Ik ook!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Nero22 het volgende:
Ben benieuwd naar de reacties van de slachtoffers.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Episch. Ik ga dit topic uitprinten en als verjaardagscadeau aan mijn moeder geven.
Je hebt gelijk. Komt omdat ik twee collega's heb die Roel en Sander heten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was het niet Rick ipv Roel?
Niets. Maar vergeet niet dat ze 300+ posts aan reacties moeten doornemen en zijn gaan stappen vanavond..quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef Orealo het volgende:
Zal "Don't feed the troll" ook in het handboek der jonge woudlopers staan?
Als ze een beetje gevoel voor humor hebben laten ze wel wat van zich horen, maarja het blijven wel bosjesmannenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:22 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ze zullen het inmiddels wel weten ja. Maar er komt vast wel een reactie. Al dan niet van een kloon.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Orealo het volgende:
GANDALF
Sander heeft me het nummer gegeven van , wat ik verdenk, een opperwoudloper. Gandalf.
Gandalf kleedt zich vanavond niet apart, ondanks dat hij een baas van een woudloper is.
Ah jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Pankappen het volgende:
For the sake of completeness is het toch wel handig te vermelden dat die kerel in het echt Randalph heet.
(...zo, gebeurd)
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef Orealo het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ga naar bed.
Volgende update morgen ochtend!
Stay tuned!
...... en wij dan.... ik kan nu echt niet slapenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:41 schreef Orealo het volgende:
Het spijt me zeer, maar ik ga naar bed.
Volgende update morgen ochtend!
Stay tuned!
Dat komt dooreen of andere mongool die dacht dat hij grappig was, hij heeft de grap verpest. Caspergf1 ofzo....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:49 schreef NBT het volgende:
Jammer dat het, toen TS terug kwam, zo snel voorbij was, ik had mee verwacht, maar voor als nog leuk! Even afwachten op de reacties van die Myron, Gandalf, Sander en Rick......
Caspergf1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat komt dooreen of andere mongool die dacht dat hij grappig was, hij heeft de grap verpest. Caspergf1 ofzo....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
Helaas, niets gehoord. Niets op de sms, PM of op het mailadres dat ik heb aangemaakt. Afwachten dus nog steeds.
Die reactie gaat waarschijnlijk niet meer komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
Helaas, niets gehoord. Niets op de sms, PM of op het mailadres dat ik heb aangemaakt. Afwachten dus nog steeds.
Niet dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Als ze een beetje gevoel voor humor hebben laten ze wel wat van zich horen, maarja het blijven wel bosjesmannen
Heb je de rooksignalen niet ontvangen..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Orealo het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Heb je de rooksignalen niet ontvangen..
Idd.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Altijd zonde dat er users zijn die het grappig vinden om zo'n goed topic te verkloten op zo'n manier
eenschquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Altijd zonde dat er users zijn die het grappig vinden om zo'n goed topic te verkloten op zo'n manier
Indd, Caspergf1quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Klopt we weten allemaal dat hij een mongooltje is maar als je hem blijft bashen wordt het topic zo gesloten. Laten we gewoon afwachten of we nog response krijgen van onze woudlopersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
we bashen hem gewoon via PMquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt we weten allemaal dat hij een mongooltje is maar als je hem blijft bashen wordt het topic zo gesloten. Laten we gewoon afwachten of we nog response krijgen van onze woudlopers
uurtje geleden stond er een update..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:09 schreef fruitellafantastic het volgende:
Ik wil niet opdringerig overkomen ofzo...
Maaarrr,, update..?
Dat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef benchMarc het volgende:
Toch een beetje een jammer einde van het geheel. Je hebt je teveel laten opnaaien door die waardeloze niet-grappige replies die sommige mensen hier voorstelden. En door het nummer niet te blurren hebben misschien al anderen lopen kutten.
Weet ikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:14 schreef NBT het volgende:
[..]
uurtje geleden stond er een update..
jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:24 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Weet ik
Maar we zijn toch weer een uur verder..?
Nu kom ik zeker wel opdringerig over?
Daar zat ik dus aan te denken toen hij zei dat diegene de laatste 3 cijfers moest posten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Ensaf het volgende:
Nu wachten tot één van die lui gaat Googelen en hier de 06 van TS gaat plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |