komt wel voor ik er heen moet meestal 2 a 3 dagen van te voren dan komt het wel dat ik me er druk om ga makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:43 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ok dus het blijft nog even spannend... niet te veel aan denken of je druk over maken, tenminste proberen om dat niet te doen
heey pandaquote:
hoe isset vandaag met je?quote:
Het gaat goed vandaagquote:
mja primaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat goed vandaagEn hoe gaat het met jou?
Ik heb je trouwens nog niet in de FPSC gezien!quote:
Kijk nog eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens nog niet in de FPSC gezien!
Of heb je geen toegang daar?
nagelsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga zo maar eens een koppie koffie makenMaar eerst nog even mn nagels lakken, ben bijna klaar
Anders lak ik nooit mn nagels vanwege mn werk, ze zijn dan ook niet zo lang, nu zijn ze echt ontzettend lang voor mijn doen
![]()
Uhhuhquote:
Ohjee, wat dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
pff morgen afspraak met advocaat, ik haaaaaaaaaaaaaat juridische spelletjes met werkgevers
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
pff morgen afspraak met advocaat, ik haaaaaaaaaaaaaat juridische spelletjes met werkgevers
Fheel plezierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alvast succes
En ik ben weg, naar Fha!Tot vanavond
wellicht moet ik toch maar eens gaan werken op het werk........quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen, met de juiste cijfers:
[..]
Maar betaald FOK!ken is toch leuker?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
wellicht moet ik toch maar eens gaan werken op het werk........
dat is wel weer een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar betaald FOK!ken is toch leuker?.
Jeejquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alvast succes
En ik ben weg, naar Fha!Tot vanavond
ik moet eruit wegens kredietcrisis maar ik heb een contract voor onbepaalde tijd. dus dan kan dat niet zomaar, tenzij ik erin toestem. lastige onderhandelingen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:43 schreef Enfermera het volgende:
Ohjee, wat dan?Ik heb het ook een keer gehad.. wat een nachtmerrie was dat zeg.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |