quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:08 schreef KingOfMars het volgende:
Zie je justme. Nu komen er allemaal kutnewbies op het topic af.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:15 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik ben geen newbie, ik ben alleen geen oldbie
Waarom knip en plak je trouwens een TTquote:
Ga naar de Bart Smit en koop zo een reuzenknuffel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik moest huilenNet de poes naar de dierenarts gebracht
Ze hoeven alleen maar dr gebitje te doen.
Maar toch ben ik dr de hele dag kwijtWie gaat er nu lekker tegen me aan liggen kroelen
Ja hoi.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:34 schreef Tally het volgende:
Ik moest huilenNet de poes naar de dierenarts gebracht
Ze hoeven alleen maar dr gebitje te doen.
Maar toch ben ik dr de hele dag kwijtWie gaat er nu lekker tegen me aan liggen kroelen
Omdat uh.. uh..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Waarom knip en plak je trouwens een TT?
Die is niet zo lief als mijn lapjespoesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ga naar de Bart Smit en koop zo een reuzenknuffel.
De rest is slecht voor mijn buikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:36 schreef KingOfMars het volgende:
Alleen kroelen he. De rest is slecht voor m'n bloeddruk.
EN VERGEET M'N BLOEDDRUK NIET JK!!1111111quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, denk dan maar aan je suiker.
You are such a fanboy.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil een iPhone 4 trouwens.
Maar goed, no surprise there..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
You are such a fanboy..
Op welk kopje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:47 schreef KingOfMars het volgende:
Hihi, JK heeft het over m'n kloppende ader!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hou eens op met die vuilspuiterij.
Ik ook, maar ik heb zo'n stink blackberry van de baas. Gewoon reden om ander werk te zoeken zeg ik je.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Ik wil een iPhone 4 trouwens.
Maar goed, no surprise there..
Ik wil er gewoon zelf 1. Als ik niet werk, zit de BB in de tas. Hou er niet van als dat soort dingen teveel in elkaar overlopen. Het nadeel is dat ik op werkdagen dus met 2 mobielo's rondloop maar goed ik zit toch voornamelijk achter m'n buro.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb zo'n stink blackberry van de baas. Gewoon reden om ander werk te zoeken zeg ik je.
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
En zo kan ik met de iPhone doen en laten wat ik wil: jailbreaken, rommelen, klootzakken en eventueel zelfs er niet bereikbaar op zijn.
Twee mobiels vind ik me een armoequote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon zelf 1. Als ik niet werk, zit de BB in de tas. Hou er niet van als dat soort dingen teveel in elkaar overlopen. Het nadeel is dat ik op werkdagen dus met 2 mobielo's rondloop maar goed ik zit toch voornamelijk achter m'n buro.
En zo kan ik met de iPhone doen en laten wat ik wil: jailbreaken, rommelen, klootzakken en eventueel zelfs er niet bereikbaar op zijn.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.
*padaboem tshj*
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
VOOR DAT LAATSTE HOEF JE NIKS TE DOEN, DAT ZIT AL INGEBOUWD!!!!!!!!!!1111 :d, :d, :d.
*padaboem tshj*
Het is ook niet helemaal mijn ding maar goed. Wat ik zeg, buiten kantoortijden zit dat ding in mijn tas en heb ik er geen last van.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Twee mobiels vind ik me een armoe
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Twee mobiels vind ik me een armoe
Da's het ook een beetje idd. Als ik daar aan begin heb ik dus geen mogelijkheid meer het uit te sluiten. Er is 1 directe collega die ook mijn privé GSM nr heeft en die kan prima inschatten wanneer dan wel of niet gebruik van te maken tot nu toe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.
Dat gebeurt bij mij ook regelmatig, maar dan kan je toch gewoon gesprekken negerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, als ik bij vrienden of collega's zie hoe vaak ze op hun werkmobiel gebeld worden kan ik me prima voorstellen dat ze twee telefoons hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |