Ik wil wel Wild at Heartquote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef milka82 het volgende:
Oh, was ik de helft nog vergeten ook!
Colorclub:
Wild at Heart
Tru passion
Diva Driver
Pucci- licious
Electro Candy
Ultra Violet
Sugar Rush
Russian Lilac
Si vous please!
2 euro per stuk.
Nubar:
Silver sword
Sapphire
Teal glitter
Golden Lights
Fire sparkle
Mystique Aqua
Isis Purple
4 euro per stuk.
Wie maakt me los, haha!
Daar had ik al snel een pm voor gestuurd.quote:
Wil je dat dan volgende keer ook even hier posten? Is het wat mindere teleurstellend voor de restquote:Op zondag 19 september 2010 20:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar had ik al snel een pm voor gestuurd.Ik moet en zal een keer een holo lakje in mijn collectie krijgen.
Doe ik.quote:Op zondag 19 september 2010 20:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je dat dan volgende keer ook even hier posten? Is het wat mindere teleurstellend voor de rest.
Thanks. Ga ik nu verder huilen in een hoekje.quote:
Ik ga pm'en voor Nubar Sapphire en CC Ultra Violet & Si Vous pleasequote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef milka82 het volgende:
Oh, was ik de helft nog vergeten ook!
Colorclub:
Wild at Heart
Tru passion
Diva Driver
Pucci- licious
Electro Candy
Ultra Violet
Sugar Rush
Russian Lilac
Si vous please!
2 euro per stuk.
Nubar:
Silver sword
Sapphire
Teal glitter
Golden Lights
Fire sparkle
Mystique Aqua
Isis Purple
4 euro per stuk.
Wie maakt me los, haha!
Misschien was iemand mij ook wel voor.quote:Op zondag 19 september 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanks. Ga ik nu verder huilen in een hoekje.
Mjaa ik vind het ruilen gewoon leuker, heb ik mooi meteen ook een lakje ipv dat ik met het geld nog 1 moet gaan kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm. Ligt er aan hoeveel er uit is toch? En wat de "gek" er voor wil geven?![]()
Ik moet wachten tot mijn PP account goedgekeurd is, dan kan ik bestellen.
niet op www.nfuoh-nederland.nl?quote:Op maandag 20 september 2010 14:04 schreef Joell het volgende:
Heeft niemand nfu oh nr 38 of gosh rainbow?
Ik wil ze zooo graag, maar nergens te krijgen, behalve nail xl, maar die site haat ik![]()
![]()
![]()
Gesloten t/m 28 septemberquote:Op maandag 20 september 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet op www.nfuoh-nederland.nl?
Ik heb een lubu heels in de aanbieding, ik pm je evenquote:Op maandag 20 september 2010 21:17 schreef josja het volgende:
Iemand die haar Lubu Heels wil ruilen tegen mijn DS Extravagance? Keer of 4 geprobeerd maar het is gewoon echt niet mijn kleur.
Je hebt antwoordquote:Op maandag 20 september 2010 21:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een lubu heels in de aanbieding, ik pm je even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |