Wat is dat nou voor een gare reactie Puckzzz?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:10 schreef Puckzzz het volgende:
Mja ik rook zelf erg veel dus ik zal er niets over zeggen. Wat waren haar beweegredenen om te stoppen?
gewoon omdat 'het niet goed voor je is' ?
Ik krijg daar zo'n jeuk van van al die betutteling
Mijn vader heeft in april een herseninfarct gehad en ook een die-hard roker. Tijdens de ziekenhuisopname niet rokend maar thuis weer terugvallen. Maar omdat het na een tijdje toch duidelijk werd dat roken wel heel erg bevorderlijk is om nog eens een prop te krijgen heeft hij besloten te stoppen. En dit al 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Tsjah ik rook niet maar mijn mama al ruim 30 jaar. Ik vind het erg dat ze nog steeds rookt omdat ze vorig jaar kanker heeft gehad en 10 dagen niet gerookt heeft en toen ze thuis kwam toch ging roken en kotsmisselijk werd enzoIk had liever dat ze gewoon gestopt was want naar mijn idee is 1 keer kanker toch wel genoeg.
nee, dan zou er terug staan ipv opquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef vamperotica het volgende:
Amsterdams toerisme krabbelt langzaam op
Men heeft gehoord dat er een stel Fokdames op weg zijn?
Het was niet naar jou of naar je moeder gericht hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een gare reactie Puckzzz?
Ik bedoel, ik ben zelf ook nogal een extreme roker geweest. En waarom zou ze niet uit eigen wil hebben kunnen stoppen net als ik?
Maar goed, de reden was dat ze nogal slecht uit de bus kwam bij een health check. Erggg slecht zelfs. En toen heeft ze ZELF besloten dat het maar afgelopen moest zijn.
Achteraf krijgen wij de schuld, want ze zou het voor ons hebben gedaan en niet voor zichzelf maar goed, dat heeft ze zichzelf aangepraat want zo is het nooit geweest(althans, niet van ons uit, misschien in haar eigen hoofd wel maar dat hebben we nooit geweten).
ik vind het gewoon jammer maar ze was er dus nog niet aan toe. Komt vanzelf wel en misschien ook niet, ik zal niet minder van haar houden maar ik vind dat ik het nog steeds wel jammer mag vinden
Da's waar jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou er terug staan ipv op
Oh, dat snap ik helemaal. Maar vergeet niet dat er behoorlijk veel mensen zijn zonder gezond verstand. Daar is die voorlichting voor. Dus je moet je eigenlijk gewoon niet aangesproken voelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het was niet naar jou of naar je moeder gericht hoorEn tsja jij vind het dus jammer dat ze weer is gaan roken, dat begrijp ik. Je had graag gezien dat ze het vol had gehouden, maar dat is niet zo. Als ze echt wil stoppen zal ze dat vast wel een keer gaan doen
Ik wordt gewoon soms zo moe van al die campagnes om maar betere en gezondere mensen van ons te maken.
Ik bepaal nog altijd zelf graag of ik rook, drink, vette hap eet, sport etc.
Elk mens met een beetje gezond verstand weet dat overdaad schaad.
is er iets te doen dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol trein zit super vol.
Machinist roept om of de mensen die èrgens niet op tijd hoeven te zijn uit kunnen stappen
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, dat snap ik helemaal. Maar vergeet niet dat er behoorlijk veel mensen zijn zonder gezond verstand. Daar is die voorlichting voor. Dus je moet je eigenlijk gewoon niet aangesproken voelen![]()
Ja, en schijnbaar zit de samenleving dus VOL met domme mensen waar voorlichting voor nodig is, want die dikke kinderen zijn er niet voor niets. Betutteling vind ik het rookverbod op plaatsen waar geen eten geserveerd wordt, maar niet de postbus 51 spotjes en voedingscentrum dingen. Sommige dingen ben je ook zo mee opgegroeid, dat je het misschien echt niet weet dat iets slecht is.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!![]()
Wat ik erger vind is al die dikke kindjes van tegenwoordig. Dát vind ik wel erg en vooral omdat het meestal de verantwoordelijkheid van de ouders is. Cola, snoep, chips...OK! Maar niet elke avond een hele fles cola en een zak chips omdat ze hun avondeten niet lustten (want: groente ofzo)
Dat vind ik heel vervelend voor jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn vader heeft aardig wat gerookt en is overleden aan kanker
OMG ja da's zo ergquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Whehehe da's waar, maar ik ben toch zo recalcitrant als de pest dus dan doe ik het lekker met opzet niet!![]()
Wat ik erger vind is al die dikke kindjes van tegenwoordig. Dát vind ik wel erg en vooral omdat het meestal de verantwoordelijkheid van de ouders is. Cola, snoep, chips...OK! Maar niet elke avond een hele fles cola en een zak chips omdat ze hun avondeten niet lustten (want: groente ofzo)
Veroorzaakt door het roken?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn mama ook....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Om zich heen kijkt....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |