Dankjewelquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer je na 6 september een nieuw contract afsluit.
Gewoon een navigatieapplicatie met kaarten installeren, zoals sygic, die hoeft geen kaarten te downloaden, dan is navigeren gratis.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt redelijk geruststellend. Ik ben één van die goedkopere bundel gebruikers, dus bij mij is dat gewoon 250mb/mnd.
[..]
Het is niet mijn intentie om mijn mobiel voor Youtube, radio of Spotify te gebruiken. Het was natuurlijk leuk geweest als dat kon, maar omdat dat dus niet kan zal ik mij limiteren tot 'gewoon' mp3s
Ik ben wel van plan het te gebruiken om te surfen, apps (ik las op een Engelse forum dat het downloaden en updaten van apps behoorlijk veel data verbruikt, dus deze dingen misschien maar thuis doen dan) én wat ook heel belangrijk is navigatie en 9292ov
staat in het vorige topic, beetje teruglezen kan geen kwaad, maar hey...het is zondag dus om je luiheid te ondersteunen...quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan iemand de link naar de swype app ff geven?
Had via google eentje gevonden, maar die wordt niet geinstalled.
quote:
geinig, ik krijg alleen bob4 niet voor elkaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
staat in het vorige topic, beetje teruglezen kan geen kwaad, maar hey...het is zondag dus om je luiheid te ondersteunen...
[..]
downloaden, unraren en dan kan je hem installeren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Kan je dat Swype programma op je pc downloaden en daarna op je telefoon zetten of....?
Dat is dus die veelbesproken bloatware. Niet installeren is mijn advies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:59 schreef HAL9000S het volgende:
Iemand enige idee wat die nieuwe 360 update precies is die ik vandaag binnen kreeg? Ben een beetje huiverig om die zooi te installeren
Ja dat was die 19 mb grote update waarvan iedereen dacht dat het froyo was dus? Die heb ik al... vandaag kreeg ik dus een eerste update daarvoor binnen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:06 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat is dus die veelbesproken bloatware. Niet installeren is mijn advies.
Oke.. Ik zal eens kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:04 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
downloaden, unraren en dan kan je hem installeren.
Iets duidelijkere uitleg:
- Bestand downloaden op telefoon of pc.
- Unrar downloaden uit de market.
- Daarna een app "OI bestandsbeheer" downloaden omdat unrar dat aangeeft
- Dan met unrar het swypebestand uitpakken en hierna kan je hem installeren.
Ah kijk, met die apk werkt Swype wél bij mij. Thanksquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
staat in het vorige topic, beetje teruglezen kan geen kwaad, maar hey...het is zondag dus om je luiheid te ondersteunen...
[..]
Handigquote:Op zondag 15 augustus 2010 09:32 schreef Adolecens het volgende:
Is er geen goeie data teller (per connectie, zoals wifi en umts) ofzo.?
Ik heb geen idee wat mijn verbruik per dag is.
edit: Ik heb al gegoogled
Netcounter
[ link | afbeelding ]
Het is wel een avontuur voor jou, hè?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:42 schreef MuRKie het volgende:
Ik heb gisteren alsnog mijn abo kunnen annuleren bij de Vodafone shop.. Die kerel probeerde me meteen een Galaxy S aan te smeren.. Ga woensdag of donderdag even naar de BC of PH om mijn abo daar te verlengen en dan een unbranded Desire te bestellen aangezien hij daar ook niet op voorraad is.. Maar dan is het probleem van branding in ieder geval verholpen en BC of PH zijn wel wat duidelijker met de levertijden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |