tussen 39 en 37 zit toch 38?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Essence is idd een fijn merk niet alleen qua nagellak maar ook andere producten vind ik super!
En wat rot van je pols en dan ook nog morgen moeten werken...das echt minder. Hoop voor je dat het snel overgaat![]()
@ Princess-a wat een leuke schoentjes, ik vind vooral die tweede leuk! Ik zie online altijd hele leuke schoenen maar koop ze nooit omdat ik bang ben dat ik ze dan niet pas. Als ik in de schoenenwinkel schoenen pas schommel ik vaak tussen de 37 en 39 in vandaarMaar echt cute zijn ze!
Oef dat klinkt erg pijnlijk, sterkte!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
Ik baal dus een klein beetje boel,
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje....![]()
zoals het er nu uitziet is het dus gekneusd, maar doet verrekte zeer![]()
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
ga dus nu maar wel even doorbijten en proberen te lakken.![]()
voor iedereen die al gaat slapen ...trusten....
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen 39 en 37 zit toch 38?@amnaba; ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden! En verder, zijn die hakken ook te hoog en te niets voor mij, maar bij anke passen ze helemaal en respect dat je daar op kan lopen
jaa 38 zit er tussenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tussen 39 en 37 zit toch 38?@amnaba; ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden! En verder, zijn die hakken ook te hoog en te niets voor mij, maar bij anke passen ze helemaal en respect dat je daar op kan lopen
voor mij wel, ik heb 1 schoenendoos make-up... Then again zijn er mensen die een verzameling van 30 lakjes heel veel vinden. Ik oordeel dus maar niet meer zo snel over veel of weinigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn ja![]()
Ooh die make up, leuk!Valt dat bij jullie onder veel? Want ik durf zonder enige twijfel te zeggen dat ik minstens het dubbele heb
![]()
Ik heb ook net een hele hoop weggegooidquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Iedereen die ze gezien heeft zegt meteen dat dit echt mijn schoentjes zijn ja![]()
Ooh die make up, leuk!Valt dat bij jullie onder veel? Want ik durf zonder enige twijfel te zeggen dat ik minstens het dubbele heb
![]()
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
![]()
Ik had eerst 2 van die dingen, en ik heb met oog op de uitbreiding nog een derde erbij gekochtquote:
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?
@ Mss ik vind trouwens dat je het aantal make-up wel goed in verhouding hebtik heb echt bergen van alles en van sommige dingen heb ik er maar 2
Ik heb 5 mascara's ofzo, maar pak altijd dezelfdequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartZelfde geldt voor foundation.
Dat dus!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook overwegend oogschaduw en potloden. Mascara heb ik maar 2, heb er ook niet meer nodig. Zwart is zwartZelfde geldt voor foundation.
Dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat noem jij veel? Ik heb ook meer als dat maar vind het nog niet echt veel ofzo....wat vind jij veel?
@ Mss ik vind trouwens dat je het aantal make-up wel goed in verhouding hebtik heb echt bergen van alles en van sommige dingen heb ik er maar 2
oeww extra werken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef Linnie20v het volgende:
Ja hoi, morgen een dag vrijYeah!
Mja nu al 32 uur gewerkt, en mag vrijdag en zaterdag ook nog.
Wel weer een goed excuus om nagellak te kopen
@ Debsterr, die schoenen!!Die onderkant rocks!!!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef miss--moana het volgende:
[..]
oeww extra werken!
ik bedenk me nu dat ik ook deze maand meer als normaal moet werken en oppassen. Dat betekend eind van de maand geld en omdat ik jarig ben mag ik dan van mezelf 2 keer bij TD mijn slag slaanYeah!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |