Vorig jaat ook een wedstrijd van de Rays meegepikt (tegen de NY yankees) , vond het geen reet aan.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Steinerized het volgende:
Over twee weken stap ik weer in het vliegtuig naar Florida. Eerst een paar dagen In Fort Myers vertoeven (ik vlieg dan ook op Fort Myers) en dan twee weken in een villa nabij Kissimmee verblijven. Ontzettend veel zin in met o.a. uitstapjes naar Discovery Cove, Aquatica, Busch Gardens en een wedstrijd van de Rays.
Je kan sowieso gaan shoppen in de Miromar outletsquote:Op maandag 28 juli 2014 21:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga samen met een vriendin 14 dagen in november! Iemand een tip als je vanaf Fort Myers 3 dagen (2 nachten) iets wil bekijken? Het liefst richting Key West en dan eventueel verder? En wellicht leuke dagtrips vanaf Fort Myers?
Het was een afweging maken; american football of honkbal. Aangezien ik al wat heb gepland op de dag dat Tampa vs Miami (football) wordt gespeeld, is het toch honkbal geworden. Dat heeft tevens te maken met het feit dat er met honkbal meerdere wedstrijden achter elkaar worden gespeeld en er dus meer keuzevrijheid is om een dag uit te kiezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Vorig jaat ook een wedstrijd van de Rays meegepikt (tegen de NY yankees) , vond het geen reet aan.
Wat een saaie sport is dat zeg, dat honkbal
Klopt inderdaad , toen wij daar vorig jaar waren , waren er ook meerdere wedstrijden achter elkaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:14 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Het was een afweging maken; american football of honkbal. Aangezien ik al wat heb gepland op de dag dat Tampa vs Miami (football) wordt gespeeld, is het toch honkbal geworden. Dat heeft tevens te maken met het feit dat er met honkbal meerdere wedstrijden achter elkaar worden gespeeld en er dus meer keuzevrijheid is om een dag uit te kiezen.
Ik vind basketbal helemaal niks, dus dat valt al af. Wellicht dat ik de NXT Arena bij de Full Sail University ga bezoeken. Is toch vlakbij en er loopt aardig wat talent rond.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:18 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Klopt inderdaad , toen wij daar vorig jaar waren , waren er ook meerdere wedstrijden achter elkaar.
Zou zelg nog wel een keer naar een American Football wedstrijd willen.
Een basketbalwedstrijd is ook aan te raden.
Vergeet als in Kissimmee bent niet bij Texas de Brazil () te gaan eten , tenzij je vegetariėr bent
Ik heb niet zo een goede ervaring met buffet restaurants.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Steinerized het volgende:
Zal eens kijken op de website van Longhorn. Heb er inderdaad goede dingen over gelezen.
Met Outback ben ik bekend, die blooming onion is verrukkelijk!
Sonny's is gewoon een keten ban BBQ-restaurants in het zuidwesten van de VS. De all-you-can-eat spare ribs zijn echt een aanrader.
Cheesecake Factory heb ik van gehoord. Deze had ik in gedachte, maar ik wil ook nog de nodige buffetrestaurants opzoeken (o.a. Woodgrill Buffet en CiCi's)
Sizzler en Ponderosa heb ik ook geen goede ervaringen mee. Met CiCi's heb ik altijd goede ervaringen gehad. Heerlijke pizza's! De vestiging aan de US 192, onder de bekende 'midgetgolf berg', is top.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 01:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een goede ervaring met buffet restaurants.
Sizzlers , CiCi's en Ponderosa , allemaal bagger.
Over de Woodgrill heb ik wel goede dingen gehoord
Kan ook zijn , dat ik gewoon niet echt dol op pizza benquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef Steinerized het volgende:
[..]
Sizzler en Ponderosa heb ik ook geen goede ervaringen mee. Met CiCi's heb ik altijd goede ervaringen gehad. Heerlijke pizza's! De vestiging aan de US 192, onder de bekende 'midgetgolf berg', is top.
Chinese buffetlunches zijn ook altijd goed te doen (Ichiban Kissimmee is bv. 5,95 $ per persoon voor de lunch...). Veel keuze, wordt goed bijgehouden/ververst en ook sushi voor de liefhebbers.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:36 schreef Steinerized het volgende:
Zal eens kijken op de website van Longhorn. Heb er inderdaad goede dingen over gelezen.
Met Outback ben ik bekend, die blooming onion is verrukkelijk!
Sonny's is gewoon een keten ban BBQ-restaurants in het zuidwesten van de VS. De all-you-can-eat spare ribs zijn echt een aanrader.
Cheesecake Factory heb ik van gehoord. Deze had ik in gedachte, maar ik wil ook nog de nodige buffetrestaurants opzoeken (o.a. Woodgrill Buffet en CiCi's)
Ik ben er vorig jaar zomer geweest. Goed eten, maar echt vreselijk personeel. Borden worden niet opgehaald terwijl ze dertig keer in een halfuur langslopen en free-refills geven ze niet, terwijl dat wel bij de prijs inbegrepen zit.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:02 schreef foodlover het volgende:
[..]
Chinese buffetlunches zijn ook altijd goed te doen (Ichiban Kissimmee is bv. 5,95 $ per persoon voor de lunch...). Veel keuze, wordt goed bijgehouden/ververst en ook sushi voor de liefhebbers.
En vertel eens hoe het wasquote:Op zondag 7 juni 2015 14:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Zoals E.T. hier boven zegt zijn we in April en Mei in Florida geweest. Ondertussen zijn we nu al plannen aan het maken om in 2017 nog eens terug te gaan
Gelet op het feit dat ik terug wil... vet! Alleen de everglades vond in een verloren dag, daar zou ik niet meer heen ga.quote:
Serieus? Dat vond ik het tofste, kayakken tussen de aligators was voor mij een van de hoogtepunten (en ook schijteng).quote:Op zondag 7 juni 2015 15:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat ik terug wil... vet! Alleen de everglades vond in een verloren dag, daar zou ik niet meer heen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |