quote:Mirannie:
TE RUIL:
Color Club rev´d up
Orly solid gold
NYX graffiti
CQ gem green
CG coconut kiss
CG platinum silver
CG orange knockout
CG medallion
Gosh gasoline
Nubar disco blue glitter
Zoya tart
Golden Rose 70
Essence glitter top coat
Ik zoek:
Orly royal navy
China Glaze admire
China Glaze adore
de Ocean lakjes van Sinful Colors
Sinful Colors morph goddess
Sinful Colors night at the barbados
Milani hot metal
Claire´s off to see the wizard
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:51 schreef Juud- het volgende:
Is er toevallig iemand die P2 – Artful heeft en er vanaf wil?
Even een fotootje van internet, ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:46 schreef liiszle het volgende:
ik bied aan
CG Ruby pumps
(foto geleend van Laquerized, want mooooie foto!)
[ afbeelding ]
en CG Emerald sparkle
[ afbeelding ]
lijstje van lakjes die ik nog wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:59 schreef kieskleurig het volgende:
Te ruil:
Sinful colors Nail junkie, Deltacephei heeft mooie swatches op haar blog van dit kleurtje![]()
Nubar hot blue
[ afbeelding ]
Foto is van internet geplukt.quote:Stormqueen heeft nog een mooie DS diamond voor een goede ruil!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:35 schreef milka82 het volgende:
meh, ik heb TMI te ruil....
Gisteren uit de doos geplukt en hij valt mij tegen.....
Tevens nog steeds te ruil:
Kiwi coolada
Yellow polka dot bikini
Mijn wishlist:
Nubar Prize
Nubar Reclaim
en ik ben ook wel te porren voor ander mooisVoor de rest moet je even het oude topic bekijken,Ik heb alleen de laatste pagina overgenomen maar er staat nog veel meer moois!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn OPI - So Hot It Berns is utieindelijk toch nog wel te ruil
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
PM voor Essence LE Return to Paradise 03, Back to Paradise
En bericht terugquote:
Heb je wat leuks te ruil?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil de gargantuan green grape wel
Niet zo Cuckoo, sorry.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh!
Even kijken dan
Wat vind je van OPI - Cuckoo for this color?
Is goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zullen we even via PM verder handelen?
Je hebt PM...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Dwyn het volgende:
Omdat ik toch niet weet wanneer ik de swapdoos krijg, deze alsnog te ruil.Ik ben in eerste instantie dus op zoek naar een leuke ruil, maar heb geen specifieke wishlist.
[ afbeelding ]
H&M - Moonless Night
Beyu - 197
Models Own – Champagne
Catrice – Be my Millionaire
MNY – 673
GOSH – Green Hawaii
[ afbeelding ]
Models Own – Pink Fizz
Gosh – Blue Monday
Catrice – I Scream Peach
Catrice – Princess for a Day
Catrice – Don’t Feed the Birds
[ afbeelding ]
OPI – Gargantuan Green Grape
OPI – Kiss on the Chic
OPI – Fireflies
China Glaze- Awaken
OPI – My Private Jet
[ afbeelding ]
OPI – Brand New Skates
OPI – I do! I do!
OPI – Lincoln Park After Dark (suede)
OPI – Light my Sapphire
OPI – Breathe Life
[ afbeelding ]
OPI – Got a Date To-Knight
OPI – Chicago Champagne Toast
OPI – Moon over Mumbai
OPI – Give me the Moon
Pm voor Herome ridgefilling base coat en Awaken.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef deerntie het volgende:
Ik heb vandaag ook mijn collectie maar eens opgeruimd. Er zaten echt veel lakjes tussen die ik nooit pak dus dan kan ik er beter iemand anders blij mee maken. Swappen mag, overkopen mag wat mij betreft ook. Het meeste is 1/2 x gebruikt, soms zelfs nog nieuw. De foto's zijn wel een beetje donker geworden, maar er zijn voor de meeste lakjes goede swatches te vinden. Goedkope en/of wat meer gebruikte lakjes wil ik ook best 2 tegen 1 ruilen.
[ afbeelding ]
OPI base coat, OPI top coat, Herome sneldrogende/protecting topcoat 2x, Herome ridgefilling base coat, nailoid hard & fast.
[ afbeelding ]
China glaze pink champagne, China glaze admire, Catrice big spender wanted, Catrice wrapped around my finger
[ afbeelding ]
Essence summer of love 02 woodstock, China glaze passion in the pacific, China glaze beauty & the beach, China glaze sexy in the city, la femme beauty ultra blue
[ afbeelding ]
Gosh snow, Gosh silk, Sephora coco, Catrice pearl white, Herome Copenhagen
[ afbeelding ]
Catrice luxury champagne, Catrice rose pink, China glaze ooh la la peach pearl, China glaze Simply stunning
[ afbeelding ]
China glaze passion, China glaze magical, China glaze poetic, China glaze delight
[ afbeelding ]
China glaze mr. & mrs, P2 electric, P2 Rebel, Essence SYF Purple magic, La femme beauty amethyst
[ afbeelding ]
La femme beauty silver streak, China glaze awaken, Catrice londons weather forcast, Catrice Back to black.
Ik heb ook nog een paar dingen die gratis weg mogen, wel tegen vergoeding van de verzendkosten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Gosh milkyway, Gosh nail tip, essence nail tip, essence topcoat en herome desinfecterende spray
Lakjes die ik wel graag wil:
- holo's
- duochromes
- suede's
- lakjes met een apartere finish.
Maar ik kan natuurlijk altijd even kijken of ik een bepaald lakje leuk vindt!
Ja, maar dat snap ik wel, ben zelf ook een sucker voor holo's en duochromesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel loller dat iedereen alleen holo's, duochromes en andere htf dingen terug wil![]()
Al zou ik het natuurlijk ook gewoon proberen
Jah! binnen! Lag vanmiddag bij de bijnabuurman, tnx!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Tammymara het volgende:
SQ en Bubsel, Hebben jullie al iets binnen? Moet er nu toch langzaam zijn....
Hier nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Tammymara het volgende:
SQ en Bubsel, Hebben jullie al iets binnen? Moet er nu toch langzaam zijn....
Is monroe red jelly?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier wat restjes Orly te ruil/koop: foto's allemaal van internet
[ afbeelding ]
Enchanting
[ afbeelding ]Fiesta
[ afbeelding ]
Monroe's Red
[ afbeelding ]
Mysterious
[ afbeelding ]
Old School Orange
[ afbeelding ]
Ole
[ afbeelding ]
Poison Apple
[ afbeelding ]
Spark
Ze kosten ¤ 2,65 of te ruil tegen iets Paars/Blauw/Groen/Roze etc.
Deze is inmiddels weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Reska het volgende:
Ik heb hier nog een Orly - La Vida Loca staan die ik nooit gebruik, dus ik hoop dat ik er iemand anders mee blij kan maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Es70, de catrice is binnen! bedankt!
Je hebt PMquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Oke, ook maar eens flink geruimd en kijken of iemand interesse heeft. mag ook overgekocht als iemand ze graag wil
[ afbeelding ]
cg joy, aqua baby, fyi
[ afbeelding ]
claire's fabulous/ funky, confident/peaceful, color club UV, P2 so cool, fever
[ afbeelding ]
catrice isea you, p2 elegant, rich &royal, dangerous
[ afbeelding ]
pupa groene glitter, toma oudrose, tilly rood met ose gloed, catrice lichtgeel met shimmer, wet'n wild bordeaux en rose
[ afbeelding ]
essence groovy, object of desire, wildthing, flowerfields, spicy
mijn wishlist is:
adore
cherish
emotion
admire
four leaf clover
happy go lucky
gussied up green
wagon trail
sky high top
carribean blue
up all night
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
die staat al bij 6 mensen te ruil volgens mij
Ik vinnem best mooi
Is bij die Milani variant de glitter ook zo slecht te zien?? Ik twijfel namelijk nog steeds of ik een paar van die serie ga bestellen, maar vond de glitter in Lubu Heels nauwelijks zichtbaar en heb die dus weg gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.
hoeveel wil je voor P2rich &royal en P2 dangerous?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Oke, ook maar eens flink geruimd en kijken of iemand interesse heeft. mag ook overgekocht als iemand ze graag wil
[ afbeelding ]
cg joy, aqua baby, fyi
[ afbeelding ]
claire's fabulous/ funky, confident/peaceful, color club UV, P2 so cool, fever
[ afbeelding ]
catrice isea you, p2 elegant, rich &royal, dangerous
[ afbeelding ]
pupa groene glitter, toma oudrose, tilly rood met ose gloed, catrice lichtgeel met shimmer, wet'n wild bordeaux en rose
[ afbeelding ]
essence groovy, object of desire, wildthing, flowerfields, spicy
mijn wishlist is:
adore
cherish
emotion
admire
four leaf clover
happy go lucky
gussied up green
wagon trail
sky high top
carribean blue
up all night
Ik heb ze toevallig naast elkaar op mn wiel staan, en ik heb er even een foto van gemaakt voor je. In de Milani variant is naar mijn idee de glitter wat duidelijker te zien. Ik link de foto even, want als ik hem resize is het denk ik niet meer zo duidelijk:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is bij die Milani variant de glitter ook zo slecht te zien?? Ik twijfel namelijk nog steeds of ik een paar van die serie ga bestellen, maar vond de glitter in Lubu Heels nauwelijks zichtbaar en heb die dus weg gedaan.
Je bent een engel!! Dank je wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig naast elkaar op mn wiel staan, en ik heb er even een foto van gemaakt voor je. In de Milani variant is naar mijn idee de glitter wat duidelijker te zien. Ik link de foto even, want als ik hem resize is het denk ik niet meer zo duidelijk:
http://i37.tinypic.com/ws0gsl.jpg
Hij heet Garnet Gems btwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je bent een engel!! Dank je wel!
Ik weet al waar mijn volgende bestelling geplaatst wordt
Oh ja, thanks! Ze hadden ze eerst bij Cherry Culture, binnenkort even kijken of ze er nog zijn. Wil ook de paarse en de blauwe glittertjesquote:
sorry heb rich & royal niet meer. wel evt nog rebel en ook dangerous.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef younailedit het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor P2rich &royal en P2 dangerous?
Ik heb 'm. Ligt eraan wat je te ruil hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand OPI At Your Quebec & Call over?
Als je geen foto had geplaatst had ik em gewild, maar ik vind em ook tegenvallen helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb te ruil: Orly - Royal Navy
In het potje vind ik hem mooi op mijn nagels iets minder.
wat is je wishlist?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Ligt eraan wat je te ruil hebt
Als iemand een OPI Unripened (fullsize) heeft besteld bij TD en hem toch niet zo vindt, mag ik hem dan aubaubaub overnemen? Ik had hem besteld maar hij was ineens N/A
Geruild met Deltaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb te ruil: Orly - Royal Navy
In het potje vind ik hem mooi op mijn nagels iets minder.
ff in m'n la kieken heur.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:51 schreef RenRen- het volgende:
Ik zoek de zilvere variant van de hololakken van H&M. Heeft iemand die te ruil?
http://www.lacquerized.com/2010/04/h-you-rock-my-world.htmlquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ff in m'n la kieken heur.
was er een zilveren variant dan
toch enkel blauw, goud en roze?
dat ik die gemist hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.lacquerized.com/2010/04/h-you-rock-my-world.html
Die wil ik oook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat ik die gemist heb
die's mooi
Ja op zich wel, maar voor die goedkope lakjes zet dat amper zoden aan de dijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik vind p2 electric tof maar ik weet niet of je ook aan overkopen doet?
Wat zou je willen hebben voor OPI The color to watch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nog steeds te ruil:
OPI DS Diamond
[ afbeelding ]
OPI The color to watch
[ afbeelding ]
OPI Cuckoo for this color:
[ afbeelding ]
P2 Electric:
[ afbeelding ]
PM me je swappies maar! Me luvs dark colors!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat zou je willen hebben voor OPI The color to watch?
gedaan!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PM me je swappies maar! Me luvs dark colors!
Interesse in cuckoo for this color, kijk maar in m'n lijst en als je iets ziet zeg ik wel of dat swapbaar is goedquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nog steeds te ruil:
OPI DS Diamond
[ afbeelding ]
OPI The color to watch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2 Electric:
[ afbeelding ]
had je zelf niet 25 euro betaald voor een hele zak vol van die dingen ooit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:03 schreef Joysa het volgende:
Mimomas for mr & mrs
Honeymoon sweet
matched luggage
second honeymoon
let them eat rice cake
privacy please
Zijn al oude, maar ze zijn nog goed
Voor 24eu incl mogen ze weg (want pakketpost)
Neeh, daarvan zijn er al een heleboel voor 1 euro naar een vriendin gegaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je zelf niet 25 euro betaald voor een hele zak vol van die dingen ooit?
wel dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeh, daarvan zijn er al een heleboel voor 1 euro naar een vriendin gegaan
Ik heb een geinteresseerde, maar als die morgen nog niet terug gemaild heeft ga ik ff kijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Interesse in cuckoo for this color, kijk maar in m'n lijst en als je iets ziet zeg ik wel of dat swapbaar is goed?
Blij dat ie heel is overgekomen. Eerlijk toegegeven, keukenrol, tape en bubbeltjesenveloppe is misschien een beetje een overkill, hehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:18 schreef DeltaCephei het volgende:
Michelangela pakt beter in als ik![]()
Ik ga je nu PM´en voor Pucciliciousquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Pure Ice calypso(1x gebruikt), Essence glisten up! (nieuw), Color club puccilicious(1x gebruikt) Orly purple velvet (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
MNY 265 (1x gebruikt), Diamond cosmetics darkest desire(nieuw), Catrice let's mauve on (1x gebruikt), Claire's moodpolish fabulous funky (nieuw)
[ afbeelding ]
wet n wild craze in shield en rustic (nieuw)
Ik ben OPI suzi skies in the pyrenees SUEDE vergeten. Dus deze staat niet op te foto's maar mag wel weg.
Als je er iets tussen ziet wat je wilt hebben, graag een pm met wat je te ruil hebt. Als je niks te ruil hebt, ook prima! Laat dan maar weten wat je voor het lakje wilt geven
PM voor Glisten up!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Pure Ice calypso(1x gebruikt), Essence glisten up! (nieuw), Color club puccilicious(1x gebruikt) Orly purple velvet (1x gebruikt)
[ afbeelding ]
MNY 265 (1x gebruikt), Diamond cosmetics darkest desire(nieuw), Catrice let's mauve on (1x gebruikt), Claire's moodpolish fabulous funky (nieuw)
[ afbeelding ]
Ik ben OPI suzi skies in the pyrenees SUEDE vergeten. Dus deze staat niet op te foto's maar mag wel weg.
Als je er iets tussen ziet wat je wilt hebben, graag een pm met wat je te ruil hebt. Als je niks te ruil hebt, ook prima! Laat dan maar weten wat je voor het lakje wilt geven
Ingrid hou ik zelf toch maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:17 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze:
Classic Camel
Goin' My Way
Hi-Tek
Ingrid
Turned up Turquoise (NEON)
[ afbeelding ]
Konad Topcoat (rozig denk ik)
Show Your Feet - Caribbean Sea
Show Your Feet - Very Bery
En een roze Show Your Feet zonder label![]()
[ afbeelding ]
Essence
Louise
Clyde
Carry
Jungle Drum
Ik ruil of verkoop dus roep maar iets
Kan ik hier uit opmaken dat de Models Own bestelling al binnen is??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Models Own - Utopia
Voor mij iets te bleek.
Nopequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat de Models Own bestelling al binnen is??
Meer lavendel maar ik zal hem zo eens op een wiel naast andere zulke kleurtjes zetten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef Juud- het volgende:
Ohh cremelakjeMaar wat voor kleur is het nou bubs.. van de swatches die ik op internet vind, word ik ook niet echt wijzer. Is het lichtgrijs of meer lavendel?
Jammer!! Maar goed, heb nog genoeg untrieds hoor, I'll livequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nopedeze is van mijn vorige bestelling
verdorie ik hoopte al dat de mijne dan ook binnen zou zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nopedeze is van mijn vorige bestelling
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef Juud- het volgende:
Ohh cremelakjeMaar wat voor kleur is het nou bubs.. van de swatches die ik op internet vind, word ik ook niet echt wijzer. Is het lichtgrijs of meer lavendel?
We noemen deze kleur "niks"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Orly - Lollipop
2 Models Own - Utopia
3 China Glaze - Something Sweet
4 China Glaze - Ligt As Air
Echt grijs is ie nietmaar meer onbestemd ofzo
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht dat wij jou zo altijd noemden
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ik vind 'm mooi! Vraag me alleen af of -ie misschien te flets is bij mijn huid..hmm..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Orly - Lollipop
2 Models Own - Utopia
3 China Glaze - Something Sweet
4 China Glaze - Ligt As Air
Echt grijs is ie nietmaar meer onbestemd ofzo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:14 schreef Juud- het volgende:
[..]
Oh ik vind 'm mooi! Vraag me alleen af of -ie misschien te flets is bij mijn huid..hmm..
En SQ: een niks-kleur..nou zeg![]()
Ja, I know, maar ook weer vergeten te bestellenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:51 schreef Juud- het volgende:
Mirannie: die is toch nog gewoon verkrijgbaar? Op TD zie ik 'm gewoon staan?
heb je een groter plaatje?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Te ruil of te koop, de plates waar ik een cijfertje heb bijgezet ()
[ afbeelding ]
PM gestuurd voor de OPI DS Diamondquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Nog steeds te ruil:
OPI DS Diamond
[ afbeelding ]
OPI The color to watch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P2 Electric:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
PM gestuurd voor de OPI DS Diamond
quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lieverd, wel op blijven letten, ik heb recentelijk alles kunnen verkopen via mp
nee niet echt, zal even zoekenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Te ruil of te koop, de plates waar ik een cijfertje heb bijgezet ()
[ afbeelding ]
klein vierkant boxje maken van witte A4tjes wil wel helpenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee niet echt, zal even zoekendie dingen fotograferen is irritant, je ziet mijn camera dan in de plate maar bijna geen afbeeldingen!
de opi die je met mij geswapped had toch maar weer weg?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef vamperotica het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze Tantalize me
China Glaze Crystal Chandelier
China Glaze Touch of Glamour
China Glaze Poetic
Opi Midnight in Moscow
Opi Meet me on the star ferry
Orly Emerald Life
Catrice Sold out forever
Nubar Unpredictable Taupe
Ja...ik vinnum toch te bruinig....was ie zwarter geweest was t pure liefdequote:Op zondag 29 augustus 2010 16:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de opi die je met mij geswapped had toch maar weer weg?
Pm maar een lijstje met wat je kwijt wil...zit vast wat tussen!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:25 schreef mirannie het volgende:
Vamperotica, wat wil je voor Meet me on the star ferry??
oh geen idee, doe maar een bodquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Sjaan, wat wil je eik voor alle plates hebben?
quote:
Ik heb em voor je, al heul lang te ruil staan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:08 schreef mirannie het volgende:
WANTED: OPI Jade Is The New Black
Heb zat te ruil en wil ook gerust even door mijn stash dwalen voor je.
Wat voor lakjes zoek je? Ik wil Orly Fantasea heel graagquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:08 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Van rechts naar links
white out-peachy keen-sexy lady-fiji fling-grape pop-exceptionally gifted-p2 maniac-orly fantasea-orly galaxy girl-sinful colours nail junkie-nubar hot blue.
Peachy keen, grape pop, galaxy girl, nail junkie en nubar hot blue zijn allemaal nieuw. Gekregen als extra's bij swaps of in het geval van galaxy girl, ik heb space cadet geprobeerd en dit is gewoon niet mijn lak![]()
P2 maniac, sexy lady en fiji fling zijn alleen geswatcht, exceptionally gifted en fantasea zijn gebruikt voor 1 mani.
Ruilen of overkopen is allebei prima
Ik ben mijn voorraad aan het reorganiseren dus er komt waarschijnlijk nog wel meer wat weg kan.
Edit: galaxy girl is gereserveerd voor vamperotica
Heb je een PM gestuurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 09:59 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik heb em voor je, al heul lang te ruil staan.
Daar komen we wel uit joh!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
Al weet ik nog niet wat je er definitief voor terug wilt.
DeltaCephei was je voor, sorry.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat voor lakjes zoek je? Ik wil Orly Fantasea heel graag
Kopuh?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
Die HK is wel erg sweet
*rent snel weg uit topic
Helaasch...quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
DeltaCephei was je voor, sorry.
nee ik hou me inquote:
Is galaxy girl al aangekomen?quote:Op woensdag 1 september 2010 09:19 schreef vamperotica het volgende:
Tantelize me en meet me zijn onderweg!
Nope nog niet, maar de post is hier meestal laatquote:Op woensdag 1 september 2010 12:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is galaxy girl al aangekomen?
Galaxy girl niet?quote:Op donderdag 2 september 2010 15:02 schreef vamperotica het volgende:
Too Violet en Worth the risk zijn er!
vind je ze niks?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:51 schreef Linnie20v het volgende:
Bij interesse China Glaze Awakening set graag PM.
Je hebt PMquote:Op donderdag 2 september 2010 16:51 schreef Linnie20v het volgende:
Bij interesse China Glaze Awakening set graag PM.
hahaha spannendquote:Op donderdag 2 september 2010 20:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh jee, ik heb ook ge-pm´d... wordt afwachten wie er eerst was
ik wil misschien lets groove wel, als je hem na mijn vakantie nog hebt, dus als hij eerder geswapped kan worden ook prima! Ik weet het nog niet cker namelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 19:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
China glaze blue sparrow
China glaze let's groove uit swapdoos, zelf niet gebruikt dus weet niet?
Color club pucci-licious
Diamond cosmetics darkest desire nieuw
OPI The color to watch
OPI Catch me in your net
Pure ice calypso
Zoya Mimi
Het meeste is 1x gebruikt tenzij anders aagegeven
PM please
Essence glisten up! wil ik graag!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is al wegquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:57 schreef younailedit het volgende:
[..]
Essence glisten up! wil ik graag!
hoeveel incl?
Ik denk dat ze bedoeld dat het Lubu Heels is of Ruby Pumpsquote:Op zondag 5 september 2010 11:23 schreef Vanesje82 het volgende:
Vindt beide eigenlijk wel mooiwelke van de 2 heb je dan?en welke lakje wil je daarvoor ruilen?
O dankje ja Ruby Pumpsquote:Op zondag 5 september 2010 11:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoeld dat het Lubu Heels is of Ruby Pumps
Oh ik wil OPI You Don't Know Jacques heel graag!quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef FijieStar het volgende:
Ik had al eens een lijstje gepost
maar ik heb er nog wat bij die ik wil ruilen...
Alle lakjes zijn enkel eens getestbruikt
OUDE LIJSTJE
CG - Watermelon rind
CG - Raspberry festival
CG- Cosmic
OPI - Princess rules
EXTRA LIJSTJE
CG- Meteor Shower
CG- Cloud nine
CG- Recycle
OPI- Brand new Skates
OPI- Got a date To-Knight
OPI- You don't know Jacques
*Wishlist*
CG- mummy, may I
CG- Lubu heels
Purple Velvet ruilen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PMquote:Op donderdag 9 september 2010 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
Te ruil tegen een andere leuke Zoya, of eventueel te koop:
Zoya - Kelly
[ afbeelding ]
Dekt in 2 laagjes flawless. Prachtige kleur, maar met mijn ongeduldige hoofd heb ik ze dubbel besteld. Brand new & unopened!
Ik wil garfield graagquote:Op zondag 12 september 2010 17:30 schreef Joysa het volgende:
Ik heb een paar lakjes te koop (of te ruil..)
[ afbeelding ]
OPI - Chile O Caliente, Models own - Gold Digger, OPI - Up the amazon without a peddle
(Helaas is het dopje van de models own stuk gegaan, maar hij is geplakt en nog goed te gebruiken)
[ afbeelding ]
OPI - La paz-itively Hot (Matte) , Nfu Oh #87
En dan nog een paar nudes:
[ afbeelding ]
OPI - Mimomas for Mr. & Mrs. , OPI - Let them eat rice cake, OPI - Honeymoon sweet
[ afbeelding ]
OPI - Second Honeymoon, OPI - Matched Luggage, OPI - Privacy please!
Pm graag
Wat wil je voor ORLY Enchanting en CG Hi-Tek als je ze verkoopt?quote:Op zondag 12 september 2010 18:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb nog in de aanbieding:
Orly allemaal nieuw:
Enchanting
Matte Vinyl
Monroe's Red
Old School Orange
Poison Apple
Spark
Halleys Comet
It’s Not Rocket Science
Out of this world
China Glaze:
Hi-Tek
Essence:
Carrie
Clyde
Jungle Drum
Louise
Catrice:
Oriëntal Orange
Konad:
Topcoat
¤ 5 ex verzenden?quote:Op zondag 12 september 2010 19:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat wil je voor ORLY Enchanting en CG Hi-Tek als je ze verkoopt?
Er stond een plaatje van een garfield dvd in je post, ipv een lakjesfoto....quote:
Ohh apart, want ik heb er niks aan veranderdquote:Op maandag 13 september 2010 08:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er stond een plaatje van een garfield dvd in je post, ipv een lakjesfoto....
Heel vreemd ja.. foutje van tha interwebz??quote:Op maandag 13 september 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohh apart, want ik heb er niks aan veranderd
Zeke wel de mijne!! Wat zou je er voor willen hebben?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Color Club - Snakeskin
[ afbeelding ]
Niet mijn kleur
Heb je deze nog en wat vraag je er voor?quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:14 schreef FijieStar het volgende:
Ik had al eens een lijstje gepost
maar ik heb er nog wat bij die ik wil ruilen...
Alle lakjes zijn enkel eens getestbruikt
OUDE LIJSTJE
CG - Watermelon rind
CG - Raspberry festival
CG- Cosmic
OPI - Princess rules
EXTRA LIJSTJE
CG- Meteor Shower
CG- Cloud nine
CG- Recycle
OPI- Brand new Skates
*Wishlist*
CG- mummy, may I
CG- Lubu heels
Ik ga je pm'en voor de crackpolishes!quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Linnie20v het volgende:
2 x de zwarte crackpolish van P2
2 x de zilvere crackpolish P2
3 x thinner van P2.
Wie me wil verlossen mag pm-en. Ruilen mag, overkopen kan ook.
Wil je ze nog alleen maar ruilen ipv verkopen?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:55 schreef FijieStar het volgende:
Nog Steeds in de aanbieding!!
Alle lakjes zijn enkel eens getest bruikt
CG - Watermelon rind
CG - Raspberry festival
CG- Cosmic
OPI - Princess rules
CG- Meteor Shower
CG- Cloud nine
CG- Recycle
OPI- Brand new Skates
*Wishlist*
CG- mummy, may I
CG- Lubu heels
OPI- DS Passion
OPI- DS Signature (of een andere van de DS serie)
kut kut kut, die zwarte wil ik echt supergraag, ben zeker te laat?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Linnie20v het volgende:
2 x de zwarte crackpolish van P2
2 1 x de zilveren crackpolish P2
3 x thinner van P2.
Wie me wil verlossen mag pm-en. Ruilen mag, overkopen kan ook.
Linnie doet een giveaway met die dingen op haar blogquote:Op donderdag 16 september 2010 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut kut kut, die zwarte wil ik echt supergraag, ben zeker te laat?
Heel jammerquote:Op donderdag 16 september 2010 21:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil je ze nog alleen maar ruilen ipv verkopen?
Ze weet niet wat ze er voor moet vragen en ik wil ook niet zomaar een bedrag noemen, dus helaas.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heel jammerIk wil graag Brand new skates van Opi.
Nu toch maar paypal aangemaakt zodat ik via internet kan bestellen in de USA..
ja, dan heb je ook een halve procent kansquote:Op vrijdag 17 september 2010 06:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Linnie doet een giveaway met die dingen op haar blog
Gaan we niet meer binnenkort naar Duitsland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je ook een halve procent kansMaar ik ga wel iets bedenken
jij kon pas over minimaal een maand ivm burlesque. En ik wil het risico niet lopen dat het een super LE is en dat we ze dan niet meer kunnen krijgen. Of klinkt dat stom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan we niet meer binnenkort naar Duitsland?
Oh zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kon pas over minimaal een maand ivm burlesque. En ik wil het risico niet lopen dat het een super LE is en dat we ze dan niet meer kunnen krijgen. Of klinkt dat stom?
Is ook wel weer waar, maar ja, iets met niet geschoten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je ook een halve procent kansMaar ik ga wel iets bedenken
Ach heb Margot al gemaildquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh zo. Nee dat snap ik wel
. Zal ik anders Margot eens vragen?
Oberhausen bij Kiko en natuurlijk de grote DM's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Waar in Duitsland is het leuk om lakjes te kopen? Mijn ouders wonen 10 minuten van de Duitse grens dus het is heel makkelijk om even heen te rijden.
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.quote:
Kan/wil zij er misschien ook een van elk voor mij halen ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.
margots zijn stoer!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Kan/wil zij er misschien ook een van elk voor mij halen ?
Hij is er al! Wat snel!!quote:
Als ik die mag overnemen dan. ;o Ze zijn echt heul tof.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over dan.
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over dan.
margot is de manager daar hè, geen swapmaatje / bestelbusquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?
Ohquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
margot is de manager daar hè, geen swapmaatje / bestelbus
Ik zal eens mailenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?
Ze belde me al om het te verifierenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel ballen van deb dat ze dat gewoon vraagt trouwens
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens mailen.
Ik maak er anders wel 5 setjes van ofzo.
[..]
Ze belde me al om het te verifieren.
Wat was daar mee dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Na mijn ervaring met de Krackpolish van TD sla ik deze over
Ik wil wel Wild at Heartquote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef milka82 het volgende:
Oh, was ik de helft nog vergeten ook!
Colorclub:
Wild at Heart
Tru passion
Diva Driver
Pucci- licious
Electro Candy
Ultra Violet
Sugar Rush
Russian Lilac
Si vous please!
2 euro per stuk.
Nubar:
Silver sword
Sapphire
Teal glitter
Golden Lights
Fire sparkle
Mystique Aqua
Isis Purple
4 euro per stuk.
Wie maakt me los, haha!
Daar had ik al snel een pm voor gestuurd.quote:
Wil je dat dan volgende keer ook even hier posten? Is het wat mindere teleurstellend voor de restquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar had ik al snel een pm voor gestuurd.Ik moet en zal een keer een holo lakje in mijn collectie krijgen.
Doe ik.quote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je dat dan volgende keer ook even hier posten? Is het wat mindere teleurstellend voor de rest.
Thanks. Ga ik nu verder huilen in een hoekje.quote:
Ik ga pm'en voor Nubar Sapphire en CC Ultra Violet & Si Vous pleasequote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef milka82 het volgende:
Oh, was ik de helft nog vergeten ook!
Colorclub:
Wild at Heart
Tru passion
Diva Driver
Pucci- licious
Electro Candy
Ultra Violet
Sugar Rush
Russian Lilac
Si vous please!
2 euro per stuk.
Nubar:
Silver sword
Sapphire
Teal glitter
Golden Lights
Fire sparkle
Mystique Aqua
Isis Purple
4 euro per stuk.
Wie maakt me los, haha!
Misschien was iemand mij ook wel voor.quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Ga ik nu verder huilen in een hoekje.
Mjaa ik vind het ruilen gewoon leuker, heb ik mooi meteen ook een lakje ipv dat ik met het geld nog 1 moet gaan kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm. Ligt er aan hoeveel er uit is toch? En wat de "gek" er voor wil geven?![]()
Ik moet wachten tot mijn PP account goedgekeurd is, dan kan ik bestellen.
niet op www.nfuoh-nederland.nl?quote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef Joell het volgende:
Heeft niemand nfu oh nr 38 of gosh rainbow?
Ik wil ze zooo graag, maar nergens te krijgen, behalve nail xl, maar die site haat ik![]()
![]()
![]()
Gesloten t/m 28 septemberquote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet op www.nfuoh-nederland.nl?
Ik heb een lubu heels in de aanbieding, ik pm je evenquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef josja het volgende:
Iemand die haar Lubu Heels wil ruilen tegen mijn DS Extravagance? Keer of 4 geprobeerd maar het is gewoon echt niet mijn kleur.
Je hebt antwoordquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een lubu heels in de aanbieding, ik pm je even
Verkoop je hem ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef samsuus het volgende:
Te ruil:
OPI Shrek mini collectie
Niet gebruikt!
hoeveel wil je bestellen?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat er nog iemand een bestelling bij TD plaatsen? Heb net even een kijkje op de site genomen, verzendkosten zijn redelijk hoog als ik iets wil bestellen. Misschien dat ik ze op deze manier kan delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Onder het mom niet geschoten, altijd mis...
Gezocht :
OPI Here today aragon tomorrow suede.
GOSH Rainbow
[ Bericht 11% gewijzigd door Cyntiaa op 23-09-2010 15:34:38 ]
ik wil opi ink wel ruilenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Reska het volgende:
Ik heb de volgende lakjes over:
[ afbeelding ]
van links naar rechts:
Opi - flower to flower
Orly - la vida loca
Opi - Ink
Nubar - treasure (hier is wel al een klein beetje uit)
Het liefst wil ik ze verkopen maar als je een mooie ruil hebt mag je ook altijd roepen.
Je hebt pm voor flower to flower en Treasurequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Reska het volgende:
Ik heb de volgende lakjes over:
[ afbeelding ]
van links naar rechts:
Opi - flower to flower
Orly - la vida loca
Opi - Ink
Nubar - treasure (hier is wel al een klein beetje uit)
Het liefst wil ik ze verkopen maar als je een mooie ruil hebt mag je ook altijd roepen.
Staat op pagna 1quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef Reska het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niet zo'n hele grote wishlist, maar laat maar weten wat je te ruil hebt!
oke!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef Reska het volgende:
[..]
Sorry, er zit niet echt iets voor mij tussen..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Linnie20v het volgende:
Te ruil,
China Glaze Ick-a-body
China Glaze Zombie Zest
Ik heb wel interesse in Ick-a-body! Kijk maar in m'n Varnish lijst of je iets ziet staan te ruilquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Linnie20v het volgende:
Te ruil,
China Glaze Ick-a-body
China Glaze Zombie Zest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |