14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.quote:
wat is dat toch met die jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Lezen is moeilijk he.quote:
Ze heeft al eerder sex gehad hoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Serieuze vraag trouwens voor de mensen die het weten. Waarom wordt dit soort praktijken gedoogd en als je een filmpje download van een 15-jarige dan kan je worden opgepakt?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Je vriendje is dus behoorlijk verkeerd door sex te hebben met jou.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:41 schreef fresherrr het volgende:
[..]
14, nog een reden dat ik mijn ouders begrijp. Mijn vriendje is 18. Maar dat leeftijdsverschil is het probleem niet. Dat is al helemaal goedgepraat met mn ouders/vriendje/zijn ouders etc.
Ja wel een pedo-alert hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Supersoep het volgende:
14 jaar. En hij is volwassene en dat is dan ineens geen pedofilie? Raar systeem hebben we toch.
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:44 schreef Lastpost het volgende:
En dan over 3 dagen een topic met de vraag, we hebben seks gehad, onveilig, hij is niet in me klaargekomen, kan ik nu zwanger zijn.
Waarom wil je op je 14e sex hebben?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Ja en zo dom ben ik dus niet! Dat ik 14 ben hoeft niet te betekenen dat ik een dom schaap ben met geen enige kennis over sex en er maar wat op af neukt om dat ''me vriendje van 18 het wil''.
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waarom wil je op je 14e sex hebben?
Zeg dat dan gewoon tegen je moeder, benieuwd naar de reactie.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef fresherrr het volgende:
[..]
Omdat ik daar behoefte aan heb, net zoals elk ander mens. Alleen ik iets vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |