neeeequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je haar maar geen zooi gaat verkopen
Ohja foto's makenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zin in de foto's vanavond![]()
Nee joh, is al half 9 geweestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
als ik nu ga stofzuigen is het aso voor de buren?
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Gheheheheh Alles? Nee hoor... bepaalde beslissingen... en zulksquote:
Vind je ons niet leuk genoeg ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toestel wordt opgeladen![]()
waarom komt SQ niet ook?
omdat ik niet ben uitgenodigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toestel wordt opgeladen![]()
waarom komt SQ niet ook?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Iedereen was uitgenodigdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik niet ben uitgenodigd
Mensen die je sgieuwnierig maken en dan neit verder willen uitweidenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gheheheheh Alles? Nee hoor... bepaalde beslissingen... en zulks
welles! stap op de treinquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik niet ben uitgenodigd
Ik ben veel te oud voor julliequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welles! stap op de treinfalen met je medefokkers
@S.I. jawel hoor, alleen jij vond ons niet genoeg dus ik dacht ik haal er nog wat mensne voor je bij
oud? welnee .. als je ons bij elkaar op gaat tellen zijn we net zo oud!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor jullie
Besides, ik heb geen hgeld deze week
Ik ga om 11 uur richting centraalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
11:22 komt de trein aan 11:23 BIGMAC
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oud? welnee .. als je ons bij elkaar op gaat tellen zijn we net zo oud!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem om 10.15 de busssquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga om 11 uur richting centraal
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan we naar de....UhhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gaan we naar de....Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
HEUJquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaan![]()
WOEHAHAHA ik dacht net hetzelfdequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Provinciaaltjes die naar Amsterdam gaan![]()
Je woont in friggin' Boxtel, get realquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEUJ
Ik ben geen provinciaaltje![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je woont in friggin' Boxtel, get real
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:55 schreef Puckzzz het volgende:
Op de wallen zie je voornamelijk alleen maar naakte kippen voor de ramen hangen met al die Chinezen daar
Overdag ook veel poolse crackhoerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik ben er al heeeel lang niet geweest, maar wat ik me kan herinneren heb je 's morgens dkke negerinnen en 's avonds poolse crackhoeren. En heel, heel veel toeristen die aapjes komen kijken
ja, tien jaar geleden nog niet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Overdag ook veel poolse crackhoeren
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef Miss_V het volgende:
Heel veel plezier ladies... Geen geld aannemen hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |