pas op hoor, die is niet helemaal onbeperktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:21 schreef Diconnected het volgende:
Oh, ik kan natuurlijk ook gewoon een onbeperk sms bundel nemen, aangezien ik teringveel smsis beter dan m'n abbo verhogem mweheh
k was de eerste klant bij vodafone die over de 1000 smsjes heen gingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
pas op hoor, die is niet helemaal onbeperktkwam ik achter na 1400 smsjes
die krijg ik straks ook als het goed is. De snelle versie voor 3.75 onbeperkt per maand internet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef Stormqueen het volgende:
Het enige wat ik trouwens uitbuit is mijn Eindeloos Online. Bellen doe ik maar heel weinig, sms 3 per dag ofzo
wel onbeperkt internetten, maar niet onbeperkt downloaden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die krijg ik straks ook als het goed is. De snelle versie voor 3.75 onbeperkt per maand internet.
Maar is dat ook écht onbeperkt???
ik zat toen in deventer op school, elke dag 2 uur heen en 2 uur terug, plus dat ik in alkmaar woonde en elk weekend naar maastricht ging van 3 uur heen en 3 uur terug, dan gaat het wel hardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Damn 1000 sms-jes? sms je woord voor woord ofzo?
2e edit: ik kan niet meer tiepen
Nah de 1000 zal ik niet redden denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
pas op hoor, die is niet helemaal onbeperktkwam ik achter na 1400 smsjes
Nein! Mn lief verhuisde nadat we hadden samengewoond en we wisten niet echt hoe dat moest, elkaar niet de hele dag alles vertellen. Totdat we dus allebei de rekening kregen, toen snapten we het ineens welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Damn 1000 sms-jes? sms je woord voor woord ofzo?
2e edit: ik kan niet meer tiepen
wel bij normaal gebruik. Maar als je films gaat downloaden, worden ze wel boosquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die krijg ik straks ook als het goed is. De snelle versie voor 3.75 onbeperkt per maand internet.
Maar is dat ook écht onbeperkt???
Ja hier ook. En die rekening is 9 van de 10 keer niet om aan te zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef mirannie het volgende:
Ik sms nogal wisselvallig. De ene dag maar 1 en de volgende dag zijn het er 30.
Oh ik word als Jochem op het werk is gestalkt met paints etc van hem en zijn collega's, ik vermoed dat ze ook op fok zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik sms nooit meer want ik woon samen.
films downloaden op mijn foon?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel bij normaal gebruik. Maar als je films gaat downloaden, worden ze wel boos
Ik blijf wel binnen m´n bundel. Heb nog zo´n oud Hi abonnement, iets van 450 belminuten of 900 smsjes of een willekeurige combi hiervan. Aangezien ik ook niet echt heel veel bel, heb ik sowieso voldoende ruimte om te sms´enquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja hier ook. En die rekening is 9 van de 10 keer niet om aan te zien.
Samenwonen is wel een stuk goedkoper op alle vlakkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:35 schreef Debsterr het volgende:
Ik sms nooit meer want ik woon samen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Mss het volgende:
Hierom was ik dus over de zeik.
Ik huur een kamer bij een organisatie. En bij die huur zit ook een wasmachine in de gedeelde keuken. Laatst kwam daar mijn was helemaal verneukt uit, allemaal roestplekken. En ik was niet de enige. Dus ik de technische dienst gebeld, die zouden me binnen 24 uur terugbellen voor een afspraak. Niet gebeurd. Ik weer bellen, ze zouden me terugbellen. Niet gebeurd. Ik weer bellen, direct doorverbonden met de wasmachinegozers, en die zouden komen kijken. Mja, ze schijnen geweest te zijn en het filter was vies dus dat hebben ze schoongemaakt. Maar onze wasmachine is 7 jaar oud, en draait met gemak 3-4 wasjes per dag. Wij vertrouwen het niet meer, want we moeten nu een beetje russisch roulette gaan spelen met onze kleren. Dus ik gisteren langsgaan bij die organisatie. Verhaal weer uitgelegd. Toen was er niemand van de technische dienst aanwezig, dus ze zouden me vandaag bellen. EN RAAD EENS![]()
Ooh zulke dingen maken mij ook woestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Mss het volgende:
Hierom was ik dus over de zeik.
Ik huur een kamer bij een organisatie. En bij die huur zit ook een wasmachine in de gedeelde keuken. Laatst kwam daar mijn was helemaal verneukt uit, allemaal roestplekken. En ik was niet de enige. Dus ik de technische dienst gebeld, die zouden me binnen 24 uur terugbellen voor een afspraak. Niet gebeurd. Ik weer bellen, ze zouden me terugbellen. Niet gebeurd. Ik weer bellen, direct doorverbonden met de wasmachinegozers, en die zouden komen kijken. Mja, ze schijnen geweest te zijn en het filter was vies dus dat hebben ze schoongemaakt. Maar onze wasmachine is 7 jaar oud, en draait met gemak 3-4 wasjes per dag. Wij vertrouwen het niet meer, want we moeten nu een beetje russisch roulette gaan spelen met onze kleren. Dus ik gisteren langsgaan bij die organisatie. Verhaal weer uitgelegd. Toen was er niemand van de technische dienst aanwezig, dus ze zouden me vandaag bellen. EN RAAD EENS![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie hier om lachen of?
Whutquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie hier om lachen of?
Ik heb kappers afgezworen, iedere x weer werd mijn haar verpest, nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
morgen naar de kapper, hopen dat ze er geen zootje van maken
ik ben even douchen
Ja er is geen een kapper die het tot nu toe een keer goed geknipt heeft, het was altijd of te kort of een heel ander model dan ik gevraagd had. Nu knip ik het lekker zelf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb kappers afgezworen, iedere x weer werd mijn haar verpest, nu durf ik niet meer![]()
Laat het nu 1x per maand bijpunten door een kennisje, wat dat betreft is lang, steil haar wel makkelijk bij te houden
Mijn ergste ervaring was een keer toen ik wat dunne, contrasterende lokjes wilde. Ik kwam met wortelkleurig haar uit de stoelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja er is geen een kapper die het tot nu toe een keer goed geknipt heeft, het was altijd of te kort of een heel ander model dan ik gevraagd had. Nu knip ik het lekker zelf.
Ze horrorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring was een keer toen ik wat dunne, contrasterende lokjes wilde. Ik kwam met wortelkleurig haar uit de stoel
Nee, ik laat 't altijd alleen knippen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heb jij ook wat horrorverhaaltjes om te delen?
Hihiquote:
Ej, niks over wortelkleurig haar!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring was een keer toen ik wat dunne, contrasterende lokjes wilde. Ik kwam met wortelkleurig haar uit de stoel
Ik was bij vrienden die op hetzelfde complex wonen. Donkere was doe ik wel gewoon. Gelukkig zijn er bij mij alleen handdoeken aan gegaan, maar een huisgenoot had zijn overhemden naar de klote. Maar het is gewoon dat ze je niet serieus nemen als student, want je vertrekt toch niet. Je kunt toch nergens anders heenquote:
Amstelvenersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Het is Uilenstede btw, voor de Amsterdammers
Studentenflatsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Het is Uilenstede btw, voor de Amsterdammers
De wattes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik laat 't altijd alleen knippen!
Bij een kapper hadden ze me ooit wel een pittige huisvrouwenkapsel gegeven
Maar sinds ik naar de rockabillykapsalon ga heb ik dat niet meer.
Ik laat m;n haar weer groeien, vandaar dat ik weinig ga
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
De wattes?
Mijn kapper haalde vorige keer zo'n 20 centimeter af van ongeveer de helft van mn haar, de rest liet ze lang. Lagen noemde zij het. Een traumatische ervaring was het in mijn ogen. Kon serieus wel huilen en kan het wijf nog wel beuken als ik er aan terug denk
Sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
bedankt dames nu heb ik helemaal zin in de kapper morgen!![]()
Ik heb nog wel een paar adresjes voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon geen horrorverhalen van kappers
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal de rest van mijn kapperservaringen niet plaatsen
Mwehehe no thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar adresjes voor je![]()
Horrorverhalen gegarandeerd
je was al weg op msn toen ik terug kwam van douchen maar t moet ergens in de sjabloonontwerper zitten en anders kun je het nog in de html aanpassen naar centerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jongens hellup
mijn header staat naar links, ik wil m in de midden
http://lacquercocktail.com/
Oh meid dat is wel veel zeg! Heel spannend lijkt me dat inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik denk niet dat ik er de komende weken veel ben doordeweeks hier.... Ik ga nu fulltime werken (van half 9 tot 5, en dan weer van half 7 tot half 8) dus dat zijn laaaange dagen..... Van vrijwel werkloos ga ik nu ineens over tot het runnen van twee afdelingen in mn eentje tegelijkertijd, zowel de voorraad als de facturatie! Hoewel ik erg trots ben dat ze me dit toevertrouwen, is het wel een verantwoordelijkheid die ik héél erg waar moet maken. Zéér spannend dus!
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook kunnen!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja er is geen een kapper die het tot nu toe een keer goed geknipt heeft, het was altijd of te kort of een heel ander model dan ik gevraagd had. Nu knip ik het lekker zelf.
Dit is nu voor 3 weken. De collega van de facturatie was eerder op vakantie geweest, maar is vorige week langdurig ziek geworden, en ik ben de enige die haar probleemloos kan vervangen. De collega van de voorraad (waar ik ook officieel thuishoor) ging nu dus op vakantie, dus nu loopt het samenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
Oh meid dat is wel veel zeg! Heel spannend lijkt me dat inderdaad
Is het voor een paar weekjes? Of voor langere tijd?
Heel veel succes meid! En natuurlijk kun je dit, ze vertrouwen het je niet voor niks toequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Dames, ik denk niet dat ik er de komende weken veel ben doordeweeks hier.... Ik ga nu fulltime werken (van half 9 tot 5, en dan weer van half 7 tot half 8) dus dat zijn laaaange dagen..... Van vrijwel werkloos ga ik nu ineens over tot het runnen van twee afdelingen in mn eentje tegelijkertijd, zowel de voorraad als de facturatie! Hoewel ik erg trots ben dat ze me dit toevertrouwen, is het wel een verantwoordelijkheid die ik héél erg waar moet maken. Zéér spannend dus!
Ik wil ook mini-meeten met julliequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:16 schreef Joysa het volgende:
Ja hoi welke lak moet ik morgen op bij mini-meet?![]()
Zwart/bruine kleren denk ik
Zeg gewoon dat je kaartjes hebt gekocht voor een concert en dat je er echt heen moetquote:
Heel veel succes, maar je bent vast niet voor niks gevraagdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Dan lig ik eruit helaas. Als ik nu al wat anders had gehad dan had ik dat zo gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je kaartjes hebt gekocht voor een concert en dat je er echt heen moet
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouja, ik werk er met heel veel plezier. Hoewel ik nooit dacht dat ik ooit in de logistieke sector zou belanden heb ik het er wel reuze naar mijn zin. Nu maar hopen dat alles gewoon goed gaat, want ik weet dat alles wel streng gecontroleerd wordt, maar ik ga er wel voorEn nu ga ik dus maar naar bed, anders val ik morgen al om!
Slaap lekker en veel suc6!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Nouja, ik werk er met heel veel plezier. Hoewel ik nooit dacht dat ik ooit in de logistieke sector zou belanden heb ik het er wel reuze naar mijn zin. Nu maar hopen dat alles gewoon goed gaat, want ik weet dat alles wel streng gecontroleerd wordt, maar ik ga er wel voorEn nu ga ik dus maar naar bed, anders val ik morgen al om!
Trusteeee en succes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat leuk om te zien hoe je nagels zijn veranderdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Zoeper, succes! Ze vertrouwen je het niet voor niets toe.
Even linkjes, wegens formaat. Al mijn mani foto's vanaf september 2009! Lang niet alle mani;s heb ik foto's van hoor, helaas eigenlijk wel als ik dit zo zie!
http://i740.photobucket.c(...)09januari10nails.jpg
http://i740.photobucket.c(...)0augustus10nails.jpg
Ja he? Sowieso met de nepperds tussendoor, de horror daarna weer.. m'n lakkunsten die toch ook wel erg verbeterd zijn (gister m'n eerste cleanuploze keer!) en gewoon allesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:29 schreef Juud- het volgende:
[..]
Wat leuk om te zien hoe je nagels zijn veranderdEn die folie-tenen...
En Zoeper: succes!! geniet ervan!
OMG!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja he? Sowieso met de nepperds tussendoor, de horror daarna weer.. m'n lakkunsten die toch ook wel erg verbeterd zijn (gister m'n eerste cleanuploze keer!) en gewoon alles. Hihi ja glitters op je tenen is nog erger om te verwijderen
.
http://www.etsy.com/listing/53486722/ruby-slippers & http://www.etsy.com/listing/52986675/the-studdetts MUST HAVE![]()
![]()
.
hij is echt toofff!!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Morgen eens op een wiel lakken kwam ik vandaag niet meer aan toe![]()
Orly mag er ook gewoon in, en 9 iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Miezziej het volgende:
Bij TD mocht je maximaal 9 lakjes bestellen toch? Voor die small flat rate box... Maar dat waren flesjes van 0.5 oz toch? Hoe zit het dan met orly? (0.6 oz)
Interessantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Orly mag er ook gewoon in, en 9 idd
Trusteeeeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga slapen meiden, ik moet morgen met 2 gekken op stap en dus uitgeslapen zijn
Nu nog op bestellen klikkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Kzit wel precies op 9.. hmm..
3 x orly
3 x OPI
3 x CG
Bijna toevallig
Iets met FAQ enzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik een stuiver had gekregen voor elke keer dat die vraag gesteld was, was ik nu rijk
Het plezier in je werk is toch het allerbelangrijkste! Heeel veel succes morgen, ik weet zeker dat het goedkomtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
tóf! De mama van mijn beste vriendinnetje heeft ook schoentjes voor mij meegenomen van vakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja he? Sowieso met de nepperds tussendoor, de horror daarna weer.. m'n lakkunsten die toch ook wel erg verbeterd zijn (gister m'n eerste cleanuploze keer!) en gewoon alles. Hihi ja glitters op je tenen is nog erger om te verwijderen
.
http://www.etsy.com/listing/53486722/ruby-slippers & http://www.etsy.com/listing/52986675/the-studdetts MUST HAVE![]()
![]()
.
Dan kom ik bij je wonenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Joysa het volgende:
Huisgenootje (man) zegt dat we een nagellakhuis moeten beginnen..
En dan hangen er schilderijtjes geschilderd met nagellak, foto's van onze gelakte nagels..
Overal nagellak kastjes
Oeh jaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is daar dan ook ruimte voor een nagellakwinkel?
quote:
Oeh, dat is mooi verrot!! Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
Ik baal dus een klein beetje boel,
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje....![]()
zoals het er nu uitziet is het dus gekneusd, maar doet verrekte zeer![]()
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
ga dus nu maar wel even doorbijten en proberen te lakken.![]()
voor iedereen die al gaat slapen ...trusten....
Ik vind je nagels zonder die dikke acryl laag het mooistquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Zoeper, succes! Ze vertrouwen je het niet voor niets toe.
Even linkjes, wegens formaat. Al mijn mani foto's vanaf september 2009! Lang niet alle mani;s heb ik foto's van hoor, helaas eigenlijk wel als ik dit zo zie!
http://i740.photobucket.c(...)09januari10nails.jpg
http://i740.photobucket.c(...)0augustus10nails.jpg
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje....![]()
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
Droomhuisquote:
Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenheb je al een drukverbandje of iets aangelegd?
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
deze had ik laatst al gepost toen ik ze besteld had, maar nu zijn ze binnen
[ afbeelding ]
en de mama van mn beste dinnie heeft deze voor mij meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Ik vind ze vreselijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenheb je al een drukverbandje of iets aangelegd?
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken![]()
kan er ook niet een dag op shoppen ofzo hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoog
Hahahha dat mag! Ik heb nog noooit schoenen met een print gehad, nu heb ik er ineens 2quote:
weer wat geleerd, heb me nog niet aan faceboek gewaagd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
op facebook boederijtje spelen
![]()
Essence is idd een fijn merk niet alleen qua nagellak maar ook andere producten vind ik super!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Princess-a wat een gave schoenen zeg!!!!
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.
inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.
@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...
@ bubsel is dat een computerspel?
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Links nagellak, rechts make-up. Ik heb ook inhoud foto's. Behoefte aan?
Zeker welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die met de bloemetjes vind ik erg leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel even doen ja! En sommige lakjes zijn zo mooi, die hebben geen stempels nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Princess-a wat een gave schoenen zeg!!!!
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.
inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.
@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...
@ bubsel is dat een computerspel?
JA!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
tussen 39 en 37 zit toch 38?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Essence is idd een fijn merk niet alleen qua nagellak maar ook andere producten vind ik super!
En wat rot van je pols en dan ook nog morgen moeten werken...das echt minder. Hoop voor je dat het snel overgaat![]()
@ Princess-a wat een leuke schoentjes, ik vind vooral die tweede leuk! Ik zie online altijd hele leuke schoenen maar koop ze nooit omdat ik bang ben dat ik ze dan niet pas. Als ik in de schoenenwinkel schoenen pas schommel ik vaak tussen de 37 en 39 in vandaarMaar echt cute zijn ze!
Oef dat klinkt erg pijnlijk, sterkte!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen 39 en 37 zit toch 38?@amnaba; ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden! En verder, zijn die hakken ook te hoog en te niets voor mij, maar bij anke passen ze helemaal en respect dat je daar op kan lopen
jaa 38 zit er tussenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen 39 en 37 zit toch 38?@amnaba; ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden! En verder, zijn die hakken ook te hoog en te niets voor mij, maar bij anke passen ze helemaal en respect dat je daar op kan lopen
voor mij wel, ik heb 1 schoenendoos make-up... Then again zijn er mensen die een verzameling van 30 lakjes heel veel vinden. Ik oordeel dus maar niet meer zo snel over veel of weinigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn ja![]()
Ooh die make up, leuk!Valt dat bij jullie onder veel? Want ik durf zonder enige twijfel te zeggen dat ik minstens het dubbele heb
![]()
Ik heb ook net een hele hoop weggegooidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn ja![]()
Ooh die make up, leuk!Valt dat bij jullie onder veel? Want ik durf zonder enige twijfel te zeggen dat ik minstens het dubbele heb
![]()
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik had eerst 2 van die dingen, en ik heb met oog op de uitbreiding nog een derde erbij gekochtquote:
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?
@ Mss ik vind trouwens dat je het aantal make-up wel goed in verhouding hebtik heb echt bergen van alles en van sommige dingen heb ik er maar 2
Ik heb 5 mascara's ofzo, maar pak altijd dezelfdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartZelfde geldt voor foundation.
Dat dus!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartZelfde geldt voor foundation.
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?
@ Mss ik vind trouwens dat je het aantal make-up wel goed in verhouding hebtik heb echt bergen van alles en van sommige dingen heb ik er maar 2
oeww extra werken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ja hoi, morgen een dag vrijYeah!
Mja nu al 32 uur gewerkt, en mag vrijdag en zaterdag ook nog.
Wel weer een goed excuus om nagellak te kopen
@ Debsterr, die schoenen!!Die onderkant rocks!!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oeww extra werken!
ik bedenk me nu dat ik ook deze maand meer als normaal moet werken en oppassen. Dat betekend eind van de maand geld en omdat ik jarig ben mag ik dan van mezelf 2 keer bij TD mijn slag slaanYeah!!
Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietVind dit heel normaal, dus vandaar dat ik me even afvroeg wat andere mensen nou 'veel' make up vinden
![]()
In die lades past nog heeel veelLekker falen
Wel fijn he, om het zo gesorteerd te hebben?
Ik snap wel wat je bedoeld ja.. 100 rode nagellakjes is toch heel anders dan 10 van elke kleurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..
Snappen jullie het een beetje?
Heh, nooit m'n collectie op kleur gaan zetten dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..
Snappen jullie het een beetje?
huh?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:06 schreef vamperotica het volgende:
Ow wat zou ik willen dat ik ene tijdmachine had!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nee sharana, je hebt genoeg verslavingen
Tijd terug draaien en dingne veranderen of juist vooruit spoelen!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:16 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
nu maar snel klaarmaken zodat ik straks naar de kapper kan ... nog bedankt voor de horror verhalen!
ik wil vandaag trouwens wat meer makeup gaan kopen, ik heb niet zo heel veel, zal er wel een keer een foto van maken
als je haar maar geen zooi gaat verkopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar.... maaar.....
Lindytje zit zonder internet toch? Kan iemand toevallig haar 06 nummer PM-en?
ja maar, WAT dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tijd terug draaien en dingne veranderen of juist vooruit spoelen!
( Laatste is t meest realistisch, non? En daar hedde ook heul geen msjien veur nodig)
heee geen huil gezichtjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ojeee, ik ga vandaag twee gekken meeten
neeeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je haar maar geen zooi gaat verkopen
Ohja foto's makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in de foto's vanavond![]()
Nee joh, is al half 9 geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik nu ga stofzuigen is het aso voor de buren?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Gheheheheh Alles? Nee hoor... bepaalde beslissingen... en zulksquote:
Vind je ons niet leuk genoeg ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toestel wordt opgeladen![]()
waarom komt SQ niet ook?
omdat ik niet ben uitgenodigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toestel wordt opgeladen![]()
waarom komt SQ niet ook?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Iedereen was uitgenodigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik niet ben uitgenodigd
Mensen die je sgieuwnierig maken en dan neit verder willen uitweidenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gheheheheh Alles? Nee hoor... bepaalde beslissingen... en zulks
welles! stap op de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik niet ben uitgenodigd
Ik ben veel te oud voor julliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welles! stap op de treinfalen met je medefokkers
@S.I. jawel hoor, alleen jij vond ons niet genoeg dus ik dacht ik haal er nog wat mensne voor je bij
oud? welnee .. als je ons bij elkaar op gaat tellen zijn we net zo oud!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor jullie
Besides, ik heb geen hgeld deze week
Ik ga om 11 uur richting centraalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
11:22 komt de trein aan 11:23 BIGMAC
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oud? welnee .. als je ons bij elkaar op gaat tellen zijn we net zo oud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem om 10.15 de busssquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur richting centraal
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan we naar de....UhhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan we naar de....Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
HEUJquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaan![]()
WOEHAHAHA ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaan![]()
Je woont in friggin' Boxtel, get realquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
Ik ben geen provinciaaltje![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je woont in friggin' Boxtel, get real
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
Op de wallen zie je voornamelijk alleen maar naakte kippen voor de ramen hangen met al die Chinezen daar
Overdag ook veel poolse crackhoerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik ben er al heeeel lang niet geweest, maar wat ik me kan herinneren heb je 's morgens dkke negerinnen en 's avonds poolse crackhoeren. En heel, heel veel toeristen die aapjes komen kijken
ja, tien jaar geleden nog niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overdag ook veel poolse crackhoeren
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef Miss_V het volgende:
Heel veel plezier ladies... Geen geld aannemen hé
Wat is dat nou voor een gare reactie Puckzzz?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Mja ik rook zelf erg veel dus ik zal er niets over zeggen. Wat waren haar beweegredenen om te stoppen?
gewoon omdat 'het niet goed voor je is' ?
Ik krijg daar zo'n jeuk van van al die betutteling
Mijn vader heeft in april een herseninfarct gehad en ook een die-hard roker. Tijdens de ziekenhuisopname niet rokend maar thuis weer terugvallen. Maar omdat het na een tijdje toch duidelijk werd dat roken wel heel erg bevorderlijk is om nog eens een prop te krijgen heeft hij besloten te stoppen. En dit al 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Tsjah ik rook niet maar mijn mama al ruim 30 jaar. Ik vind het erg dat ze nog steeds rookt omdat ze vorig jaar kanker heeft gehad en 10 dagen niet gerookt heeft en toen ze thuis kwam toch ging roken en kotsmisselijk werd enzoIk had liever dat ze gewoon gestopt was want naar mijn idee is 1 keer kanker toch wel genoeg.
nee, dan zou er terug staan ipv opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Amsterdams toerisme krabbelt langzaam op
Men heeft gehoord dat er een stel Fokdames op weg zijn?
Het was niet naar jou of naar je moeder gericht hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een gare reactie Puckzzz?
Ik bedoel, ik ben zelf ook nogal een extreme roker geweest. En waarom zou ze niet uit eigen wil hebben kunnen stoppen net als ik?
Maar goed, de reden was dat ze nogal slecht uit de bus kwam bij een health check. Erggg slecht zelfs. En toen heeft ze ZELF besloten dat het maar afgelopen moest zijn.
Achteraf krijgen wij de schuld, want ze zou het voor ons hebben gedaan en niet voor zichzelf maar goed, dat heeft ze zichzelf aangepraat want zo is het nooit geweest(althans, niet van ons uit, misschien in haar eigen hoofd wel maar dat hebben we nooit geweten).
ik vind het gewoon jammer maar ze was er dus nog niet aan toe. Komt vanzelf wel en misschien ook niet, ik zal niet minder van haar houden maar ik vind dat ik het nog steeds wel jammer mag vinden
Da's waar jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou er terug staan ipv op
Oh, dat snap ik helemaal. Maar vergeet niet dat er behoorlijk veel mensen zijn zonder gezond verstand. Daar is die voorlichting voor. Dus je moet je eigenlijk gewoon niet aangesproken voelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was niet naar jou of naar je moeder gericht hoorEn tsja jij vind het dus jammer dat ze weer is gaan roken, dat begrijp ik. Je had graag gezien dat ze het vol had gehouden, maar dat is niet zo. Als ze echt wil stoppen zal ze dat vast wel een keer gaan doen
Ik wordt gewoon soms zo moe van al die campagnes om maar betere en gezondere mensen van ons te maken.
Ik bepaal nog altijd zelf graag of ik rook, drink, vette hap eet, sport etc.
Elk mens met een beetje gezond verstand weet dat overdaad schaad.
is er iets te doen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol trein zit super vol.
Machinist roept om of de mensen die črgens niet op tijd hoeven te zijn uit kunnen stappen
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik helemaal. Maar vergeet niet dat er behoorlijk veel mensen zijn zonder gezond verstand. Daar is die voorlichting voor. Dus je moet je eigenlijk gewoon niet aangesproken voelen![]()
Ja, en schijnbaar zit de samenleving dus VOL met domme mensen waar voorlichting voor nodig is, want die dikke kinderen zijn er niet voor niets. Betutteling vind ik het rookverbod op plaatsen waar geen eten geserveerd wordt, maar niet de postbus 51 spotjes en voedingscentrum dingen. Sommige dingen ben je ook zo mee opgegroeid, dat je het misschien echt niet weet dat iets slecht is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!![]()
Wat ik erger vind is al die dikke kindjes van tegenwoordig. Dát vind ik wel erg en vooral omdat het meestal de verantwoordelijkheid van de ouders is. Cola, snoep, chips...OK! Maar niet elke avond een hele fles cola en een zak chips omdat ze hun avondeten niet lustten (want: groente ofzo)
Dat vind ik heel vervelend voor jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vader heeft aardig wat gerookt en is overleden aan kanker
OMG ja da's zo ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!![]()
Wat ik erger vind is al die dikke kindjes van tegenwoordig. Dát vind ik wel erg en vooral omdat het meestal de verantwoordelijkheid van de ouders is. Cola, snoep, chips...OK! Maar niet elke avond een hele fles cola en een zak chips omdat ze hun avondeten niet lustten (want: groente ofzo)
Veroorzaakt door het roken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn mama ook....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Om zich heen kijkt....quote:
Mijn oudste twee zijn van t begin af aan behoorlijk stevig geweest.. En ik ook sinds ik mn (ex)schoonfamilie kende....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG ja da's zo erg
Maar als ik kinders heb eten ze vanaf 6 maand gewoon met de pot mee hoor. No way rosé dat ik olvarit of andere smaakverpesters in mijn kinderen ga frotten. Ik moest ook alles vreten en was er niet altijd even blij mee, maar achteraf ben ik er alleen maar beter van geworden.
(okee, ik ben wel vet, maar dat is pas na mijn 18e begonnen)
Nee dat klopt... Hoe vaak hoor je het niet dat een "sportman" dood neer valt terwijl een kettingrokende wijnzuipende 110 wordt.......quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:42 schreef Stormqueen het volgende:
mijn opa ging pas na 73 jaar kettingroken en borrels atten dood aan longkanker
Mijn schoonvader drinkt en rookt niet en is al drie keer bijna dood geweest.
Het zegt dus niet zoveel
Er is niets mis met voorlichting. Maar het wordt wel wat oprdingerig gebracht soms.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en schijnbaar zit de samenleving dus VOL met domme mensen waar voorlichting voor nodig is, want die dikke kinderen zijn er niet voor niets. Betutteling vind ik het rookverbod op plaatsen waar geen eten geserveerd wordt, maar niet de postbus 51 spotjes en voedingscentrum dingen. Sommige dingen ben je ook zo mee opgegroeid, dat je het misschien echt niet weet dat iets slecht is.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef Sharana_LV het volgende:
shit ik zou voor iemand een h&m lakje zoeken vandaag, maar ik weetn iet meer voor wie en welk lakje!!!
Ik was nooit mager. Maar obees ben ik pas rond mijn 20e gewordenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn oudste twee zijn van t begin af aan behoorlijk stevig geweest.. En ik ook sinds ik mn (ex)schoonfamilie kende....
Mn jongste 3 zijn ( nuiten de babyvetjes) slank tot mager.
Hier mogen ze ook best wel eens wat lekkers enzo maar niet buuitensporig veel
Dochterlief is sinds ze naar de middelbare school gaat ook een stuk slanker geworden btw
Tot mn 15/16 zat ik rond de 50 ...Op mn 17 rond de 80 en daarna heeft t daartussenin geschommeld met een laagste van 43 toen ik 21 was ( met een lengte van 1.64)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was nooit mager. Maar obees ben ik pas rond mijn 20e geworden
Ik zou echt de HTC Desire hebben gepakt. Dat ding is echt masterlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er is niets mis met voorlichting. Maar het wordt wel wat oprdingerig gebracht soms.
En dat rookverbod op plaatsen waar geen eten wordt geserveerd vind ik ook kolder ja. In Belgie is dat niet, en dat werkt gewoon goed.
Net gebeld door KPN, mijn foon zal nog een poosje op zich laten wachten dus hebben ze me een alternatief aangeboden. De Samsung Galaxy S. Ik wacht al zo lang dat ik gauw ff googelde en toen zei: Ja doe me die maar dan." Maar dan wil ik 'm wel voor het weekend hebben
Dus wie gaat er morgen thuis werken?
Ja, dat vind ik dus ook zo erg!! Mijn kind heeft onwijs aanleg om dik te worden, dus ik ben vanaf het moment dat ze vast voedsel ging eten echt onwijs op gaan letten qua snoep, ijs, chips, frisdrank, noem maar op. Nu ben ik in de gelukkige omstandigheid dat mijn kind eigenlijk alle soorten groenten lust (is niet altijd zo geweest hoor, maar blijkbaar telt "de aanhouder wint" toch). Daarbij sport ze veel. Naast de 2 uur op school, sport ze nog 5 uur. Ok, dat is misschien ook wel wat te veel van het goede, maar ze vindt het leuk en zou het liefst nog meer sporten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
maar dan moet ik nog wéken wachten en ik heb 'm al begin juli besteld!! Ik doe al 6 jaar met een cheap-ass prepay ding van 50 euro, dus het is sowieso een step up zeg maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou echt de HTC Desire hebben gepakt. Dat ding is echt masterlijk(vriend heeft 'm)
helaas niks voor mij, want touchscreen
Janken doen ze toch wel... Dan maar liever met wat gezond voedsel er in ! :quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:50 schreef Puckzzz het volgende:
En toch gaat het er bij mij niet in dat mensen (zoals onze buren) die bijna dagelijks de vetpan aanslingeren niet weten dat het ongezond is.
Vaak is het ook wel het gemak van ouders omdat ze geen zin in een jankend kind hebben dat niet wil eten 'want dat lust ik niet blééééééhhhh
Hij is echt geweldig iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou echt de HTC Desire hebben gepakt. Dat ding is echt masterlijk(vriend heeft 'm)
helaas niks voor mij, want touchscreen
Is jouw man trouwens van normaal gewicht, of heeft hij ook dikke genen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig idd![]()
Als ik ooit kinderen krijg ga ik ook zeer zeker goed op ht gewicht letten. Iets teveel aanleg in die genen ben ik bang. Die doe ik al bij de honden trouwens die krijgen afgepast eten
Chocomel of fristi ofzo was hier altijd een feest en moet eerlijk zeggen dat t een beetje gewoontjes aan t worden is....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen van een collega van vroeger kregen ook alleen maar chocomel. Onbegrijpelijk
dorst = water.
ja hier ook een roker (helaas). Ik herken je moeder wel in mezelf. Ik was ook een maand of 8 gestopt (alweer een paar jaar geleden). En écht, ik at niet meer, ik snoep zowieso al niet. En lette zo netjes op wat ik naar binnen werkte. Maar toch.... iedere maand een kilo d'r bij. Ik werd me er toch een partij pissig van! Dus ben net als je moeder weer gaan roken. Ik weet dat het slecht is, maar god wat wil ik liever.... dan kies ik voor wat minder kilo's. achteraf had ik ook kunnen gaan lijnen, en niet roken. Maar daar ben ik nu pas achterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
M'n moeder belde gister op... ze is weer begonnen met roken
Nou rook ik ook nog wel eens, dus ik magt er niets van zeggen, maar ik zal nooit meer roken zonder alcohol. En als ik geen alcohol drink rook ik niet en ik verzet me er nog enigszins tegen. Vind het zo jammer dat ze het heeft opgegeven na alle strijd die ze heeft geleverd en de 15 kilo die ze is aangekomen.
Ik vroeg haar waarom ze het heeft opgegeven, zegt ze: Ik wil niet dik zijn. Maar van stoppen met roken word je niet dik en van beginnen met roken word je al helemaal niet slank. Meh.
disclaimer: ik spreek mezelf tegen in deze stelling, maar je wordt echt niet dik van stoppen met roken, je wordt dik omdat je gaat compensatie-eten
Nouww...nu ga ik twijfelen of ik wel de geoede beslissing heb genomenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig idd![]()
Als ik ooit kinderen krijg ga ik ook zeer zeker goed op ht gewicht letten. Iets teveel aanleg in die genen ben ik bang. Die doe ik al bij de honden trouwens die krijgen afgepast eten
De mijne drinkt het eigenlijk nooit, tenzij ze bij een vriendinnetje is. Ze drinkt melk, drinkyoghurt (de goedkopere variant van optimelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen van een collega van vroeger kregen ook alleen maar chocomel. Onbegrijpelijk
dorst = water.
Hij wordt ook makkelijk zwaarder, en dat heeft ie van zijn moederquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is jouw man trouwens van normaal gewicht, of heeft hij ook dikke genen?
ik heb die samsung spica, hij's wel leuk enzo hoor, maar de htc desire schijnt wel de porsche onder de android-phones te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nouww...nu ga ik twijfelen of ik wel de geoede beslissing heb genomen
deze is toch ook mooi??
En draait op Android wat volgens Debs het beste is enzo... * Puckzzz is foon-n00b
http://gsm.mtvmobile.nl/m(...)000/MSAI9000bl.html?
Achja dan bel ik iig niet boven mijn standaard. Ik rijd tenslotte ook maar een Opel Astraquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb die samsung spica, hij's wel leuk enzo hoor, maar de htc desire schijnt wel de porsche onder de android-phones te zijn
Ja, hier precies hetzelfde. Heb van mijn 13de tot mijn 20ste al zoveel ellende gehad met mijn gewicht dat ik dat gewoon niet meer wil. Na de bevalling was ik flink afgevallen eindelijk! En ook nooit meer op mijn oude gewicht gekomen. Ik rook liever dan dat ik weer dik word. Ik moet er echt niet aan denken weer jaren van dieet ellende. En ja, het is slecht, maar ja...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:58 schreef Miss_V het volgende:
[..]
ja hier ook een roker (helaas). Ik herken je moeder wel in mezelf. Ik was ook een maand of 8 gestopt (alweer een paar jaar geleden). En écht, ik at niet meer, ik snoep zowieso al niet. En lette zo netjes op wat ik naar binnen werkte. Maar toch.... iedere maand een kilo d'r bij. Ik werd me er toch een partij pissig van! Dus ben net als je moeder weer gaan roken. Ik weet dat het slecht is, maar god wat wil ik liever.... dan kies ik voor wat minder kilo's. achteraf had ik ook kunnen gaan lijnen, en niet roken. Maar daar ben ik nu pas achter![]()
Goed van je zeg dat je alleen rookt als je drinkt, hangt er vanaf hoeveel en hoevaak je drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |