abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85279581
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik zie net dat die datalimiet pas in September ingaat. Nu heb ik een andere vraag: ik krijg van Vodafone het aanbod om te verlengen, maar daar hebben ze de Desire niet op voorraad. Bij pdashop.nl wel, maar hoe geef ik daar aan dat het om verlengen gaat, zodat mijn huidige abbo beëindigd wordt en ik mijn nummer behoud?
http://www.pdashop.nl/pla(...)&providerbrandid=217

En dan op verlengen klikken?

edit\
En ja dat is overal en altijd duurder dan een nieuw abonnement afsluiten.
pi_85280027
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:56 schreef Spelvout het volgende:

[..]

http://www.pdashop.nl/pla(...)&providerbrandid=217

En dan op verlengen klikken?

edit\
En ja dat is overal en altijd duurder dan een nieuw abonnement afsluiten.
Ik vind het toch raar dat het bij die site duurder is dan bij Vodafone zelf. Helaas hebben ze hem bij Vodafone al een hele tijd niet op voorraad.
pi_85280186
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef Hard_Feesten het volgende:

[..]

Ik vind het toch raar dat het bij die site duurder is dan bij Vodafone zelf. Helaas hebben ze hem bij Vodafone al een hele tijd niet op voorraad.
dan zoek je een andere aanbieder die hem wel op voorraad heeft... gsmweb.nl bijvoorbeeld.
pi_85280513
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

dan zoek je een andere aanbieder die hem wel op voorraad heeft... gsmweb.nl bijvoorbeeld.
Bedankt voor de tip! Rare, lelijke site, maar ze hebben hem wel.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:46:57 #105
10710 gday
propria cures
pi_85280871
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef JoshuaL het volgende:
Had gelezen dat de laatste versie van Chrome to Phone niet werkt in Nederland. Weet alleen zo snel niet meer waar ik dat gelezen heb.
Tuurlijk werkt het wel. Het is (was?) alleen niet zichtbaar in de Nederlandse Market.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_85281098
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 15:46 schreef gday het volgende:

[..]

Tuurlijk werkt het wel. Het is (was?) alleen niet zichtbaar in de Nederlandse Market.
Je hebt gelijk, had een nieuwsbericht gelezen waar dit instond maar deze is al reeds geupdated.
pi_85283633
Net Swipe geïnstalleerd en Pingchat.

Weer blij geworden! *O*
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:55:21 #108
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85283698
Bestelling duurt wel lang bij Vodafone. Ze zouden nieuwe batches krijgen :{w

edit; :') mss toch maar annuleren.

Kunnen mensen hier hun ervaringen met dataverbruik melden? Ben je snel door de 250mb/maand heen?*

* heb geen smartphone ervaring

[ Bericht 48% gewijzigd door msnk op 14-08-2010 18:46:17 ]
AFC AJAX
pi_85285566
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Adolecens het volgende:
Net Swipe geïnstalleerd en Pingchat.

Weer blij geworden! *O*
Waar heb je Swype vandaan gehaald?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:55:04 #110
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_85286597
ook ik ben in het bezit van de Desire !!

Nu vraag ik me alleen iets af over die coating. Ik heb eerste een zilveren gehad en daarbij zat er op de doos een sticker dat ik op moest letten op afgeven (ipv speciale coating). Ik heb toen de Valenta sports hoes gekocht, echter heb ik na 2 weken al zwarte afgeef vlekken op mn desire ontdekt!

Nu heb ik zeer gelukkig mijn toetstel kunnen ruilen voor een bruine. Nu viel mij op dat hier niet zo'n ATTENTIE sticker op de doos zit! Is dit bij jullie ook ?

En zijn er toevallig meer mensen met een BRUINE Desire + Valenta hoes? Want ik zou graag mn valenta hoesje weer willen gebruiken :)
:)
pi_85286667
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef msnk het volgende:

Kunnen mensen hier hun ervaringen met dataverbruik melden? Ben je snel door de 250mb/maand heen?*

Ik dacht dat ik best veel data verbruikte (ook als nieuwe smartphone gebruiker). Regelmatig wat surfen, mailen, chatten, apps downloaden, foto's uploaden naar twitpic enz. Ook vaak Google Maps en Maps Navigatie gebruikt en vorige maand heb ik nog geen 125MB verbruikt.

Da's dus de helft van het limiet. Dus zodra dat limiet ook voor mij gaat gelden (abo loopt halverwege volgend jaar af) maak ik me nog niet echt zorgen. Misschien dat m'n belgedrag tegen die tijd toch een verhoging van bundel rechtvaardigt en dan krijg ik 1GB limiet.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_85286742
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:55 schreef Johannn90 het volgende:
ook ik ben in het bezit van de Desire !!

Nu vraag ik me alleen iets af over die coating. Ik heb eerste een zilveren gehad en daarbij zat er op de doos een sticker dat ik op moest letten op afgeven (ipv speciale coating). Ik heb toen de Valenta sports hoes gekocht, echter heb ik na 2 weken al zwarte afgeef vlekken op mn desire ontdekt!

Nu heb ik zeer gelukkig mijn toetstel kunnen ruilen voor een bruine. Nu viel mij op dat hier niet zo'n ATTENTIE sticker op de doos zit! Is dit bij jullie ook ?

En zijn er toevallig meer mensen met een BRUINE Desire + Valenta hoes? Want ik zou graag mn valenta hoesje weer willen gebruiken :)
Dat probleem treed idd alleen op bij de zilveren. Blijkbaar worden de hoesjes nu ook verkocht met een dergelijke waarschuwing. Was bij mij nog niet zo. Zit nu ook met die strepen, maar ik lig er eigenlijk niet wakker van. De telefoon krijgt vast nog wel meer krasjes en dergelijke in z'n leven te verduren. Tweede hands is hij over een jaar toch weinig meer waard en zo lang hij het gewoon doet vind ik het prima :)
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_85286769
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 17:55 schreef msnk het volgende:

Alleen als je veel streamt kom je snel boven het limiet uit. Met gewoon surfen/mailen kom ik niet eens aan de 250 mb. Youtuben en dergelijke gaat dus wel erg hard. Maar wat maakt het uit, deze regels van Vodafone gaan pas over een maand in. Hogere abonnementen krijgen trouwens 1GB aan data, dat is zeker wel genoeg.
pi_85286831
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Alleen als je veel streamt kom je snel boven het limiet uit. Met gewoon surfen/mailen kom ik niet eens aan de 250 mb. Youtuben en dergelijke gaat dus wel erg hard. Maar wat maakt het uit, deze regels van Vodafone gaan pas over een maand in. Hogere abonnementen krijgen trouwens 1GB aan data, dat is zeker wel genoeg.
Inderdaad ja. Ik las op tweakers al gasten met een verbruik van 50GB. What the fuck doe je dan met je telefoon.. gebruik je hem als streaming server voor een heel bedrijf ofzo 8)7
pi_85286921
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:03 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Inderdaad ja. Ik las op tweakers al gasten met een verbruik van 50GB. What the fuck doe je dan met je telefoon.. gebruik je hem als streaming server voor een heel bedrijf ofzo 8)7
Belachelijk inderdaad, dan zal er flink gedownload worden of veel tethering gebruiken. Ik heb daar vorige week ook gebruik van gemaakt en dat gaat het hard. Zat rond de 250 mb in een paar dagen.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:24:03 #116
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85287339
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 19:57 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik best veel data verbruikte (ook als nieuwe smartphone gebruiker). Regelmatig wat surfen, mailen, chatten, apps downloaden, foto's uploaden naar twitpic enz. Ook vaak Google Maps en Maps Navigatie gebruikt en vorige maand heb ik nog geen 125MB verbruikt.

Da's dus de helft van het limiet. Dus zodra dat limiet ook voor mij gaat gelden (abo loopt halverwege volgend jaar af) maak ik me nog niet echt zorgen. Misschien dat m'n belgedrag tegen die tijd toch een verhoging van bundel rechtvaardigt en dan krijg ik 1GB limiet.
Dat klinkt redelijk geruststellend. Ik ben één van die goedkopere bundel gebruikers, dus bij mij is dat gewoon 250mb/mnd.

quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het is niet mijn intentie om mijn mobiel voor Youtube, radio of Spotify te gebruiken. Het was natuurlijk leuk geweest als dat kon, maar omdat dat dus niet kan zal ik mij limiteren tot 'gewoon' mp3s :P

Ik ben wel van plan het te gebruiken om te surfen, apps (ik las op een Engelse forum dat het downloaden en updaten van apps behoorlijk veel data verbruikt, dus deze dingen misschien maar thuis doen dan :?) én wat ook heel belangrijk is navigatie en 9292ov :Y

En het maakt voor mij veel uit aangezien mijn bestelling uit juli stamt, maar mijn sim nog steeds niet binnen is, dus ik zal met een beetje pech tot de nieuwe customers behoren ;(

Nu lees ik dus hele verschillende berichten. Sommige (zoals jullie tweetjes) zeggen dat het allemaal wel meevalt maar vele anderen zeggen dat ze de limiet al bereiken met alleen maar wat navigeren enzo. Daardoor mijn verwarring en beetje angst :(

Het zal denk ik niet zoveel uitmaken voor mij aangezien alle providers nu wel zo rond de 250mb zullen gaan hangen :( Hi d'r FUP zou ook zo rond de 250mb zitten, zou me niks verbazen als T-Mobile hetzelfde gaat doen. Heb je sowieso geen betaalbare opties meer }:|
AFC AJAX
pi_85287395
Navigatie heb ik nog niet gebruik, dus daar kan ik nog weinig over zeggen, al die apps updaten doe ik ook gewoon via 3G, 9292ov verbruikt ook geen drol.
pi_85289825
Wacht even hoor, als je voor september een Vodafone abonnement afsluit heb je toch helemaal niet met datalimieten te maken?
pi_85289920
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Hard_Feesten het volgende:
Wacht even hoor, als je voor september een Vodafone abonnement afsluit heb je toch helemaal niet met datalimieten te maken?
Klopt.
pi_85290038
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:01 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Klopt.
Ben ik net op tijd :P Zien we over 2 jaar wel weer hoe het verder moet.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:34:37 #121
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85290762
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:26 schreef Dennis101 het volgende:
Navigatie heb ik nog niet gebruik, dus daar kan ik nog weinig over zeggen, al die apps updaten doe ik ook gewoon via 3G, 9292ov verbruikt ook geen drol.

Ik zou mij sowieso een stuk minder zorgen maken als de limiet 500mb of 1gb was ofzo. Maar 250mb klinkt zo weinig! Maar aangezien mobiel internet 'nieuw' is voor me, valt het hopelijk reuze mee :Y
AFC AJAX
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:36:35 #122
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85290817
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 21:57 schreef Hard_Feesten het volgende:
Maar de FUP geeft 10x gemiddelde aan. Gemiddelde wordt sowieso lager dan eerst, lijkt mij, dus ook de FUP users zullen het minder breed hebben. Hoeveel minder is dan natuurlijk de vraag...

Het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen als FUP users ook drastisch omlaag worden gebracht qua limiet ook. Dus wellicht ook strenger erop letten i.p.v het losse gedrag van vroeger.
AFC AJAX
pi_85290852
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:36 schreef msnk het volgende:

[..]

Maar de FUP geeft 10x gemiddelde aan. Gemiddelde wordt sowieso lager dan eerst, lijkt mij, dus ook de FUP users zullen het minder breed hebben. Hoeveel minder is dan natuurlijk de vraag...

Het zou mij eerlijk gezegd niks verbazen als FUP users ook drastisch omlaag worden gebracht qua limiet ook. Dus wellicht ook strenger erop letten i.p.v het losse gedrag van vroeger.
Tja, dat wordt wel iets om rekening mee te houden, momenteel word er inderdaad niets gedaan tegen mensen die de FUP overschrijden.
pi_85291744
Hallo,
ik heb 7 augustus een HTC Desire besteld bij Studentmobiel, deze was tijdelijk uitverkocht maar ik weet nou niet wanneer hij geleverd word.. Als hij na 6 september geleverd word, betekend dat dat ik eeb datalimiet heb? Ik heb gelezen dat het voorheen Onbeperkt Internet Blox heette, en nu het gelimiteerde datagebruik Bel+Sms+Web heet, klopt dit? Want ik heb dus een abbonement afgesloten met Bel+Sms+Web -O-
En waar kan je controleren wat je limiet is?
Sorry voor alle vragen, dit word m'n eerste smartphone :@
pi_85291775
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:09 schreef Darkmello het volgende:
Hallo,
ik heb 7 augustus een HTC Desire besteld bij Studentmobiel, deze was tijdelijk uitverkocht maar ik weet nou niet wanneer hij geleverd word.. Als hij na 6 september geleverd word, betekend dat dat ik eeb datalimiet heb? Ik heb gelezen dat het voorheen Onbeperkt Internet Blox heette, en nu het gelimiteerde datagebruik Bel+Sms+Web heet, klopt dit? Want ik heb dus een abbonement afgesloten met Bel+Sms+Web -O-
En waar kan je controleren wat je limiet is?
Sorry voor alle vragen, dit word m'n eerste smartphone :@
Nee, alleen wanneer je na 6 september een nieuw contract afsluit.
pi_85291847
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:10 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, alleen wanneer je na 6 september een nieuw contract afsluit.
Dankjewel :)

edit:
Vind ik net dit op Studentmobiel:
Fair Use Policy internet gebruik; Dit betekent dat Vodafone een maximum gesteld heeft aan het gebruik van de internetbundel (gebaseerd op groter verbruik dan 10x het gemiddelde verbruik). Voor de Bel + SMS + Web 100 bundel is de limiet gesteld op 250 MB per maand. Voor de overige bundels op 1Gb per maand. U ontvangt bericht van Vodafone zodra u over deze limiet heen gaat. Mocht u na dit bericht nog data verbruik hebben dan wordt dit in rekening gebracht tegen ¤ 0,30 per 10MB.

Ik heb dus Bel+SMS+Web 200, dus volgens mij heb ik 1GB per maand, is dit snel op/verbruik je dit snel? Overigens doe ik niet veel speciaals op mijn mobiel maar gebruik internet toch wel elke dag een uurtje, een beetje Hyven enzo, wat sites bezoeken, streams gebruik ik amper, heel soms wat Youtube filmpjes etc. en msn staat praktisch altijd aan, verbruikt dit veel ivm dataverkeer?

Hé, wat jammer nou, had me echt verheugt op ongelimiteerd internetgebruik, als je buiten je internetbundel gaat kost 't je echt een vermogen en dat heb ik geweten met mijn vorige abonnement ;(
Voel me echt wel genaaid door Vodafone.

Sorry dat ik zo offtopic ga :*

[ Bericht 26% gewijzigd door Darkmello op 15-08-2010 01:43:25 ]
pi_85300590
Het zal dan wel aan mij liggen, maar ik verbruik toch snel een 30 mb per dag zonder streaming media.
Facebook, twitter, msn, en wat internetten!
pi_85300905
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk geruststellend. Ik ben één van die goedkopere bundel gebruikers, dus bij mij is dat gewoon 250mb/mnd.
[..]

Het is niet mijn intentie om mijn mobiel voor Youtube, radio of Spotify te gebruiken. Het was natuurlijk leuk geweest als dat kon, maar omdat dat dus niet kan zal ik mij limiteren tot 'gewoon' mp3s :P

Ik ben wel van plan het te gebruiken om te surfen, apps (ik las op een Engelse forum dat het downloaden en updaten van apps behoorlijk veel data verbruikt, dus deze dingen misschien maar thuis doen dan :?) én wat ook heel belangrijk is navigatie en 9292ov :Y

Gewoon een navigatieapplicatie met kaarten installeren, zoals sygic, die hoeft geen kaarten te downloaden, dan is navigeren gratis.
pi_85300907
Is er geen goeie data teller (per connectie, zoals wifi en umts) ofzo.?
Ik heb geen idee wat mijn verbruik per dag is.

edit: Ik heb al gegoogled :P

Netcounter

[ Bericht 10% gewijzigd door Adolecens op 15-08-2010 09:37:19 ]
pi_85301483
Ik heb zojuist mijn telefoon teruggezet naar de stock HTC rom. Ik wil deze nu upgraden naar 2.2 maar als ik naar Menu => Instellingen => Over de telefoon => Systeemsoftware-updates ga en op Nu controleren klik krijg ik te zien dat mijn toestel al up to date is.

Wat kan ik hieraan doen?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_85301756
Wachten tot jij aan de beurt bent bij HTC :)
pi_85302450
Kan iemand de link naar de swype app ff geven?
Had via google eentje gevonden, maar die wordt niet geinstalled.
  zondag 15 augustus 2010 @ 11:48:43 #133
19529 Fendy
True Spirit
pi_85303300
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan iemand de link naar de swype app ff geven?
Had via google eentje gevonden, maar die wordt niet geinstalled.
staat in het vorige topic, beetje teruglezen kan geen kwaad, maar hey...het is zondag dus om je luiheid te ondersteunen...
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Fendy het volgende:

[..]

Alstu
http://ul.to/sw914q
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_85304893
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Fendy het volgende:

[..]

staat in het vorige topic, beetje teruglezen kan geen kwaad, maar hey...het is zondag dus om je luiheid te ondersteunen...
[..]

geinig, ik krijg alleen bob4 niet voor elkaar :') Hij pakt de 4 niet ;(
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zondag 15 augustus 2010 @ 12:59:01 #135
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85305100
Iemand enige idee wat die nieuwe 360 update precies is die ik vandaag binnen kreeg? Ben een beetje huiverig om die zooi te installeren :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:01:28 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85305176
Kan je dat Swype programma op je pc downloaden en daarna op je telefoon zetten of....?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85305246
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Kan je dat Swype programma op je pc downloaden en daarna op je telefoon zetten of....?
downloaden, unraren en dan kan je hem installeren.

Iets duidelijkere uitleg:

- Bestand downloaden op telefoon of pc.

- Unrar downloaden uit de market.

- Daarna een app "OI bestandsbeheer" downloaden omdat unrar dat aangeeft

- Dan met unrar het swypebestand uitpakken en hierna kan je hem installeren.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:06:57 #138
19529 Fendy
True Spirit
pi_85305340
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand enige idee wat die nieuwe 360 update precies is die ik vandaag binnen kreeg? Ben een beetje huiverig om die zooi te installeren :')
Dat is dus die veelbesproken bloatware. Niet installeren is mijn advies.
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:14:05 #139
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85305582
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:06 schreef Fendy het volgende:

[..]

Dat is dus die veelbesproken bloatware. Niet installeren is mijn advies.
Ja dat was die 19 mb grote update waarvan iedereen dacht dat het froyo was dus? Die heb ik al... vandaag kreeg ik dus een eerste update daarvoor binnen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:29:25 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85306164
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 13:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

downloaden, unraren en dan kan je hem installeren.

Iets duidelijkere uitleg:

- Bestand downloaden op telefoon of pc.

- Unrar downloaden uit de market.

- Daarna een app "OI bestandsbeheer" downloaden omdat unrar dat aangeeft

- Dan met unrar het swypebestand uitpakken en hierna kan je hem installeren.
Oke.. Ik zal eens kijken :)
Hij had net geen zin om hem te openen/downloaden op mijn telefoon. Bedankt!
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:34:36 #141
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85306346
Ik heb alles geïnstalleerd, maar als ik hem wil unrarren, dan geeft hij kort aan "please wait" en daarna gaat het scherm meteen weer weg en lijkt er niets te gebeuren..
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:45:14 #142
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_85306726
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Fendy het volgende:

[..]

[..]

Ah kijk, met die apk werkt Swype wél bij mij. Thanks _O_
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 15 augustus 2010 @ 13:55:58 #143
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85307068
Zo. Even op de PC gezet en via bluetooth erop gezet & het werkt. Ik ben benieuwd!
Alleen dat "woord toevoegen" heeft er nog geen zin in, maar dat overleef ik wel denk ik ;)

[ Bericht 53% gewijzigd door automatic_ op 15-08-2010 14:03:51 ]
pi_85308458
Swype werkt echt heerlijk!
  zondag 15 augustus 2010 @ 14:49:05 #145
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_85309069
Heb je froyo nodig voor swipe?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_85309266
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 14:49 schreef HAL9000S het volgende:
Heb je froyo nodig voor swipe?
Op 2.1 deed hij het ook.
woef
pi_85309777
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 09:32 schreef Adolecens het volgende:
Is er geen goeie data teller (per connectie, zoals wifi en umts) ofzo.?
Ik heb geen idee wat mijn verbruik per dag is.

edit: Ik heb al gegoogled :P

Netcounter

[ link | afbeelding ]
Handig :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:42:23 #148
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85310926
Ik heb gisteren alsnog mijn abo kunnen annuleren bij de Vodafone shop.. Die kerel probeerde me meteen een Galaxy S aan te smeren.. Ga woensdag of donderdag even naar de BC of PH om mijn abo daar te verlengen en dan een unbranded Desire te bestellen aangezien hij daar ook niet op voorraad is.. Maar dan is het probleem van branding in ieder geval verholpen en BC of PH zijn wel wat duidelijker met de levertijden..
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:06:18 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_85311750
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb gisteren alsnog mijn abo kunnen annuleren bij de Vodafone shop.. Die kerel probeerde me meteen een Galaxy S aan te smeren.. Ga woensdag of donderdag even naar de BC of PH om mijn abo daar te verlengen en dan een unbranded Desire te bestellen aangezien hij daar ook niet op voorraad is.. Maar dan is het probleem van branding in ieder geval verholpen en BC of PH zijn wel wat duidelijker met de levertijden..
Het is wel een avontuur voor jou, hè? :D
Ik was trouwens ook eerst bij de BC geweest, maar daar moest ik bijbetalen voor het toestel. :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_85312103
Ik vraag me af of pdashop.nl de telefoons ook achterhoud voor al gemaakte bestellingen. Ik heb 10 augustus een Desire Brown besteld maar ik wacht nog op het nummerbehoud aanvraag van Vodafone. Zie net dat ie nu uitverkocht is.
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:37:28 #151
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85312699
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef APK het volgende:

[..]

Het is wel een avontuur voor jou, hè? :D
Ik was trouwens ook eerst bij de BC geweest, maar daar moest ik bijbetalen voor het toestel. :P
ja joh das echt weer wat voor mij.. Bij mij zal zoiets nooit even goed gaan.. Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?

En als samsung android niet zo had verkracht had ik hem waarschijnlijk serieus overwogen..
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:07:57 #152
6941 APK
Factual, I think.
pi_85313854
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:37 schreef MuRKie het volgende:

Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?
Vodafone-shop. :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_85313867
iemand die weet waar ik netcounter in de market kan vinden?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 17:15:37 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85314110
Hoe krijg ik Swype werkend? Via APK installer vanaf mijn SD kaart geinstalleerd. En nu? ik heb een vinkje moeten aanzetten maar ik krijg het toetsenbord nergens.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 17:20:05 #155
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85314269
Found! Longpress. Zo stom :')
pi_85314859
longpress? Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet voor elkaar gekregen :')
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 17:38:03 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85314885
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
longpress? Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet voor elkaar gekregen :')
In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swype
pi_85315109
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:

[..]

In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swype
ahaaaa, ik zat ik op het toetsenbordknopje te drukken zoals het bij windows mobile altijd moest :P

Tnxz!
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:41:31 #159
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_85318728
zaterdag mailtje gekregen van vodafone dat er leveringproblemen zijjn voor mijn desire!

Hoop hem snel te hebben
pi_85318774
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef Terloops het volgende:
zaterdag mailtje gekregen van vodafone dat er leveringproblemen zijjn voor mijn desire!

Hoop hem snel te hebben
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:47:03 #161
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85318923
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Weet je een goeie in A'dam :P?
AFC AJAX
pi_85319045
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Weet je een goeie in A'dam :P?
Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?
  zondag 15 augustus 2010 @ 19:59:50 #163
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_85319401
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

omdat ik lui ben :)
  zondag 15 augustus 2010 @ 20:02:09 #164
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_85319492
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?
De winkels die ik langs ben geweest hadden hem toen niet in voorraad, vandaar. Ik zal nog 's rondkijken, morgen is mijn OV weer lekker gratis *O*
AFC AJAX
  zondag 15 augustus 2010 @ 21:55:57 #165
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_85325574
Ik heb een raar probleem met mn galerei.... het is echt heel erg vreemd!

Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...

Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes!! Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!
pi_85337275
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Johannn90 het volgende:
Ik heb een raar probleem met mn galerei.... het is echt heel erg vreemd!

Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...

Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes!! Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!
Je SD-kaart heeft zich unmount, even rebooten.
pi_85338064
pi_85338400
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
iPhone #92 Wat een kuttelefoon @ TT :') :D
berust wel op waarheid
pi_85338444
Wat zijn ze blij hè :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:06:13 #170
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_85342751
Wat moet ik rebooten precies? Heb mn mobiel al wel gereboot, maar mn geheugenkaart heb ik nog niet bekeken..
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:08:16 #171
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_85342812
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:06 schreef Johannn90 het volgende:
Wat moet ik rebooten precies? Heb mn mobiel al wel gereboot, maar mn geheugenkaart heb ik nog niet bekeken..
Hang hem eens aan je computer als usb-schijf, kun je dan wel de foto's openen?
pi_85342926
(En eerst netjes ontkoppelen voor je 'm ergens uit trekt, da's ook wel een goed idee.)
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:17:57 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85345748
Als je je HTC als Hotspot gebruikt, klopt het dan dat meteen je bereik (het gewone telefoonnetwerk) weg is?
pi_85345836
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Als je je HTC als Hotspot gebruikt, klopt het dan dat meteen je bereik (het gewone telefoonnetwerk) weg is?
Nee.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:22:56 #175
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85346006
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:19 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee.
Oh, haha. Ik merk dat mijn bereik (hi) flink wegvalt zodra ik dat hotspot gedoe aanzet. Momenteel is het 0 streepjes en daarna even 1 streepje. Apart.
pi_85346052
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Oh, haha. Ik merk dat mijn bereik (hi) flink wegvalt zodra ik dat hotspot gedoe aanzet. Momenteel is het 0 streepjes en daarna even 1 streepje. Apart.
Vreemd, ik kon gewoon bellen terwijl ik mijn hotspot aan had staan (Vodafone).
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:27:06 #177
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85346221
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Vreemd, ik kon gewoon bellen terwijl ik mijn hotspot aan had staan (Vodafone).
Nee, dat gaat bij mij niet goed werken.... Daarnet belde ook een collega en ik viel continue weg. Ach, zo vaak gebruik ik het ook niet, dus zo erg vind ik het ook niet :) Het viel mij alleen even op.

Duurt het bij jou ook even (lees: een aantal keer proberen) voor je goed contact kan krijgen met je Hotspot?
pi_85346256
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Nee, dat gaat bij mij niet goed werken.... Daarnet belde ook een collega en ik viel continue weg. Ach, zo vaak gebruik ik het ook niet, dus zo erg vind ik het ook niet :) Het viel mij alleen even op.

Duurt het bij jou ook even (lees: een aantal keer proberen) voor je goed contact kan krijgen met je Hotspot?
Nee ook niet, werkt perfect. Heb het toch al wat aantal gebruikt.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:33:04 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85346565
Dan zal dat wel aan HI liggen ofzo. Ik moest 3x proberen (of het ligt aan mij, want ik heb ook weinig geduld).
Mijn GSM ligt nu verder van de laptop af en dan heb ik wel (continue) 1 streepje normaal bereik.
pi_85348283
Bij sommige websites word je automatisch doorgestuurd naar de mobiele variant van de website. Is het ook mogelijk om handmatig te switchen? Ik heb een desire.
pi_85348701
Net even met htc gebeld over de vlekken op mijn silvere desire. Weet iemand toevallig hoe de reparatie/garantie werkt bij htc? Ik begreep dat hij wordt opgehaald, en binnen 2 weken weer gemaakt en afgeleverd word? Is de telefoon dan ook weer leeg?
pi_85349480
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef zoz het volgende:
Bij sommige websites word je automatisch doorgestuurd naar de mobiele variant van de website. Is het ook mogelijk om handmatig te switchen? Ik heb een desire.
Even een vinkje zetten bij de instellingen van de browser, bij mobiele weergave.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:32:23 #183
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85351399
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef msnk het volgende:

[..]

De winkels die ik langs ben geweest hadden hem toen niet in voorraad, vandaar. Ik zal nog 's rondkijken, morgen is mijn OV weer lekker gratis *O*
als je hem kunt cancellen bij vodafone webshop: doen! je kan hem voor hetzelfde geld gewoon in de vodafonewinkel kopen. Het lukte mij niet om hem te annuleren bij de webshop. als ik hem deze week nog niet binnen heb ga ik het alsnog proberen, want ik ben het echt spuugzat. ze zeggen aan de telefoon elke keer wat anders en ik zit dus al een maand te wachten -O-
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:42:25 #184
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_85351853
Jemie, dan wacht je al wel lang Murm! Kei irritant :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:21:59 #185
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85353421
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, dan wacht je al wel lang Murm! Kei irritant :{
ja ik weet het -O-
als ik em vrijdag niet heb ga ik weer bellen en doordrammen tot ik hem gecancelled krijg :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:42:23 #186
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85356878
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Murmeli het volgende:

[..]

als je hem kunt cancellen bij vodafone webshop: doen! je kan hem voor hetzelfde geld gewoon in de vodafonewinkel kopen. Het lukte mij niet om hem te annuleren bij de webshop. als ik hem deze week nog niet binnen heb ga ik het alsnog proberen, want ik ben het echt spuugzat. ze zeggen aan de telefoon elke keer wat anders en ik zit dus al een maand te wachten -O-
ik had precies hetzelfde.. Ben zaterdag naar een vodafone winkel gegaan en heb via hun mijn online bestelling geannuleerd.. Nu moet ik wel tot woensdag of donderdag voor ik hem opnieuw kan verlengen.. Als ik jou was zou ik ook even langs een vodafone winkel gaan..
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:16:23 #187
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_85369201
Ik heb zojuist mijn contract verlengd. Deze bevestiging gekregen:

Hartelijk dank voor uw reservering van de HTC Desire. Naar verwachting is uw toestel leverbaar in de week van 19-08-2010. Zodra de HTC Desire voorradig is, zal het toestel voor u gereserveerd worden en ontvangt u de orderbevestiging op de verlenging van uw Telfort abonnement.
  maandag 16 augustus 2010 @ 22:25:06 #188
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_85369688
jongens, mn geheugenkaart werkt weer! Zaten een aantal fouten op (met foto's e.d). Heb het grootste deel gered en daarna geformatteerd :) Werkt nu weer prima!

Wat alleen nog niewerkt ismn Sygic (mobile maps2010) incl Froyo. Dit deed het hiervoor wel!? Nu krijg ik meteen de foutmelding dat het programma zich moet sluiten! :o
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:21:03 #189
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85380661
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Johannn90 het volgende:
jongens, mn geheugenkaart werkt weer! Zaten een aantal fouten op (met foto's e.d). Heb het grootste deel gered en daarna geformatteerd :) Werkt nu weer prima!

Wat alleen nog niewerkt ismn Sygic (mobile maps2010) incl Froyo. Dit deed het hiervoor wel!? Nu krijg ik meteen de foutmelding dat het programma zich moet sluiten! :o
Even opnieuw eropzetten?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 06:44:24 #190
314349 Johannn90
In bezit van HTC Desire
pi_85380731
Ja, dat heb ik nu ap.2x gedaan. Ook opnieuw geïnstalleerd maar werkt nog.steeds niet...
pi_85381985
Hmm ik lees net http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html dat is toch mooi klote.

Heb mijn abo een maand geleden aangevraagd en deze gaat morgen in. Mag Voda zomaar de voorwaarden wijzigen?
......
pi_85382178
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Slomy het volgende:
Hmm ik lees net http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html dat is toch mooi klote.

Heb mijn abo een maand geleden aangevraagd en deze gaat morgen in. Mag Voda zomaar de voorwaarden wijzigen?
lees het bericht nog maar een keer
pi_85382226
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Salatrel het volgende:

[..]

lees het bericht nog maar een keer
inderdaad :|W
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:24:07 #194
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85382244
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Slomy het volgende:

Is voor jou niet van toepassing als je het artikel had gelezen is het voor nieuwe klanten en verlengingen NA 9 september..
pi_85382905
Hebben jullie ook last van het volgende?

Zodra ik em savonds aan de lader hang en ik ben in bed nog een beetje aan het internetten, dan gaat ie constant rebooten. Ik denk door de hitte ofzo, want hij wordt behoorlijk warm.

Iemand?
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:01:02 #196
19529 Fendy
True Spirit
pi_85383012
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:

Zodra ik em savonds aan de lader hang en ik ben in bed nog een beetje aan het internetten, dan gaat ie constant rebooten. Ik denk door de hitte ofzo, want hij wordt behoorlijk warm.

Iemand?
Nope, denk ook wel dat dat iets is wat mensen vrij snel zullen melden als ze er wel last van hebben.
Nog nooit een spontane reboot gehad trouwens.
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:04:41 #197
160953 Ezechielk
pi_85383104
quote:

Iemand?
Nee, nooit last van. Terwijl ik eigenlijk elke avond, als ik naar mijn bed ga nog even internet en teletekst kijk.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:05:14 #198
160953 Ezechielk
pi_85383118
quote:

Iemand?
Installeer anders een Battery Status Pro, daarmee kan je de warmte van je batterij bekijken :)
pi_85383483
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Installeer anders een Battery Status Pro, daarmee kan je de warmte van je batterij bekijken :)
Ga ik doen en vanavond even testen.
Als ik een beetje google zie ik wel meer mensen die hetzelfde probleem hebben.

Iemand enig idee hoe de garantie van the phone house is? Ik heb een tweedehands desire gekocht, met bon. Is van eind juni. Kan ik er ook mee terug?
pi_85387568
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ga ik doen en vanavond even testen.
Als ik een beetje google zie ik wel meer mensen die hetzelfde probleem hebben.

Iemand enig idee hoe de garantie van the phone house is? Ik heb een tweedehands desire gekocht, met bon. Is van eind juni. Kan ik er ook mee terug?
Ik denk niet dat ze er moeilijk over zullen doen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')