abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85160816
OPI catch me in your net :9
pi_85160904
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI catch me in your net :9
CC wild at heart :9
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:34:25 #128
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_85160992
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
Ik baal dus een klein beetje boel,
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje.... :'(
zoals het er nu uitziet is het dus gekneusd, maar doet verrekte zeer :X
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
ga dus nu maar wel even doorbijten en proberen te lakken. :X
voor iedereen die al gaat slapen ...trusten.... :z
pi_85161215
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Begrijp ik nu goed dat dit het slowchat gedeelte is, voor alles wat niet perse over nagels gaat....
ik heb zoals een aantal al weten een slechte linkerpols, het gaat al wel iets beter, maar is nog een hele zwakke plek,
krijg ik in de vakantie een stevige houten stok tegen mijn rechterpols aan, stond een niet al te handige R.met een stok te zwaaien, schiet die stok uit zijn hand en knalt dus precies op het botje.... :'(
en dan wil ik morgen toch echt wel met gelakte nagels mijn eerste werkdag in gaan ....
Oeh, dat is mooi verrot!! Sterkte ermee!

Zat even naar je spreadsheet te kijken, je hebt gewoon alleen al 113 essence lakjes :o
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:42:04 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85161332
Dat is klote zeg AmNaBa :N

Farmville loopt steeds vast :( :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:44:28 #131
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85161453
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef Debsterr het volgende:
Zoeper, succes! Ze vertrouwen je het niet voor niets toe ;).

Even linkjes, wegens formaat. Al mijn mani foto's vanaf september 2009 :D! Lang niet alle mani;s heb ik foto's van hoor, helaas eigenlijk wel als ik dit zo zie!

http://i740.photobucket.c(...)09januari10nails.jpg
http://i740.photobucket.c(...)0augustus10nails.jpg
Ik vind je nagels zonder die dikke acryl laag het mooist O+

pfoe net een beetje zitten gamen...mén wat heb ik dat lang niet gedaan en dat merk je dan meteen...

En Lara is nie lief...ze krijgt de uitgang niet gevonden o|O
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85161474
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AmNaBa het volgende:
Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebben :X heb je al een drukverbandje of iets aangelegd?

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:30 schreef Joysa het volgende:

[..]

Oeh jaa *O*
[..]

*O*
Droomhuis *O*

De schoentjes;
deze had ik laatst al gepost toen ik ze besteld had, maar nu zijn ze binnen

en de mama van mn beste dinnie heeft deze voor mij meegenomen O+

Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken *O* *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:48:11 #133
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_85161628
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:44 schreef princess-a het volgende:

[..]

Ja dat is dit. Maar het lijkt mij echt verschrikkelijk om tijdens je allereerste werkdag ook nog pijn te hebben :X heb je al een drukverbandje of iets aangelegd?
[..]

Droomhuis *O*

De schoentjes;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik had niet door dat de hakken respectievelijk 11 en 10 centimeter hoog zijn, maar dat mag de pret niet drukken *O* *O*
Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoog :o
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_85161751
quote:

[..]

[..]

Droomhuis *O*

De schoentjes;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind ze vreselijk :X :@
pi_85161873
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:48 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik vind ze prachtig maar mij zijn ze toch net wat te hoog :o
kan er ook niet een dag op shoppen ofzo hoor :P Maar stappen of een dag naar school moet wel lukken

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

Ik vind ze vreselijk :X :@
Hahahha dat mag! Ik heb nog noooit schoenen met een print gehad, nu heb ik er ineens 2 :o
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:54:38 #136
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_85161922
Hi Princess-a wat een gave schoenen zeg!!!!
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.

inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.

@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...

@ bubsel is dat een computerspel?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:56:23 #137
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_85162009
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef AmNaBa het volgende:

:Y op facebook boederijtje spelen :') ;)
pi_85162047
Ideale zitschoenen Princess-a ^O^

Ik vind ze best heel leuk, maar dat blijft bij mij gewoon echt in de kast staan, te hoog. Voel mijn voeten al pijn doen als ik er naar kijk :P
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:59:42 #139
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_85162144
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

:Y op facebook boederijtje spelen :') ;)
weer wat geleerd, heb me nog niet aan faceboek gewaagd. :D heb zo al genoeg bij te houden.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:00:15 #140
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85162171
quote:
ik heb een soort van drukverband brace, ik had na koelen gelijk al een drukverband aangelegd,
ben nu bijna 2 weken verder. moet morgen naar mijn fysio voor links en dan laat ik haar nog even kijken.

inmiddels is het wel gelukt, opi DSSignature eropgesmeerd, ziet er leuk uit met weinig gedoe. Hoop binnenkort weer lekker te kunnen stempelen.

@ Mirannie, klopt, toen ik begon was er een actie 3 halen 2 betalen tja, en dan ook nog de uitverkoopbakken langs enne tja...ben ook wel fan van essence...

Essence is idd een fijn merk niet alleen qua nagellak maar ook andere producten vind ik super!
En wat rot van je pols en dan ook nog morgen moeten werken...das echt minder. Hoop voor je dat het snel overgaat :*

@ Princess-a wat een leuke schoentjes, ik vind vooral die tweede leuk! Ik zie online altijd hele leuke schoenen maar koop ze nooit omdat ik bang ben dat ik ze dan niet pas. Als ik in de schoenenwinkel schoenen pas schommel ik vaak tussen de 37 en 39 in vandaar :P Maar echt cute zijn ze!
pi_85162261

Links nagellak, rechts make-up :9. Ik heb ook inhoud foto's. Behoefte aan?
Aids.
pi_85162307
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]

Jaaaaaaaaa *O*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:04:29 #143
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85162369
quote:
[ afbeelding ]

Zeker wel :D *O*
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:05:18 #144
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85162417
hehehe drankroulette :')
  PR/Manusje van alles woensdag 11 augustus 2010 @ 23:07:11 #145
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_85162504
showen die pics!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 23:09:04 #146
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_85162588
De vorige keer stash foto's gemaakt en nu is er alweer een hele smak bij gekomen :') me kastje begint een beetje vol te raken, vriendlief vind het uit de hand lopen (ik vind van niet) maja dat zegt dus wel dat er geen helmer komt.....
Dan maar in bakjes onder me bed schuiven :X sstt...
pi_85162647
quote:

[..]

[..]

Droomhuis *O*

De schoentjes;
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Oh die met de bloemetjes vind ik erg leuk O+
pi_85162672
Stashpics O+
pi_85162700
Leuk al die complimentjes O+ miss--moana wat stiekem! hahaha

quote:

Zou ik ook wel even doen ja! En sommige lakjes zijn zo mooi, die hebben geen stempels nodig

quote:
[ afbeelding ]

JA!
pi_85162708
Make up:

Lade 1:
Concealers, foundations, poeders, bronzers enz.

Lade 2:
Kwasten, sponzen enz & Eyeliners/oogpotloden

Lade 3:
Mascara's en toebehoren & Lippenstift, Lipgloss. Dat draag ik bijna nooit, daarom heb ik er zo weinig van

Lade 4:
Losse oogschaduw doosjes, eyegloss

Lade 5:
Oogschaduw paletten
Aids.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')