Roffadam, jeweetz.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:24 schreef Chowi het volgende:
In welk gedeelte van Nederland zit je dan, JK?
* Chowi checkt Buienradar.
En of ander puberaal pisvlekje uit MEN ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wie is die JustinK eigenlijk en waarom post hij zoveel?
Dan gaat hij volgens mij op penistypeles.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Och, dat-ie iets aan zijn handen krijgt en niet meer kan typen zou een ergere straf voor 'm zijn.
Ik geloof dat niet meer hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan gaat hij volgens mij op penistypeles.
Hoe dan ook, die hele postcount is een soort van 1 Aprilgrap volgens mij. De paniek bij sommigen
Kut, ik ben ontrafeld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent ook maar ingehuurd door het grootkapitaal om verwarring te zaaien, C.
omdat je postcount weg is?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:19 schreef Tally het volgende:
Hmm.. Ik ben nu echt in staat om iemand te vermoorden
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:49 schreef KingOfMars het volgende:
Crewhumor. Je moet er van houden he.
Postcount? Huh?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
omdat je postcount weg is?![]()
Capelle heeft nog geen druppel regen gehadAlles blijft in R'dam
Owh dat zal me aan mijn reet roesten. Kan me weinig schelenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
D'r ongeboren vrucht JK!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan je tegenwoordig nog wél bommen?
Als je je zorgen gaat maken dat je posts niet meer opgeteld worden zodat je niet meer boven aan een sneu lijstje staat moet je je eens na laten kijken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan je tegenwoordig nog wél bommen?
Sorry T, ik had toen ik dat typte nog niet door dat je werk stom is.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef Tally het volgende:
Als je je zorgen gaat maken dat je posts niet meer opgeteld worden zodat je niet meer boven aan een sneu lijstje staat moet je je eens na laten kijken.
En dat heb ik niet perse tegen jou
Kan jij ook niets aan doenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sorry T, ik had toen ik dat typte nog niet door dat je werk stom is..
Kusje.
Tuurlijk men ze hebben een waar paradijsquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Kunnen de vissies weer lekker schijten J. ?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt bijna genoeg voor een meter touw A.
Het is zo leuk om te doen. Een paar zaden bestellen en die dan zien uitgroeien tot grote mooie planten en dat je er dan aan het eind van de rit gewoon een maar mooie gedroogde toppen aan over houd.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ziet er erg goed uit Arma! Ik moet mijn plannen ook maar een keer waarmaken volgend jaar. Roep al 3 jaar dat ik ook een paar plantjes wil.
Nou ik ook..quote:
quote:
Ik sinds 3 weken.. Vanaf de punctie eigenlijkquote:
He gadverdamme. Ik weet nog dat wij dat ook hadden met Saskia. Blinde paniek. Een of andere kut in het ziekenhuis "Maar we kunnen er toch niks aan doen hoor" Nee DAT begrijp ik godverredomme, maar dan weet ik het tenminste.quote:Op maandag 16 augustus 2010 07:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik ook..
Zo even bellen met het ziekenhuis of ik misschien eerder mag komen voor een echo.
Ik ben gister wat bloed verlorenEn hevige krampen.
Weet ik!. En dank jequote:Op maandag 16 augustus 2010 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
He gadverdamme. Ik weet nog dat wij dat ook hadden met Saskia. Blinde paniek. Een of andere kut in het ziekenhuis "Maar we kunnen er toch niks aan doen hoor" Nee DAT begrijp ik godverredomme, maar dan weet ik het tenminste.
Sterkte Tal. Maar veel vrouwen verliezen bloed he in de eerste maanden van de zwangerschap, dus het hoeft nog niets te betekenen!
Ja precies, dat wilde wij toen ook. Kan nog boos worden over dat wijf aan de telefoon toen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik!. En dank jeIk denk ook dat het niets is. Maar ik wil het even zeker weten voor ik aan een kut vakantie begin
Zo iemand had ik vorige week ookquote:Op maandag 16 augustus 2010 08:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja precies, dat wilde wij toen ook. Kan nog boos worden over dat wijf aan de telefoon toen.
Das wel lekker snel gelukkig!quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Die zelfde kut als vorige week aan de telefoon
11:45 mag ik langs komen
Ik was ook niet zo vriendelijk en heb meteen gevraagd wat ik wilde. Een echo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das wel lekker snel gelukkig!
Vol krat bier naar beneden gooien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, stel Oekraïense huurbouwlui staan hier nu al 2 maand lang 's ochtends te boren en te doen, trilt het hele gebouw door.. kan ik daar wat aan doen?
FOID bellen? ARBO?quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme, stel Oekraïense huurbouwlui staan hier nu al 2 maand lang 's ochtends te boren en te doen, trilt het hele gebouw door.. kan ik daar wat aan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |