quote:ding

Hij ademt nog wel, maar heel raar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:22 schreef Aangenaam het volgende:
Eerst prikken met een stokje en kijken of ie wat doet
Dan spiegeltje onder zn neusje om te kijken of ie ademt

Exactly, ga naar de dierenarts, desnoods spoednummer bellen ipv hier op fok vragen wat je moet doen.quote:

Heb je het telefoonnummer? Kunnen ze m ophalen dan? Ik heb ook twee kinderen waar ik op moet passen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:25 schreef trovey het volgende:
Als dit wel serieus is....wat doe je hier in vredesnaam nog...naar de dierenarts met dat beest en de rekening laten sturen naar de eigenaar. Bij een grap....niet leuk

JE MAG EEN HOND GEEN CHOCOLA GEVEN! Idioot! Dat weet iedere mongool!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:26 schreef HELPHELPHELP het volgende:
[..]
1/5 broodje kaas
en wat chocoladerozijnen en water

Kinderen eten het toch ook... Is niet supervoedzaam maar kan niet veel kwaad denk ik. Of zitten die vast in de keel ofzo?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:26 schreef Chowi het volgende:
Chocoladerozijnen.!
Gast, ben je niet goed snik?

Chocola is dodelijk voor een hond!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef HELPHELPHELP het volgende:
[..]
Kinderen eten het toch ook... Is niet supervoedzaam maar kan niet veel kwaad denk ik. Of zitten die vast in de keel ofzo?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |