Ja, maar dat snap ik wel, ben zelf ook een sucker voor holo's en duochromesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
't is wel loller dat iedereen alleen holo's, duochromes en andere htf dingen terug wil![]()
Al zou ik het natuurlijk ook gewoon proberen
Jah! binnen! Lag vanmiddag bij de bijnabuurman, tnx!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Tammymara het volgende:
SQ en Bubsel, Hebben jullie al iets binnen? Moet er nu toch langzaam zijn....
Hier nog nietquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:50 schreef Tammymara het volgende:
SQ en Bubsel, Hebben jullie al iets binnen? Moet er nu toch langzaam zijn....
Is monroe red jelly?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier wat restjes Orly te ruil/koop: foto's allemaal van internet
[ afbeelding ]
Enchanting
[ afbeelding ]Fiesta
[ afbeelding ]
Monroe's Red
[ afbeelding ]
Mysterious
[ afbeelding ]
Old School Orange
[ afbeelding ]
Ole
[ afbeelding ]
Poison Apple
[ afbeelding ]
Spark
Ze kosten ¤ 2,65 of te ruil tegen iets Paars/Blauw/Groen/Roze etc.
Deze is inmiddels weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Reska het volgende:
Ik heb hier nog een Orly - La Vida Loca staan die ik nooit gebruik, dus ik hoop dat ik er iemand anders mee blij kan maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Es70, de catrice is binnen! bedankt!
Je hebt PMquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Oke, ook maar eens flink geruimd en kijken of iemand interesse heeft. mag ook overgekocht als iemand ze graag wil
[ afbeelding ]
cg joy, aqua baby, fyi
[ afbeelding ]
claire's fabulous/ funky, confident/peaceful, color club UV, P2 so cool, fever
[ afbeelding ]
catrice isea you, p2 elegant, rich &royal, dangerous
[ afbeelding ]
pupa groene glitter, toma oudrose, tilly rood met ose gloed, catrice lichtgeel met shimmer, wet'n wild bordeaux en rose
[ afbeelding ]
essence groovy, object of desire, wildthing, flowerfields, spicy
mijn wishlist is:
adore
cherish
emotion
admire
four leaf clover
happy go lucky
gussied up green
wagon trail
sky high top
carribean blue
up all night
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
die staat al bij 6 mensen te ruil volgens mij
Ik vinnem best mooi
Is bij die Milani variant de glitter ook zo slecht te zien?? Ik twijfel namelijk nog steeds of ik een paar van die serie ga bestellen, maar vond de glitter in Lubu Heels nauwelijks zichtbaar en heb die dus weg gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |