abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2013 @ 19:51:14 #226
34586 kepler
No bounce, no play
pi_121814991
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef lost95 het volgende:

[..]

Ik weet niet of je al geweest bent, maar heb je nog tips om de Everglades te boeken. Ik ben tot vrijdag in Fort Myers en vlieg op zondagmiddag pas weer weg, dus wil dan een bezoekje brengen aan de everglades.
Yup, ben al geweest. Heb uiteindelijk die tramtour gedaan. Dat was een beetje suf, maar ik kwam er later achter dat je datzelfde rondje ook op de fiets maken :D Via mijn hostel (dat was echt een heel leuk hostel, aanrader!) heb ik een kano-tocht gedaan. Geen Alligators gezien toen, maar was wel echt leuk om met de kano door de Glades te varen :) Afhankelijk van het seizoen kan je volgens mij ook mudwalking doen.
The line is a dot to you!
pi_121877350
Iemand hier die zowel Universal studios in Los Angeles als in Orlande wel eens heeft bezoekt, en die kan vertellen of het identieke parken zijn; of dat ze wel degelijk verschillend zijn?
Voor wat foto's, kijk hier
pi_122453837
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef kepler het volgende:

[..]

Yup, ben al geweest. Heb uiteindelijk die tramtour gedaan. Dat was een beetje suf, maar ik kwam er later achter dat je datzelfde rondje ook op de fiets maken :D Via mijn hostel (dat was echt een heel leuk hostel, aanrader!) heb ik een kano-tocht gedaan. Geen Alligators gezien toen, maar was wel echt leuk om met de kano door de Glades te varen :) Afhankelijk van het seizoen kan je volgens mij ook mudwalking doen.
Heb gister deze tour gedaan http://www.tripadvisor.nl(...)es_City_Florida.html Echt supergaaf, stuk of 20 alligators gezien. Best spannend om er naar toe te kayakken terwijl mijn instinct zei dat ik er juist zo ver mogelijk vandaan moest komen.
pi_122454231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:06 schreef polariteit het volgende:
Iemand hier die zowel Universal studios in Los Angeles als in Orlande wel eens heeft bezoekt, en die kan vertellen of het identieke parken zijn; of dat ze wel degelijk verschillend zijn?
Ik weet het niet precies zeker, maar ik dacht dat dat die Universal Studios in Orlando een stuk groter is. Dit park is ook eigenlijk in twee parken ingedeeld. Island of Adventure en Univeral Studio's. Allebij erg leuke parken, je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken. Als je alleen naar Universal Studios in Los Angeles bent gegaan en dit leuk vond zou ik zeker ook naar Orlando gaan. De attracties zijn ook heel verschillend.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:09:23 #230
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_122459330
Ik zie net dat wanneer ik in Florida ben a.s. mei , dat de Tampa bay Rays tegen de New York yankees spelen.
Is even kijken of ik aan kaartjes kan komen :9
Ik ben inmiddels overleden
pi_122679994
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:05 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

Ik weet het niet precies zeker, maar ik dacht dat dat die Universal Studios in Orlando een stuk groter is. Dit park is ook eigenlijk in twee parken ingedeeld. Island of Adventure en Univeral Studio's. Allebij erg leuke parken, je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken. Als je alleen naar Universal Studios in Los Angeles bent gegaan en dit leuk vond zou ik zeker ook naar Orlando gaan. De attracties zijn ook heel verschillend.
Alsnog tnx voor je reactie, maar kwam beetje als mosterd na de maaltijd :P we zijn namelijk vandaag weer terug gekomen vanuit Orlando. We hebben daar het Islands of Adventure van Universal bezocht, erg leuk park inderdaad en totaal verschillend vergeleken met de studio's in Hollywood :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_122778736
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 07:05 schreef Peterrtt het volgende:

[..]

je hebt wel meer dan één dag nodig om alles te bekijken.
Dat ligt volledig aan de drukte. We hebben zo rond Halloween (not kidding) in een halve dag beide parken gedaan. Bij gebrek aan wachtrijen kon je echt overal in of zelfs blijven zitten.

Ik zou graag eens terug willen, maar het kan alleen nog maar tegenvallen in de pretparken; zo'n rust heb ik nog nooit meegemaakt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_122937279
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:05 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat ligt volledig aan de drukte. We hebben zo rond Halloween (not kidding) in een halve dag beide parken gedaan. Bij gebrek aan wachtrijen kon je echt overal in of zelfs blijven zitten.

Ik zou graag eens terug willen, maar het kan alleen nog maar tegenvallen in de pretparken; zo'n rust heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik ben dus een aantal keer ik de zomervakantie geweest. Toen de Amerikanen ook zomervakantie hadden. Het was wel druk in het park maar toch hoefte je meestal nooit echt lang te wachten bij een attractie. Als je het met hier vergelijkt gaat alles een sneller, door de meerdere karretjes en grotere. Alleen Harry Potter moest ik 30min voor wachten. En bij de rest max 10min. Wil je echt even snel in een attractie dan kan je meteen doorlopen als je de single rider rij neemt. Echt ideaal!
pi_123046217
Eindelijk geboekt, binnenkort een rondreis vanuit miami -> orlando -> sarasota -> keys en terug naar miami.

Heeft iemand nog leuke tips voor de westkant van florida, we zitten een aantal dagen rond sarasota/tampa en ik kan er nog niet echt gave dingen vinden.

Wat trouwens wel super is dat het laatste weekend het ultra music festival is in Miami :)
Built for Speed
pi_123051787
In Tampa is Bush Gardens tof
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_123053073
Als ik jou was zou ik sowieso gaan snorkelen bij de keys bij John Pennekamp. Ook kom je onderweg bij de keys wel plaatsen tegen waar je Tarpons kan voeren, zou ik zeker even doen erg grappig!
pi_128725910
Wil in oktober weer 2 weken richting Florida, wellicht in combinatie met Savannah (Georgia) of New Orleans.

Even inlezen alvorens een plan op te stellen.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:41:36 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_128726958
Ze moesten deze renamen naar Florida en Zuid-oost USA :)
Ga in november naar New Orleans, Memphis, Nashville.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 1 september 2013 @ 00:09:00 #239
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_130690495
Even een tvp. Komende week waarschijnlijk een reis boeken met Miami als uitvalsbasis. We willen het liefst in 2.5 weken tijd ook nog andere gave plekken bezoeken. Bahama's , Jamaica, retourtje New york, The keys. Hoop opties dus binnenkort eens sleutelen met vluchten wat leuk en voordelig uit komt.

Nu een retour miami gevonden voor 400,- dat viel me heel erg mee.
  zondag 1 september 2013 @ 01:40:06 #240
34586 kepler
No bounce, no play
pi_130692711
Retourtje New York? :D Das een flink stuk verder, kan je beter kijken of je niet goedkoop via NY kan vliegen (heen of terug). Binnenlandse vluchten zijn opzich wel goedkoop, dus je moet ff puzzelen wat goedkoper is :P
The line is a dot to you!
  zondag 1 september 2013 @ 09:58:10 #241
125915 Dribbel_
pi_130695856
Ja dat zou chiller zijn. Maar bij veel maatschappijen kom je met enkeltjes veel duurder uit dan retourtjes.
  zondag 1 september 2013 @ 10:06:06 #242
125915 Dribbel_
pi_130695953
Is er trouwens een bepaalde maatschappij die goedkoop vliegt van miami naar Nassau. Of is een uitstapje naar de Bahama's ook interessant als je de Ferry naar grand Bahama's pakt?
pi_130697579
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk geboekt, binnenkort een rondreis vanuit miami -> orlando -> sarasota -> keys en terug naar miami.

Heeft iemand nog leuke tips voor de westkant van florida, we zitten een aantal dagen rond sarasota/tampa en ik kan er nog niet echt gave dingen vinden.

Wat trouwens wel super is dat het laatste weekend het ultra music festival is in Miami :)
Ik vond Cape Coral (Sanibel) + St. Petersburg (met o.a. Dali museum) wel leuk toen ik daar was.
  zondag 1 september 2013 @ 11:51:39 #244
28167 matthijst
pi_130698008
Wat kepler zegt idd. Multi city boeken, is haast niks duurder.
Twee jaar terug vanaf Las Vegas via NY teruggevlogen en ga in het najaar vanaf Atlanta via NY.
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:37:35 #245
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_130777188
3 weken nog te gaan! 28 september vertrekken naar Orlando om daar 4 dagen te blijven en dan de roadtrip te beginnen die ons leidt naar Miami via de volgende plaatsen : Tampa - Ft Myers beach - Key Largo - Key West

Heb er zin in!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:49:23 #246
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_136909212
Is er hier toevallig iemand die (wegen)kaarten te leen heeft van Florida?
Om wat voorwerk te doen ben ik daarnaar op zoek en google.maps is ook niet alles.
Dus ik dacht misschien kan ik ze van iemand voor een paar dagen lenen.
(regio Utrecht)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:15 #247
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142718461
Over twee weken stap ik weer in het vliegtuig naar Florida. Eerst een paar dagen In Fort Myers vertoeven (ik vlieg dan ook op Fort Myers) en dan twee weken in een villa nabij Kissimmee verblijven. Ontzettend veel zin in met o.a. uitstapjes naar Discovery Cove, Aquatica, Busch Gardens en een wedstrijd van de Rays. :D
  vrijdag 25 juli 2014 @ 15:40:11 #248
28167 matthijst
pi_142720808
Dope
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:05:13 #249
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_142725291
quote:
2s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef kepler het volgende:

[..]

Anderhalf jaar oude post, maar in dat hostel ben ik afgelopen Maart ook geweest, supertof inderdaad echt een aanrader. Wij hebben toen met hen de mudwalking tour gedaan, zeker een aanrader alhoewel het voor mij met m'n angst voor slangen wel erg heftig was.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_142732394
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef Steinerized het volgende:
Over twee weken stap ik weer in het vliegtuig naar Florida. Eerst een paar dagen In Fort Myers vertoeven (ik vlieg dan ook op Fort Myers) en dan twee weken in een villa nabij Kissimmee verblijven. Ontzettend veel zin in met o.a. uitstapjes naar Discovery Cove, Aquatica, Busch Gardens en een wedstrijd van de Rays. :D
Fort Myers _O_
For Myers Beach was zelfs misschien nog iets beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')