heey pandaquote:
hoe isset vandaag met je?quote:
Het gaat goed vandaagquote:
mja primaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat goed vandaagEn hoe gaat het met jou?
Ik heb je trouwens nog niet in de FPSC gezien!quote:
Kijk nog eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens nog niet in de FPSC gezien!
Of heb je geen toegang daar?
nagelsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens een koppie koffie makenMaar eerst nog even mn nagels lakken, ben bijna klaar
Anders lak ik nooit mn nagels vanwege mn werk, ze zijn dan ook niet zo lang, nu zijn ze echt ontzettend lang voor mijn doen
![]()
Uhhuhquote:
Ohjee, wat dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
pff morgen afspraak met advocaat, ik haaaaaaaaaaaaaat juridische spelletjes met werkgevers
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
pff morgen afspraak met advocaat, ik haaaaaaaaaaaaaat juridische spelletjes met werkgevers
Fheel plezierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alvast succes
En ik ben weg, naar Fha!Tot vanavond
wellicht moet ik toch maar eens gaan werken op het werk........quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen, met de juiste cijfers:
[..]
Maar betaald FOK!ken is toch leuker?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wellicht moet ik toch maar eens gaan werken op het werk........
dat is wel weer een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar betaald FOK!ken is toch leuker?.
Jeejquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alvast succes
En ik ben weg, naar Fha!Tot vanavond
ik moet eruit wegens kredietcrisis maar ik heb een contract voor onbepaalde tijd. dus dan kan dat niet zomaar, tenzij ik erin toestem. lastige onderhandelingen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Ohjee, wat dan?Ik heb het ook een keer gehad.. wat een nachtmerrie was dat zeg.
![]()
ik zie hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En een top20 van de tiende GF??
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen, met de juiste cijfers:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
Onze niet schoongemaakte toiletten zien er ongeveer zo uit. Niet erg smerig want ik heb wel smerigere toiletten gezien maar schoon is anders
[ afbeelding ]
klacht indienenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Lang leve ons schoonmaakbedrijf *NOT* de toiletten worden niet goed schoongemaakt, er word niet goed gezogen en de bureau's worden niet afgenomen.
vooral de deurklinkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaak is de bril/pot niet het goorste aan het toilet, maar de dingen die je met je handen aanraakt, zoals kranen en deurklinken
wokquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ja kan toch beter aan een toilet bril likken dan je mobieltje
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef Solique het volgende:
Zo, net brandoefening gehad. Nu aan de
Wij doen zulk soort oefeningen nooitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uur. Kan ik de klok op gelijk zetten
.
bij mij zwembad krijg ik het gaatje niet gevondenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
gf![]()
ik ga het zwembad plakken en een fietsband
Statistiek is toch de interpretatie cq weergave van de data? En dat kun je wel degelijk zo draaien dat het jou goed uitkomtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Statistiek is niet per definitie een leugen hoor, de interpretatie kan dat wel zijn.
Oh en bedenk je wel, op deze manier kom je wederom in het lijstje![]()
Dat is dan ook weer waar. Of wat dacht je van je toetsenbordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uur. Kan ik de klok op gelijk zetten
.
Inderdaad voordat ik mijn handen ga wassen pak ik eerste een handdoekje. Dan draai ik met dat handdoekje de kraan open. Was ik mijn handen en draai ik met een ander handdoekje de kraan weer dicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaak is de bril/pot niet het goorste aan het toilet, maar de dingen die je met je handen aanraakt, zoals kranen en deurklinken
Ga ik doen hoor het ging hier een tijdje goed maar de objecleider van de schoomaak is met vakantie en dan dan gooien de dames er met hun pet naarquote:
Nou ik zou zeggen ga je gangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
Goosequote:
Fijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Lang leve ons schoonmaakbedrijf *NOT* de toiletten worden niet goed schoongemaakt, er word niet goed gezogen en de bureau's worden niet afgenomen.
Niks mis mee, komt vast nog wel iets dat ooit eetbaar was uitrollenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar. Of wat dacht je van je toetsenbord
Handig? Ja. Zinvol? Neequote:[..]Grappig.
XD ja? Oh, zover ga ik niet. Op mn werk is gelukkig veel handalcohol aanwezig, dat werkt ook wel. Maar op andere plekken.. Tja. Ik probeer mn handen te wassen als dat kan, maar als er zo'n vieze warme blowdryer is (lucht) doe ik het al niet eens, laat maar zitten denk ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad voordat ik mijn handen ga wassen pak ik eerste een handdoekje. Dan draai ik met dat handdoekje de kraan open. Was ik mijn handen en draai ik met een ander handdoekje de kraan weer dicht.Voor de deurkruk gebruik ik ook weer een handdoekje of ik doe de deur open met mijn elleboog
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
Niks mis mee, komt vast nog wel iets dat ooit eetbaar was uitrollen.
[..]
Handig? Ja. Zinvol? Nee.
smaakt naar schoonmaakmiddelquote:
ik heb hem gevondenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zwembad krijg ik het gaatje niet gevonden![]()
denk dat hij lekt op het ventiel
Ik heb geen smetvrees hoor ik vind onze toiletten alleen zo vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD ja? Oh, zover ga ik niet. Op mn werk is gelukkig veel handalcohol aanwezig, dat werkt ook wel. Maar op andere plekken.. Tja. Ik probeer mn handen te wassen als dat kan, maar als er zo'n vieze warme blowdryer is (lucht) doe ik het al niet eens, laat maar zitten denk ik danKomt thuis wel weer.
Nee andere schoonmaakbedrijven zijn te duurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn.
Ander bedrijf inhuren kan zeker niet?
.
Haha ja snap ik. Zijn ze ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees hoor ik vind onze toiletten alleen zo vies.
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhoudingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee andere schoonmaakbedrijven zijn te duur
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhoudenig
ouwens ook een pareltje...quote:
Gelukkig ga je binnenkort naar Rome!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
Hier bij voorkeur in de winter als het regentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
.
PWN.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hier bij voorkeur in de winter als het regent
jiehaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig ga je binnenkort naar Rome!
Ohhh, Rome! *jaloers*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
jiehaaaaaa![]()
en nog een vakantie in september, maar ik twijfel nog waarheen!
Spaghett Bolognaisequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, Rome! *jaloers*![]()
Wat gaaf!
Vorig jaar 3 weken Italië gedaan in de zomer, ohhh, dat land, die cultuur, dat eten...![]()
![]()
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, Rome! *jaloers*![]()
Wat gaaf!
Vorig jaar 3 weken Italië gedaan in de zomer, ohhh, dat land, die cultuur, dat eten...![]()
![]()
tip: plak er nog een week achteraanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???![]()
![]()
ik ben er maar 2 dagen dus moet mn tijd effectief gebruiken
ja, echt zo oneerlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je nou werken voor je geld?
heb ik ook vaak gemompeld maar ja ik ben maar een simpele tiepmiep ik mag geen beslissingen nemen over in te huren schoonmaakbedrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhouding
ja dit is echt een tussendoortje, de rest kon niet langer vrij krijgen dan 2 dagen. en voor dieprijs kon ik het niet laten lopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
tip: plak er nog een week achteraan.
Rome is zó overweldgend, dat is echt niet te doen in 2 dagen.
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
tip: plak er nog een week achteraan.
Rome is zó overweldgend, dat is echt niet te doen in 2 dagen.
Was ik daar met OAdinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
U heeft ervaring?
OAdin is er eens een week geweest voor een 'studiereis' en die week was al te kort vond ze
Nou, nog wel meer, gewoon de salade caprese daar, de wijn, de kazen, god, alles.....quote:
Nee, helaas nog niet, ik wil er wel heenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???![]()
![]()
ik ben er maar 2 dagen dus moet mn tijd effectief gebruiken
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopenquote:
Is zijn winkelverbod voor alle winkels waar ze alcoholische drank verkopen nou al eens afgelopen eigenlijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopen
nee juist uitgebreid met Australiëquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is zijn winkelverbod voor alle winkels waar ze alcoholische drank verkopen nou al eens afgelopen eigenlijk?
Tja, alleen het Vaticaan is al goed voor twee a drie dagen. St. Pieter, Vaticaanse musea (incl. Sixtijnse Kapel).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dit is echt een tussendoortje, de rest kon niet langer vrij krijgen dan 2 dagen. en voor dieprijs kon ik het niet laten lopen.
dus we gaan ongetwijfeld nog eens terug voor nog een week!
maar los daarvan?
Dan was zij ook nog een piepjongequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopen
Dat zag ik van hier afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik net de ramen aan een kant van de flat gelapt heb?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was zij ook nog een piepjongetoen ze daar was geweest
.
En dan vergeet je nog zóóó veelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, alleen het Vaticaan is al goed voor twee a drie dagen. St. Pieter, Vaticaanse musea (incl. Sixtijnse Kapel).
Verder Colosseum, Forum Romanum, 's avonds een terras op een van de vele pleinen of gewoon met een fles wijn bij de locals op de spaanse trappen gaan zitten. Ehm, Engelenburcht, thermen van Caracalla, Villa Borghese of juist slenteren door Trastevere.
En dan heb ik geloof ik een programma voor een kleine week opgesomd.
Dan, ehm, dan waren we inderdaad samen daarquote:
True, truequote:[..]
En dan vergeet je nog zóóó veel
Er ligt stof op je boekenkastquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je merkte dat je ineens weer naar binnen kon gluren?
Het leek wel of het licht aanging ineens weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je merkte dat je ineens weer naar binnen kon gluren?
het is hier meer een dierentuin af en toequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Sorry, ik dacht eventjes dat het hier over koffie ging....
Ik stel mijn vraag wel ergens anders....
sorry dat wordt lastig zie www.de.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik denk dat ik hier wel met mijn vraag terecht kan.
Momenteel heb ik nog een 'gewoon' koffiezetapparaat, maar denk erover om een nieuwe aan te schaffen die iets meer kan dan 'gewone' koffie zetten.
Wat wil ik?
- Lekkere koffie en cappuccino kunnen zetten
- Geen gigantisch bakbeest (heb weinig aanrechtruimte)
- Tussen de 50 en de 100 euro uitgeven
Ik ben helemaal niet thuis in de apparaten, merken, kwaliteiten etc., dus alle hulp en tips zijn welkom.
Kunnen jullie mij helpen?
pijnlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Panda72 het volgende:
Godverdegodver ik stoot net keihard mijn tenen
jaquote:
autsjquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Panda72 het volgende:
Godverdegodver ik stoot net keihard mijn tenen
er zijn ergere dingen inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gejank hier over dat meisje. Laat haar lekker haar gang gaan en maak je druk om iets nuttigs ofzo
ik vind al die aandacht bloedirritant!! who cares!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gejank hier over dat meisje. Laat haar lekker haar gang gaan en maak je druk om iets nuttigs ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |