Gaan we niet meer binnenkort naar Duitsland?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je ook een halve procent kansMaar ik ga wel iets bedenken
jij kon pas over minimaal een maand ivm burlesque. En ik wil het risico niet lopen dat het een super LE is en dat we ze dan niet meer kunnen krijgen. Of klinkt dat stom?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gaan we niet meer binnenkort naar Duitsland?
Oh zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kon pas over minimaal een maand ivm burlesque. En ik wil het risico niet lopen dat het een super LE is en dat we ze dan niet meer kunnen krijgen. Of klinkt dat stom?
Is ook wel weer waar, maar ja, iets met niet geschoten...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dan heb je ook een halve procent kansMaar ik ga wel iets bedenken
Ach heb Margot al gemaildquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh zo. Nee dat snap ik wel
. Zal ik anders Margot eens vragen?
Oberhausen bij Kiko en natuurlijk de grote DM's!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Waar in Duitsland is het leuk om lakjes te kopen? Mijn ouders wonen 10 minuten van de Duitse grens dus het is heel makkelijk om even heen te rijden.
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.quote:
Kan/wil zij er misschien ook een van elk voor mij halen ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.
margots zijn stoer!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En Margot gaat, als ze zich morgen beter voelt, even naar de DM voor 3x zilveren crackert en 3x zwarte crackert.
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Kan/wil zij er misschien ook een van elk voor mij halen ?
Hij is er al! Wat snel!!quote:
Als ik die mag overnemen dan. ;o Ze zijn echt heul tof.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over dan.
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb een setje, SQ denk ik ook een setje dus hou nog een setje over dan.
margot is de manager daar hè, geen swapmaatje / bestelbusquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?
Ohquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
margot is de manager daar hè, geen swapmaatje / bestelbus
Ik zal eens mailenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je nog vragen voor een extra setje? Of ben ik te laat?
Ze belde me al om het te verifierenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel ballen van deb dat ze dat gewoon vraagt trouwens
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal eens mailen.
Ik maak er anders wel 5 setjes van ofzo.
[..]
Ze belde me al om het te verifieren.
Wat was daar mee dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef DeltaCephei het volgende:
Na mijn ervaring met de Krackpolish van TD sla ik deze over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |