abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115215583
Hmmm.... ben benieuwd :D
  maandag 6 augustus 2012 @ 23:58:16 #202
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115218296
quote:
Dag 2: Ft. Lauderdale verkennen / Sawgrass Mill Mall
Vergeet het eerste maar , voor de Sawgrass mill mall , mag je wel een dag voor uit trekken.

Ik vind dat je wel erg veel wil doen in die dagen dat je er bent.
Volgens mij kom je moeier terug dan als jer naar toe gaat :D
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 05:33:50 #203
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_115226117
Premiumoutlets.com
Ff aanmelden krijg je 25% korting als je voor $250 koopt :D
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:18:21 #204
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115370679
Gisteren offerte binnen gehad ;
2 weken Villa met prive zwembad @ Windsor palms resort
2 weken lang rondkarren in een Chevrolet Suburban

_O_

¤ 1.600,00 per persoon , we gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen , prijs is natuurlijk per volwassen persoon dus incl ticket voor kind.

Einde van het jaar maar ff boeken denk ik :Y
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:42:43 #205
28167 matthijst
pi_115376151
Netjes :D
Zit nu in Florida. Altijd weer mooi met ophalen van die huurauto. Had een pakketje met een compact (blijf vooral in en om Orlando). Beginnen ze bij de balie te zwammen dat dat een Fiat 500 is en daar nooit 2 grote koffers in passen en of ik niet wilde upgraden :D
"Neu, zo'n Fiat is best joh" .... En uiteindelijk is de Fiat dan "net weggegeven" door een collega en krijg je gewoon mee wat je geboekt hebt. Kansloos gezeik altijd :(
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 18:04:21 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_115388448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 12:42 schreef matthijst het volgende:
Netjes :D
Zit nu in Florida. Altijd weer mooi met ophalen van die huurauto. Had een pakketje met een compact (blijf vooral in en om Orlando). Beginnen ze bij de balie te zwammen dat dat een Fiat 500 is en daar nooit 2 grote koffers in passen en of ik niet wilde upgraden :D
"Neu, zo'n Fiat is best joh" .... En uiteindelijk is de Fiat dan "net weggegeven" door een collega en krijg je gewoon mee wat je geboekt hebt. Kansloos gezeik altijd :(
Altijd leuk die standaard truukjes :D

Ik ben trouwens tijdens mijn trip van plan om ter plekke gewoon overnachting te regelen. Ik neem aan dat dat geen probleem zal zijn? Ik wil namelijk aardig flexibel blijven :)
The line is a dot to you!
pi_115390775
quote:
7s.gif Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef Enchanter het volgende:
Vergeet het eerste maar , voor de Sawgrass mill mall , mag je wel een dag voor uit trekken.

Ik vind dat je wel erg veel wil doen in die dagen dat je er bent.
Volgens mij kom je moeier terug dan als jer naar toe gaat :D
Ik hoef ook niet alle winkels te bezoeken. Heb een paar voorkeuren :) En we gaan inderdaad veel doen. We zijn niet van die stilzitters en de kans dat we er ooit nog een keer komen is vrij klein ;) We willen er dus het maximale uithalen. Uitrusten doe ik wel weer als ik thuis ben.
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 20:32:09 #208
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115393892
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 19:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet alle winkels te bezoeken. Heb een paar voorkeuren :) En we gaan inderdaad veel doen. We zijn niet van die stilzitters en de kans dat we er ooit nog een keer komen is vrij klein ;) We willen er dus het maximale uithalen. Uitrusten doe ik wel weer als ik thuis ben.
Meeste mensen die ik spreek als ze eenmaal in Florida zijn geweest , dat ze zeker weer terug gaan/willen
pi_115459311
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Enchanter het volgende:
Meeste mensen die ik spreek als ze eenmaal in Florida zijn geweest , dat ze zeker weer terug gaan/willen
Oh, dat geloof ik graag! Maar er zijn nog andere plekken in de USA die we willen gaan bezoeken en ik denk dat we daar nog wel even zoet mee zijn voordat we weer terug naar Florida zouden gaan ;)
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:22:59 #210
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_115461599
quote:
2s.gif Op zondag 12 augustus 2012 13:15 schreef Locusta het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik graag! Maar er zijn nog andere plekken in de USA die we willen gaan bezoeken en ik denk dat we daar nog wel even zoet mee zijn voordat we weer terug naar Florida zouden gaan ;)
true , zeggen wij ook altijd , maar toch elke keer weer naar Florida 8)7
Als die kleine jongen van ons (nu ruim 1 jaar) wat ouder is , willen ook een keer naar Californie , Las Vegas , etc etc
pi_115636277
Voor de liefhebbers van de staat Florida en die daar naar een vakantiehuis
zoeken heb ik deze aardige link. Ik ken ze verder niet maar kwam er via
via op.
pi_116764122
Zijn er eigenlijk dingen in florida die ik echt niet zou moeten missen? Dit is de 2e keer dat we er heen gaan en dit keer voor 2 weken.

Eerste keer hebben we everglades, keys en de pretparken in orlando en tampa gedaan. Dus eigenlijk is het ook wel leuk om nu eens andere dingen te zien en niet weer alleen de pretparken en de voorspelbare dingen te doen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_116887881
Duiken/snorkelen O+
Tap tap tap
pi_116887906
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 20:32 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat heb ik niet zo hoor, het was me er veel te warm :@

Nou ja, misschien in de wintermaanden dan ;) Dan zou ik graag nog eens terug willen.
Tap tap tap
  donderdag 20 september 2012 @ 17:04:27 #215
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_117029569
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 13:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik niet zo hoor, het was me er veel te warm :@

Nou ja, misschien in de wintermaanden dan ;) Dan zou ik graag nog eens terug willen.
Wij gaan nooit in de zomermaanden , we zijn van plan om volgend jaar weer eind mei te gaan.
Vorig jaar was het elke dag zo rond de 30 graden , echt heerlijk :)
  donderdag 20 september 2012 @ 17:05:11 #216
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_117029602
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 23:15 schreef RPG het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen in florida die ik echt niet zou moeten missen? Dit is de 2e keer dat we er heen gaan en dit keer voor 2 weken.

Eerste keer hebben we everglades, keys en de pretparken in orlando en tampa gedaan. Dus eigenlijk is het ook wel leuk om nu eens andere dingen te zien en niet weer alleen de pretparken en de voorspelbare dingen te doen.
Lees dit topic anders ff door , voordat ik in herhaling ga vallen :)
  maandag 8 oktober 2012 @ 01:13:03 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_117719278
Uiteindelijk van de week toch maar geboekt *O*
20 mei vliegen we naar Orlando en 5 juni komen we weer terug.
We hebben besloten om de hele vakantie in de buurt van Orlando te blijven.
Villa met prive-zwembad gehuurd @ Windsor Palms resort en de laatste 9 dagen verblijven we @ Lake Buena Vista resort & spa
En we hebben een full size SUV gehuurd die ons van A naar B moet gaan vervoeren.
Tripjes naar Miami en Key west slaan we deze keer over.
We willen deze keer wel 1 of 2 van die natuurparken , zoals Kelly park en/of Wekiwa springs.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 00:02:18 #218
34586 kepler
No bounce, no play
pi_118153993
Groeten uit Florida!

Woensdag aangekomen in de stromende regen... Plan was om een heel eind richting Space center te rijden, maarhet regende te hard om nog veilig te rijden (zeker icm dag vliegen achter de rug :D).

Vandaag Space center en morgen Disney. Ik heb niks gereserveerd, maar omdat je overal wel Internet hebt gaat het tot nu toe prima :) Het houdt me wel lekker flexibel (zoals bij aankomst met de regen)
pi_118200623
Ik zit ook nog een week in Florida. Vandaag in island of adventure geweest. Was gelukkig best rustig dus alle attracties kunnen doen.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  zondag 11 november 2012 @ 22:12:23 #220
34586 kepler
No bounce, no play
pi_119106270
Ik probeer het eerst even hier: iemand nog op zoek naar de laatste lonely planet van Florida? Ik heb er nog eentje te koop :) pm maar een leuk bod!
pi_119115822
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef kepler het volgende:
Ik probeer het eerst even hier: iemand nog op zoek naar de laatste lonely planet van Florida? Ik heb er nog eentje te koop :) pm maar een leuk bod!
:N

Hurricane season al bijna voorbij? Ik wil weer een weekje naar de zon :P
  maandag 12 november 2012 @ 10:55:35 #222
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_119117267
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef JDx het volgende:

[..]

:N

Hurricane season al bijna voorbij? Ik wil weer een weekje naar de zon :P
Officieel loopt het orkaan seizoen t/m 30 november , nog even geduld dus :P
Ben 2 keer in oktober geweest , nooit 'problemen' gehad
pi_119424276
Even een rotschopje voor dit topic.
Ik ga over pak 'm beet een maand weer naar Orlando en ik wil daar perse een attractie bezoeken, maar ik weet niet meer in welk park het is!
Uit mijn herrinering: Het is een waterattractie vanaf een berg, volgens mij in een ronde boot (6 of 8 personen), en je gaat vlak na het begin over een gigantische water straal heen. Iemand een idee?
pi_119445664
quote:
10s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef Locusta het volgende:
[...]

We gaan twee weken ^O^ Onze planning:
Dag 1: aankomst in Miami (begin van de avond), we hebben een hotel inFt. Lauderdale (Studio 6 van Motel 6) de buurt van het vliegveld: Sheraton Miami Airport (Priceline).
Dag 2: Ft. Lauderdale verkennen / Sawgrass Mill Mall
Dag 3: Ft. Lauderdale Miami --> Key West, onderweg stoppen om te snorkelen bij John Pennekamp CRSP
Dag 4: Key West verkennen / Butterfly Conservatory / Hemingway House / 's avonds een Sunset Champagne Sail rondom de Keys
Dag 5: Key West --> Ft. Meyers Beach (tussendoor lunchen in Sarasota?)
Dag 6: Sanibel en Captiva Island verkennen / Lunchen St. Pete's Beach / einde van de dag vertrek naar Crystal River
Dag 7: 's morgens snorkelen met manatees in Crystal River / rest van de dag omgeving verkennen daarna naar Orlando
Dag 8: Crystal River --> Orlando / Bezoek aan Florida Mall / Premium Outlet
Dag 9: Orlando: Kennedy Space Station (Up-Close-tour geboekt)
Dag 10: Orlando: oud & nieuw in EPCOT (restaurant geboekt)
Dag 11: Orlando: Nieuwjaarsdag in Animal Kingdom
Dag 12: Orlando --> Florida City / Homestead
Dag 13: Florida City / Homestead: Bezoek aan de Everglades (airboat?)
Dag 14: Vertrek naar Miami en vanuit daar naar huis

[...]
Paar kleine aanpassingen :) Nog ongeveer vijf weken.... kan haast niet wachten :P
Een goede vriendin van mij is er nu en gaat zo meteen nog een cruise doen van twee weken door het Caribisch gebied (huwelijksreis). Doet bijna pijn om naar de foto's te kijken :')
pi_121813431
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef kepler het volgende:
Net mn ticket geboekt naar Miami *O* Voor 610 euro via KLM :)
- Everglades (eigenlijk wil ik het niet bezoeken via zo'n standaard bootje, zijn er nog andere leuke manieren?)

Ik heb er nu al zin in! :D
Ik weet niet of je al geweest bent, maar heb je nog tips om de Everglades te boeken. Ik ben tot vrijdag in Fort Myers en vlieg op zondagmiddag pas weer weg, dus wil dan een bezoekje brengen aan de everglades.
  zondag 20 januari 2013 @ 19:51:14 #226
34586 kepler
No bounce, no play
pi_121814991
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef lost95 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je al geweest bent, maar heb je nog tips om de Everglades te boeken. Ik ben tot vrijdag in Fort Myers en vlieg op zondagmiddag pas weer weg, dus wil dan een bezoekje brengen aan de everglades.
Yup, ben al geweest. Heb uiteindelijk die tramtour gedaan. Dat was een beetje suf, maar ik kwam er later achter dat je datzelfde rondje ook op de fiets maken :D Via mijn hostel (dat was echt een heel leuk hostel, aanrader!) heb ik een kano-tocht gedaan. Geen Alligators gezien toen, maar was wel echt leuk om met de kano door de Glades te varen :) Afhankelijk van het seizoen kan je volgens mij ook mudwalking doen.
pi_121877350
Iemand hier die zowel Universal studios in Los Angeles als in Orlande wel eens heeft bezoekt, en die kan vertellen of het identieke parken zijn; of dat ze wel degelijk verschillend zijn?
Voor wat foto's, kijk hier
pi_122453837
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef kepler het volgende:

[..]

Yup, ben al geweest. Heb uiteindelijk die tramtour gedaan. Dat was een beetje suf, maar ik kwam er later achter dat je datzelfde rondje ook op de fiets maken :D Via mijn hostel (dat was echt een heel leuk hostel, aanrader!) heb ik een kano-tocht gedaan. Geen Alligators gezien toen, maar was wel echt leuk om met de kano door de Glades te varen :) Afhankelijk van het seizoen kan je volgens mij ook mudwalking doen.
Heb gister deze tour gedaan http://www.tripadvisor.nl(...)es_City_Florida.html Echt supergaaf, stuk of 20 alligators gezien. Best spannend om er naar toe te kayakken terwijl mijn instinct zei dat ik er juist zo ver mogelijk vandaan moest komen.
pi_122454231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:06 schreef polariteit het volgende:
Iemand hier die zowel Universal studios in Los Angeles als in Orlande wel eens heeft bezoekt, en die kan vertellen of het identieke parken zijn; of dat ze wel degelijk verschillend zijn?
Ik weet het niet precies zeker, maar ik dacht dat dat die Universal Studios in Orlando een stuk groter is. Dit park is ook eigenlijk in twee parken ingedeeld. Island of Adventure en Univeral Studio's. Allebij erg leuke parken, je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken. Als je alleen naar Universal Studios in Los Angeles bent gegaan en dit leuk vond zou ik zeker ook naar Orlando gaan. De attracties zijn ook heel verschillend.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:09:23 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_122459330
Ik zie net dat wanneer ik in Florida ben a.s. mei , dat de Tampa bay Rays tegen de New York yankees spelen.
Is even kijken of ik aan kaartjes kan komen :9
pi_122679994
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:05 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies zeker, maar ik dacht dat dat die Universal Studios in Orlando een stuk groter is. Dit park is ook eigenlijk in twee parken ingedeeld. Island of Adventure en Univeral Studio's. Allebij erg leuke parken, je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken. Als je alleen naar Universal Studios in Los Angeles bent gegaan en dit leuk vond zou ik zeker ook naar Orlando gaan. De attracties zijn ook heel verschillend.
Alsnog tnx voor je reactie, maar kwam beetje als mosterd na de maaltijd :P we zijn namelijk vandaag weer terug gekomen vanuit Orlando. We hebben daar het Islands of Adventure van Universal bezocht, erg leuk park inderdaad en totaal verschillend vergeleken met de studio's in Hollywood :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_122778736
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:05 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken.
Dat ligt volledig aan de drukte. We hebben zo rond Halloween (not kidding) in een halve dag beide parken gedaan. Bij gebrek aan wachtrijen kon je echt overal in of zelfs blijven zitten.

Ik zou graag eens terug willen, maar het kan alleen nog maar tegenvallen in de pretparken; zo'n rust heb ik nog nooit meegemaakt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_122937279
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat ligt volledig aan de drukte. We hebben zo rond Halloween (not kidding) in een halve dag beide parken gedaan. Bij gebrek aan wachtrijen kon je echt overal in of zelfs blijven zitten.

Ik zou graag eens terug willen, maar het kan alleen nog maar tegenvallen in de pretparken; zo'n rust heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ben dus een aantal keer ik de zomervakantie geweest. Toen de Amerikanen ook zomervakantie hadden. Het was wel druk in het park maar toch hoefte je meestal nooit echt lang te wachten bij een attractie. Als je het met hier vergelijkt gaat alles een sneller, door de meerdere karretjes en grotere. Alleen Harry Potter moest ik 30min voor wachten. En bij de rest max 10min. Wil je echt even snel in een attractie dan kan je meteen doorlopen als je de single rider rij neemt. Echt ideaal!
pi_123046217
Eindelijk geboekt, binnenkort een rondreis vanuit miami -> orlando -> sarasota -> keys en terug naar miami.

Heeft iemand nog leuke tips voor de westkant van florida, we zitten een aantal dagen rond sarasota/tampa en ik kan er nog niet echt gave dingen vinden.

Wat trouwens wel super is dat het laatste weekend het ultra music festival is in Miami :)
Built for Speed
pi_123051787
In Tampa is Bush Gardens tof
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123053073
Als ik jou was zou ik sowieso gaan snorkelen bij de keys bij John Pennekamp. Ook kom je onderweg bij de keys wel plaatsen tegen waar je Tarpons kan voeren, zou ik zeker even doen erg grappig!
pi_128725910
Wil in oktober weer 2 weken richting Florida, wellicht in combinatie met Savannah (Georgia) of New Orleans.

Even inlezen alvorens een plan op te stellen.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:41:36 #238
28167 matthijst
pi_128726958
Ze moesten deze renamen naar Florida en Zuid-oost USA :)
Ga in november naar New Orleans, Memphis, Nashville.
  zondag 1 september 2013 @ 00:09:00 #239
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_130690495
Even een tvp. Komende week waarschijnlijk een reis boeken met Miami als uitvalsbasis. We willen het liefst in 2.5 weken tijd ook nog andere gave plekken bezoeken. Bahama's , Jamaica, retourtje New york, The keys. Hoop opties dus binnenkort eens sleutelen met vluchten wat leuk en voordelig uit komt.

Nu een retour miami gevonden voor 400,- dat viel me heel erg mee.
  zondag 1 september 2013 @ 01:40:06 #240
34586 kepler
No bounce, no play
pi_130692711
Retourtje New York? :D Das een flink stuk verder, kan je beter kijken of je niet goedkoop via NY kan vliegen (heen of terug). Binnenlandse vluchten zijn opzich wel goedkoop, dus je moet ff puzzelen wat goedkoper is :P
  zondag 1 september 2013 @ 09:58:10 #241
125915 Dribbel_
pi_130695856
Ja dat zou chiller zijn. Maar bij veel maatschappijen kom je met enkeltjes veel duurder uit dan retourtjes.
  zondag 1 september 2013 @ 10:06:06 #242
125915 Dribbel_
pi_130695953
Is er trouwens een bepaalde maatschappij die goedkoop vliegt van miami naar Nassau. Of is een uitstapje naar de Bahama's ook interessant als je de Ferry naar grand Bahama's pakt?
pi_130697579
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk geboekt, binnenkort een rondreis vanuit miami -> orlando -> sarasota -> keys en terug naar miami.

Heeft iemand nog leuke tips voor de westkant van florida, we zitten een aantal dagen rond sarasota/tampa en ik kan er nog niet echt gave dingen vinden.

Wat trouwens wel super is dat het laatste weekend het ultra music festival is in Miami :)
Ik vond Cape Coral (Sanibel) + St. Petersburg (met o.a. Dali museum) wel leuk toen ik daar was.
  zondag 1 september 2013 @ 11:51:39 #244
28167 matthijst
pi_130698008
Wat kepler zegt idd. Multi city boeken, is haast niks duurder.
Twee jaar terug vanaf Las Vegas via NY teruggevlogen en ga in het najaar vanaf Atlanta via NY.
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:37:35 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130777188
3 weken nog te gaan! 28 september vertrekken naar Orlando om daar 4 dagen te blijven en dan de roadtrip te beginnen die ons leidt naar Miami via de volgende plaatsen : Tampa - Ft Myers beach - Key Largo - Key West

Heb er zin in!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:49:23 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_136909212
Is er hier toevallig iemand die (wegen)kaarten te leen heeft van Florida?
Om wat voorwerk te doen ben ik daarnaar op zoek en google.maps is ook niet alles.
Dus ik dacht misschien kan ik ze van iemand voor een paar dagen lenen.
(regio Utrecht)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:15 #247
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142718461
Over twee weken stap ik weer in het vliegtuig naar Florida. Eerst een paar dagen In Fort Myers vertoeven (ik vlieg dan ook op Fort Myers) en dan twee weken in een villa nabij Kissimmee verblijven. Ontzettend veel zin in met o.a. uitstapjes naar Discovery Cove, Aquatica, Busch Gardens en een wedstrijd van de Rays. :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:40:11 #248
28167 matthijst
pi_142720808
Dope
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:05:13 #249
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_142725291
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef kepler het volgende:

[..]

Anderhalf jaar oude post, maar in dat hostel ben ik afgelopen Maart ook geweest, supertof inderdaad echt een aanrader. Wij hebben toen met hen de mudwalking tour gedaan, zeker een aanrader alhoewel het voor mij met m'n angst voor slangen wel erg heftig was.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_142732394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Steinerized het volgende:
Over twee weken stap ik weer in het vliegtuig naar Florida. Eerst een paar dagen In Fort Myers vertoeven (ik vlieg dan ook op Fort Myers) en dan twee weken in een villa nabij Kissimmee verblijven. Ontzettend veel zin in met o.a. uitstapjes naar Discovery Cove, Aquatica, Busch Gardens en een wedstrijd van de Rays. :D
Fort Myers _O_
For Myers Beach was zelfs misschien nog iets beter.
pi_142755573
ik wilde net tickets bestellen voor orlando bij attractiontickets.ie maar als ik de eerste optie kies voor verzenden, die is 0 euro. maar ik woon niet in de UK. heb nou ook weer niet echt zin om 25 euro ervoor te betalen. heeft iemand van jullie hier weleens besteld? en kun je gewoon voor die eerste optie kiezen?

EDIT: oh ik zie net dat ik ze ook op de duitse site kan bestellen, en daar staat wel 0 euro. mooi :P

[ Bericht 24% gewijzigd door loezzzje op 26-07-2014 18:53:07 ]
pi_142828428
Ik ga samen met een vriendin 14 dagen in november! Iemand een tip als je vanaf Fort Myers 3 dagen (2 nachten) iets wil bekijken? Het liefst richting Key West en dan eventueel verder? En wellicht leuke dagtrips vanaf Fort Myers?
pi_142830900
Fort Myers is een vrij saaie plek voor pensionado's. Je kan er wel naar de Everglades voor een boottochtje tussen de alligators. Verder is het aardig om naar het noorden te rijden voor een bezoekje aan Tampa, een ritje over de Sunshine Bridge en naar de stranden van Treasure Island.
Uiteraard is Miami Beach wel een aanrader. Key West is een dag rijden, wellicht dat je dat niet de moeite waard vindt.
  maandag 28 juli 2014 @ 22:42:18 #254
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142831246
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Steinerized het volgende:
Vorig jaat ook een wedstrijd van de Rays meegepikt (tegen de NY yankees) , vond het geen reet aan.
Wat een saaie sport is dat zeg, dat honkbal :Z
Wij slaan volgend jaar een Florida over en gaan over 2 jaar , planning is dan om op Key West te vliegen en dan langzaam naar boven af te 'dalen' en de laatste week in Orlando te blijven.
  maandag 28 juli 2014 @ 22:45:34 #255
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142831420
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga samen met een vriendin 14 dagen in november! Iemand een tip als je vanaf Fort Myers 3 dagen (2 nachten) iets wil bekijken? Het liefst richting Key West en dan eventueel verder? En wellicht leuke dagtrips vanaf Fort Myers?
Je kan sowieso gaan shoppen in de Miromar outlets ^O^
Je kan ook een boottocht vanaf ft. Myers naar Key west maken.
http://www.seakeywestexpress.com/default.htm
  maandag 28 juli 2014 @ 23:14:51 #256
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142832939
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 22:42 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Vorig jaat ook een wedstrijd van de Rays meegepikt (tegen de NY yankees) , vond het geen reet aan.
Wat een saaie sport is dat zeg, dat honkbal :Z
Het was een afweging maken; american football of honkbal. Aangezien ik al wat heb gepland op de dag dat Tampa vs Miami (football) wordt gespeeld, is het toch honkbal geworden. Dat heeft tevens te maken met het feit dat er met honkbal meerdere wedstrijden achter elkaar worden gespeeld en er dus meer keuzevrijheid is om een dag uit te kiezen.
  maandag 28 juli 2014 @ 23:18:12 #257
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142833102
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef Steinerized het volgende:

[..]

Het was een afweging maken; american football of honkbal. Aangezien ik al wat heb gepland op de dag dat Tampa vs Miami (football) wordt gespeeld, is het toch honkbal geworden. Dat heeft tevens te maken met het feit dat er met honkbal meerdere wedstrijden achter elkaar worden gespeeld en er dus meer keuzevrijheid is om een dag uit te kiezen.
Klopt inderdaad , toen wij daar vorig jaar waren , waren er ook meerdere wedstrijden achter elkaar.
Zou zelg nog wel een keer naar een American Football wedstrijd willen.
Een basketbalwedstrijd is ook aan te raden.
Vergeet als in Kissimmee bent niet bij Texas de Brazil ( _O_ ) te gaan eten , tenzij je vegetariër bent :P
  maandag 28 juli 2014 @ 23:24:04 #258
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142833429
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Klopt inderdaad , toen wij daar vorig jaar waren , waren er ook meerdere wedstrijden achter elkaar.
Zou zelg nog wel een keer naar een American Football wedstrijd willen.
Een basketbalwedstrijd is ook aan te raden.
Vergeet als in Kissimmee bent niet bij Texas de Brazil ( _O_ ) te gaan eten , tenzij je vegetariër bent :P
Ik vind basketbal helemaal niks, dus dat valt al af. Wellicht dat ik de NXT Arena bij de Full Sail University ga bezoeken. Is toch vlakbij en er loopt aardig wat talent rond.

Ben zelf een groot vleeseter, dus die tip zal ik meenemen. Bedankt! Heb zelf al Sonny's BBQ, Outback en Texas Roadhouse ingepland en ik doe zelf ook graag aan barbecueën, dus er komt genoeg vlees door m'n kiezen. :9~
  maandag 28 juli 2014 @ 23:27:47 #259
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142833659
Texas Roadhouse zou ik inruilen voor Longhorn steakhouse ,Outback is altijd goed (Zeker de Blooming onion als voorgerecht nemen).
Sonny's ken ik niet :@
Zou zeker ook bij de Cheesecake factory gaan eten , je bent wel een halfuur bezig om door de menukaart te komen.
Normaal gesproken heb ik geen goede ervaringen met restaurants met een menukaart waar een gemiddeld telefoonboek jaloers op zou zijn , maar de Cheesecake factory is echt _O_
Naar zo een worstelshow zou ik ook nog wel een keer willen , gewoon om het een keer mee te maken
  maandag 28 juli 2014 @ 23:36:09 #260
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142834061
Zal eens kijken op de website van Longhorn. Heb er inderdaad goede dingen over gelezen.

Met Outback ben ik bekend, die blooming onion is verrukkelijk!

Sonny's is gewoon een keten ban BBQ-restaurants in het zuidwesten van de VS. De all-you-can-eat spare ribs zijn echt een aanrader.

Cheesecake Factory heb ik van gehoord. Deze had ik in gedachte, maar ik wil ook nog de nodige buffetrestaurants opzoeken (o.a. Woodgrill Buffet en CiCi's :P)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 01:14:40 #261
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142837512
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Steinerized het volgende:
Zal eens kijken op de website van Longhorn. Heb er inderdaad goede dingen over gelezen.

Sonny's is gewoon een keten ban BBQ-restaurants in het zuidwesten van de VS. De all-you-can-eat spare ribs zijn echt een aanrader.

Cheesecake Factory heb ik van gehoord. Deze had ik in gedachte, maar ik wil ook nog de nodige buffetrestaurants opzoeken (o.a. Woodgrill Buffet en CiCi's :P)
Ik heb niet zo een goede ervaring met buffet restaurants.
Sizzlers , CiCi's en Ponderosa , allemaal bagger.
Over de Woodgrill heb ik wel goede dingen gehoord
  dinsdag 29 juli 2014 @ 11:56:51 #262
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142843751
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 01:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Ik heb niet zo een goede ervaring met buffet restaurants.
Sizzlers , CiCi's en Ponderosa , allemaal bagger.
Over de Woodgrill heb ik wel goede dingen gehoord
Sizzler en Ponderosa heb ik ook geen goede ervaringen mee. Met CiCi's heb ik altijd goede ervaringen gehad. Heerlijke pizza's! De vestiging aan de US 192, onder de bekende 'midgetgolf berg', is top. :)
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:08:14 #263
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_142844087
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef Steinerized het volgende:

[..]

Sizzler en Ponderosa heb ik ook geen goede ervaringen mee. Met CiCi's heb ik altijd goede ervaringen gehad. Heerlijke pizza's! De vestiging aan de US 192, onder de bekende 'midgetgolf berg', is top. :)
Kan ook zijn , dat ik gewoon niet echt dol op pizza ben :@
ALs je tijd heb moet je ook eens bij de Yellow dog eats een keer wat gaan eten.
Heel apart tentje en lekker eten , de route daar naar toe (half uurtje rijden of zo vanuit Kissimmee) is ook wel leuk , mooie huizen :o kom je dan tegen
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:02:42 #264
296595 foodlover
live and learn
pi_142856800
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Steinerized het volgende:

Chinese buffetlunches zijn ook altijd goed te doen (Ichiban Kissimmee is bv. 5,95 $ per persoon voor de lunch...). Veel keuze, wordt goed bijgehouden/ververst en ook sushi voor de liefhebbers.

Wij vertrekken rond half augustus weer, eerst 3 dagen Orlando en dan naar Miami, waar we 2 cruises achter elkaar doen :).
  dinsdag 29 juli 2014 @ 19:13:01 #265
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142857095
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef foodlover het volgende:

[..]

Chinese buffetlunches zijn ook altijd goed te doen (Ichiban Kissimmee is bv. 5,95 $ per persoon voor de lunch...). Veel keuze, wordt goed bijgehouden/ververst en ook sushi voor de liefhebbers.
Ik ben er vorig jaar zomer geweest. Goed eten, maar echt vreselijk personeel. Borden worden niet opgehaald terwijl ze dertig keer in een halfuur langslopen en free-refills geven ze niet, terwijl dat wel bij de prijs inbegrepen zit.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 12:34:46 #266
240917 Mula
pi_147914694
Hey leuk...een floridatopic! Ben inmiddels 3x geweest en ga volgend jaar voor de 4e keer! *O*
  woensdag 24 december 2014 @ 12:48:57 #267
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_147915199
Wij gaan 27 april naar Florida *O*
27e vliegen we naar Orlando (British Airways, overstap op London Gatwick), dan 7 nachten Orlando; parken bezoeken en shoppen (tickets voor Disney en Universal via UndercoverTourist), dag rijden richting Miami; 2 overnachtingen in FloridaCity en bekijken Everglades, overnachting Key Marathon, overnachting Key West; terugvliegen vanaf KeyWest (transfer op Miami en Heathrow).
9 mei zijn we weer thuis :{
Eigenlijk is alles wel zo'n beetje geregeld nu.. Kinderen hebben aftelkalenders en 'shoptegoed' wat ze kunnen verdienen ;) boodschappenlijstjes in de maak (zowel voor wat mee daar naar toe nemen.. (weinig) en wat daar te kopen (veel) ;)

Zin in!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 24 december 2014 @ 13:55:57 #268
240917 Mula
pi_147917570
Leuk ET!

Wij vliegen via Frankfurt naar Orlando, blijven daar 7 nachten, dan 3 nachten aan het begin vd Keys en tot slot nog 7 nachten op South Beach. Uiteindelijk vanaf Miami, via NYC weer naar Amsterdam. Wel pas in september 2015. -O-

Ik was in januari in Florida en toen was de Dolphinmall vlakbij bij het vliegveld in Miami echt heel erg goedkoop. Uberhaupt (vooral de Gap!) maar helemaal met een gratis foldertje dat je in het hotel kon halen (gewoon bij de toeristische folders) en waarmee je nog een extra kortingsfoldertje kon halen bij de klantenservice van het winkelcentrum. Werd echt korting op korting op korting.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 7 januari 2015 @ 20:16:44 #269
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_148441650
Net gehoord, komende september voor de 4e keer die kant op:)
pi_148535964
Ik zit er in juni ook weer 2 weekjes!
Eerste week paar dagen NYC dan afzakken naar DC en dan roadtrip naar St Augustine (in 2 dagen). Ik blijf wel aan de ooskust tot aan Key West. West kust en panhandle vind ik persoonlijk niks aan.

Is voor mij ook de 4e keer Florida. Kan niet goed uitleggen waarom, maar blijft voor mij toch leukste stuk van Amerika.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2015 11:16:41 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2015 @ 14:45:24 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_153326314
Zoals E.T. hier boven zegt zijn we in April en Mei in Florida geweest. Ondertussen zijn we nu al plannen aan het maken om in 2017 nog eens terug te gaan :D
  zondag 7 juni 2015 @ 15:33:30 #272
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_153327406
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2015 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals E.T. hier boven zegt zijn we in April en Mei in Florida geweest. Ondertussen zijn we nu al plannen aan het maken om in 2017 nog eens terug te gaan :D
En vertel eens hoe het was }:|
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2015 @ 15:54:25 #273
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_153327921
quote:
16s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:33 schreef Enchanter het volgende:

[..]

En vertel eens hoe het was }:|
Gelet op het feit dat ik terug wil... vet! Alleen de everglades vond in een verloren dag, daar zou ik niet meer heen ga.
  zondag 7 juni 2015 @ 16:13:10 #274
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_153328323
Een aanrader voor ijsliefhebbers: Twistee Treat. Heeft meerdere vestigingen op de US 192. 😛
  zondag 7 juni 2015 @ 16:33:54 #275
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_153328754
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelet op het feit dat ik terug wil... vet! Alleen de everglades vond in een verloren dag, daar zou ik niet meer heen ga.
Serieus? Dat vond ik het tofste, kayakken tussen de aligators was voor mij een van de hoogtepunten (en ook schijteng).
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2015 @ 16:34:40 #276
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_153328776
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 16:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Serieus? Dat vond ik het tofste, kayakken tussen de aligators was voor mij een van de hoogtepunten (en ook schijteng).
Het regende de hele dag, dus dat hielp niet mee. Maar verder vond ik het een grote kale vlakte. Beetje de hei op de veluwe, maar dan met krokodillen.

Ik had die dag achteraf liever op Key West gespendeerd.
pi_153329640
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het regende de hele dag, dus dat hielp niet mee. Maar verder vond ik het een grote kale vlakte. Beetje de hei op de veluwe, maar dan met krokodillen.

Zeker een aanrader geweest! Mooie rit ook.

dag wel kort, kleine 4 uur rijden enkele rit.
  zondag 7 juni 2015 @ 17:38:38 #278
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_153330188
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 16:34 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Een vlakte? Dan zijn we echt in verschillende delen geweest, bij mij waren het vooral mangroves en swamp bossen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2015 @ 18:47:51 #279
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_153331786
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:15 schreef nelisb het volgende:

[..]

Zeker een aanrader geweest! Mooie rit ook.

dag wel kort, kleine 4 uur rijden enkele rit.
Ik was in Key west :) Maar dus een dag korter.

We 7 dagen in Orlando geweest. Daarna de Orlando Eye op openingsdag gedaan en vervolgens naar Miami gereden. Daar hebben we de thriller boat tour gedaan (aanrader, onwijs vet) en Miami beach. Overnacht in Homestead. Dag erna naar Shark Valley gereden naar de everglades. En later die dag nog naar het zuiden van de everglades, nog een overnachting in homestead. Dag erna de keys op, tot Marathon gereden. Overnacht. Dag erna naar Key West, ook overnacht en de laatste dag vanaf Key West naar huis gevlogen.

quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 17:38 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een vlakte? Dan zijn we echt in verschillende delen geweest, bij mij waren het vooral mangroves en swamp bossen.
We zijn dus naar Shark Valley geweest en daar is het vooral een enorme vlakte als je met het treintje richting de uitkijktoren gaat. Verderop op de 41 heb je van die airboat tours, maar het regende. Hard. Dan heeft het weinig zin. En ik had achteraf die dag liever in key west gehad.
  † In Memoriam † zondag 7 juni 2015 @ 19:27:40 #280
240917 Mula
pi_153332592
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2015 18:47 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar hebben we de thriller boat tour gedaan (aanrader, onwijs vet)
Ja, vond ik ook! Wij hebben vorig jaar januari de tour van 5 uur gedaan. Tijdens de tocht viel de schemer in. Heel stoer!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 juni 2015 @ 19:45:38 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_153333029
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:27 schreef Mula het volgende:

[..]

Ja, vond ik ook! Wij hebben vorig jaar januari de tour van 5 uur gedaan. Tijdens de tocht viel de schemer in. Heel stoer!
Ja beter dan al die langzame bootjes die je zag varen :P

Maar 2017 willen we dus weer. Met 3 kinderen is dat wel weer even sparen :{
We willen dan wederom Orlando (want er zijn nog zat attracties die we niet gedaan hebben + opening Kong Island + opening Volcano Bay). en dan richting Tampa en de Westkust afzakken. Langs Anna's beach, Marco Island, etc.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 15:35:24 #282
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154416238
quote:
6s.gif Op zondag 7 juni 2015 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja beter dan al die langzame bootjes die je zag varen :P

Maar 2017 willen we dus weer. Met 3 kinderen is dat wel weer even sparen :{
We willen dan wederom Orlando (want er zijn nog zat attracties die we niet gedaan hebben + opening Kong Island + opening Volcano Bay). en dan richting Tampa en de Westkust afzakken. Langs Anna's beach, Marco Island, etc.
Wij vinden Lake Buena vista spa & resort een goed hotel.
Mooi zwembad , dicht bij de attracties

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om de hoek de Lake Buena vista outlets en 3 minuten met de auto zit je bij de Premium outlets mocht je vrouw aan de eerste niet genoeg hebben.

Wij zouden in principe in september 2 weken gaan , maar wegens drukte hier op het werk heb ik dat maar uitgesteld naar april/mei. (weet nog niet precies wanneer de voorjaar vakantie is)

Iemand trouwens al in de Orlando Eye geweest ?

† In Memoriam † vrijdag 17 juli 2015 @ 16:59:34 #283
240917 Mula
pi_154418361
Iemand nog tips voor goedkope en goede eettenten in Kissimee/Orlando, Key West en Miami Beach?
  vrijdag 17 juli 2015 @ 22:54:37 #284
3011 E.T.
pi_154428193
Goedkoop zijn lig de buffet-ketens Golden Corral, Ichiban, Cici.. Niet hoogstaand, wel prima voer voor die prijs (en overal coupons voor golden Corral te vinden).
Als gezin met drie (jonge) kinderen waren wij hier lig vaak te vinden ;)

Key West hebben wij bij Johny Rockets aan Duval Street burgers gegeten; goed betaalbaar, prima eten :)

Miami hebben we niet gegeten :+

Orlando Eye is trouwens erg leuk! :) Wij zijn er op de openingsdag in geweest :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 17 juli 2015 @ 23:16:26 #285
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154428919
In Miami in ieder geval niet op de boulevard van Southbeach , bij 3 verschillende restaurants gegeten en wij vonden het slecht tot niet bijzonder en goedkoop is het zeker niet.
Over het algemeen is uit eten in Orlando zeer goed betaalbaar ondanks de ongunstige dollar
  † In Memoriam † zaterdag 18 juli 2015 @ 00:31:36 #286
240917 Mula
pi_154431340
Golden corral kende ik nog niet. Die gaat op het lijstje!

Ik ben vorig jaar bij cici pizza geweest. Er lag een coupon op de hotelkamer waardoor je met zn 2en onbeperkt pizza kon eten voor $8 ofzo. Sloeg helemaal nergens meer op, maar de pizza was prima te doen. Alleen het was wel zoeken naar schone borden en bestek.

Ik vind eten in Miami beach al snel duur en niet bijzonder. Uiteindelijk hebben we geregeld gegrilde kip vd Publix met een grote fruitsalade gegeten als diner. Kostte echt helemaal niks en was lekker!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 juli 2015 @ 18:06:33 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_154441787
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 00:31 schreef Mula het volgende:
Golden corral kende ik nog niet. Die gaat op het lijstje!

Ik ben vorig jaar bij cici pizza geweest. Er lag een coupon op de hotelkamer waardoor je met zn 2en onbeperkt pizza kon eten voor $8 ofzo. Sloeg helemaal nergens meer op, maar de pizza was prima te doen. Alleen het was wel zoeken naar schone borden en bestek.

Ik vind eten in Miami beach al snel duur en niet bijzonder. Uiteindelijk hebben we geregeld gegrilde kip vd Publix met een grote fruitsalade gegeten als diner. Kostte echt helemaal niks en was lekker!
Bij al die buffet restaurants eet je per volwassene voor $9,99 en de kinderen voor $4,99 Gaat inderdaad nergens over. En bij golden coral en pondarosa hebben ze best prima steaks en spare ribs enzo.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 23:39:57 #288
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_154451427
Ik vind die buffet restaurant echt helemaal niks :N
Voor ontbijt gaat het nog wel maar voor de rest :r
Ponderosa , Golden Corral , Sizzler allemaal geprobeerd , allemaal bagger.
Ontbijten doen we daar ook niet meer , als we niet op de hotelkamer / Villa ontbijten dan gaan we meestal naar Panera bread
pi_159534789
Iemand die kan helpen?

Augustus 2 weken de tijd.
Eerste week Orlando met alle parken, luxe hotel met alles erop en eraan.
Daarna vliegtuig naar Miami.
Everglades, strand en misschien key west?

Welke parken wel of niet?
Suggesties voor Miami?

Augustus een goede tijd of grote kans op orkanen?

Vader met 3 kids in de leeftijd van 18-16-14.
pi_159537386
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:17 schreef nelisb het volgende:
Iemand die kan helpen?

Suggesties voor Miami?

Skip Miami. Meest overrated stad ooit. Vorig jaar voor 2e keer geweest, nu voor maar 1 nachtje als tussenstop en zelfs dat vond ik te lang.

Tip Orlando: boek OF een hotel in 1 van de parken, en anders kan ik je Caribe Royal aanraden. Persoonlijk Universal boven Disney!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2016 12:43:13 ]
  zondag 31 januari 2016 @ 13:02:18 #291
28167 matthijst
pi_159537963
Augustus is prima, orkaanseizoen is meestal wat later :)
Vanaf Orlando is Cape Canaveral wel leuk misschien, of Daytona Beach.
Miami zelf vond ik niet heel bijzonder, wel leuk om bij Miami Beach. Art deco district te kijken, Collins Ave dacht ik...
Everglades en Key West zijn leuk :)
pi_159538118
Everglades vond ik enorm tegenvallen. Westen van Florida is ook wel de moeite waard om te doen, o.a. Cape Coral en St. Petersburg/Tampa
  zondag 31 januari 2016 @ 13:08:29 #293
3011 E.T.
pi_159538136
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 10:17 schreef nelisb het volgende:
Iemand die kan helpen?

Suggesties voor Miami?

Orlando - Miami is prima te rijden :Y

Wij hebben ook Orlando parken - Miami - Key West gedaan in twee weken; zie swetsen.blogspot.nl voor ons schema :) (onze kinderen zijn wel jonger, met oudere kinderen lijkt Universal me inderdaad nog leuker, maar Disney is ook voor groten nog steeds super)
pi_159538882
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

Orlando - Miami is prima te rijden :Y

Wij hebben ook Orlando parken - Miami - Key West gedaan in twee weken; zie swetsen.blogspot.nl voor ons schema :) (onze kinderen zijn wel jonger, met oudere kinderen lijkt Universal me inderdaad nog leuker, maar Disney is ook voor groten nog steeds super)
Thanks!!!

Deze geef ik door aan mijn collega.
Volgens mij is dit wat hij zou willen doen in 12-13 dagen.
  zondag 31 januari 2016 @ 13:34:52 #295
3011 E.T.
pi_159538959
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:32 schreef nelisb het volgende:

[..]

Thanks!!!

Deze geef ik door aan mijn collega.
Volgens mij is dit wat hij zou willen doen in 12-13 dagen.
Extra dag in KeyWest is overigens wel zeer aan te bevelen :Y Daar had ik wel een extra dag willen hebben :)

Volgend jaar willen we weer... Dan na de week Orlando naar de GulfCoast en van Tampa naar Naples (Marco island) in de tweede week :)
pi_159539015
quote:
6s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

Extra dag in KeyWest is overigens wel zeer aan te bevelen :Y Daar had ik wel een extra dag willen hebben :)

Volgend jaar willen we weer... Dan na de week Orlando naar de GulfCoast en van Tampa naar Naples (Marco island) in de tweede week :)
Welke parken zijn er nog meer, of zijn dit ze?

Magic Kingdom ofzo.
29 april Universal Studio's
30 april Epcot
1 mei Hollywood Studio's
2 mei Animal Kingdom
3 mei Island of Adventure
  zondag 31 januari 2016 @ 13:50:25 #297
3011 E.T.
pi_159539484
Typhoon Lagoon en Blizzard Beach zijn waterparken van Disney, erg gaaf!

Verder heb je nog SeaWorld (wil ik volgende keer zeker heen).
Universal & Islands of Adventure kan je wel drie dagen totaal vullen (een park-to-park ticket is wel een must, alleen al omdat je met de Hogwarts express wilt ;) )
Hollywood Studio's ben je in een halve dag wel klaar; daar is momenteel heel veel gesloten ivm grote toekomstige veranderingen (Star Wars land en Avatar).

Overigens vonden wij het eind april/begin mei al behoorlijk heet en hadden we het om een uur of 2/3 wel helemaal gehad met wachtrijen en door pretparken slenteren in de hitte.. Wij gingen dan naar een waterpark en na het eten weer terug naar de pretpark. Augustus is nóg veel warmer..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 januari 2016 @ 13:56:13 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_159539647
Je kan denk ik epcot en hollywood studio's momenteel wel op 1 dag doen. Epcot is met name educatief met weinig thrill attracties en hollywood studies is half dicht. Hoewel The Tower of Terror wel een bazenattractie blijft :)

Maar parken in Orlando:

Magic Kingdom
Hollywood Studio's
Epcot
Animal Kingdom
Typhoon Lagoon
Blizzard Beach
Universal Studio's
Islands of Adventures
Vulcano Bay (begin 2017)
Sea World
Aquatica
Lego Land

Heb ik ze zo?
  zondag 31 januari 2016 @ 14:03:18 #299
28167 matthijst
pi_159539857
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Everglades vond ik enorm tegenvallen. Westen van Florida is ook wel de moeite waard om te doen, o.a. Cape Coral en St. Petersburg/Tampa
Grappig hoe smaken verschillen, St Petersburg & Tampa vond ik weinig aan. Sowieso die kant niet, naja een NFL wedstrijd was leuk :)

Wel cool met drie kinderen in die leeftijd, is schieten op een range; shotgun, AK47 etc. :D

Seaworld is ook cool. Dolfijnen aaien en die Orca-show, al gaan trainers geloof ik niet meer het water in met die beesten.
Of, als ze het ervoor over hebben; Discovery Cove, waar je met dolfijnen kunt zwemmen O+

Als ze naar de Keys gaan ff stoppen bij Robbie's Marina.
Ziekelijk om te doen/zien dit:
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 januari 2016 @ 14:12:49 #300
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_159540125
Robbie's Marina is vet inderdaad. Ook leuk om met een bootje naar Indian Key te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')