ja joh das echt weer wat voor mij.. Bij mij zal zoiets nooit even goed gaan.. Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel een avontuur voor jou, hè?
Ik was trouwens ook eerst bij de BC geweest, maar daar moest ik bijbetalen voor het toestel.
Vodafone-shop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:37 schreef MuRKie het volgende:
Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?
In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swypequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
longpress? Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet voor elkaar gekregen
ahaaaa, ik zat ik op het toetsenbordknopje te drukken zoals het bij windows mobile altijd moestquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swype
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef Terloops het volgende:
zaterdag mailtje gekregen van vodafone dat er leveringproblemen zijjn voor mijn desire!
Hoop hem snel te hebben
Weet je een goeie in A'damquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?
Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?quote:
omdat ik lui benquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?
De winkels die ik langs ben geweest hadden hem toen niet in voorraad, vandaar. Ik zal nog 's rondkijken, morgen is mijn OV weer lekker gratisquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?
Je SD-kaart heeft zich unmount, even rebooten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Johannn90 het volgende:
Ik heb een raar probleem met mn galerei.... het is echt heel erg vreemd!
Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...
Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes!! Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!
berust wel op waarheidquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
iPhone #92 Wat een kuttelefoon @ TT![]()
![]()
Hang hem eens aan je computer als usb-schijf, kun je dan wel de foto's openen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:06 schreef Johannn90 het volgende:
Wat moet ik rebooten precies? Heb mn mobiel al wel gereboot, maar mn geheugenkaart heb ik nog niet bekeken..
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Als je je HTC als Hotspot gebruikt, klopt het dan dat meteen je bereik (het gewone telefoonnetwerk) weg is?
Oh, haha. Ik merk dat mijn bereik (hi) flink wegvalt zodra ik dat hotspot gedoe aanzet. Momenteel is het 0 streepjes en daarna even 1 streepje. Apart.quote:
Vreemd, ik kon gewoon bellen terwijl ik mijn hotspot aan had staan (Vodafone).quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik merk dat mijn bereik (hi) flink wegvalt zodra ik dat hotspot gedoe aanzet. Momenteel is het 0 streepjes en daarna even 1 streepje. Apart.
Nee, dat gaat bij mij niet goed werken.... Daarnet belde ook een collega en ik viel continue weg. Ach, zo vaak gebruik ik het ook niet, dus zo erg vind ik het ook nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:23 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vreemd, ik kon gewoon bellen terwijl ik mijn hotspot aan had staan (Vodafone).
Nee ook niet, werkt perfect. Heb het toch al wat aantal gebruikt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat gaat bij mij niet goed werken.... Daarnet belde ook een collega en ik viel continue weg. Ach, zo vaak gebruik ik het ook niet, dus zo erg vind ik het ook nietHet viel mij alleen even op.
Duurt het bij jou ook even (lees: een aantal keer proberen) voor je goed contact kan krijgen met je Hotspot?
Even een vinkje zetten bij de instellingen van de browser, bij mobiele weergave.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:15 schreef zoz het volgende:
Bij sommige websites word je automatisch doorgestuurd naar de mobiele variant van de website. Is het ook mogelijk om handmatig te switchen? Ik heb een desire.
als je hem kunt cancellen bij vodafone webshop: doen! je kan hem voor hetzelfde geld gewoon in de vodafonewinkel kopen. Het lukte mij niet om hem te annuleren bij de webshop. als ik hem deze week nog niet binnen heb ga ik het alsnog proberen, want ik ben het echt spuugzat. ze zeggen aan de telefoon elke keer wat anders en ik zit dus al een maand te wachtenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:02 schreef msnk het volgende:
[..]
De winkels die ik langs ben geweest hadden hem toen niet in voorraad, vandaar. Ik zal nog 's rondkijken, morgen is mijn OV weer lekker gratis
ja ik weet hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, dan wacht je al wel lang Murm! Kei irritant
ik had precies hetzelfde.. Ben zaterdag naar een vodafone winkel gegaan en heb via hun mijn online bestelling geannuleerd.. Nu moet ik wel tot woensdag of donderdag voor ik hem opnieuw kan verlengen.. Als ik jou was zou ik ook even langs een vodafone winkel gaan..quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als je hem kunt cancellen bij vodafone webshop: doen! je kan hem voor hetzelfde geld gewoon in de vodafonewinkel kopen. Het lukte mij niet om hem te annuleren bij de webshop. als ik hem deze week nog niet binnen heb ga ik het alsnog proberen, want ik ben het echt spuugzat. ze zeggen aan de telefoon elke keer wat anders en ik zit dus al een maand te wachten
Even opnieuw eropzetten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:25 schreef Johannn90 het volgende:
jongens, mn geheugenkaart werkt weer! Zaten een aantal fouten op (met foto's e.d). Heb het grootste deel gered en daarna geformatteerdWerkt nu weer prima!
Wat alleen nog niewerkt ismn Sygic (mobile maps2010) incl Froyo. Dit deed het hiervoor wel!? Nu krijg ik meteen de foutmelding dat het programma zich moet sluiten!
lees het bericht nog maar een keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Slomy het volgende:
Hmm ik lees net http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html dat is toch mooi klote.
Heb mijn abo een maand geleden aangevraagd en deze gaat morgen in. Mag Voda zomaar de voorwaarden wijzigen?
inderdaadquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lees het bericht nog maar een keer
Is voor jou niet van toepassing als je het artikel had gelezen is het voor nieuwe klanten en verlengingen NA 9 september..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:11 schreef Slomy het volgende:
Hmm ik lees net http://tweakers.net/nieuw(...)oor-smartphones.html dat is toch mooi klote.
Heb mijn abo een maand geleden aangevraagd en deze gaat morgen in. Mag Voda zomaar de voorwaarden wijzigen?
Nope, denk ook wel dat dat iets is wat mensen vrij snel zullen melden als ze er wel last van hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben jullie ook last van het volgende?
Zodra ik em savonds aan de lader hang en ik ben in bed nog een beetje aan het internetten, dan gaat ie constant rebooten. Ik denk door de hitte ofzo, want hij wordt behoorlijk warm.
Iemand?
Nee, nooit last van. Terwijl ik eigenlijk elke avond, als ik naar mijn bed ga nog even internet en teletekst kijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Zodra ik em savonds aan de lader hang en ik ben in bed nog een beetje aan het internetten, dan gaat ie constant rebooten. Ik denk door de hitte ofzo, want hij wordt behoorlijk warm.
Iemand?
Installeer anders een Battery Status Pro, daarmee kan je de warmte van je batterij bekijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
Iemand?
Ga ik doen en vanavond even testen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Installeer anders een Battery Status Pro, daarmee kan je de warmte van je batterij bekijken
Ik denk niet dat ze er moeilijk over zullen doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga ik doen en vanavond even testen.
Als ik een beetje google zie ik wel meer mensen die hetzelfde probleem hebben.
Iemand enig idee hoe de garantie van the phone house is? Ik heb een tweedehands desire gekocht, met bon. Is van eind juni. Kan ik er ook mee terug?
Dat betekent dat er een aantal bits verloren gaat tussen het moment van schermaanraking en het openen van je comport en tussen de app en OS zal ook wel wat misgaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
Ik heb vandaag WhatsApp geinstalleerd, maar ik krijg een error op het moment dat ik een bericht wil verzenden. Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?
Welke error?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
Ik heb vandaag WhatsApp geinstalleerd, maar ik krijg een error op het moment dat ik een bericht wil verzenden. Iemand die weet hoe ik dat kan oplossen?
Ik ben toch wel erg benieuwd waar je die vandaan hebt aangezien de website van whatsapp aangeeft dat deze er nog niet is voor de Android.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:17 schreef poepeneesje het volgende:
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik ben toch wel erg benieuwd waar je die vandaan hebt aangezien de website van whatsapp aangeeft dat deze er nog niet is voor de Android.
tnxz had de link zelf ook al gevonden!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Gebruik hem zelf ook, nog geen enkel probleem tegengekomen.
Hmm, waar zie je de temp? Ik zie alleen de status en de resterende tijd, nergens een temp?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Installeer anders een Battery Status Pro, daarmee kan je de warmte van je batterij bekijken
voltage 4.118, temp 35 blabla...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:36 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hmm, waar zie je de temp? Ik zie alleen de status en de resterende tijd, nergens een temp?
Ah thanks. Ik keek in de applicatie zelf.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
voltage 4.118, temp 35 blabla...
In het pulldown scherm op je home screen
Ah nice, zo te zien gaat m'n WhatsApp vrienden lijstje dan groter worden..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Gebruik hem zelf ook, nog geen enkel probleem tegengekomen.
Hm, en als je een andere username probeert? Een dergelijke melding gaf hij ook bij mij, tot ik dacht "ik doe eens gek" en een username invoerde waarvan ik zeker wist dat hij niet in gebruik kon zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Whatapp geeft aan dat hij kan niet afronden omdat ik geen authorized beta user ben
nope en ik stop nu maar want ik moet ook elke keer die sms verificatie doen en het ziet er toch naar uit dat het niet gaat werkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, en als je een andere username probeert? Een dergelijke melding gaf hij ook bij mij, tot ik dacht "ik doe eens gek" en een username invoerde waarvan ik zeker wist dat hij niet in gebruik kon zijn.
Das totaal random. Ik kreeg die melding ook een aantal keer en de zoveelste keer werkte het 'ineens' (met zelfde username). Komt omdat ze (waarschijnlijk) maar mondjesmaat mensen toelaten op de BETAquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:41 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nope en ik stop nu maar want ik moet ook elke keer die sms verificatie doen en het ziet er toch naar uit dat het niet gaat werken
Paar keer proberen, dan paar uurtjes wachten en nog eens proberenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:33 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Whatapp geeft aan dat hij kan niet afronden omdat ik geen authorized beta user ben
Dat heb ik ook, al heel lang. Krijg het ook niet opgelostquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:53 schreef Slayage het volgende:
Ik heb de laatste tijd een merkwaardig probleem. Mijn weer weergave in zowel de geïntegreerde versie met het klokje als de weer app laat het weer van huidige plaats niet zien, namelijk den haag. Als ik de app synchroniseer dan vindt ie em soms maar meestal niet, dan krijg ik de melding, geen weer gegevens beschikbaar. Als ie em al vindt, verdwijnt ie meestal na een tijdje. Het gekke is dat plaatsen ver van den haag gewoon gewoon wel worden gevonden, maar plaatsen in de directe omgeving, als rijswijk, voorburg, westland niet gevonden worden. Iemand ervaring gehad met ditprobleem?
Toevallig woonachtig in den haag of omgeving?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heel lang. Krijg het ook niet opgelost
Kan je gewoon in het scherm blijven nadat je je nummer heb ingevoerd? Of moet je het wel elke keer opnieuw proberen omdat hun anders zien wie er probeert in te loggen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Fendy het volgende:
[..]
Paar keer proberen, dan paar uurtjes wachten en nog eens proberen
Ik krijg soms ook een andere stad. Punt is: mijn zendmast staat aan de overkant van de snelweg wat alweer een andere gemeente is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al heel lang. Krijg het ook niet opgelost
Nee, ik heb het overal waar ik ben. Als ik thuis ben en van bijvoorbeeld Haarlem wil zien, dan werkt het...ga ik naar Haarlem dan doet ie het niet meer. Overigens woon ik niet in Haarlem, maar er 10 km vanaf ofzo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Toevallig woonachtig in den haag of omgeving?
Welkom! Lange levertijd?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is er ook bij
Zojuist de Desire besteld
Niet de silver-versie hoop ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is er ook bij
Zojuist de Desire besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |