Wat een onzinargumentquote:Volgens Vodafone zijn de datalimieten nodig, omdat klanten de huidige fair use policy niet begrijpen.
Welkom in 1990, Vodafone.quote:gesprekken worden afgerekend per hele minuut
Dat mag je vragen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef fyah het volgende:
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS?
Het lijkt alsof het scherm van een 3GS beter is dan die van een 3G maar volgens mij zit er technisch geen verschil in.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef fyah het volgende:
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS?
Is even kut.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef fyah het volgende:
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS?
http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone#Modelsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef fyah het volgende:
Mag ik hier even opnieuw vragen of er verschil is tussen het scherm van de 3G en de 3GS?
250 MB bij 26,50 abo en 1 Gb bij duurdere abo's. Je wordt dus ook genaaid als je weinig belt maar heel veel internet. Bovenop het abonnement kunnen klanten voor 10 euro per maand 1GB aan data bijkopen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:53 schreef jpg97 het volgende:
Kut vodafone, ik ben wel benieuwd wat die limieten dan zijn.
Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een kut TT. Alles is kut, kut dit en kut dat. We kutten er lekker los.
Maar @clown, zit je in een gebied waar het bereik laag is of leg je je hand op de atenne? Of is het een combinatie?
Wacht dan nieuw toestel af in plaats van zinloos het hele model af te fikken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
* Walter_Sobchak gaat gelijk het tvgids aanbod weer cancellen. Dan maar bij T-Mobile blijven.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vodafone voert datalimieten in voor smartphones
[..]
Wat een onzinargument.
[..]
Welkom in 1990, Vodafone.
Nee, die gewijzigde voorwaarden gaan pas vanaf 6 september in. Voor bestaande klanten verandert er niets. Dus je zit nog goed toch?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
* Walter_Sobchak gaat gelijk het tvgids aanbod weer cancellen. Dan maar bij T-Mobile blijven.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
* Walter_Sobchak gaat gelijk het tvgids aanbod weer cancellen. Dan maar bij T-Mobile blijven.
dus voor abo's afgesloten voor 6 september gelden nog de oude voorwaardenquote:De wijzigingen gaan in per 6 september en gelden alleen voor nieuwe klanten, aldus Vodafone. Voor bestaande klanten verandert er niets, zo heeft Vodafone vrijdag bekendgemaakt.
Ik fik hele toestel niet af, ik fik mijn toestel af en baal van het ontvangen van een defect toestel. Man, ik ben nog steeds lyrisch over Apple, ik wil gewoon een werkend toestelquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wacht dan nieuw toestel af in plaats van zinloos het hele model af te fikken.
Ik zou dan toch echt voor de 4 gaan. Al is het alleen maar om de camera en het scherm.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef fyah het volgende:
[..]
ok dankjullie. kan ik verder kiezen tussen de 3gs en de 4
quote:APS: Vodafone schaft Fair Use Policy af en maakt dataverbruik transparant
Publicatietijd: 13/08/2010 16:25
Rubriek: Binnenland Organisatie: Vodafone Libertel NV IPTC: Economie, Business & Financien / Bedrijfsinformatie
Dit is een origineel persbericht.
Vodafone schaft Fair Use Policy af voor nieuwe klanten en maakt dataverbruik transparant
- Databundels ruimer dan huidige Fair Use Policy
- Wijzigingen in minuutafronding bij nieuwe abonnementen voor consumenten
- Meer keuze op gebied van klantenservice voor consumenten
13 augustus 2010 - Vodafone Nederland gaat dataverbruik transparant maken met nieuwe databundels voor mobiel internet op de telefoon. Consumenten en zakelijke klanten die verlengen of een nieuw abonnement afsluiten krijgen daarom ruime databundels met vaste volumes in plaats van een Fair Usage Policy (FUP). De FUP bepaalde dat klanten met mobiel internet op hun telefoon niet meer dan tien keer het gemiddelde verbruik van alle gebruikers mogen overschrijden. De hoogte van de FUP blijkt voor klanten echter niet transparant. Daarbij maakt de sterke groei in dataverbruik de FUP op termijn onhoudbaar. Tevens voert Vodafone nog een tweetal wijzingen door voor consumenten: het afronden op hele minuten voor nieuwe Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnementen en de introductie van een aanvullende betaalde klantenservice waarbij klanten direct persoonlijk geholpen worden. De wijzigingen voor consumenten gaan in op 6 september, voor zakelijke klanten worden in oktober de nieuwe databundels geïntroduceerd.
De enorme groei in het gebruik van smartphones en mobiel internet maakt een Fair Use Policy - die meegroeit met het gemiddelde verbruik- op termijn onhoudbaar. Om klanten niet te benadelen stelt Vodafone de nieuwe bundelgroottes echter vast op waarden die ruim boven de huidige Fair Use Policy liggen. Klanten die toch meer data willen verbruiken, betalen een buitenbundeltarief of kunnen een Internet Extra databundel kopen.
De Fair Use Policy is daarnaast voor veel klanten momenteel niet transparant. Doordat de hoogte van de FUP fluctueert en niet inzichtelijk kan worden gemaakt, is het voor veel klanten onduidelijk hoeveel data ze kunnen verbruiken. Daarom gaat Vodafone meer transparantie bieden in verbruik bij data-abonnementen voor de mobiele telefoon. Consumenten kunnen via de klantenservice direct inzicht krijgen in hun dataverbruik. Tevens ontvangen ze een notificatie via sms voordat het datavolume in de bundel is verbruikt. Bij zakelijke klanten wordt via de online factuur volledig inzicht aan de contractbeheerder geboden. Met een online tool (vodafone.nl/internet) krijgen klanten vanaf 6 september bovendien een indicatie van de hoeveelheid data die ze verbruiken bij het downloaden van bijvoorbeeld e-mail of foto's. De wijzigingen gelden voor nieuwe en verlengende consumenten vanaf 6 september, voor zakelijke klanten gaat dit in de loop van oktober in. Bij bestaande abonnementen verandert niets en blijft de Fair Use Policy regeling gehandhaafd.
Bart Hofker, Directeur Consumentenmarkt bij Vodafone Nederland, legt uit waarom Vodafone deze wijziging doorvoert: "We willen dat onze klanten de beste internetervaring hebben. Er is een grote toename van smartphones en daarmee een explosief gebruik van mobiel internet. Wij vinden dat er een eerlijke verdeling moet zijn van de capaciteit en dat het voor iedereen duidelijk moet zijn wat ze tegen welke prijs kunnen verbruiken."
Naast de wijzigingen in de mobiele data-abonnementen, wijzigt Vodafone ook de afronding van belminuten van Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web naar een hele minuut. Bart Hofker, zegt hierover: "Door de hevige concurrentie is Nederland een van de landen waar mobiel bellen het goedkoopst is. Er zijn echter forse investeringen nodig om de kwaliteit en de capaciteit van ons netwerk naar een steeds hoger niveau te brengen. Denk hierbij aan snelheidsverhogingen en de uitrol van nieuwe netwerken. De klant verwacht niet alleen een goede prijs maar vooral ook een betrouwbaar en snel netwerk en uitstekende landelijke dekking."
Overzicht van de wijzigingen die Vodafone doorvoert:
Voor zakelijke klanten en consumenten
- Afschaffing van de Fair Use Policy voor nieuwe klanten en bij verlengingen. Nieuwe mobiele databundels krijgen een volume van 250 MB of 1 GB, afhankelijk van het soort abonnement. Klanten krijgen meer controle over en beter inzicht in hun dataverbruik. Voor consumenten gaan de wijzigingen in per 6 september 2010, voor zakelijke klanten in oktober.
Voor consumenten
- Belminuten van Bellen, Bel+Sms en Bel+Sms+Web abonnementen worden afgerond naar hele minuten. Dit geldt alleen voor nieuwe klanten en verlengingen die na 6 september 2010 worden afgesloten. Bij Sim Only verandert er niets, daar werd al sinds februari 2010 op hele minuten afgerond.
- Wanneer nieuwe klanten de klantenservice bellen, kunnen zij kiezen voor het gratis nummer 1200 waar ze via een eenvoudig self service menu worden geholpen om bijvoorbeeld de status van hun belbundel op te vragen of om een BloX aan of uit te zetten. Ze kunnen ook bellen naar 1201 waar ze vrijwel direct een medewerker aan de lijn krijgen (live support). De kosten voor bellen naar 1201 vanuit Nederland zijn EUR 0,45 per gesprek, ongeacht hoe lang het gesprek duurt. Voor bestaande klanten blijft de klantenservice via 1200 ongewijzigd, maar is 1201 ook beschikbaar.
Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die gewijzigde voorwaarden gaan pas vanaf 6 september in. Voor bestaande klanten verandert er niets. Dus je zit nog goed toch?
Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.
Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef impact010 het volgende:
TVP vanwege KPN die volgende week mogelijk Iphones uit gaat delen.
maar ingangs datum abonnement is datum van portering en dat ligt dan dus na 6 september.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Skv het volgende:
Zo, ik ben weer unbanned.
Kan ik eindelijk mijn zelfgemaakte dock showen.
Hij werkt wel perfect overigens. Ziet er alleen niet uit.
[ afbeelding ]
Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).
Winkel gaat hem (nog) niet verkopen.
Dan zou ik er inderdaad gewoon ermee terugaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
Werd helemaal nergens gezegd dat dat deze week zou zijn. Ik kreeg zelf VORIGE week telefoontje van KPN en daaruit is voortgekomen dat zij na ongeveer 2 WEKEN meer konden vertellen erover. Volgens mijn telling zou dat dus aankomende week zijn. (of de week erop, ongeveer 2 weken kan ook weer in de week daarna vallen)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.
Nope het is een nieuwe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ja "nieuw", refurbished probaly.
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:15 schreef fyah het volgende:
Hoe doet de iPhone het eigenlijk als er wifi beschikbaar is? Gaat hij dan de 3G bypassen en wifi gebruiken of moet je dat zelf telkens instellen? Wel zo handig met die magere datalimiet hier
ok mooiquote:
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?quote:
quote:
En dan nog boeiend als het een rebuild is. Die moeten ook gewoon aan de zelfde eisen voldoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
Dan nog, ik zou geen refurbished willen. Al eens in verdiept wat daar in omgaat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef WSquater het volgende:
[..]
En dan nog boeiend als het een rebuild is. Die moeten ook gewoon aan de zelfde eisen voldoen.
Het is niet alsof ik hier in BE de keuze hebquote:
Dat jij er geen last van hebt zegt niets. Zo heb ik er soms wel last van met het internetten via 3G. Als ik dan maar 2 of 3 (soms zelfs 4) streepjes 3G heb hier, en ik pak de telefoon links onderin vast (op een normale natuurlijke manier, niet vastknijpen) dan valt 3G al weg en gaat het terug naar GRPS.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag mijn iPhone ontvangen via de voorinschrijving. Slechts 3 weken wachten.
echt een super ding. Snap ook niet waar dat gezeik over slecht ontvangst en wegvallende gesprekken vandaan komt als je de iPhone vast houd. Hoe ik hem ook vast houd, hok blijft het gewoon doen.
Snap ik ook niet, maar goed op iPhoneclub.nl lopen daar ook van dat soort volk rond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Skv het volgende:
Ik las net wat ervaringen in de AppStore van navigongebruikers. Wat een stel droeftoeters bij elkaar. Schelden navigon de huid vol omdat de app niet direct weer opstart als je tussendoor wordt gebeld met os 3 op een 3G.
Of zitten te janken dat het niet snel werkt op iOS 4 met een 3G. Die 3G werkt überhaupt niet lekker op de 3G; een zware navigatie-applicatie verbetert dat echt niet hoor. Tot slot mensen die boos zijn dat de richting niet direct goed is en de fix niet direct werkt. Logisch dat de richting het niet doet als je geen kompas in je iPhone hebt zitten.En de fix ligt aan de GPS van de telefoon, niet aan de app. Echt, wat een mongolenvolk er rondloopt met die telefoons.. Te treurig voor woorden.
Hoewel. Eigenlijk is het nog treuriger dat ik me er druk om maak. FML.
Sommige mensen zijn inderdaad te dom om een iPhone te mogen hebben, je zou eigenlijk een kneuzenfilter moeten hebben in de App Store.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Skv het volgende:
Ik las net wat ervaringen in de AppStore van navigongebruikers. Wat een stel droeftoeters bij elkaar. Schelden navigon de huid vol omdat de app niet direct weer opstart als je tussendoor wordt gebeld met os 3 op een 3G.
Of zitten te janken dat het niet snel werkt op iOS 4 met een 3G. Die 3G werkt überhaupt niet lekker op de 3G; een zware navigatie-applicatie verbetert dat echt niet hoor. Tot slot mensen die boos zijn dat de richting niet direct goed is en de fix niet direct werkt. Logisch dat de richting het niet doet als je geen kompas in je iPhone hebt zitten.En de fix ligt aan de GPS van de telefoon, niet aan de app. Echt, wat een mongolenvolk er rondloopt met die telefoons.. Te treurig voor woorden.
Hoewel. Eigenlijk is het nog treuriger dat ik me er druk om maak. FML.
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar goed op iPhoneclub.nl lopen daar ook van dat soort volk rond.
weekje oud.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.
Ja, want al die puisterige pubers gebruiken Navigon. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.
Ik gebruik itunes maar op 1 pc, maar telkens installeer ik windows opnieuw. Maar elke keer als ik itunes installeer gaat mij machtiging met 1 omhoog. Ga ik nu de volgende keer problemen krijgen? Ik wil eigenlijk dat alleen de pc waar ik nu achter zit gemachtigd is. Kan ik dat nog ergens wijzigen?quote:u hebt in totaal 5 computers van de beschikbare 5 gemachtigd
Ja, en dan blijkt je voorganger al zijn contacten niet te hebben ingelicht van zijn gewijzigd nummer, en je voortdurend op de meest rare momenten (vooral 's nachts) wordt gebeld en in vreemde talen wordt aangesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, 06 september is nog drie weken. Ik wacht nog even eea af. Een nieuw nummer heeft natuurlijk ook wel weer een hoop voordelen....
Mwah ik had het niet echt specifiek over Navigon maar tam volk in de App Store in het algemeen. Als het om Navigon gaat zal het wel tokkievolk zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, want al die puisterige pubers gebruiken Navigon. Oh, wacht...
Dat is niet handig nee, je had alvorens de installatie machtigingen moeten intrekken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ff een itunes vraagje, want kan zo niet topic vinden daarover:
[..]
Ik gebruik itunes maar op 1 pc, maar telkens installeer ik windows opnieuw. Maar elke keer als ik itunes installeer gaat mij machtiging met 1 omhoog. Ga ik nu de volgende keer problemen krijgen? Ik wil eigenlijk dat alleen de pc waar ik nu achter zit gemachtigd is. Kan ik dat nog ergens wijzigen?
Handig.. dus je kunt je machtigingen niet online intrekken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je nu wederom een nieuwe installatie wilt doen moet je dus de machtiging intrekken, anders kun je doei tegen je account zeggen.
Ik heb wel goede verhalen gehoord over Juicepack.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef Breuls het volgende:
Heeft er iemand ervaring met extra accu's voor iPhone? Dus zo'n ding dat je eronder hangt zodat je er wat langer mee kunt doen, of die ervoor zorgt dat de accu in de foon zelf weer oplaadt?
Ik ben voor Lowlands een beetje aan het kijken hoe ik het weekend doorkom. Niet dat ik niet zonder telefoon kan, maar juist op zo'n festival is het leuk om veel te doen met filmpjes en foto's enzo, en dat kost veel stroom.
Als ik voor een paar tientjes zo'n accu erbij kan kopen wil ik dat best 's overwegen.
Mijn Foto.app doet ook raar zo nu en dan. Met name als ik een filmpje heb gemaakt, dan laat 'ie hem pas zien na een reboot in mijn fotorol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
Ik heb zo MajorMojo (oid) juicepack 5800 mah. Topding, kan je je 3G bijna drie keer mee uploaden. iPhone 4 denk ik een keer of 2.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wel goede verhalen gehoord over Juicepack.
Jailbreak?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
Hier exact hetzelfde probleem... Maar nog geen oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
Welke iPhone? Heb hier wel meedere verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef fransbreda het volgende:
Ik krijg nu steeds een pop up met de melding dat dit accessoire niet voor de iphone geoptimaliseerd is.
Weird!
Hoe kom ik hier vanaf?
Komt door die duitse vlaggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
3gs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Welke iPhone? Heb hier wel meedere verhalen over gehoord.
Maakt geen reet uit welke iPhone het is, want de software is hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:39 schreef fransbreda het volgende:
[..]
3gs.
Ik google al wat oude berichten maar die zijn niet voor de 3gs
Oh ik ben een beetje aan het overwegen tussen een 3GS en een i4, maar het blijkt nu helemaal niet voordeliger te zijn om een 3GS te nemen. En dat denken volgens mij veel mensen. Waaronder ik, tot ik het ging uittellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef nelisb het volgende:
Mooie rekensom. Maar wat wil je ermee zeggen?
Wat maakt het uit wat ie waard is nog als je er maar plezier van hebt gehad.
Misschien laat je hem kapot vallen na 1 maand. Weg 640¤ in 1 maand.
ja baasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:55 schreef nelisb het volgende:
Gezeur over die 200/250¤ verschil. Koop gewoon de nieuwste.
Ik sprak vandaag nog met de eigenaar van een mobistar center, hij verwacht dat over een maand de preorderlijsten afgeleverd zijn en dat je vanaf ten vroegste einde september 'zomaar' een iphone4 kunt krijgen. Mobistar in BE heeft tot nu toe iets van gem. 4 iphones per filiaal per levering.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
Toch maar niet naar BelgiëOveral uitverkocht...
SUPERquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Peachcore het volgende:
Weet iemand een goede video converter? Ik heb een film en twee afleveringen van een serie geconverteerd met Miro Video Converter, maar het geluid klinkt heel erg ingeblikt op mijn iPhone (vooral met oortjes in).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |