Dat die Sander gewoon in het complot zatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat wij of keihard getrolled gaan worden. Of dat wij straks allemaal zoiets hebben van WhatTheFuck? En het ook echt waar blijkt te zijn..
Zoiets dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:45 schreef Exentric90 het volgende:
Ik denk dat wij of keihard getrolled gaan worden. Of dat wij straks allemaal zoiets hebben van WhatTheFuck? En het ook echt waar blijkt te zijn..
Dit dacht ik dus eerst ookquote:
Maar natuurlijk...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:33 schreef hahah het volgende:
Zo mooi is de ontknoping nog niet op dit moment. Ik ga even overleggen met de leiding hoe ik dit het beste hier neer kan zetten.
Lees deel 1quote:
O, dat is wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
Hoop dat ik het zo kort en duidelijk neer kan zetten. Ja het gaat inderdaad over Rick. Nee hij is niet dood. Hij is samen met een vriendin naar huis gegaan wat we dachten ( tenminste..). Hij heeft haar thuisgebracht, maar hij is niet thuisgekomen die avond. Zo is Rick helemaal niet. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op en reageert niet op smsjes. Wij maken ons dus wel zorgen. Zodra ik meer weet post ik het hier. Weet nu even niet wat ik moet doen.
Ik heb het vanaf het begin gevolgd alleen ik snap er geen reet meer van, is hahah nou een trol? Of een kloon en nu is er daar weer wat gebeurd ofzo.quote:
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef ShevaJB het volgende:
Niet intrappen jongens, ze willen ons terug pakken en gaan nu een dramatisch verhaal verzinnen.
Ik ruik een hoax.... maar op zich mooi dat ze een poging wagenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:15 schreef hahah het volgende:
Hoop dat ik het zo kort en duidelijk neer kan zetten. Ja het gaat inderdaad over Rick. Nee hij is niet dood. Hij is samen met een vriendin naar huis gegaan wat we dachten ( tenminste..). Hij heeft haar thuisgebracht, maar hij is niet thuisgekomen die avond. Zo is Rick helemaal niet. Hij neemt zijn telefoon ook niet meer op en reageert niet op smsjes. Wij maken ons dus wel zorgen. Zodra ik meer weet post ik het hier. Weet nu even niet wat ik moet doen.
Ditquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:19 schreef ShevaJB het volgende:
Niet intrappen jongens, ze willen ons terug pakken en gaan nu een dramatisch verhaal verzinnen.
joh, daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:03 schreef Insane- het volgende:
Dit topic had potentie, maar casper heeft het verkracht
Nou, mislukt zou ik het niet noemen. Ze hebben jou zover gekregen dat je de database ging checkenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry sander, rick staat niet in de database met vermiste personen, en als hij sinds woensdag niet meer is gezien zou hij daar al in moeten staan (er van uitgaande dat het al aangegeven zou zijn bij de politie).
sorry, troll is mislukt
alles uitsluiten hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:13 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Nou, mislukt zou ik het niet noemen. Ze hebben jou zover gekregen dat je de database ging checken
Werk jij bei de polisie?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 13:48 schreef dralion13 het volgende:
sorry sander, rick staat niet in de database met vermiste personen, en als hij sinds woensdag niet meer is gezien zou hij daar al in moeten staan (er van uitgaande dat het al aangegeven zou zijn bij de politie).
sorry, troll is mislukt
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.
Fokken kost minder moeitequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten die niet boeven gaan vangen ofzo ipv fokken.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
Casper is eigenlijk een 60 jarige bodybuild pedo die helemaal niet dit plan wilde verneuken maar de rol speelde als een jongen knaap die deze gasten wilden helpen en zo Rick naar zn huis lokte.. sterkte Rik.. sterkte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |