En nu issie dood?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest net huilen. M'n kat poepte in de tuin.
Volgens mij moet je gewoon een iPad + 3G halen en ergens anders een abbo scoren. Combo aanbiedingen ben ik nog niet echt tegengekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Isser al een ipad met 3G abo in ze nezzerlands?
Hij wel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:19 schreef Joene het volgende:
Hallo ! Mn nieuwe sportarmband is binnengeKoMt J. Vanmiddag is kijken bij een rustig rondje rennen hoe dat runkeeper zich gedraagt.
En het kwam uit z'n bekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest net huilen. M'n kat poepte in de tuin.
Gewoon ff een 5k J , kalm tempo 30-35 minutenquote:
Ja, m'n kat maakte gisteren een heel raar geluid. Toen ging ie kotsen en toen kwam er een meur vanaf. Niet te kort.quote:
Nee wel verkansie deze week, beetje thuis klote, en feestje bij Peter ivm zn verjaardag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Foxy-lady het volgende:
Hé Joene al aan het indrinken voor de flora?
Hahahahaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:45 schreef Armageddon het volgende:
Volgend jaar drink ik voor twee jaar.
In elk geval genoeg jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Foxy-lady het volgende:
Ehm dat deed je vorig jaar toch al?
Daar heb ik toch geen kut aanquote:
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
JIJ HEB TENMINSTE EEN KUT!!111111
Tegenwoordig wel erg snelquote:
Neequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb je nu al blaasproblemen?
Meer een uitdaging?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Tally het volgende:
NeeAl moet ik vaak plassen.
En ik noem het ook geen probleem JK
Knuffel je meneer ook als hij naar de tandarts is geweest?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef Tally het volgende:
Zo mn moppie ophalenDierenarts belde net. 13:30.. Dus KOM had gelijk!
Hele middag met dr knuffelen. Ze is zielig
Als hij dat wil. Maar vaak is hij dan zo chagrijnig dat ik uit de buurt moet blijvenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Knuffel je meneer ook als hij naar de tandarts is geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |