ja joh das echt weer wat voor mij.. Bij mij zal zoiets nooit even goed gaan.. Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel een avontuur voor jou, hè?
Ik was trouwens ook eerst bij de BC geweest, maar daar moest ik bijbetalen voor het toestel.
Vodafone-shop.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:37 schreef MuRKie het volgende:
Waar heb jij hem nu vandaan dan, dat je niet hoefde bij te betalen?
In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swypequote:Op zondag 15 augustus 2010 17:36 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
longpress? Ik heb het eerlijk gezegd ook nog niet voor elkaar gekregen
ahaaaa, ik zat ik op het toetsenbordknopje te drukken zoals het bij windows mobile altijd moestquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
In je tekstvenster staan met je vinger en dan inhouden. Vervolgens invoeropties > swype
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:41 schreef Terloops het volgende:
zaterdag mailtje gekregen van vodafone dat er leveringproblemen zijjn voor mijn desire!
Hoop hem snel te hebben
Weet je een goeie in A'damquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?
Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?quote:
omdat ik lui benquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan ook niet gewoon in een winkel die hem op voorraad heeft?
De winkels die ik langs ben geweest hadden hem toen niet in voorraad, vandaar. Ik zal nog 's rondkijken, morgen is mijn OV weer lekker gratisquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, maar zelf een rondje langs de winkels lijkt me geen slecht idee (heb ik toentertijd ook gedaan). Heeft gsmweb.nl hem niet gewoon op voorraad?
Je SD-kaart heeft zich unmount, even rebooten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Johannn90 het volgende:
Ik heb een raar probleem met mn galerei.... het is echt heel erg vreemd!
Ondertussen heb ik het toetsel al wel een keer aan/uit gezet, een softreset heb ik nog niet geprobeerd...
Maargoed, als ik dus naar mijn galerei ga krijg ik wel het keuzemenu om een map te kiezen. Als ik dan bijvoorbeeld genomen foto's kies zie ik wel bestand 130/130 zegmaar, maar alleen grijze plaatjes!! Scroll ik langzaam naar links of rechts dan loopt hij na een paar seconde gewoon vast! Ditzelfde geldt voor video's!
berust wel op waarheidquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef Adolecens het volgende:
iPhone #92 Wat een kuttelefoon @ TT![]()
![]()
Hang hem eens aan je computer als usb-schijf, kun je dan wel de foto's openen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:06 schreef Johannn90 het volgende:
Wat moet ik rebooten precies? Heb mn mobiel al wel gereboot, maar mn geheugenkaart heb ik nog niet bekeken..
Nee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Als je je HTC als Hotspot gebruikt, klopt het dan dat meteen je bereik (het gewone telefoonnetwerk) weg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |