Oeh, dat is mooi verrot!! Sterkte ermee!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
Ik baal dus een klein beetje boel,
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje....![]()
zoals het er nu uitziet is het dus gekneusd, maar doet verrekte zeer![]()
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
ga dus nu maar wel even doorbijten en proberen te lakken.![]()
voor iedereen die al gaat slapen ...trusten....
Ik vind je nagels zonder die dikke acryl laag het mooistquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Zoeper, succes! Ze vertrouwen je het niet voor niets toe.
Even linkjes, wegens formaat. Al mijn mani foto's vanaf september 2009! Lang niet alle mani;s heb ik foto's van hoor, helaas eigenlijk wel als ik dit zo zie!
http://i740.photobucket.c(...)09januari10nails.jpg
http://i740.photobucket.c(...)0augustus10nails.jpg
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
Ik baal dus een klein beetje boel,
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje....![]()
zoals het er nu uitziet is het dus gekneusd, maar doet verrekte zeer![]()
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
ga dus nu maar wel even doorbijten en proberen te lakken.![]()
voor iedereen die al gaat slapen ...trusten....
Droomhuisquote:
Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenheb je al een drukverbandje of iets aangelegd?
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
deze had ik laatst al gepost toen ik ze besteld had, maar nu zijn ze binnen
[ afbeelding ]
en de mama van mn beste dinnie heeft deze voor mij meegenomen![]()
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken![]()
Ik vind ze vreselijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebbenheb je al een drukverbandje of iets aangelegd?
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken![]()
kan er ook niet een dag op shoppen ofzo hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoog
Hahahha dat mag! Ik heb nog noooit schoenen met een print gehad, nu heb ik er ineens 2quote:
weer wat geleerd, heb me nog niet aan faceboek gewaagd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
op facebook boederijtje spelen
![]()
Essence is idd een fijn merk niet alleen qua nagellak maar ook andere producten vind ik super!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Princess-a wat een gave schoenen zeg!!!!
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.
inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.
@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...
@ bubsel is dat een computerspel?
Jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Links nagellak, rechts make-up. Ik heb ook inhoud foto's. Behoefte aan?
Zeker welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Oh die met de bloemetjes vind ik erg leukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:
[..]
[..]
Droomhuis![]()
De schoentjes;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel even doen ja! En sommige lakjes zijn zo mooi, die hebben geen stempels nodigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef AmNaBa het volgende:
Hi Princess-a wat een gave schoenen zeg!!!!
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.
inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.
@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...
@ bubsel is dat een computerspel?
JA!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |