Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietVind dit heel normaal, dus vandaar dat ik me even afvroeg wat andere mensen nou 'veel' make up vinden
![]()
In die lades past nog heeel veelLekker falen
Wel fijn he, om het zo gesorteerd te hebben?
Ik snap wel wat je bedoeld ja.. 100 rode nagellakjes is toch heel anders dan 10 van elke kleurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..
Snappen jullie het een beetje?
Heh, nooit m'n collectie op kleur gaan zetten dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nou weet je wat ik met nagellak heb. Als ik heel veel verschillende kleuren zie dan vind ik dat cool, tof, gaaf en helemaal te gek! Maar zodra ik dan bijv in die stash zie dat rood de overhand heeft dan vind ik dat dus veel en kijk ik ook gelijk anders tegen de gehele stash aan...Want dan denk ik zoveel van hetzelfde?? en dan vind ik de stash gelijk groot, terwijl als het gevarieerd is ik de grote minder vind opvallen..
Snappen jullie het een beetje?
huh?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:06 schreef vamperotica het volgende:
Ow wat zou ik willen dat ik ene tijdmachine had!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nee sharana, je hebt genoeg verslavingen
Tijd terug draaien en dingne veranderen of juist vooruit spoelen!quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:16 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguh
nu maar snel klaarmaken zodat ik straks naar de kapper kan ... nog bedankt voor de horror verhalen!
ik wil vandaag trouwens wat meer makeup gaan kopen, ik heb niet zo heel veel, zal er wel een keer een foto van maken
als je haar maar geen zooi gaat verkopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar.... maaar.....
Lindytje zit zonder internet toch? Kan iemand toevallig haar 06 nummer PM-en?
ja maar, WAT dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Tijd terug draaien en dingne veranderen of juist vooruit spoelen!
( Laatste is t meest realistisch, non? En daar hedde ook heul geen msjien veur nodig)
heee geen huil gezichtjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ojeee, ik ga vandaag twee gekken meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |