Is monroe red jelly?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier wat restjes Orly te ruil/koop: foto's allemaal van internet
[ afbeelding ]
Enchanting
[ afbeelding ]Fiesta
[ afbeelding ]
Monroe's Red
[ afbeelding ]
Mysterious
[ afbeelding ]
Old School Orange
[ afbeelding ]
Ole
[ afbeelding ]
Poison Apple
[ afbeelding ]
Spark
Ze kosten ¤ 2,65 of te ruil tegen iets Paars/Blauw/Groen/Roze etc.
Deze is inmiddels weg.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:11 schreef Reska het volgende:
Ik heb hier nog een Orly - La Vida Loca staan die ik nooit gebruik, dus ik hoop dat ik er iemand anders mee blij kan maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
Es70, de catrice is binnen! bedankt!
Je hebt PMquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Oke, ook maar eens flink geruimd en kijken of iemand interesse heeft. mag ook overgekocht als iemand ze graag wil
[ afbeelding ]
cg joy, aqua baby, fyi
[ afbeelding ]
claire's fabulous/ funky, confident/peaceful, color club UV, P2 so cool, fever
[ afbeelding ]
catrice isea you, p2 elegant, rich &royal, dangerous
[ afbeelding ]
pupa groene glitter, toma oudrose, tilly rood met ose gloed, catrice lichtgeel met shimmer, wet'n wild bordeaux en rose
[ afbeelding ]
essence groovy, object of desire, wildthing, flowerfields, spicy
mijn wishlist is:
adore
cherish
emotion
admire
four leaf clover
happy go lucky
gussied up green
wagon trail
sky high top
carribean blue
up all night
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
die staat al bij 6 mensen te ruil volgens mij
Ik vinnem best mooi
Is bij die Milani variant de glitter ook zo slecht te zien?? Ik twijfel namelijk nog steeds of ik een paar van die serie ga bestellen, maar vond de glitter in Lubu Heels nauwelijks zichtbaar en heb die dus weg gedaan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik had al een Milani dupe, vandaar dat die van mij weg is.
hoeveel wil je voor P2rich &royal en P2 dangerous?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Oke, ook maar eens flink geruimd en kijken of iemand interesse heeft. mag ook overgekocht als iemand ze graag wil
[ afbeelding ]
cg joy, aqua baby, fyi
[ afbeelding ]
claire's fabulous/ funky, confident/peaceful, color club UV, P2 so cool, fever
[ afbeelding ]
catrice isea you, p2 elegant, rich &royal, dangerous
[ afbeelding ]
pupa groene glitter, toma oudrose, tilly rood met ose gloed, catrice lichtgeel met shimmer, wet'n wild bordeaux en rose
[ afbeelding ]
essence groovy, object of desire, wildthing, flowerfields, spicy
mijn wishlist is:
adore
cherish
emotion
admire
four leaf clover
happy go lucky
gussied up green
wagon trail
sky high top
carribean blue
up all night
Ik heb ze toevallig naast elkaar op mn wiel staan, en ik heb er even een foto van gemaakt voor je. In de Milani variant is naar mijn idee de glitter wat duidelijker te zien. Ik link de foto even, want als ik hem resize is het denk ik niet meer zo duidelijk:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is bij die Milani variant de glitter ook zo slecht te zien?? Ik twijfel namelijk nog steeds of ik een paar van die serie ga bestellen, maar vond de glitter in Lubu Heels nauwelijks zichtbaar en heb die dus weg gedaan.
Je bent een engel!! Dank je wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig naast elkaar op mn wiel staan, en ik heb er even een foto van gemaakt voor je. In de Milani variant is naar mijn idee de glitter wat duidelijker te zien. Ik link de foto even, want als ik hem resize is het denk ik niet meer zo duidelijk:
http://i37.tinypic.com/ws0gsl.jpg
Hij heet Garnet Gems btwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je bent een engel!! Dank je wel!
Ik weet al waar mijn volgende bestelling geplaatst wordt
Oh ja, thanks! Ze hadden ze eerst bij Cherry Culture, binnenkort even kijken of ze er nog zijn. Wil ook de paarse en de blauwe glittertjesquote:
sorry heb rich & royal niet meer. wel evt nog rebel en ook dangerous.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:34 schreef younailedit het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor P2rich &royal en P2 dangerous?
Ik heb 'm. Ligt eraan wat je te ruil hebtquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:31 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand OPI At Your Quebec & Call over?
Als je geen foto had geplaatst had ik em gewild, maar ik vind em ook tegenvallen helaasquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb te ruil: Orly - Royal Navy
In het potje vind ik hem mooi op mijn nagels iets minder.
wat is je wishlist?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb 'm. Ligt eraan wat je te ruil hebt
Als iemand een OPI Unripened (fullsize) heeft besteld bij TD en hem toch niet zo vindt, mag ik hem dan aubaubaub overnemen? Ik had hem besteld maar hij was ineens N/A
Geruild met Deltaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb te ruil: Orly - Royal Navy
In het potje vind ik hem mooi op mijn nagels iets minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |