Verkoop je hem ook?quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:42 schreef samsuus het volgende:
Te ruil:
OPI Shrek mini collectie
Niet gebruikt!
hoeveel wil je bestellen?quote:Op woensdag 22 september 2010 10:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Gaat er nog iemand een bestelling bij TD plaatsen? Heb net even een kijkje op de site genomen, verzendkosten zijn redelijk hoog als ik iets wil bestellen. Misschien dat ik ze op deze manier kan delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----
Onder het mom niet geschoten, altijd mis...
Gezocht :
OPI Here today aragon tomorrow suede.
GOSH Rainbow
[ Bericht 11% gewijzigd door Cyntiaa op 23-09-2010 15:34:38 ]
ik wil opi ink wel ruilenquote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Reska het volgende:
Ik heb de volgende lakjes over:
[ afbeelding ]
van links naar rechts:
Opi - flower to flower
Orly - la vida loca
Opi - Ink
Nubar - treasure (hier is wel al een klein beetje uit)
Het liefst wil ik ze verkopen maar als je een mooie ruil hebt mag je ook altijd roepen.
Je hebt pm voor flower to flower en Treasurequote:Op vrijdag 24 september 2010 17:35 schreef Reska het volgende:
Ik heb de volgende lakjes over:
[ afbeelding ]
van links naar rechts:
Opi - flower to flower
Orly - la vida loca
Opi - Ink
Nubar - treasure (hier is wel al een klein beetje uit)
Het liefst wil ik ze verkopen maar als je een mooie ruil hebt mag je ook altijd roepen.
Staat op pagna 1quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:12 schreef Reska het volgende:
[..]
Ik heb momenteel niet zo'n hele grote wishlist, maar laat maar weten wat je te ruil hebt!
oke!quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:21 schreef Reska het volgende:
[..]
Sorry, er zit niet echt iets voor mij tussen..
quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Linnie20v het volgende:
Te ruil,
China Glaze Ick-a-body
China Glaze Zombie Zest
Ik heb wel interesse in Ick-a-body! Kijk maar in m'n Varnish lijst of je iets ziet staan te ruilquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:25 schreef Linnie20v het volgende:
Te ruil,
China Glaze Ick-a-body
China Glaze Zombie Zest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |