quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
Casper is eigenlijk een 60 jarige bodybuild pedo die helemaal niet dit plan wilde verneuken maar de rol speelde als een jongen knaap die deze gasten wilden helpen en zo Rick naar zn huis lokte.. sterkte Rik.. sterkte
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:50 schreef Exentric90 het volgende:
Nog iets bekend verder over rick oid?
niet zo heel Kut, ik ken hem toch nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Episch topic, net even deel 1 & 2 doorgelezen. Toch mooi dat ze proberen terug te trollen. En stel je voor het is waar, hoe kut voelen jullie je dan![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
Hoop dat ik het zo kort en duidelijk neer kan zetten. Ja het gaat inderdaad over Rick. Nee hij is niet dood. Hij is samen met een vriendin naar huis gegaan wat we dachten ( tenminste..). Hij heeft haar thuisgebracht, maar hij is niet thuisgekomen die avond. Zo is Rick helemaal niet. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op en reageert niet op smsjes. Wij maken ons dus wel zorgen. Zodra ik meer weet post ik het hier. Weet nu even niet wat ik moet doen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef hahah het volgende:
[..]
Rick is inmiddels teruggevonden. Erg bedankt.:( Hoop dat de mensen die dit veroorzaakt hebben goed kunnen slapen. Rick in ieder geval niet meer. Hufters!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:50 schreef hahah het volgende:
[..]
Rick is inmiddels teruggevonden. Erg bedankt.:( Hoop dat de mensen die dit veroorzaakt hebben goed kunnen slapen. Rick in ieder geval niet meer. Hufters!
Ze hebben vieze dingen gedaan met hem onder de brug waar hij sliep.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:51 schreef appeltjap het volgende:
[..]
als je nou meteen even de reden post waarom Rick niet meer normaal kan slapen is de troll compleet.
jammer dat z'on database niet bestaatquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry sander, rick staat niet in de database met vermiste personen, en als hij sinds woensdag niet meer is gezien zou hij daar al in moeten staan (er van uitgaande dat het al aangegeven zou zijn bij de politie).
sorry, troll is mislukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |