abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85245305
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Nee, die gewijzigde voorwaarden gaan pas vanaf 6 september in. Voor bestaande klanten verandert er niets. Dus je zit nog goed toch?
Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.
Calmer than you are
pi_85245466
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.
Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?
pi_85245471
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef impact010 het volgende:
TVP vanwege KPN die volgende week mogelijk Iphones uit gaat delen.
Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).
Winkel gaat hem (nog) niet verkopen.
hmmmm....WAT???
pi_85245516
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?
maar ingangs datum abonnement is datum van portering en dat ligt dan dus na 6 september.
hmmmm....WAT???
pi_85245737
Nou, 06 september is nog drie weken. Ik wacht nog even eea af. Een nieuw nummer heeft natuurlijk ook wel weer een hoop voordelen....
Calmer than you are
pi_85246049
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Skv het volgende:
Zo, ik ben weer unbanned. :7
Kan ik eindelijk mijn zelfgemaakte dock showen. :')
Hij werkt wel perfect overigens. Ziet er alleen niet uit.

[ afbeelding ]
wtf :')
pi_85247706
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).
Winkel gaat hem (nog) niet verkopen.
Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.
pi_85247931
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
Dan zou ik er inderdaad gewoon ermee terugaan ;).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85248008
Geef alleen maar aan dat de winkels hem niet gaan verkopen. Dit als reactie op die paar andere users die hem serieus vanaf volgende week verwachten.
hmmmm....WAT???
pi_85248135
Volgende maand heb ik mijn oude 3G precies twee jaar. 2 weken geleden weggebracht voor haarscheurtjes. Vandaag een splinternieuwe op de mat. :7

Nu het wachten op de 4. ;(
pi_85248280
Nou ja "nieuw", refurbished probaly.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85248353
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef nelisb het volgende:

[..]

Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.
Werd helemaal nergens gezegd dat dat deze week zou zijn. Ik kreeg zelf VORIGE week telefoontje van KPN en daaruit is voortgekomen dat zij na ongeveer 2 WEKEN meer konden vertellen erover. Volgens mijn telling zou dat dus aankomende week zijn. (of de week erop, ongeveer 2 weken kan ook weer in de week daarna vallen)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_85248477
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ja "nieuw", refurbished probaly.
Nope het is een nieuwe. :s)
pi_85248483
Mij belde ze alleen om te zeggen dat ik nog even moest wachten met verlengen omdat ze Misschien vanaf volgende week een Iphone 4 konden aanbieden via de Klantenservice.
Dat was maandag, dus ik wacht nog wel even een paar dagen
pi_85250212
Hoe doet de iPhone het eigenlijk als er wifi beschikbaar is? Gaat hij dan de 3G bypassen en wifi gebruiken of moet je dat zelf telkens instellen? Wel zo handig met die magere datalimiet hier :')
graag verwijderen
pi_85250253
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:15 schreef fyah het volgende:
Hoe doet de iPhone het eigenlijk als er wifi beschikbaar is? Gaat hij dan de 3G bypassen en wifi gebruiken of moet je dat zelf telkens instellen? Wel zo handig met die magere datalimiet hier :')
Ja.
pi_85250385
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ja.
ok mooi O+ dan ga ik even opmeten vanaf mn imac hoeveel MB ik hoogstens per dag gebruik aan surfen. Kijken of ik met 30 euro per maand voor 200 MB ( :') ) toe kom.
graag verwijderen
pi_85250670
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 18:34 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nope het is een nieuwe. :s)
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85250799
Morgen ga ik even een dagje weg naar Antwerpen, dus ik ga eens kijken of de Saturn/Mediamarkt de i4 heeft liggen.
pi_85251266
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

wtf :')
;( Er bestaan geen docks waar ik mijn 4 in kwijt kan met mijn SE Nude case er omheen.
Wie nog zo'n case gaat kopen: neem een zwarte! Die is erg mooi, valt niet zo op.. Heb ook een transparante, die valt veel meer op en is lelijk. Bumper komt volgende week, net als een setje Stealth Guards. Ben benieuwd wat het best is!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:14:04 #46
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_85252945
Vandaag mijn iPhone ontvangen via de voorinschrijving. Slechts 3 weken wachten. ^O^
echt een super ding. Snap ook niet waar dat gezeik over slecht ontvangst en wegvallende gesprekken vandaan komt als je de iPhone vast houd. Hoe ik hem ook vast houd, hok blijft het gewoon doen.
So we just called him Fred
pi_85253089
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85253451
ok ik heb het even gemeten en het komt er zo ongeveer op neer dat je voor elke 100 MB per maand datalimiet 10 minuten per dag (want 3,3 MB per dag) mag surfen. Dan ben je redelijk enthousiast aan het surfen, maar hou je het op webpagina's. Mail checkt dan ook maar 1x in die 10 minuten. Met een 250 MB limiet zou je dus 25 minuten per dag kunnen surfen in safari. Als je gaat google mappen of youtuben dan hou je nog veel minder over. :')
graag verwijderen
pi_85253903
iPhone met beperkte datalimiet :')
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_85254038
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
En dan nog boeiend als het een rebuild is. Die moeten ook gewoon aan de zelfde eisen voldoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')