quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:08 schreef KingOfMars het volgende:
Zie je justme. Nu komen er allemaal kutnewbies op het topic af.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie, ik ben alleen geen oldbie
Waarom knip en plak je trouwens een TTquote:
Ga naar de Bart Smit en koop zo een reuzenknuffel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik moest huilenNet de poes naar de dierenarts gebracht
Ze hoeven alleen maar dr gebitje te doen.
Maar toch ben ik dr de hele dag kwijtWie gaat er nu lekker tegen me aan liggen kroelen
Ja hoi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik moest huilenNet de poes naar de dierenarts gebracht
Ze hoeven alleen maar dr gebitje te doen.
Maar toch ben ik dr de hele dag kwijtWie gaat er nu lekker tegen me aan liggen kroelen
Omdat uh.. uh..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom knip en plak je trouwens een TT?
Die is niet zo lief als mijn lapjespoesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ga naar de Bart Smit en koop zo een reuzenknuffel.
De rest is slecht voor mijn buikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:36 schreef KingOfMars het volgende:
Alleen kroelen he. De rest is slecht voor m'n bloeddruk.
EN VERGEET M'N BLOEDDRUK NIET JK!!1111111quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, denk dan maar aan je suiker.
You are such a fanboy.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil een iPhone 4 trouwens.
Maar goed, no surprise there..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
You are such a fanboy..
Op welk kopje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Hihi, JK heeft het over m'n kloppende ader!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hou eens op met die vuilspuiterij.
Ik ook, maar ik heb zo'n stink blackberry van de baas. Gewoon reden om ander werk te zoeken zeg ik je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil een iPhone 4 trouwens.
Maar goed, no surprise there..
Ik wil er gewoon zelf 1. Als ik niet werk, zit de BB in de tas. Hou er niet van als dat soort dingen teveel in elkaar overlopen. Het nadeel is dat ik op werkdagen dus met 2 mobielo's rondloop maar goed ik zit toch voornamelijk achter m'n buro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb zo'n stink blackberry van de baas. Gewoon reden om ander werk te zoeken zeg ik je.
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
En zo kan ik met de iPhone doen en laten wat ik wil: jailbreaken, rommelen, klootzakken en eventueel zelfs er niet bereikbaar op zijn.
Twee mobiels vind ik me een armoequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon zelf 1. Als ik niet werk, zit de BB in de tas. Hou er niet van als dat soort dingen teveel in elkaar overlopen. Het nadeel is dat ik op werkdagen dus met 2 mobielo's rondloop maar goed ik zit toch voornamelijk achter m'n buro.
En zo kan ik met de iPhone doen en laten wat ik wil: jailbreaken, rommelen, klootzakken en eventueel zelfs er niet bereikbaar op zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.
*padaboem tshj*
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.
*padaboem tshj*
Het is ook niet helemaal mijn ding maar goed. Wat ik zeg, buiten kantoortijden zit dat ding in mijn tas en heb ik er geen last van.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Twee mobiels vind ik me een armoe
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Twee mobiels vind ik me een armoe
Da's het ook een beetje idd. Als ik daar aan begin heb ik dus geen mogelijkheid meer het uit te sluiten. Er is 1 directe collega die ook mijn privé GSM nr heeft en die kan prima inschatten wanneer dan wel of niet gebruik van te maken tot nu toe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.
Dat gebeurt bij mij ook regelmatig, maar dan kan je toch gewoon gesprekken negerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.
En nu issie dood?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest net huilen. M'n kat poepte in de tuin.
Volgens mij moet je gewoon een iPad + 3G halen en ergens anders een abbo scoren. Combo aanbiedingen ben ik nog niet echt tegengekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Isser al een ipad met 3G abo in ze nezzerlands?
Hij wel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
Hallo ! Mn nieuwe sportarmband is binnengeKoMt J. Vanmiddag is kijken bij een rustig rondje rennen hoe dat runkeeper zich gedraagt.
En het kwam uit z'n bekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest net huilen. M'n kat poepte in de tuin.
Gewoon ff een 5k J , kalm tempo 30-35 minutenquote:
Ja, m'n kat maakte gisteren een heel raar geluid. Toen ging ie kotsen en toen kwam er een meur vanaf. Niet te kort.quote:
Nee wel verkansie deze week, beetje thuis klote, en feestje bij Peter ivm zn verjaardag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Foxy-lady het volgende:
Hé Joene al aan het indrinken voor de flora?
Hahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Volgend jaar drink ik voor twee jaar.
In elk geval genoeg jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Foxy-lady het volgende:
Ehm dat deed je vorig jaar toch al?
Daar heb ik toch geen kut aanquote:
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
JIJ HEB TENMINSTE EEN KUT!!111111
Tegenwoordig wel erg snelquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je nu al blaasproblemen?
Meer een uitdaging?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
NeeAl moet ik vaak plassen.
En ik noem het ook geen probleem JK
Knuffel je meneer ook als hij naar de tandarts is geweest?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Tally het volgende:
Zo mn moppie ophalenDierenarts belde net. 13:30.. Dus KOM had gelijk!
Hele middag met dr knuffelen. Ze is zielig
Als hij dat wil. Maar vaak is hij dan zo chagrijnig dat ik uit de buurt moet blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Knuffel je meneer ook als hij naar de tandarts is geweest?
Of verhoogde suiker. Kan ook zomaar...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach J, je moet maar zo denken: het kan altijd erger.
Je had bijvoorbeeld ook een te hoge bloeddruk kunnen hebben door het hardlopen.
Ik ben de hele week al op de fiets naar mijn werk, dus ik snap het ook niet zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Joene het volgende:
Wat versta jij onder fietsweer Swets ?
lekkerquote:
Droog, windstil graadje of 21quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Joene het volgende:
Wat versta jij onder fietsweer Swets ?
Nou stuk of 5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, één dag in het jaar dus.
23 Mei. Vroegah woonde ik een kilometertje of 4 van mijn werk af en fietste ik eigenlijk ook elke dag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinds wanneer meet je?
Mên, ik reken even uit wat ik al gefietst heb hierheen.. Die 3 km per dag heen en weer komt in een half jaar al tot 780 km.
NIet zo aanstellen JK !quote:
Je kan wel merken dat ik op mijn nichtje pas vandaag ik zit nog in de 'niet-doen' modusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Foxy-lady het volgende:
NIet zo aanstellen JK !
Niet zo beteuterd.......
Ze is 2,5 en een beetje te verwend door zuslief en zwager.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ze is 14 en wil een loverboy?
Dat hoort bij 2,5 zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Het woord nee is een onbekend begrip.
Dat hoort nou eenmaal zo in een moderne opvoeding lijkt het wel, F-l.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Ze is 2,5 en een beetje te verwend door zuslief en zwager.
Het woord nee is een onbekend begrip.
Tuurlijk hoort het er bij, maar altijd haar zin geven helpt daar niet echt aan mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat hoort bij 2,5 zijn.
En bij 3,5 zijn..
Tis er dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig verstand van Javascript?
wat zegt je foutconsole?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig verstand van Javascript?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb alleen verstand van bier en tieten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb alleen verstand van bier en tieten.
Gisteren kwam het ook met bakken uit de lucht J, niet liegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:34 schreef Joene het volgende:
Eerlijk gezegd was het op dinsdag na de hele week zonnig Swets.
Nog 7 maanden dan heb je 16 weken vrijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef Tally het volgende:
Nog 4 halve dagen (incl. vandaag) dan heb ik 2 en halve week vrij
Ha! Ik nog maar 27!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef Joene het volgende:
Nog 37 jaar en ik hoef niet meer te werken
Ik kijk er naar uitquote:
Daar lees ik nog even niet naar toequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 7 maanden dan heb je 16 weken vrij
Hmmm ja ik werk inmiddels ook al 12 jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ha! Ik nog maar 27!!
Ik bedacht me van de week dat ik na 21 jaar werken godverdomme nog niet eens op de helft ben.
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg kan ik nog een oldbie blij maken met een Sitecom MD-270 fullHD mediaplayer voor pak 'm beet 50 euro? Wel zonder DTS downmixing, alleen DTS pass through
Jawel het is een streamert zie ik net hij kan gewoon de films vanaf je pc spelen .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?
DTS is een digitaal audio formaat die je hardwarematig moet decoden. Dat kan dit ding niet. Gevolg is dat wanneer je een film met DTS audio hebt dat je geen geluid via je TV (HDMI) hoort. Dan moet je de mediaplayer via een SPDIF kabeltje aansluiten op een DTS compatible audioset.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
WTF is DTS downmixing. en zit er een hd in dat ding ?
Jawel, spdif, hdmi, 2 maal USB, en ethernetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?
Komt dat vaak voor bij films die je download?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DTS is een digitaal audio formaat die je hardwarematig moet decoden. Dat kan dit ding niet. Gevolg is dat wanneer je een film met DTS audio hebt dat je geen geluid via je TV (HDMI) hoort. Dan moet je de mediaplayer via een SPDIF kabeltje aansluiten op een DTS compatible audioset.
Als je HD films download wel ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor bij films die je download?
Ik wil hem wel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je HD films download wel ja.
En dan ga je dood.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik werk inmiddels ook al 12 jaaren als we tot 67 moeten heb ik straks 50 fucking jaar gewerkt
kloptquote:
Ja het regent hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onweert en/of regent het al bij jou, Swets? De grens van de regen ligt zo ongeveer óp de A20.
Pcies het was dit of klussen hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt maar een hobby hebben, J.
Dan word je niet nat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef Chowi het volgende:
Regen? Onweer?
De zon schijnt hier nog volop. Misschien blijf ik bespaard?.
Roffadam, jeweetz.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Chowi het volgende:
In welk gedeelte van Nederland zit je dan, JK?
* Chowi checkt Buienradar.
En of ander puberaal pisvlekje uit MEN ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie is die JustinK eigenlijk en waarom post hij zoveel?
Dan gaat hij volgens mij op penistypeles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, dat-ie iets aan zijn handen krijgt en niet meer kan typen zou een ergere straf voor 'm zijn.
Ik geloof dat niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat hij volgens mij op penistypeles.
Hoe dan ook, die hele postcount is een soort van 1 Aprilgrap volgens mij. De paniek bij sommigen
Kut, ik ben ontrafeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent ook maar ingehuurd door het grootkapitaal om verwarring te zaaien, C.
omdat je postcount weg is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik ben nu echt in staat om iemand te vermoorden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
Crewhumor. Je moet er van houden he.
Postcount? Huh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
omdat je postcount weg is?![]()
Capelle heeft nog geen druppel regen gehadAlles blijft in R'dam
Owh dat zal me aan mijn reet roesten. Kan me weinig schelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
D'r ongeboren vrucht JK!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan je tegenwoordig nog wél bommen?
Als je je zorgen gaat maken dat je posts niet meer opgeteld worden zodat je niet meer boven aan een sneu lijstje staat moet je je eens na laten kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan je tegenwoordig nog wél bommen?
Sorry T, ik had toen ik dat typte nog niet door dat je werk stom is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef Tally het volgende:
Als je je zorgen gaat maken dat je posts niet meer opgeteld worden zodat je niet meer boven aan een sneu lijstje staat moet je je eens na laten kijken.
En dat heb ik niet perse tegen jou
Kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry T, ik had toen ik dat typte nog niet door dat je werk stom is..
Kusje.
Tuurlijk men ze hebben een waar paradijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Kunnen de vissies weer lekker schijten J. ?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt bijna genoeg voor een meter touw A.
Het is zo leuk om te doen. Een paar zaden bestellen en die dan zien uitgroeien tot grote mooie planten en dat je er dan aan het eind van de rit gewoon een maar mooie gedroogde toppen aan over houd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ziet er erg goed uit Arma! Ik moet mijn plannen ook maar een keer waarmaken volgend jaar. Roep al 3 jaar dat ik ook een paar plantjes wil.
Nou ik ook..quote:
quote:
Ik sinds 3 weken.. Vanaf de punctie eigenlijkquote:
He gadverdamme. Ik weet nog dat wij dat ook hadden met Saskia. Blinde paniek. Een of andere kut in het ziekenhuis "Maar we kunnen er toch niks aan doen hoor" Nee DAT begrijp ik godverredomme, maar dan weet ik het tenminste.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik ook..
Zo even bellen met het ziekenhuis of ik misschien eerder mag komen voor een echo.
Ik ben gister wat bloed verlorenEn hevige krampen.
Weet ik!. En dank jequote:Op maandag 16 augustus 2010 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
He gadverdamme. Ik weet nog dat wij dat ook hadden met Saskia. Blinde paniek. Een of andere kut in het ziekenhuis "Maar we kunnen er toch niks aan doen hoor" Nee DAT begrijp ik godverredomme, maar dan weet ik het tenminste.
Sterkte Tal. Maar veel vrouwen verliezen bloed he in de eerste maanden van de zwangerschap, dus het hoeft nog niets te betekenen!
Ja precies, dat wilde wij toen ook. Kan nog boos worden over dat wijf aan de telefoon toen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik!. En dank jeIk denk ook dat het niets is. Maar ik wil het even zeker weten voor ik aan een kut vakantie begin
Zo iemand had ik vorige week ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, dat wilde wij toen ook. Kan nog boos worden over dat wijf aan de telefoon toen.
Das wel lekker snel gelukkig!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Die zelfde kut als vorige week aan de telefoon
11:45 mag ik langs komen
Ik was ook niet zo vriendelijk en heb meteen gevraagd wat ik wilde. Een echo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das wel lekker snel gelukkig!
Vol krat bier naar beneden gooien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, stel Oekraïense huurbouwlui staan hier nu al 2 maand lang 's ochtends te boren en te doen, trilt het hele gebouw door.. kan ik daar wat aan doen?
FOID bellen? ARBO?quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, stel Oekraïense huurbouwlui staan hier nu al 2 maand lang 's ochtends te boren en te doen, trilt het hele gebouw door.. kan ik daar wat aan doen?
Gelukkig heb je wel een visueel aantrekkelijke deerne in je UI.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:30 schreef boem-dikkie het volgende:
En ga ook mijn Tele2 abonnement opzeggen. Leuk dat 60MBit hoor. Haal van de 60 maar gemiddeld 23 en heb in twee maand tijd bij elkaar al een downtijd van 2 week..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |