Ze horrorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring was een keer toen ik wat dunne, contrasterende lokjes wilde. Ik kwam met wortelkleurig haar uit de stoel
Nee, ik laat 't altijd alleen knippen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:27 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Heb jij ook wat horrorverhaaltjes om te delen?
Hihiquote:
Ej, niks over wortelkleurig haar!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ergste ervaring was een keer toen ik wat dunne, contrasterende lokjes wilde. Ik kwam met wortelkleurig haar uit de stoel
Ik was bij vrienden die op hetzelfde complex wonen. Donkere was doe ik wel gewoon. Gelukkig zijn er bij mij alleen handdoeken aan gegaan, maar een huisgenoot had zijn overhemden naar de klote. Maar het is gewoon dat ze je niet serieus nemen als student, want je vertrekt toch niet. Je kunt toch nergens anders heenquote:
Amstelvenersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Het is Uilenstede btw, voor de Amsterdammers
Studentenflatsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Mss het volgende:
Het is Uilenstede btw, voor de Amsterdammers
De wattes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik laat 't altijd alleen knippen!
Bij een kapper hadden ze me ooit wel een pittige huisvrouwenkapsel gegeven
Maar sinds ik naar de rockabillykapsalon ga heb ik dat niet meer.
Ik laat m;n haar weer groeien, vandaar dat ik weinig ga
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
De wattes?
Mijn kapper haalde vorige keer zo'n 20 centimeter af van ongeveer de helft van mn haar, de rest liet ze lang. Lagen noemde zij het. Een traumatische ervaring was het in mijn ogen. Kon serieus wel huilen en kan het wijf nog wel beuken als ik er aan terug denk
Sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
bedankt dames nu heb ik helemaal zin in de kapper morgen!![]()
Ik heb nog wel een paar adresjes voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb gewoon geen horrorverhalen van kappers
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:49 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal de rest van mijn kapperservaringen niet plaatsen
Mwehehe no thanksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar adresjes voor je![]()
Horrorverhalen gegarandeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |