ik zie hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En een top20 van de tiende GF??
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goedemorgen, met de juiste cijfers:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:27 schreef Panda72 het volgende:
Onze niet schoongemaakte toiletten zien er ongeveer zo uit. Niet erg smerig want ik heb wel smerigere toiletten gezien maar schoon is anders
[ afbeelding ]
klacht indienenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Lang leve ons schoonmaakbedrijf *NOT* de toiletten worden niet goed schoongemaakt, er word niet goed gezogen en de bureau's worden niet afgenomen.
vooral de deurklinkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaak is de bril/pot niet het goorste aan het toilet, maar de dingen die je met je handen aanraakt, zoals kranen en deurklinken
wokquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
ja kan toch beter aan een toilet bril likken dan je mobieltje
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:55 schreef Solique het volgende:
Zo, net brandoefening gehad. Nu aan de
Wij doen zulk soort oefeningen nooitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uur. Kan ik de klok op gelijk zetten
.
bij mij zwembad krijg ik het gaatje niet gevondenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
gf![]()
ik ga het zwembad plakken en een fietsband
Statistiek is toch de interpretatie cq weergave van de data? En dat kun je wel degelijk zo draaien dat het jou goed uitkomtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Statistiek is niet per definitie een leugen hoor, de interpretatie kan dat wel zijn.
Oh en bedenk je wel, op deze manier kom je wederom in het lijstje![]()
Dat is dan ook weer waar. Of wat dacht je van je toetsenbordquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uur. Kan ik de klok op gelijk zetten
.
Inderdaad voordat ik mijn handen ga wassen pak ik eerste een handdoekje. Dan draai ik met dat handdoekje de kraan open. Was ik mijn handen en draai ik met een ander handdoekje de kraan weer dicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaak is de bril/pot niet het goorste aan het toilet, maar de dingen die je met je handen aanraakt, zoals kranen en deurklinken
Ga ik doen hoor het ging hier een tijdje goed maar de objecleider van de schoomaak is met vakantie en dan dan gooien de dames er met hun pet naarquote:
Nou ik zou zeggen ga je gangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:45 schreef wel.o.k het volgende:
Goosequote:
Fijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Lang leve ons schoonmaakbedrijf *NOT* de toiletten worden niet goed schoongemaakt, er word niet goed gezogen en de bureau's worden niet afgenomen.
Niks mis mee, komt vast nog wel iets dat ooit eetbaar was uitrollenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar. Of wat dacht je van je toetsenbord
Handig? Ja. Zinvol? Neequote:[..]Grappig.
XD ja? Oh, zover ga ik niet. Op mn werk is gelukkig veel handalcohol aanwezig, dat werkt ook wel. Maar op andere plekken.. Tja. Ik probeer mn handen te wassen als dat kan, maar als er zo'n vieze warme blowdryer is (lucht) doe ik het al niet eens, laat maar zitten denk ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad voordat ik mijn handen ga wassen pak ik eerste een handdoekje. Dan draai ik met dat handdoekje de kraan open. Was ik mijn handen en draai ik met een ander handdoekje de kraan weer dicht.Voor de deurkruk gebruik ik ook weer een handdoekje of ik doe de deur open met mijn elleboog
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
Niks mis mee, komt vast nog wel iets dat ooit eetbaar was uitrollen.
[..]
Handig? Ja. Zinvol? Nee.
smaakt naar schoonmaakmiddelquote:
ik heb hem gevondenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zwembad krijg ik het gaatje niet gevonden![]()
denk dat hij lekt op het ventiel
Ik heb geen smetvrees hoor ik vind onze toiletten alleen zo vies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD ja? Oh, zover ga ik niet. Op mn werk is gelukkig veel handalcohol aanwezig, dat werkt ook wel. Maar op andere plekken.. Tja. Ik probeer mn handen te wassen als dat kan, maar als er zo'n vieze warme blowdryer is (lucht) doe ik het al niet eens, laat maar zitten denk ik danKomt thuis wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |