Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die gewijzigde voorwaarden gaan pas vanaf 6 september in. Voor bestaande klanten verandert er niets. Dus je zit nog goed toch?
Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nee, want ik zit nog twee maanden vast aan T-Mobile en die kunnen niet eerder mijn contract beëindigen. Of ik moet twee maanden lang een dubbel abonnement hebben, maar dan kan ik zeer wsl mijn T-Mobile nummer niet meenemen.
Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:45 schreef impact010 het volgende:
TVP vanwege KPN die volgende week mogelijk Iphones uit gaat delen.
maar ingangs datum abonnement is datum van portering en dat ligt dan dus na 6 september.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tot moment van portering kun je toch gewoon een tijdelijk vodafonenummer hebben?
wtfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:06 schreef Skv het volgende:
Zo, ik ben weer unbanned.
Kan ik eindelijk mijn zelfgemaakte dock showen.
Hij werkt wel perfect overigens. Ziet er alleen niet uit.
[ afbeelding ]
Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:25 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Indien KPN de iPhone 4 gaat leveren vanaf volgende week zal dit alleen via klantenservice zijn (constructie die ze ook met de 3GS hadden).
Winkel gaat hem (nog) niet verkopen.
Dan zou ik er inderdaad gewoon ermee terugaanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bereik thuis is niet ideaal, maar niet lager dan 2 streepjes. Ook bij 5 volle streepjes valt het gesprek weg. De bumper zit eromheen dus het antenneprobleem zou het niet moeten zijn. Het is gewoon een defecte telefoon, denk ik.
Werd helemaal nergens gezegd dat dat deze week zou zijn. Ik kreeg zelf VORIGE week telefoontje van KPN en daaruit is voortgekomen dat zij na ongeveer 2 WEKEN meer konden vertellen erover. Volgens mijn telling zou dat dus aankomende week zijn. (of de week erop, ongeveer 2 weken kan ook weer in de week daarna vallen)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:13 schreef nelisb het volgende:
[..]
Hou toch op met de KPN verhaal. Vorige week werd er gezegd deze week. Deze week niks. Ik maakte in het vorige topic de opmerking volgende week. Als grap.
Nope het is een nieuwe.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Nou ja "nieuw", refurbished probaly.
Ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:15 schreef fyah het volgende:
Hoe doet de iPhone het eigenlijk als er wifi beschikbaar is? Gaat hij dan de 3G bypassen en wifi gebruiken of moet je dat zelf telkens instellen? Wel zo handig met die magere datalimiet hier
ok mooiquote:
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?quote:
quote:
En dan nog boeiend als het een rebuild is. Die moeten ook gewoon aan de zelfde eisen voldoen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nice. Zeker het serial no. gecontroleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |