abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:18:36 #1
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85239246
Hallo,

ik ben van plan om hieronder, in delen, een tramplingverhaal neer te zetten. Waarom?

1. Omdat ik het zelf bedacht heb.
2. Om meer bekendheid aan trampling te geven.
3. Om van jullie te horen wat je ervan vindt.

Als eerste wil ik even vertellen wat trampling is.

Trampling:

De Nederlandse vertaling van het Engelse woord trampling is met voeten betreden en dat is ook wat er gebeurt tijdens een trampling spel. Het is een leuke manier om een onderdanige te vernederen en te pijnigen d.m.v. je voeten en je gewicht.

Meestal is tijdens de trampling de vrouw Dominant en de man onderdanig maar uitzonderingen bevestigen gelukkig nog steeds de regel. Je kunt er voor kiezen om de onderdanige tijdens een trampling sessie gekleed te laten maar naakt kan natuurlijk ook en die naaktheid kan dan meteen een extra gevoel van kwetsbaarheid geven.

Veel mensen denken dat trampling erg gevaarlijk is, dat je met naaldhakken zo door de huid kan steken, dat botten zo breken. Dit zijn verhalen van misgelopen trampling sessie's want als de Dominant weet waar hij/zij mee bezig is en de onderdanige geen stomme dingen doet, zoals het beetpakken van de enkels of de Dominant er af proberen te gooien, kan er eigenlijk weinig mis gaan.

Goed, dan nu deel I van 'de menselijke deurmat':

De telefoon gaat. Ik neem op: Met John, zeg ik. Met Sandra, van uitzendburo trampleteam, hoor ik een zachte stem roepen aan de andere kant van de lijn. Hallo, zeg ik. Nog steeds op zoek naar een baan?, is de vraag aan de andere kant. Ja, zeg ik. En je pakt nog steeds alles aan? Ja, zeg ik. Dan heb ik wellicht iets voor, verteld Sandra. Zie je kans om straks even langs te komen, zo rond kwart voor 6? Ja, geen probleem. Mooi, want dan doe ik even een kort inleidend gesprekje en vervolgens komt er nog een intest, als je geinteresseerd bent na mijn gesprekje. Om te bekijken of je belastbaar genoeg bent, zeg maar. Prima, ben onderweg, zeg ik. Aangekomen bij het uitzendburo, zoek ik Sandra op. Een mooie vrouw om te zien, 170 cm lang en een kilo of 68. Mooi in proporties, zeg maar. Ze vraagt of ik wil zitten en dat doe ik. Ze begint: Welkom John en fijn dat je zo snel kon komen. Wij zoeken voor een themarestaurant een menselijke deurmat. Tja, zal maar gelijk met de deur in huis vallen. De bedoeling is dat je bij de deur ligt en de desbetreffende dames op je buik hun schoenen laat vegen en hun schoenen laat uit doen, om vervolgens op je borst te gaan staan om hun tenen en voeten af te laten likken door jou, waarnaar ze van je afstappen. Na de maaltijd zal de dame of dames 1 voor 1 op je penis gaan staan, waarnaar ze per persoon 1 minuut de tijd krijgen, om je, al staand op je penis, klaar te laten komen. Lukt iemand dat, dan is de maaltijd voor niks. Vervolgens zal iedere vrouw haar schoenen weer op je buik aan doen, kunnen ze hun fooi voor jou op je borst leggen en via die fooi van je afstappen, terwijl een eventuele volgende vrouw klaar staat op je penis om je te laten klaar komen. En als dat nog niet genoeg is, zullen tijdens de maaltijden door, als je toch niks te doen hebt, de dames van de bediening je warm houden door op allerlei onderdelen van je lichaam te gaan staan. Alleen, of met zijn 2-en of 3-en.
pi_85239438
dat moet pijn doen aan je piemel
pi_85239507
Ik heb zo een gevoel dat dit in het verkeerde forumpje staat. brrr, het idee alleen al.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:25:28 #4
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85239615
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:23 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat dit in het verkeerde forumpje staat. brrr, het idee alleen al.
Klopt, hoort, mijn inziens, ook in 'het keldertje'. Maar ja, als je er niet in komt vanwege teweinig posts, dan moet je toch iets...
pi_85239647
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Deurmat76 het volgende:

[..]

Klopt, hoort, mijn inziens, ook in 'het keldertje'. Maar ja, als je er niet in komt vanwege teweinig posts, dan moet je toch iets...
Dan moet je meer posts maken en het dan nog eens proberen. :{

EDIT: Was even zoeken

Aanmeldtopic KPD

Probeer het eens in KPD.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:26:56 #6
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85239700
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef FreezePop het volgende:

[..]

daar ben ik nu ook mee bezig. Tot die tijd hoop ik dat die hier niet verkeerd staat.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:28:22 #7
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85239790
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:26 schreef FreezePop het volgende:

[..]

EDIT: Was even zoeken

Aanmeldtopic KPD

Probeer het eens in KPD.
Dank je, maar kan niet echt zeggen dat dit KP is. Eigenlijk meer voor het keldertje.
pi_85239834
Sommige fantasieen kan je beter voor je houden.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:30:58 #9
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85239918
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:29 schreef DroogDok het volgende:
Sommige fantasieen kan je beter voor je houden.
Mag ik vragen wat je daar precies mee bedoelt? Of bedoel je dat ik ze hier maar beter niet kan plaatsen?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:32:58 #10
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_85240025
Als jij nou eens lekker gaat liggen, dan rij ik met een bulldozer over je heen.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:34:55 #11
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85240136
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
Als je een vrouw bent, zeg ik niet meteen nee...
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:47:19 #12
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85240823
Uitzendbureau trampleteam _O- _O-
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:51:36 #13
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85241061
quote:
"You'll feel like being fucked by a bulldozer"
pi_85243086
Wat een topic :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:31:51 #15
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85248375
En deel II:

Lijkt je dit iets, John? Wat zijn de verdiensten, vraag ik? Het levert je 25 euro per uur op, netto! Dan ben ik op zich wel geinteresseerd. Dat is mooi, zegt Sandra. Echter, je zult nog een intest moeten doen. En als je die doorstaat, heb je ook nog een stagedag tegoed, die, als je morgen niets te doen hebt, zal plaatsvinden. En als je die goed doorkomt, kun je volgende week maandag beginnen. Ok, kom maar op, zeg ik. Heb je nu tijd, vraagt Sandra? Ja hoor, heb niks gepland verder. Ok, dan gaan we aansluitend beginnen met de intest. Terwijl de rolluiken dicht gaan, onder het mom dat ze geen pottekijkers willen, de deur op slot gaat, wordt ik naar een kamertje achterin het uitzendburo geleid. Daar aangekomen, druppelen er langzaam wat vrouwen binnen. Nadat er zich 4 verzamelt hebben, is het alleen nog wachten op de chef. Nadat de chef ook binnen is gekomen, neemt ze meteen het woord. John, ik heb begrepen dat jij in aanmerking wilt komen voor de functie 'menselijke deurmat' in het thema restaurant. En het enige dat je nog moet doen is deze intest en als je daar voor slaagt, is er nog een stagedag, dat morgen zal plaatsvinden en waar je in dit uitzendburo als deurmat zal dienen voor alle vrouwelijke klanten.
Ok, hoe zal de intest er uit zien? Dat zal ik vertellen. Het is de bedoeling dat jij op dit matje gaat liggen, naakt en dat je een vloerkleedje op je buik legt met de tekst 'welkom' erop. Vervolgens doen we een warming-up, waarbij elke dame hier aanwezig, op je matje gaat staan en zich even voorsteld. Ze zal haar naam noemen en het gewicht dat ze weegt. Zodat je een idee hebt hoeveel bijv 68 kilo is, op je buik. Daarbij houden we onze schoenen gewoon aan, dus kijk maar even goed wat voor soort schoenen men aan heeft. Ik denk dat je de borst nat kunt maken.
Wanneer iedereen zich heeft voorgesteld, en dat gaat op gewicht van licht naar zwaar, gaan we daadwerkelijk beginnen met de test. En de test zal er hetzelfde uitzien als wat je straks in het echt zal doen. Dus we beginnen met het vegen van onze schoenen, vervolgens zal de desbetreffende vrouw haar schoenen uit doen en doorstappen naar je borst. Als ze dat gedaan heeft zal ze de hak van haar voet op je uitgestoken tong leggen, waarbij ze haar voet op je tong naar achteren haalt totdat ze haar tenen in je mond kan stoppen, om die eens lekker te laten schoon sabbelen. En dan wisselt ze uiteraard van voet. Wanneer dit achter de rug is, zal ze via je hoofd van je afstappen. Terwijl jij met de voeten van vrouw 1 bezig bent, staat vrouw 2 al op je buik om haar schoenen te vegen. wanneer ze hier mee klaar is, zal ze wachten totdat mevrouw 1 klaar is, om vervolgens haar schoenen uit te doen en door te stappen naar je borst. Enzovoort, enzovoort. Wanneer elke vrouw geweest is, is dit het einde van deel 1. We lassen vervolgens een kleine pauze in, jij kunt even op adem komen, om daarna door te gaan met deel 2. Een prettigere test denk ik, voor jou. Want wij gaan proberen om je klaar te laten komen, terwijl we op je penis staan. Ook wij hebben per persoon 1 minuut de tijd om dit voor mekaar te krijgen. de winnaar krijgt jou een avond gratis te leen. Jij kunt 500 euro winnen, door niet klaar te komen, maar dat lijkt me duidelijk. Maar goed, ik wijk af. Wanneer het binnen 1 minuut niet gelukt is, stapt de vrouw door naar je buik, om daar haar schoenen aan te doen en daarna van je af te stappen. Terwijl de volgende dame snel op je penis stapt, als de voorgangster er nog maar net vanaf gestapt is, en als een gek begint te pompen . Wanneer iedereen geweest is, wil ik nog een belastingstest doen, waarbij wij met zijn allen op jou gaan staan, en dan ben ik benieuwd hoelang je dat vol gaat houden. En dat was de test. Zijn er vragen gerezen? Nee, wat mij betreft kunnen we beginnen, zeg ik.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:34:22 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:36:31 #17
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_85248547
Is KEL nou echt zo'n onneembare vesting? Altijd als ik er iets over lees, zijn het klaagverhalen van mensen die niet toegelaten worden... :?
pi_85252960
IK WIL EEN DEEL 3
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_85252980
Oh nee, toch niet :(
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_85252987
quote:
:D
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 20:16:48 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85253062
25 per uur. Netto :') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_85255505
ik vind het heel knap als er een kerel is die kan klaarkomen als een vrouw met 60 kilo op zijn lul gaat staan.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:33:20 #23
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85256591
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:11 schreef emma1986 het volgende:
ik vind het heel knap als er een kerel is die kan klaarkomen als een vrouw met 60 kilo op zijn lul gaat staan.
Geloof me...met 100 kilo erop is het ook mogelijk. Eigen ervaring!
pi_85256876
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef Deurmat76 het volgende:

[..]

Geloof me...met 100 kilo erop is het ook mogelijk. Eigen ervaring!
hoe moet ik dat op de penis staan dan voorstellen?
met de gehele voet op de gehele penis balancerend op 1 been inclusief de balzak?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:43:48 #25
308816 Deurmat76
Zo plat als een deurmat
pi_85257142
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:38 schreef emma1986 het volgende:

[..]

hoe moet ik dat op de penis staan dan voorstellen?
met de gehele voet op de gehele penis balancerend op 1 been inclusief de balzak?
Je zit redelijk close. Belangrijkste is dat de eikel vrij blijft, hoewel dat ergens ook niet uitmaakt, aangezien het spul met zoveel kracht vrijkomt, dat je er rustig op kunt blijven staan. Verder kun je staan, zoals je zelf wilt. Dus ook op de zak, hoewel die vanzelf gaat liggen, zeg maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')