Ik ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Nero22 het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties van de slachtoffers.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Episch. Ik ga dit topic uitprinten en als verjaardagscadeau aan mijn moeder geven.
Je hebt gelijk. Komt omdat ik twee collega's heb die Roel en Sander heten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was het niet Rick ipv Roel?
Niets. Maar vergeet niet dat ze 300+ posts aan reacties moeten doornemen en zijn gaan stappen vanavond..quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Orealo het volgende:
Zal "Don't feed the troll" ook in het handboek der jonge woudlopers staan?
Als ze een beetje gevoel voor humor hebben laten ze wel wat van zich horen, maarja het blijven wel bosjesmannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze zullen het inmiddels wel weten ja. Maar er komt vast wel een reactie. Al dan niet van een kloon.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Orealo het volgende:
GANDALF
Sander heeft me het nummer gegeven van , wat ik verdenk, een opperwoudloper. Gandalf.
Gandalf kleedt zich vanavond niet apart, ondanks dat hij een baas van een woudloper is.
Ah jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Pankappen het volgende:
For the sake of completeness is het toch wel handig te vermelden dat die kerel in het echt Randalph heet.
(...zo, gebeurd)
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef Orealo het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ga naar bed.
Volgende update morgen ochtend!
Stay tuned!
...... en wij dan.... ik kan nu echt niet slapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef Orealo het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ga naar bed.
Volgende update morgen ochtend!
Stay tuned!
Dat komt dooreen of andere mongool die dacht dat hij grappig was, hij heeft de grap verpest. Caspergf1 ofzo....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:49 schreef NBT het volgende:
Jammer dat het, toen TS terug kwam, zo snel voorbij was, ik had mee verwacht, maar voor als nog leuk! Even afwachten op de reacties van die Myron, Gandalf, Sander en Rick......
Caspergf1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat komt dooreen of andere mongool die dacht dat hij grappig was, hij heeft de grap verpest. Caspergf1 ofzo....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
Helaas, niets gehoord. Niets op de sms, PM of op het mailadres dat ik heb aangemaakt. Afwachten dus nog steeds.
Die reactie gaat waarschijnlijk niet meer komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
Helaas, niets gehoord. Niets op de sms, PM of op het mailadres dat ik heb aangemaakt. Afwachten dus nog steeds.
Niet dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Als ze een beetje gevoel voor humor hebben laten ze wel wat van zich horen, maarja het blijven wel bosjesmannen
Heb je de rooksignalen niet ontvangen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de rooksignalen niet ontvangen..
Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Altijd zonde dat er users zijn die het grappig vinden om zo'n goed topic te verkloten op zo'n manier
eenschquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Altijd zonde dat er users zijn die het grappig vinden om zo'n goed topic te verkloten op zo'n manier
Indd, Caspergf1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klopt we weten allemaal dat hij een mongooltje is maar als je hem blijft bashen wordt het topic zo gesloten. Laten we gewoon afwachten of we nog response krijgen van onze woudlopersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
we bashen hem gewoon via PMquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt we weten allemaal dat hij een mongooltje is maar als je hem blijft bashen wordt het topic zo gesloten. Laten we gewoon afwachten of we nog response krijgen van onze woudlopers
uurtje geleden stond er een update..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef fruitellafantastic het volgende:
Ik wil niet opdringerig overkomen ofzo...
Maaarrr,, update..?
Dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef benchMarc het volgende:
Toch een beetje een jammer einde van het geheel. Je hebt je teveel laten opnaaien door die waardeloze niet-grappige replies die sommige mensen hier voorstelden. En door het nummer niet te blurren hebben misschien al anderen lopen kutten.
Weet ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
uurtje geleden stond er een update..
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:24 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Weet ik
Maar we zijn toch weer een uur verder..?
Nu kom ik zeker wel opdringerig over?
Daar zat ik dus aan te denken toen hij zei dat diegene de laatste 3 cijfers moest posten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Ensaf het volgende:
Nu wachten tot één van die lui gaat Googelen en hier de 06 van TS gaat plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We mogen geen hyves postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef Lexis het volgende:
Hadden jullie trouwens deze al gevonden? Dan kan je ook zien welke sander t is... En Rik is misschien wel zonder C.
Ik had geen zin om het andere topic helemaal door te lezen...
volgens mij heb jij er weinig last van als die mensen doen wat ze zelf leuk vinden. En ik geef ze gelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:53 schreef jowblob het volgende:
Respect voor TS!!
Kapotmaken dat scoutingvolk! Kijk alleen die hyves van hun dan, wat een kneuzen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:05 schreef Lexis het volgende:
Hadden jullie trouwens deze al gevonden? Dan kan je ook zien welke sander t is... En Rik is misschien wel zonder C.
Ik had geen zin om het andere topic helemaal door te lezen...OMG die Robbert die daar lid van is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
Oh die!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:32 schreef dralion13 het volgende:
De 18 jarige sander heeft trouwens een 14 jarige vriendin
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:08 schreef Pankappen het volgende:
SMS voor de grap gewoon nog een keer "grapje, ik ben wél Myron. morgen ff een terrasje pakken?"
neequote:
idd, toch jammerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:34 schreef GanjaLink het volgende:
hmmm,ik denk niet dat ze gevoel voor humor hebben
348quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Orealo het volgende:
Ik verwacht overigens wel dat als er een reactie komt. Diegene even de laatste 3 cijfers van mijn telefoonnummer vermeld. Om trollen uit te sluiten.
Maar, ik heb er een beetje hard hoofd in.
Oorlog you say?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Orealo het volgende:
Als mijn gehele 06 hier komt, is het natuurlijk oorlog. Ik reken dan op de fokkers!. Maar dat verwacht ik niet, aangezien ik verder hun nummers ook niet (bewust) geplaatst heb.
Nog geen update, er is niets veranderd.
Dan probeer ik het met de laatste 4, extra kans.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ga nog ff door. Misschien, heb je het dan wel goed.
Deze kerel is legit. Hij heeft zojuist mijn nummer doorgegeven via PM.quote:
Want dan word het oorlog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:45 schreef Orealo het volgende:
[..]
Deze kerel is legit. Hij heeft zojuist mijn nummer doorgegeven via PM.
Sander - welkom op 't fok! forum.
Bedankt voor het niet posten van mijn gehele nummer alhier.
Hoe dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:48 schreef hahah het volgende:
[..]
Want dan word het oorlog.
We weten ook al hoe je aan het nummer van Myron komt.
Wel zout hoop ik?quote:
Zijn telefoon is een tijd geleden gestolen en hij heeft zijn nummer laten blocken. Had zijn oude nummer nog.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:50 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hoe dan?.
Stond Rick gisteren bij je voor de deur, trouwens?
We hadden hem via sms jouw kant op gestuurd zo rond 6 uurquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef hahah het volgende:
[..]
Zijn telefoon is een tijd geleden gestolen en hij heeft zijn nummer laten blocken. Had zijn oude nummer nog.
Rick was hier gister wel, maar hij was erg stil en afwezig. Anders is ie wel vrolijk. Geen idee wat er met hem aan de hand was. Hoezo?
Whehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
We hadden hem via sms jouw kant op gestuurd zo rond 6 uur.
Doe maar, lekker.quote:
Het waren zeer goede grappen, maar we kregen via hyves een linkje naar dit forum. Nog bedankt daarvoor Casper als je meeleest. Toen was alles snel duidelijk en probeerde ik je te bellen om opheldering.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef Orealo het volgende:
Maaruh, jullie konden de grappen en grollen van ons fokkers wel waarderen?
quote:
In before de Casper-bash.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:21 schreef hahah het volgende:
[..]
Het waren zeer goede grappen, maar we kregen via hyves een linkje naar dit forum. Nog bedankt daarvoor Casper als je meeleest. Toen was alles snel duidelijk en probeerde ik je te bellen om opheldering.
Too late....but there's still time to run!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
In before de Casper-bash.
Nee, wat dacht jij dan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:35 schreef hahah het volgende:
Casper is hier dus niet zo geliefd...![]()
Oorlog is nergens goed voor. Als hij nou een klotegeintje bij ons uit had gehaald was het anders geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef Fluweel het volgende:
Aaah!
Ik wou oorlog! Ik wou je helpen TS!
Achjaa, Casper heeft het een beetje verpest.
Maaaar, geweldig topic TS! Ik heb ervan genoten even uitprinten en aan de muur hangen nu
Neen niet gezien. Heb geen Hyves dus...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:05 schreef hahah het volgende:
[..]
Je hebt de foto's op mijn hyves gezien dus.Waar zijn jou foto's?
Dat zal niemand je kwalijk nemen. Voor jou was het achteraf misschien grappig geweest, maar toch fijn dat je er snel achter bent gekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:13 schreef hahah het volgende:
[..]
Oorlog is nergens goed voor. Als hij nou een klotegeintje bij ons uit had gehaald was het anders geweestBen ik hier dus de enige Casper-fan lol!
Zij komen hier niet. Ben door hen aangewezen als woordvoerderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:22 schreef Pankappen het volgende:
[..]
Dat zal niemand je kwalijk nemen. Voor jou was het achteraf misschien grappig geweest, maar toch fijn dat je er snel achter bent gekomen.
Maar ik vind het persoonlijk jammer dat die casperkerel de potentie van deze topics in een klap de grond in heeft geboord.
EDIT: Idd, komen Myron (de echte)/Rick/Gandalf (whehe) nog?
wie was rick ookalweerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:42 schreef hahah het volgende:
[..]
Zij komen hier niet. Ben door hen aangewezen als woordvoerderMyron en Gandalf
konden er ook wel om lachten. Weet nog niet wat Rick er van denkt. Hij reageert niet op mijn berichten.
Rick is ook een jongen van Scouting. Ik moet zo gaan slapen maar kom morgen zeker nog eens terug:d welterusten luitjes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:58 schreef Exentric90 het volgende:
Toffe reactie van sander props voor jou kerel!Ben wel erg benieuwd waarom rick dan nu zovaag doet? Misschien is hij echt homo en dacht daar gister eindelijk mee uit te kunnen komen?
Rick is waarschijnlijk diep emotioneel gekwetst door deze megatroll, de kans is groot dat dit hem zijn leven lang blijft achtervolgen en hij nooit meer de oude wordt. Maarja, who caresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef Snakey het volgende:
caspergf1, erg flauw, mail maar een keer voor een unban. Ooit.
Duurt wel ff voor we casper terug zien trouwens.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef SeeNoEvil het volgende:
Hierbij organiseer ik een klopjacht op Casper
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef Snakey het volgende:
caspergf1, erg flauw, mail maar een keer voor een unban. Ooit.
Nou ik nooit hoor.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:59 schreef mwaterl het volgende:
iedereen krijgt weleens per ongeluk smsjes van een onbekende!
Whehehequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Duurt wel ff voor we casper terug zien trouwens.
[..]
![]()
Hij heeft de link van dit topic gekrabbelt en hij heeft zelf ook nog even gesmsed naar onze scoutingvrienden. Dus hij heeft praktisch gezien de hele grap verneuktquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef c0nd0r het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen wat er met casper is?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij heeft de link van dit topic gekrabbelt en hij heeft zelf ook nog even gesmsed naar onze scoutingvrienden. Dus hij heeft praktisch gezien de hele grap verneukt
Whats up dan?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef hahah het volgende:
Zo mooi is de ontknoping nog niet op dit moment. Ik ga even overleggen met de leiding hoe ik dit het beste hier neer kan zetten.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef hahah het volgende:
Zo mooi is de ontknoping nog niet op dit moment. Ik ga even overleggen met de leiding hoe ik dit het beste hier neer kan zetten.
Nu ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef hahah het volgende:
Dat die Sander gewoon in het complot zatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat wij of keihard getrolled gaan worden. Of dat wij straks allemaal zoiets hebben van WhatTheFuck? En het ook echt waar blijkt te zijn..
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat wij of keihard getrolled gaan worden. Of dat wij straks allemaal zoiets hebben van WhatTheFuck? En het ook echt waar blijkt te zijn..
Dit dacht ik dus eerst ookquote:
Maar natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef hahah het volgende:
Lees deel 1quote:
O, dat is wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
Hoop dat ik het zo kort en duidelijk neer kan zetten. Ja het gaat inderdaad over Rick. Nee hij is niet dood. Hij is samen met een vriendin naar huis gegaan wat we dachten ( tenminste..). Hij heeft haar thuisgebracht, maar hij is niet thuisgekomen die avond. Zo is Rick helemaal niet. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op en reageert niet op smsjes. Wij maken ons dus wel zorgen. Zodra ik meer weet post ik het hier. Weet nu even niet wat ik moet doen.
Ik heb het vanaf het begin gevolgd alleen ik snap er geen reet meer van, is hahah nou een trol? Of een kloon en nu is er daar weer wat gebeurd ofzo.quote:
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef ShevaJB het volgende:
Niet intrappen jongens, ze willen ons terug pakken en gaan nu een dramatisch verhaal verzinnen.
Ik ruik een hoax.... maar op zich mooi dat ze een poging wagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
Hoop dat ik het zo kort en duidelijk neer kan zetten. Ja het gaat inderdaad over Rick. Nee hij is niet dood. Hij is samen met een vriendin naar huis gegaan wat we dachten ( tenminste..). Hij heeft haar thuisgebracht, maar hij is niet thuisgekomen die avond. Zo is Rick helemaal niet. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op en reageert niet op smsjes. Wij maken ons dus wel zorgen. Zodra ik meer weet post ik het hier. Weet nu even niet wat ik moet doen.
Ditquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef ShevaJB het volgende:
Niet intrappen jongens, ze willen ons terug pakken en gaan nu een dramatisch verhaal verzinnen.
joh, daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:03 schreef Insane- het volgende:
Dit topic had potentie, maar casper heeft het verkracht
Nou, mislukt zou ik het niet noemen. Ze hebben jou zover gekregen dat je de database ging checkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry sander, rick staat niet in de database met vermiste personen, en als hij sinds woensdag niet meer is gezien zou hij daar al in moeten staan (er van uitgaande dat het al aangegeven zou zijn bij de politie).
sorry, troll is mislukt
alles uitsluiten hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nou, mislukt zou ik het niet noemen. Ze hebben jou zover gekregen dat je de database ging checken
Werk jij bei de polisie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry sander, rick staat niet in de database met vermiste personen, en als hij sinds woensdag niet meer is gezien zou hij daar al in moeten staan (er van uitgaande dat het al aangegeven zou zijn bij de politie).
sorry, troll is mislukt
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.
Fokken kost minder moeitequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
Casper is eigenlijk een 60 jarige bodybuild pedo die helemaal niet dit plan wilde verneuken maar de rol speelde als een jongen knaap die deze gasten wilden helpen en zo Rick naar zn huis lokte.. sterkte Rik.. sterkte
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef Exentric90 het volgende:
Nog iets bekend verder over rick oid?
niet zo heel Kut, ik ken hem toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Episch topic, net even deel 1 & 2 doorgelezen. Toch mooi dat ze proberen terug te trollen. En stel je voor het is waar, hoe kut voelen jullie je dan![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef hahah het volgende:
[..]
Rick is inmiddels teruggevonden. Erg bedankt.:( Hoop dat de mensen die dit veroorzaakt hebben goed kunnen slapen. Rick in ieder geval niet meer. Hufters!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef hahah het volgende:
[..]
Rick is inmiddels teruggevonden. Erg bedankt.:( Hoop dat de mensen die dit veroorzaakt hebben goed kunnen slapen. Rick in ieder geval niet meer. Hufters!
Ze hebben vieze dingen gedaan met hem onder de brug waar hij sliep.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef appeltjap het volgende:
[..]
als je nou meteen even de reden post waarom Rick niet meer normaal kan slapen is de troll compleet.
jammer dat z'on database niet bestaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry, troll is mislukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |