En deel II:
Lijkt je dit iets, John? Wat zijn de verdiensten, vraag ik? Het levert je 25 euro per uur op, netto! Dan ben ik op zich wel geinteresseerd. Dat is mooi, zegt Sandra. Echter, je zult nog een intest moeten doen. En als je die doorstaat, heb je ook nog een stagedag tegoed, die, als je morgen niets te doen hebt, zal plaatsvinden. En als je die goed doorkomt, kun je volgende week maandag beginnen. Ok, kom maar op, zeg ik. Heb je nu tijd, vraagt Sandra? Ja hoor, heb niks gepland verder. Ok, dan gaan we aansluitend beginnen met de intest. Terwijl de rolluiken dicht gaan, onder het mom dat ze geen pottekijkers willen, de deur op slot gaat, wordt ik naar een kamertje achterin het uitzendburo geleid. Daar aangekomen, druppelen er langzaam wat vrouwen binnen. Nadat er zich 4 verzamelt hebben, is het alleen nog wachten op de chef. Nadat de chef ook binnen is gekomen, neemt ze meteen het woord. John, ik heb begrepen dat jij in aanmerking wilt komen voor de functie 'menselijke deurmat' in het thema restaurant. En het enige dat je nog moet doen is deze intest en als je daar voor slaagt, is er nog een stagedag, dat morgen zal plaatsvinden en waar je in dit uitzendburo als deurmat zal dienen voor alle vrouwelijke klanten.
Ok, hoe zal de intest er uit zien? Dat zal ik vertellen. Het is de bedoeling dat jij op dit matje gaat liggen, naakt en dat je een vloerkleedje op je buik legt met de tekst 'welkom' erop. Vervolgens doen we een warming-up, waarbij elke dame hier aanwezig, op je matje gaat staan en zich even voorsteld. Ze zal haar naam noemen en het gewicht dat ze weegt. Zodat je een idee hebt hoeveel bijv 68 kilo is, op je buik. Daarbij houden we onze schoenen gewoon aan, dus kijk maar even goed wat voor soort schoenen men aan heeft. Ik denk dat je de borst nat kunt maken.
Wanneer iedereen zich heeft voorgesteld, en dat gaat op gewicht van licht naar zwaar, gaan we daadwerkelijk beginnen met de test. En de test zal er hetzelfde uitzien als wat je straks in het echt zal doen. Dus we beginnen met het vegen van onze schoenen, vervolgens zal de desbetreffende vrouw haar schoenen uit doen en doorstappen naar je borst. Als ze dat gedaan heeft zal ze de hak van haar voet op je uitgestoken tong leggen, waarbij ze haar voet op je tong naar achteren haalt totdat ze haar tenen in je mond kan stoppen, om die eens lekker te laten schoon sabbelen. En dan wisselt ze uiteraard van voet. Wanneer dit achter de rug is, zal ze via je hoofd van je afstappen. Terwijl jij met de voeten van vrouw 1 bezig bent, staat vrouw 2 al op je buik om haar schoenen te vegen. wanneer ze hier mee klaar is, zal ze wachten totdat mevrouw 1 klaar is, om vervolgens haar schoenen uit te doen en door te stappen naar je borst. Enzovoort, enzovoort. Wanneer elke vrouw geweest is, is dit het einde van deel 1. We lassen vervolgens een kleine pauze in, jij kunt even op adem komen, om daarna door te gaan met deel 2. Een prettigere test denk ik, voor jou. Want wij gaan proberen om je klaar te laten komen, terwijl we op je penis staan. Ook wij hebben per persoon 1 minuut de tijd om dit voor mekaar te krijgen. de winnaar krijgt jou een avond gratis te leen. Jij kunt 500 euro winnen, door niet klaar te komen, maar dat lijkt me duidelijk. Maar goed, ik wijk af. Wanneer het binnen 1 minuut niet gelukt is, stapt de vrouw door naar je buik, om daar haar schoenen aan te doen en daarna van je af te stappen. Terwijl de volgende dame snel op je penis stapt, als de voorgangster er nog maar net vanaf gestapt is, en als een gek begint te pompen . Wanneer iedereen geweest is, wil ik nog een belastingstest doen, waarbij wij met zijn allen op jou gaan staan, en dan ben ik benieuwd hoelang je dat vol gaat houden. En dat was de test. Zijn er vragen gerezen? Nee, wat mij betreft kunnen we beginnen, zeg ik.