abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85243539

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP
pi_85243553
Kan er nou alsjeblieft 1 topic zijn dat niet helemaal vol staat met gekanker? :')
pi_85243573
TVP vanwege KPN die volgende week Iphones uit gaat delen.
pi_85243596
Ik kan video's uploaden in HD-kwaliteit naar YouTube. Direct vanaf mijn foon.

Jeuj. :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85243621
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS? oO<
graag verwijderen
pi_85243629
Vodafone voert datalimieten in voor smartphones

quote:
Volgens Vodafone zijn de datalimieten nodig, omdat klanten de huidige fair use policy niet begrijpen.
Wat een onzinargument :').

quote:
gesprekken worden afgerekend per hele minuut
Welkom in 1990, Vodafone.
pi_85243646
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef fyah het volgende:
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS? oO<
Dat mag je vragen.
pi_85243656
Je bent zelf een kuttelefoon.
pi_85243663
quote:
Het lijkt alsof het scherm van een 3GS beter is dan die van een 3G maar volgens mij zit er technisch geen verschil in.
pi_85243693
quote:
Is even kut. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_85243716
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone#Models
pi_85243764
Vodafone :')

T-Mobile _O_
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:53:09 #13
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_85243936
Kut vodafone, ik ben wel benieuwd wat die limieten dan zijn.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_85243976
Há in your face al jullie Vodafone billenlikkers.
pi_85243999
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef jpg97 het volgende:
Kut vodafone, ik ben wel benieuwd wat die limieten dan zijn.
250 MB bij 26,50 abo en 1 Gb bij duurdere abo's. Je wordt dus ook genaaid als je weinig belt maar heel veel internet. Bovenop het abonnement kunnen klanten voor 10 euro per maand 1GB aan data bijkopen.
pi_85244097
Wat een kut TT. Alles is kut, kut dit en kut dat. We kutten er lekker los.

Maar @clown, zit je in een gebied waar het bereik laag is of leg je je hand op de atenne? Of is het een combinatie?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85244607
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een kut TT. Alles is kut, kut dit en kut dat. We kutten er lekker los.

Maar @clown, zit je in een gebied waar het bereik laag is of leg je je hand op de atenne? Of is het een combinatie?
Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
pi_85244745
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
Wacht dan nieuw toestel af in plaats van zinloos het hele model af te fikken.
pi_85244838
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vodafone voert datalimieten in voor smartphones
[..]

Wat een onzinargument :').
[..]

Welkom in 1990, Vodafone.
* Walter_Sobchak gaat gelijk het tvgids aanbod weer cancellen. Dan maar bij T-Mobile blijven.
Calmer than you are
pi_85244981
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Is even kut. :)
ok dankjullie. kan ik verder kiezen tussen de 3gs en de 4 O+
graag verwijderen
pi_85245007
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

* Walter_Sobchak gaat gelijk het tvgids aanbod weer cancellen. Dan maar bij T-Mobile blijven.
Nee, die gewijzigde voorwaarden gaan pas vanaf 6 september in. Voor bestaande klanten verandert er niets. Dus je zit nog goed toch?
pi_85245054
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

quote:
De wijzigingen gaan in per 6 september en gelden alleen voor nieuwe klanten, aldus Vodafone. Voor bestaande klanten verandert er niets, zo heeft Vodafone vrijdag bekendgemaakt.
dus voor abo's afgesloten voor 6 september gelden nog de oude voorwaarden ;)

edit: te laat :P

het zat er natuurlijk aan te komen dat vodafone dit ging doen sinds KPN al eerder had aangekondigt dit in het najaar in te voeren.
de grote 3 willen elkaar nog al eens volgen in dit soort dingen. KPN heeft het plan zelfs aangekondigt tijdens een meeting met Vodafone en T-mobile.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vitamine_C op 13-08-2010 17:24:00 ]
hmmmm....WAT???
pi_85245060
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Wacht dan nieuw toestel af in plaats van zinloos het hele model af te fikken.
Ik fik hele toestel niet af, ik fik mijn toestel af en baal van het ontvangen van een defect toestel. Man, ik ben nog steeds lyrisch over Apple, ik wil gewoon een werkend toestel :').
pi_85245068
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef fyah het volgende:

[..]

ok dankjullie. kan ik verder kiezen tussen de 3gs en de 4 O+
Ik zou dan toch echt voor de 4 gaan. Al is het alleen maar om de camera en het scherm.
pi_85245127
Volledige persbericht van Vodafone: http://tinyurl.com/39g27ab

quote:
APS: Vodafone schaft Fair Use Policy af en maakt dataverbruik transparant
Publicatietijd: 13/08/2010 16:25
Rubriek: Binnenland Organisatie: Vodafone Libertel NV IPTC: Economie, Business & Financien / Bedrijfsinformatie
Dit is een origineel persbericht.
Vodafone schaft Fair Use Policy af voor nieuwe klanten en maakt dataverbruik transparant
- Databundels ruimer dan huidige Fair Use Policy
- Wijzigingen in minuutafronding bij nieuwe abonnementen voor consumenten
- Meer keuze op gebied van klantenservice voor consumenten

13 augustus 2010 - Vodafone Nederland gaat dataverbruik transparant maken met nieuwe databundels voor mobiel internet op de telefoon. Consumenten en zakelijke klanten die verlengen of een nieuw abonnement afsluiten krijgen daarom ruime databundels met vaste volumes in plaats van een Fair Usage Policy (FUP). De FUP bepaalde dat klanten met mobiel internet op hun telefoon niet meer dan tien keer het gemiddelde verbruik van alle gebruikers mogen overschrijden. De hoogte van de FUP blijkt voor klanten echter niet transparant. Daarbij maakt de sterke groei in dataverbruik de FUP op termijn onhoudbaar. Tevens voert Vodafone nog een tweetal wijzingen door voor consumenten: het afronden op hele minuten voor nieuwe Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnementen en de introductie van een aanvullende betaalde klantenservice waarbij klanten direct persoonlijk geholpen worden. De wijzigingen voor consumenten gaan in op 6 september, voor zakelijke klanten worden in oktober de nieuwe databundels geïntroduceerd.

De enorme groei in het gebruik van smartphones en mobiel internet maakt een Fair Use Policy - die meegroeit met het gemiddelde verbruik- op termijn onhoudbaar. Om klanten niet te benadelen stelt Vodafone de nieuwe bundelgroottes echter vast op waarden die ruim boven de huidige Fair Use Policy liggen. Klanten die toch meer data willen verbruiken, betalen een buitenbundeltarief of kunnen een Internet Extra databundel kopen.

De Fair Use Policy is daarnaast voor veel klanten momenteel niet transparant. Doordat de hoogte van de FUP fluctueert en niet inzichtelijk kan worden gemaakt, is het voor veel klanten onduidelijk hoeveel data ze kunnen verbruiken. Daarom gaat Vodafone meer transparantie bieden in verbruik bij data-abonnementen voor de mobiele telefoon. Consumenten kunnen via de klantenservice direct inzicht krijgen in hun dataverbruik. Tevens ontvangen ze een notificatie via sms voordat het datavolume in de bundel is verbruikt. Bij zakelijke klanten wordt via de online factuur volledig inzicht aan de contractbeheerder geboden. Met een online tool (vodafone.nl/internet) krijgen klanten vanaf 6 september bovendien een indicatie van de hoeveelheid data die ze verbruiken bij het downloaden van bijvoorbeeld e-mail of foto's. De wijzigingen gelden voor nieuwe en verlengende consumenten vanaf 6 september, voor zakelijke klanten gaat dit in de loop van oktober in. Bij bestaande abonnementen verandert niets en blijft de Fair Use Policy regeling gehandhaafd.

Bart Hofker, Directeur Consumentenmarkt bij Vodafone Nederland, legt uit waarom Vodafone deze wijziging doorvoert: "We willen dat onze klanten de beste internetervaring hebben. Er is een grote toename van smartphones en daarmee een explosief gebruik van mobiel internet. Wij vinden dat er een eerlijke verdeling moet zijn van de capaciteit en dat het voor iedereen duidelijk moet zijn wat ze tegen welke prijs kunnen verbruiken."

Naast de wijzigingen in de mobiele data-abonnementen, wijzigt Vodafone ook de afronding van belminuten van Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web naar een hele minuut. Bart Hofker, zegt hierover: "Door de hevige concurrentie is Nederland een van de landen waar mobiel bellen het goedkoopst is. Er zijn echter forse investeringen nodig om de kwaliteit en de capaciteit van ons netwerk naar een steeds hoger niveau te brengen. Denk hierbij aan snelheidsverhogingen en de uitrol van nieuwe netwerken. De klant verwacht niet alleen een goede prijs maar vooral ook een betrouwbaar en snel netwerk en uitstekende landelijke dekking."

Overzicht van de wijzigingen die Vodafone doorvoert:
Voor zakelijke klanten en consumenten
- Afschaffing van de Fair Use Policy voor nieuwe klanten en bij verlengingen. Nieuwe mobiele databundels krijgen een volume van 250 MB of 1 GB, afhankelijk van het soort abonnement. Klanten krijgen meer controle over en beter inzicht in hun dataverbruik. Voor consumenten gaan de wijzigingen in per 6 september 2010, voor zakelijke klanten in oktober.
Voor consumenten
- Belminuten van Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnementen worden afgerond naar hele minuten. Dit geldt alleen voor nieuwe klanten en verlengingen die na 6 september 2010 worden afgesloten. Bij Sim Only verandert er niets, daar werd al sinds februari 2010 op hele minuten afgerond.
- Wanneer nieuwe klanten de klantenservice bellen, kunnen zij kiezen voor het gratis nummer 1200 waar ze via een eenvoudig self service menu worden geholpen om bijvoorbeeld de status van hun belbundel op te vragen of om een BloX aan of uit te zetten. Ze kunnen ook bellen naar 1201 waar ze vrijwel direct een medewerker aan de lijn krijgen (live support). De kosten voor bellen naar 1201 vanuit Nederland zijn EUR 0,45 per gesprek, ongeacht hoe lang het gesprek duurt. Voor bestaande klanten blijft de klantenservice via 1200 ongewijzigd, maar is 1201 ook beschikbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')