coorperation.
2 mannen, 1 vrouw. Seventies kleding ..
Weezerbutler +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:49 schreef WeezerButler het volgende:
Denk aan de Hues Coorperation.
2 mannen, 1 vrouw. Seventies kleding ..
Lijken me leuke meidenquote:verb
•to stab.
He got jacked.
•to punch.
He got jacked in the face.
•to steal.
I bet they jacked that watch.
My car got jacked.
dat was vast een pre-80s woordenboekquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I'd rather Jack
[..]
Lijken me leuke meiden
quote:Zij verstaat de kunst van bij me horen
In mijn lichaam heeft ze plaats gemaakt voor twee
In mijn ogen woont ze, in mijn oren
Ze hoort en ziet mijn hele leven met me mee
Dat was een maandje laterquote:
Dat was een maandje eerderquote:
Dat was 2 maanden laterquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bowie & Jagger - Dancing in the Streets?
Dat was 2 maanden eerderquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:15 schreef WeezerButler het volgende:
Simple Minds - Don't you forget about me
zijn opvolger zoek ikquote:
The gaslight anthem?quote:
Die was iets later idd. De enige onjuiste in die periode die nog niet genoemd is is Benny Neymanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er was ook nog I got you babe van UB40 en Chryssie Hynde, mar dat was nog later volgens mij.
Ja, dat moet m zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
Da_Sandman +1quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik gok rustig mee, Harold Faltmeyer - Axel F?
quote:
Jingle Bells/Last Christmas inderdaad. Vreselijk, dat inderdaad.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Met die kerstuitvoering met Jingle Bells erin kwam hij vast vrij ver de top 40 in gok ik, kutnummer...
quote:
Beste kerstnummer ooitquote:In 2009 the song was part of a successful Facebook campaign to prevent The X Factor winner's song from gaining the Christmas number one in the United Kingdom. The campaign provoked commentary from both groups and other musicians, as well as gaining coverage in national and international press. The song became the first single to reach Christmas number one spot on downloads alone.
Wie met wat?quote:Exhausted by wandering
Through the cruel days
Awakening sadness
As I recall
waar gaat het heen met deze wereld ...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:41 schreef Burnett het volgende:
http://www.nuvideo.nl/muz(...)ijk-op-nummer-1.html
Het nummer staat op het album In Front Of Me uit 2004.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Geniaal dat dat lukte ja.
Ik ben zo vrij MadMaster's plaats even in te nemen.
[..]
Wie met wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |