Of verhoogde suiker. Kan ook zomaar...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach J, je moet maar zo denken: het kan altijd erger.
Je had bijvoorbeeld ook een te hoge bloeddruk kunnen hebben door het hardlopen.
Ik ben de hele week al op de fiets naar mijn werk, dus ik snap het ook niet zo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Joene het volgende:
Wat versta jij onder fietsweer Swets ?
lekkerquote:
Droog, windstil graadje of 21quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Joene het volgende:
Wat versta jij onder fietsweer Swets ?
Nou stuk of 5quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, één dag in het jaar dus.
23 Mei. Vroegah woonde ik een kilometertje of 4 van mijn werk af en fietste ik eigenlijk ook elke dag.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Sinds wanneer meet je?
Mên, ik reken even uit wat ik al gefietst heb hierheen.. Die 3 km per dag heen en weer komt in een half jaar al tot 780 km.
NIet zo aanstellen JK !quote:
Je kan wel merken dat ik op mijn nichtje pas vandaag ik zit nog in de 'niet-doen' modusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Foxy-lady het volgende:
NIet zo aanstellen JK !
Niet zo beteuterd.......
Ze is 2,5 en een beetje te verwend door zuslief en zwager.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, ze is 14 en wil een loverboy?
Dat hoort bij 2,5 zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Het woord nee is een onbekend begrip.
Dat hoort nou eenmaal zo in een moderne opvoeding lijkt het wel, F-l.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:06 schreef Foxy-lady het volgende:
Ze is 2,5 en een beetje te verwend door zuslief en zwager.
Het woord nee is een onbekend begrip.
Tuurlijk hoort het er bij, maar altijd haar zin geven helpt daar niet echt aan mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat hoort bij 2,5 zijn.
En bij 3,5 zijn..
Tis er dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig verstand van Javascript?
wat zegt je foutconsole?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand van jullie toevallig verstand van Javascript?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb alleen verstand van bier en tieten.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:15 schreef Chowi het volgende:
Ik heb alleen verstand van bier en tieten.
Gisteren kwam het ook met bakken uit de lucht J, niet liegenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:34 schreef Joene het volgende:
Eerlijk gezegd was het op dinsdag na de hele week zonnig Swets.
Nog 7 maanden dan heb je 16 weken vrijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:38 schreef Tally het volgende:
Nog 4 halve dagen (incl. vandaag) dan heb ik 2 en halve week vrij
Ha! Ik nog maar 27!!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:55 schreef Joene het volgende:
Nog 37 jaar en ik hoef niet meer te werken
Ik kijk er naar uitquote:
Daar lees ik nog even niet naar toequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog 7 maanden dan heb je 16 weken vrij
Hmmm ja ik werk inmiddels ook al 12 jaarquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ha! Ik nog maar 27!!
Ik bedacht me van de week dat ik na 21 jaar werken godverdomme nog niet eens op de helft ben.
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg kan ik nog een oldbie blij maken met een Sitecom MD-270 fullHD mediaplayer voor pak 'm beet 50 euro? Wel zonder DTS downmixing, alleen DTS pass through
Jawel het is een streamert zie ik net hij kan gewoon de films vanaf je pc spelen .quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?
DTS is een digitaal audio formaat die je hardwarematig moet decoden. Dat kan dit ding niet. Gevolg is dat wanneer je een film met DTS audio hebt dat je geen geluid via je TV (HDMI) hoort. Dan moet je de mediaplayer via een SPDIF kabeltje aansluiten op een DTS compatible audioset.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
WTF is DTS downmixing. en zit er een hd in dat ding ?
Jawel, spdif, hdmi, 2 maal USB, en ethernetquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zit dan geen netwerkaansluiting op he?
Komt dat vaak voor bij films die je download?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DTS is een digitaal audio formaat die je hardwarematig moet decoden. Dat kan dit ding niet. Gevolg is dat wanneer je een film met DTS audio hebt dat je geen geluid via je TV (HDMI) hoort. Dan moet je de mediaplayer via een SPDIF kabeltje aansluiten op een DTS compatible audioset.
Als je HD films download wel ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Komt dat vaak voor bij films die je download?
Ik wil hem wel!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je HD films download wel ja.
En dan ga je dood.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik werk inmiddels ook al 12 jaaren als we tot 67 moeten heb ik straks 50 fucking jaar gewerkt
kloptquote:
Ja het regent hier.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onweert en/of regent het al bij jou, Swets? De grens van de regen ligt zo ongeveer óp de A20.
Pcies het was dit of klussen hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt maar een hobby hebben, J.
Dan word je niet nat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:20 schreef Chowi het volgende:
Regen? Onweer?
De zon schijnt hier nog volop. Misschien blijf ik bespaard?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |