abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85259822
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Fendy het volgende:

[..]

Heb je een longpress in je textveld gedaan om een ander keyboard te selecteren, nl. het swype keyboard?
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef bbfakir het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zie die invoermethode niet? Alleen plakken en in handcent zie ik ook snelle tekst erbij staan. Krijg je die optie alleen maar als je extra keyboards installeert?
pi_85260899
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet, je hebt een iPhone, waarom wil je dan nog een smartphone aanschaffen? :?
M'n iphone 4 werkt niet naar behoren, ik heb de rotte appel zeg maar, en ben aan het oriënteren of ik niet gewoon een android wil.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:52:58 #78
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_85260967
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Fendy het volgende:

[..]

Heb je een longpress in je textveld gedaan om een ander keyboard te selecteren, nl. het swype keyboard?
Thanks :) Maar nu krijg ik de melding dat mijn screen size (800x480) de Swype package niet matcht :{
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  Redactie Games vrijdag 13 augustus 2010 @ 22:59:16 #79
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_85261301
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

M'n iphone 4 werkt niet naar behoren, ik heb de rotte appel zeg maar, en ben aan het oriënteren of ik niet gewoon een android wil.
Psst, doe je voor mij nog even in het andere topic kijken? :Y)
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_85261335
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:

[..]

Thanks :) Maar nu krijg ik de melding dat mijn screen size (800x480) de Swype package niet matcht :{
Ik geloof dat je een PM hebt.
woef
pi_85262949
*O* Eindelijk mijn htc hd2 geruild tegen een zilvere simlockvrije desire *O* Hij is nu 2.2 aan downloaduhhh :P
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:52:25 #82
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_85263602
Ik ga morgen dus op vakantie, maar hoe voorkom ik dat ik geen data verbruik in het buitenland?

Gegevensroaming uitzetten is het enige dat nodig is? :)
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:58:12 #83
19529 Fendy
True Spirit
pi_85263848
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga morgen dus op vakantie, maar hoe voorkom ik dat ik geen data verbruik in het buitenland?

Widget voor internet ergens plaatsen en dan uitzetten. Staat volgens mij een paar posts terug exact beschreven
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:58:44 #84
19529 Fendy
True Spirit
pi_85263871
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:

[..]

Hmz, dat had ik niet...
Je hebt gelijk Fen.
pi_85271774
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Zwansen het volgende:

Voor mij was dat prima ja. Kom regelmatig in België en Duitsland en met dat vinkje uitgeschakeld maakt hij geen dataverbinding. Enkel telefoon. Dus al die widgets zijn mijns inziens niet nodig.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:38:37 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85271801
Gisteren binnen gekregen.
Ben het een beetje aan het uitvogelen , begrijp er nog niet heel veel van.

Ik zal m'n tsunami van vragen van de week wel loslaten op jullie denk ik ;)
Ik ben inmiddels overleden
pi_85271809
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren binnen gekregen.
Ben het een beetje aan het uitvogelen , begrijp er nog niet heel veel van.

Ik zal m'n tsunami van vragen van de week wel loslaten op jullie denk ik ;)
Welkom bij de club :P

Welke heb je? Bruine/zwarte of de zilveren?
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 08:46:33 #88
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_85271861
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:40 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Welkom bij de club :P

Welke heb je? Bruine/zwarte of de zilveren?
Thanx
De bruin zwarte.
Ben er net trouwens achter gekomen , dat de SD kaart er (volgens mij) gewoon ingebouwd zit , ik zie namelijk nergens een klepje :{
Er zit ook helemaal geen boekje bij of zo }:|
Ik ben inmiddels overleden
pi_85271889
Als je goed kijkt dan zie je dat je de sd kaart gewoon eruit kan halen als je de batterij verwijderd, en een handleiding kan je op de htc website downloaden
pi_85271895
Hij zit inderdaad in het apparaat naast de simkaart. Niet de meest prettige plek nee. Onhandig als je hem vaak wilt/moet verwisselen, maar weet niet of dat wel goed gaat. Applicaties schrijven vaak zaken weg naar de SD kaart en met de App2SD functie kun je ze er zelfs op installeren. Dus als je niet genoeg hebt aan de meegeleverde kaart moet je die denk ik zo snel mogelijk omwisselen met een andere.

Handleiding staat trouwens op diezelfde SD kaart, maar ik geloof alleen in het Engels. Op de site van HTC kan je de Nederlandse vinden.
pi_85271954
Wat ik me wel afvraag over die sd kaart is, als je een andere erin wilt stoppen en er staan intussen gegevens op van installaties kan je die dan gewoon overzetten en werkt alles dan nog goed?
pi_85272091
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 08:35 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Voor mij was dat prima ja. Kom regelmatig in België en Duitsland en met dat vinkje uitgeschakeld maakt hij geen dataverbinding. Enkel telefoon. Dus al die widgets zijn mijns inziens niet nodig.
Maar dan kun je ook niet meer op wifi toch?
pi_85272185
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Vandaar die handige widget
Je hebt gelijk Fen.
pi_85272497
Welke is dat dan? Kan em niet vinden
pi_85272650
Waar kan ik Swype eigenlijk downloaden? Ik kan hem nergens vinden.
pi_85272676
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee nee, als je "Gegevensroaming" uitschakelt dan is je dataverbinding over het GSM netwerk uitgeschakeld. Dat staat los van Wifi :)

Uit de handleiding:
quote:
Data roaming inschakelen
Met data roaming kunt u verbinding maken met de netwerken van partners van uw mobiele aanbieder voor toegang tot dataservices wanneer u buiten het bereik van het netwerk van de mobiele aanbieder bent.
1. Druk op BEGIN > MENU en tik op Instellingen > Draadloos en netwerken.
2. Tik op Mobiele netwerken en selecteer het keuzevakjeData roaming.

De toegang tot dataservices tijdens het roaming kan veel extra kosten met zich meebrengen. Vraag de tarieven op bij uw mobiele aanbieder voordat u data roaming inschakelt.
Maar als je liever een widget gebruikt moet je dat zelf weten :)

[ Bericht 16% gewijzigd door DaFrenk op 14-08-2010 10:24:59 ]
pi_85272989
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 10:17 schreef JoshuaL het volgende:
Waar kan ik Swype eigenlijk downloaden? Ik kan hem nergens vinden.
Er staat in een ander topic een link maar ik kan hem zo 123 ook niet meer vinden.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_85279157
Waar zou ik die Desire nu het best kunnen halen? Ik wilde eigenlijk gewoon weer Vodafone, maar nu blijkt dat je daar tegenwoordig een datalimiet bij krijgt, en daar heb ik uiteraard geen zin in. Of is dat nog niet ingegaan?

Ik heb een beetje bij T-mobile zitten kijken, maar daar heb je een levertijd van 8 weken. Via pdashop.nl kan je hem wel krijgen, maar dat is veel duurder als je T-mobile wil. Kortom: ik weet het niet meer! Iemand wel?
pi_85279471
Ik zie net dat die datalimiet pas in September ingaat. Nu heb ik een andere vraag: ik krijg van Vodafone het aanbod om te verlengen, maar daar hebben ze de Desire niet op voorraad. Bij pdashop.nl wel, maar hoe geef ik daar aan dat het om verlengen gaat, zodat mijn huidige abbo beëindigd wordt en ik mijn nummer behoud?

EDIT: Ik heb het gevonden, maar dat is duurder :? Wat een rare praktijken!
pi_85279565
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Hard_Feesten het volgende:

Bij pdashop.nl wel, maar hoe geef ik daar aan dat het om verlengen gaat, zodat mijn huidige abbo beëindigd wordt en ik mijn nummer behoud?
Door beter te kijken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')