quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb je een longpress in je textveld gedaan om een ander keyboard te selecteren, nl. het swype keyboard?
Ik zie die invoermethode niet? Alleen plakken en in handcent zie ik ook snelle tekst erbij staan. Krijg je die optie alleen maar als je extra keyboards installeert?quote:
M'n iphone 4 werkt niet naar behoren, ik heb de rotte appel zeg maar, en ben aan het oriënteren of ik niet gewoon een android wil.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, je hebt een iPhone, waarom wil je dan nog een smartphone aanschaffen?
Thanksquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:03 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb je een longpress in je textveld gedaan om een ander keyboard te selecteren, nl. het swype keyboard?
Psst, doe je voor mij nog even in het andere topic kijken?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n iphone 4 werkt niet naar behoren, ik heb de rotte appel zeg maar, en ben aan het oriënteren of ik niet gewoon een android wil.
Ik geloof dat je een PM hebt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
ThanksMaar nu krijg ik de melding dat mijn screen size (800x480) de Swype package niet matcht
Widget voor internet ergens plaatsen en dan uitzetten. Staat volgens mij een paar posts terug exact beschrevenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga morgen dus op vakantie, maar hoe voorkom ik dat ik geen data verbruik in het buitenland?
Gegevensroaming uitzetten is het enige dat nodig is?
Hmz, dat had ik niet...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:
[..]
ThanksMaar nu krijg ik de melding dat mijn screen size (800x480) de Swype package niet matcht
Voor mij was dat prima ja. Kom regelmatig in België en Duitsland en met dat vinkje uitgeschakeld maakt hij geen dataverbinding. Enkel telefoon. Dus al die widgets zijn mijns inziens niet nodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga morgen dus op vakantie, maar hoe voorkom ik dat ik geen data verbruik in het buitenland?
Gegevensroaming uitzetten is het enige dat nodig is?
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:38 schreef Enchanter het volgende:
Gisteren binnen gekregen.
Ben het een beetje aan het uitvogelen , begrijp er nog niet heel veel van.
Ik zal m'n tsunami van vragen van de week wel loslaten op jullie denk ik
Thanxquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Welkom bij de club![]()
Welke heb je? Bruine/zwarte of de zilveren?
Maar dan kun je ook niet meer op wifi toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 08:35 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Voor mij was dat prima ja. Kom regelmatig in België en Duitsland en met dat vinkje uitgeschakeld maakt hij geen dataverbinding. Enkel telefoon. Dus al die widgets zijn mijns inziens niet nodig.
Vandaar die handige widgetquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook niet meer op wifi toch?
Nee nee, als je "Gegevensroaming" uitschakelt dan is je dataverbinding over het GSM netwerk uitgeschakeld. Dat staat los van Wifiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 09:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook niet meer op wifi toch?
Maar als je liever een widget gebruikt moet je dat zelf wetenquote:Data roaming inschakelen
Met data roaming kunt u verbinding maken met de netwerken van partners van uw mobiele aanbieder voor toegang tot dataservices wanneer u buiten het bereik van het netwerk van de mobiele aanbieder bent.
1. Druk op BEGIN > MENU en tik op Instellingen > Draadloos en netwerken.
2. Tik op Mobiele netwerken en selecteer het keuzevakjeData roaming.
De toegang tot dataservices tijdens het roaming kan veel extra kosten met zich meebrengen. Vraag de tarieven op bij uw mobiele aanbieder voordat u data roaming inschakelt.
Er staat in een ander topic een link maar ik kan hem zo 123 ook niet meer vinden.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 10:17 schreef JoshuaL het volgende:
Waar kan ik Swype eigenlijk downloaden? Ik kan hem nergens vinden.
Door beter te kijken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
Bij pdashop.nl wel, maar hoe geef ik daar aan dat het om verlengen gaat, zodat mijn huidige abbo beëindigd wordt en ik mijn nummer behoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |