Dan nog, ik zou geen refurbished willen. Al eens in verdiept wat daar in omgaat?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:40 schreef WSquater het volgende:
[..]
En dan nog boeiend als het een rebuild is. Die moeten ook gewoon aan de zelfde eisen voldoen.
Het is niet alsof ik hier in BE de keuze hebquote:
Dat jij er geen last van hebt zegt niets. Zo heb ik er soms wel last van met het internetten via 3G. Als ik dan maar 2 of 3 (soms zelfs 4) streepjes 3G heb hier, en ik pak de telefoon links onderin vast (op een normale natuurlijke manier, niet vastknijpen) dan valt 3G al weg en gaat het terug naar GRPS.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:14 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag mijn iPhone ontvangen via de voorinschrijving. Slechts 3 weken wachten.
echt een super ding. Snap ook niet waar dat gezeik over slecht ontvangst en wegvallende gesprekken vandaan komt als je de iPhone vast houd. Hoe ik hem ook vast houd, hok blijft het gewoon doen.
Snap ik ook niet, maar goed op iPhoneclub.nl lopen daar ook van dat soort volk rond.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Skv het volgende:
Ik las net wat ervaringen in de AppStore van navigongebruikers. Wat een stel droeftoeters bij elkaar. Schelden navigon de huid vol omdat de app niet direct weer opstart als je tussendoor wordt gebeld met os 3 op een 3G.
Of zitten te janken dat het niet snel werkt op iOS 4 met een 3G. Die 3G werkt überhaupt niet lekker op de 3G; een zware navigatie-applicatie verbetert dat echt niet hoor. Tot slot mensen die boos zijn dat de richting niet direct goed is en de fix niet direct werkt. Logisch dat de richting het niet doet als je geen kompas in je iPhone hebt zitten.En de fix ligt aan de GPS van de telefoon, niet aan de app. Echt, wat een mongolenvolk er rondloopt met die telefoons.. Te treurig voor woorden.
Hoewel. Eigenlijk is het nog treuriger dat ik me er druk om maak. FML.
Sommige mensen zijn inderdaad te dom om een iPhone te mogen hebben, je zou eigenlijk een kneuzenfilter moeten hebben in de App Store.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:47 schreef Skv het volgende:
Ik las net wat ervaringen in de AppStore van navigongebruikers. Wat een stel droeftoeters bij elkaar. Schelden navigon de huid vol omdat de app niet direct weer opstart als je tussendoor wordt gebeld met os 3 op een 3G.
Of zitten te janken dat het niet snel werkt op iOS 4 met een 3G. Die 3G werkt überhaupt niet lekker op de 3G; een zware navigatie-applicatie verbetert dat echt niet hoor. Tot slot mensen die boos zijn dat de richting niet direct goed is en de fix niet direct werkt. Logisch dat de richting het niet doet als je geen kompas in je iPhone hebt zitten.En de fix ligt aan de GPS van de telefoon, niet aan de app. Echt, wat een mongolenvolk er rondloopt met die telefoons.. Te treurig voor woorden.
Hoewel. Eigenlijk is het nog treuriger dat ik me er druk om maak. FML.
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar goed op iPhoneclub.nl lopen daar ook van dat soort volk rond.
weekje oud.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.
Ja, want al die puisterige pubers gebruiken Navigon. Oh, wacht...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:01 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het probleem is dat voornamelijk door de iPod Touch onwijs veel 15 jarig en jonger volk nu ook bezig is met apps en die kunnen niet normaal redeneren, laat staan logisch nadenken als er zich een probleem voordoet.
Ik gebruik itunes maar op 1 pc, maar telkens installeer ik windows opnieuw. Maar elke keer als ik itunes installeer gaat mij machtiging met 1 omhoog. Ga ik nu de volgende keer problemen krijgen? Ik wil eigenlijk dat alleen de pc waar ik nu achter zit gemachtigd is. Kan ik dat nog ergens wijzigen?quote:u hebt in totaal 5 computers van de beschikbare 5 gemachtigd
Ja, en dan blijkt je voorganger al zijn contacten niet te hebben ingelicht van zijn gewijzigd nummer, en je voortdurend op de meest rare momenten (vooral 's nachts) wordt gebeld en in vreemde talen wordt aangesproken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, 06 september is nog drie weken. Ik wacht nog even eea af. Een nieuw nummer heeft natuurlijk ook wel weer een hoop voordelen....
Mwah ik had het niet echt specifiek over Navigon maar tam volk in de App Store in het algemeen. Als het om Navigon gaat zal het wel tokkievolk zijn.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, want al die puisterige pubers gebruiken Navigon. Oh, wacht...
Dat is niet handig nee, je had alvorens de installatie machtigingen moeten intrekken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:57 schreef Ericjuh het volgende:
Ff een itunes vraagje, want kan zo niet topic vinden daarover:
[..]
Ik gebruik itunes maar op 1 pc, maar telkens installeer ik windows opnieuw. Maar elke keer als ik itunes installeer gaat mij machtiging met 1 omhoog. Ga ik nu de volgende keer problemen krijgen? Ik wil eigenlijk dat alleen de pc waar ik nu achter zit gemachtigd is. Kan ik dat nog ergens wijzigen?
Handig.. dus je kunt je machtigingen niet online intrekken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je nu wederom een nieuwe installatie wilt doen moet je dus de machtiging intrekken, anders kun je doei tegen je account zeggen.
Ik heb wel goede verhalen gehoord over Juicepack.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:18 schreef Breuls het volgende:
Heeft er iemand ervaring met extra accu's voor iPhone? Dus zo'n ding dat je eronder hangt zodat je er wat langer mee kunt doen, of die ervoor zorgt dat de accu in de foon zelf weer oplaadt?
Ik ben voor Lowlands een beetje aan het kijken hoe ik het weekend doorkom. Niet dat ik niet zonder telefoon kan, maar juist op zo'n festival is het leuk om veel te doen met filmpjes en foto's enzo, en dat kost veel stroom.
Als ik voor een paar tientjes zo'n accu erbij kan kopen wil ik dat best 's overwegen.
Mijn Foto.app doet ook raar zo nu en dan. Met name als ik een filmpje heb gemaakt, dan laat 'ie hem pas zien na een reboot in mijn fotorol.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
Ik heb zo MajorMojo (oid) juicepack 5800 mah. Topding, kan je je 3G bijna drie keer mee uploaden. iPhone 4 denk ik een keer of 2.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:28 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb wel goede verhalen gehoord over Juicepack.
Jailbreak?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
Ok, ik heb een vaag probleem met mijn Photo library op m'n iPhone (3G, iOS 4.0.1). Krijg een soort zwart 'blok' over een hoop van mijn foto's te zien:
[ afbeelding ]
Heb al gegoogled, maar kon geen goede hits vinden... Iemand bekend met dit probleem? Even syncen helpt niet, helaas.
Hier exact hetzelfde probleem... Maar nog geen oplossing gevonden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke iPhone? Heb hier wel meedere verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:23 schreef fransbreda het volgende:
Ik krijg nu steeds een pop up met de melding dat dit accessoire niet voor de iphone geoptimaliseerd is.
Weird!
Hoe kom ik hier vanaf?
Komt door die duitse vlaggen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[ afbeelding ]
3gs.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Welke iPhone? Heb hier wel meedere verhalen over gehoord.
Maakt geen reet uit welke iPhone het is, want de software is hetzelfde.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:39 schreef fransbreda het volgende:
[..]
3gs.
Ik google al wat oude berichten maar die zijn niet voor de 3gs
Oh ik ben een beetje aan het overwegen tussen een 3GS en een i4, maar het blijkt nu helemaal niet voordeliger te zijn om een 3GS te nemen. En dat denken volgens mij veel mensen. Waaronder ik, tot ik het ging uittellenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:44 schreef nelisb het volgende:
Mooie rekensom. Maar wat wil je ermee zeggen?
Wat maakt het uit wat ie waard is nog als je er maar plezier van hebt gehad.
Misschien laat je hem kapot vallen na 1 maand. Weg 640¤ in 1 maand.
ja baasquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:55 schreef nelisb het volgende:
Gezeur over die 200/250¤ verschil. Koop gewoon de nieuwste.
Ik sprak vandaag nog met de eigenaar van een mobistar center, hij verwacht dat over een maand de preorderlijsten afgeleverd zijn en dat je vanaf ten vroegste einde september 'zomaar' een iphone4 kunt krijgen. Mobistar in BE heeft tot nu toe iets van gem. 4 iphones per filiaal per levering.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
Toch maar niet naar BelgiëOveral uitverkocht...
SUPERquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:26 schreef Peachcore het volgende:
Weet iemand een goede video converter? Ik heb een film en twee afleveringen van een serie geconverteerd met Miro Video Converter, maar het geluid klinkt heel erg ingeblikt op mijn iPhone (vooral met oortjes in).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |